Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 14:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Nauw even stoppen met die plaatjes! :D


Wauw 1 plaatje en we gaan al ingrijpen? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 14:52 
 
Artiest
Avatar gebruiker

whaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 14:57 
 
Hardtraxx Veteran

Nemesyz schreef:
Wauw 1 plaatje en we gaan al ingrijpen? >.<

Heb er 4 verwijderd. Dit allemaal dankzij de quote knop.
Bovendien zouden er alleen maar meer plaatjes verschijnen. Preventief dus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 15:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hahaha wat een lomp volk ook op facebook, zeg ik voor de grap: like als je vindt dat the prophet beter met pensioen kan gaan.
Krijg ik reacties als dat ik een dikke nerd ben, respect voor hem moet hebben of anders moet opdonderen naar de noisecontrollers of headhunterz, dat hij dag en nacht in de studio zit te bikkelen (is ook duidelijk te horen aan zijn nieuwe tracks? :lol:) en uiteraard dat ik anders gewoon stil zou moeten zijn :P ja man..

http://www.facebook.com/djtheprophet?re ... theprophet
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 15:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bitches and ho's. Coke in my nose? BOOOM!!! :)
Leuk erop gebaseerd.

Grappig en 'oldskool', maar hij had wel kunnen verwachten als hij zo op Scantraxx released dat hij shitstorm aan jankerts krijgen. Hij had het anders moeten aanpakken als hij dit echt wilde releasen. Doe het dan gratis ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omg :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Profeet ga toch met pensioen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 15:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Unleashed schreef:
Hahaha wat een lomp volk ook op facebook, zeg ik voor de grap: like als je vindt dat the prophet beter met pensioen kan gaan.

Nou, wat een leuk volk hebben wij dan hier op Hardtraxx. Fucking grappig. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 15:27 
 
Artiest

Unleashed schreef:
Hahaha wat een lomp volk ook op facebook, zeg ik voor de grap: like als je vindt dat the prophet beter met pensioen kan gaan.
Krijg ik reacties als dat ik een dikke nerd ben, respect voor hem moet hebben of anders moet opdonderen naar de noisecontrollers of headhunterz, dat hij dag en nacht in de studio zit te bikkelen (is ook duidelijk te horen aan zijn nieuwe tracks? :lol:) en uiteraard dat ik anders gewoon stil zou moeten zijn :P ja man..

http://www.facebook.com/djtheprophet?re ... theprophet


Haha! Mijn duim heb je :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 15:27 
 
Hardtraxx Elite

Unleashed schreef:
zeg ik voor de grap: like als je vindt dat the prophet beter met pensioen kan gaan.


Is ook een beetje sneu toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 15:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgens mij doet die gewoon zijn eigen zin en dan krijg je dingen als dit... en blijkbaar vindt de meerderheid dat niet erg leuk.
Niet dat ik er zelf veel aan vind maar zoiets draait soms ook positief uit. :)
Al had ik wel erger verwacht na het lezen van de comments hier... maar ik neem aan dat er wel wat overdreven wordt omdat het weer The Prophet is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 15:40 
 
Hardtraxx Addict

Unleashed schreef:
Hahaha wat een lomp volk ook op facebook, zeg ik voor de grap: like als je vindt dat the prophet beter met pensioen kan gaan.
Krijg ik reacties als dat ik een dikke nerd ben, respect voor hem moet hebben of anders moet opdonderen naar de noisecontrollers of headhunterz, dat hij dag en nacht in de studio zit te bikkelen (is ook duidelijk te horen aan zijn nieuwe tracks? :lol:) en uiteraard dat ik anders gewoon stil zou moeten zijn :P ja man..

http://www.facebook.com/djtheprophet?re ... theprophet


Het leuke is dat hij hem zelf ook heeft geliked haha xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 15:50 
 
Hardtraxx Addict

emmerick schreef:
Unleashed schreef:
zeg ik voor de grap: like als je vindt dat the prophet beter met pensioen kan gaan.

Is ook een beetje sneu toch?

Best wel ja. Moraalridder opmerking incoming:
Ik vond dat hij met Mindkiller aardig op weg was, maar dat heeft hij weer tenietgedaan door deze twee tracks. Desalniettemin vind ik het totaal geen reden om iemand te vertellen dat ie maar met pensioen moet gaan, al is het voor de grap of vind je zijn producties echt helemaal niets. Stel je voor dat jij een carrière (ja mensen, dat heeft hij >.< ) hebt en dat mensen allemaal haatreacties gaan plaatsen en gaan zeggen dat je moet stoppen, met pensioen moet gaan, het nergens naar klinkt etc. Dat is wel het laatste wat je als artiest wil horen. Al zijn de producties nog zo slecht, heb respect voor elkaar en zeker voor iemand die al zo lang meedraait. Dat is wel het minste wat je kunt doen. Sommige mensen lijken dat niet op te kunnen brengen. Ik vind dit werk van hem ook niks, maar ik ga hem daarvoor niet afbranden en geef hem gewoon de kans zichzelf weer te bewijzen.

Einde betoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sanderovic schreef:
Unleashed schreef:
Hahaha wat een lomp volk ook op facebook, zeg ik voor de grap: like als je vindt dat the prophet beter met pensioen kan gaan.
Krijg ik reacties als dat ik een dikke nerd ben, respect voor hem moet hebben of anders moet opdonderen naar de noisecontrollers of headhunterz, dat hij dag en nacht in de studio zit te bikkelen (is ook duidelijk te horen aan zijn nieuwe tracks? :lol:) en uiteraard dat ik anders gewoon stil zou moeten zijn :P ja man..

http://www.facebook.com/djtheprophet?re ... theprophet


Het leuke is dat hij hem zelf ook heeft geliked haha xD

Ik had er ook op gereageerd dat ik het bagger van de bovenste plank vond.. Heeft ie het verwijderd, evenals een aantal andere negatieve reacties. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 16:04 
 
Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
Unleashed schreef:
zeg ik voor de grap: like als je vindt dat the prophet beter met pensioen kan gaan.


Is ook een beetje sneu toch?


Vind ik ook. Vind niet dat je publiekelijk dingen moet afkraken als anderen het wel mooi vinden. Gewoon ieder in zijn waarde laten en de dingen luisteren die je wél tof vindt. Ik zet ook niet bij elke rappert zijn FB een kutreactie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 16:05 
 
Hardtraxxer

Spablauw schreef:
How baas dit is triest. Stel je voor dat the prophet het jumpstyle publiek nu gaat dienen. Dan daalt zijn doelgroep ineens sterk.


is nu al zo zo laag
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 16:27 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ben ik nu achterlijk of stond er eerder nog een plaatje van zijn facebook met negatieve comments in een van de 3 topics? Je gaat me niet vertellen dat die ook weg is gehaald net als de comments. Noord Korea²
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 16:38 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Ben ik nu achterlijk of stond er eerder nog een plaatje van zijn facebook met negatieve comments in een van de 3 topics?

Wil je daar een eerlijk antwoord op? :P
nieuwe-tracks-hs/the-prophet-booom-t28512.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unleashed schreef:
Hahaha wat een lomp volk ook op facebook, zeg ik voor de grap: like als je vindt dat the prophet beter met pensioen kan gaan.
Krijg ik reacties als dat ik een dikke nerd ben, respect voor hem moet hebben of anders moet opdonderen naar de noisecontrollers of headhunterz, dat hij dag en nacht in de studio zit te bikkelen (is ook duidelijk te horen aan zijn nieuwe tracks? :lol:) en uiteraard dat ik anders gewoon stil zou moeten zijn :P ja man..

http://www.facebook.com/djtheprophet?re ... theprophet

heb je meer likes dan mij? :oh:

Code:
Niels Tilburgs ik dacht dat met die remuxxxes the prophet zijn dieptepunt al wel bereikt had... blijkbaar ni dus
2 uur geleden · Vind ik leuk · 7

7 likes jwz :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 17:12 
 
Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Code:
Niels Tilburgs ik dacht dat met die remuxxxes the prophet zijn dieptepunt al wel bereikt had... blijkbaar ni dus
2 uur geleden · Vind ik leuk · 7

7 likes jwz :cool:

Ah was jij dat. Heb dat bericht ook geliked jwz :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik krijg een like van The Prophet om mijn negatieve comment of FB xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Ik krijg een like van The Prophet om mijn negatieve comment of FB xd

bij mij ook zie ik net xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 18:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Al deze reacties zeggen meer over de mensen die alleen maar lopen te zeiken om het zeiken op hardtraxx.

Punkz MF is niets mis mee. Gewoon een goed nummer. Boom is overigens wel slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 18:26 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Lyst schreef:
Ben ik nu achterlijk of stond er eerder nog een plaatje van zijn facebook met negatieve comments in een van de 3 topics?

Wil je daar een eerlijk antwoord op? :P
nieuwe-tracks-hs/the-prophet-booom-t28512.html

oO Ik heb dat topic 5x bekeken, en toen stond alleen de reactie er nog...

Edit: Na nog een keer op die link geklikt te hebben:
Afbeelding

Zal wel dezelfde bug zijn als met die smileys af en toe het niet doen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 18:41 
 
Hardtraxx Elite

Ik kan er niet meer tegen! KILL ME!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 18:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik kan 'm wel gewoon zien Lyst maar misschien heb je iets van een blocker die tegen die site werkt.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle