Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 18:48 
 

Moet ik me schamen als ik het niet eens zo slecht vind? Er wordt hier echt flink overdreven zeg. En dan maar zeuren dat The Prophet populair wil doen. Dat is ook zo, maar op hardtraxx kunnen ze er ook wat van. Het is een keer geen blije melodie dat is een plus. De kicks zijn heus niet zo slecht en ze gaan best hard maar dat zal aan mij liggen. Ik heb een aparte smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 18:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Nauw even stoppen met die plaatjes! :D

Inderdaad Dov, gedraag je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 19:19 
 
Hardtraxx Newbie

Wat is dit nu weer voor een kwatsrelease? Dit is toch niet serieus bedoelt neem ik aan ... :thumbdown:

Prophet onwaardig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meent hij dit nou.. Kom op zeg :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ricardo1991 schreef:
Als artiest bij Scantraxx Zou ik me goed Genaaid voelen als dit boven jou gereleased zou worden!!! :thumbdown:

Hier ben ik het volledig mee EENS! The Prophet released zn eigen meuk, iets anders kan ik het niet noemen, de rest staat in de wachrij of moet aangepast worden aan zijn 'normen'. Dan krijg je dus dat artiesten weggaan bij t label.. Laat Dov eerst eens zijn eigen label beter managen dan dit soort ongeinspireerde plaatjes in elkaar te knutselen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
[
Hier ben ik het volledig mee EENS! The Prophet released zn eigen meuk, iets anders kan ik het niet noemen, de rest staat in de wachrij of moet aangepast worden aan zijn 'normen'.

Niet ZIJN normen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 20:01 
 
Hardtraxx Addict

hurricane schreef:
Ricardo1991 schreef:
Als artiest bij Scantraxx Zou ik me goed Genaaid voelen als dit boven jou gereleased zou worden!!! :thumbdown:

Hier ben ik het volledig mee EENS! The Prophet released zn eigen meuk, iets anders kan ik het niet noemen, de rest staat in de wachrij of moet aangepast worden aan zijn 'normen'. Dan krijg je dus dat artiesten weggaan bij t label.. Laat Dov eerst eens zijn eigen label beter managen dan dit soort ongeinspireerde plaatjes in elkaar te knutselen


Ik zou graag wat a2 records platen gereleased zien worden en aangezien dat a2 ook onder scantraxx valt vertraagd dat weer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lol, niet echt goed dus..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 20:13 
 
Hardtraxxer

westlife schreef:
Bitches and ho's. Coke in my nose? BOOOM!!! :)
Leuk erop gebaseerd.

Grappig en 'oldskool', maar hij had wel kunnen verwachten als hij zo op Scantraxx released dat hij shitstorm aan jankerts krijgen. Hij had het anders moeten aanpakken als hij dit echt wilde releasen. Doe het dan gratis ofzo.


haha ja heel zeker bitches & hos als inspiratieplaat gehad! Boom is een toffe plaat, punk mf daarentegen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Muhahaha

Erg jammer weer dit, kan het niet eens als hardstyle beschouwen. Te traag en te soft, maar dat is wel bij meer dj's het geval tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 20:46 
 
Hardtraxx Elite

hurricane schreef:
Ricardo1991 schreef:
Als artiest bij Scantraxx Zou ik me goed Genaaid voelen als dit boven jou gereleased zou worden!!! :thumbdown:

Hier ben ik het volledig mee EENS! The Prophet released zn eigen meuk, iets anders kan ik het niet noemen, de rest staat in de wachrij of moet aangepast worden aan zijn 'normen'. Dan krijg je dus dat artiesten weggaan bij t label.. Laat Dov eerst eens zijn eigen label beter managen dan dit soort ongeinspireerde plaatjes in elkaar te knutselen


The Prophet regelt die zaken niet eens bij scantraxx dus dat zal het niet zijn. Hij is daar ook geen label manager.

Citaat:
aangepast worden aan zijn 'normen'


Ook dat doet die niet bij Scantraxx dat doet een andere knaap :P (kerel van Bass Modulators).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik nou een post op de facebookpagina van The Prophet zet, en dan negatief ga doen en dan kijken hoeveel likes ik krijg en dan gauw hier neerzetten hoeveel likes dat wel niet zijn.. Zo hey! Dan ben ik pas ECHT cool!

Vroeger hadden we daar een emoticon voor. Heel erg treurig, sorry.

Over de tracks zelf: je kan 1 ding wel zeggen, de platen zijn absoluut tegen de hedendaagse stroming in. Ik voel hier en daar ook wel een "Prophet-vibe" qua vocals en feel van de track (hiermee vergelijk ik met oa OG Pimp, Chubby, Cocain Bizznizz etc, niet met die recentere platen). Helaas blijft het bij de vibe, want echt heel spannend worden de tracks eigenlijk nergens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 22:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prophet goes jumpeng! :lol:

Wat een prullenbakmateriaal! :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 23:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het lijkt bijna alsof hij het expres doet he? Alsof hij wíl dat Hardstyle nog verder naar de klote gaat.
Wat is er toch mis met deze man? Dit zijn bash-replies niet eens meer waard man, wtf :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 08:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Als ik nou een post op de facebookpagina van The Prophet zet, en dan negatief ga doen en dan kijken hoeveel likes ik krijg en dan gauw hier neerzetten hoeveel likes dat wel niet zijn.. Zo hey! Dan ben ik pas ECHT cool!

Vroeger hadden we daar een emoticon voor. Heel erg treurig, sorry.

Over de tracks zelf: je kan 1 ding wel zeggen, de platen zijn absoluut tegen de hedendaagse stroming in. Ik voel hier en daar ook wel een "Prophet-vibe" qua vocals en feel van de track (hiermee vergelijk ik met oa OG Pimp, Chubby, Cocain Bizznizz etc, niet met die recentere platen). Helaas blijft het bij de vibe, want echt heel spannend worden de tracks eigenlijk nergens.


Helemaal dit, vind sommige reacties hier egt een beetje treurig. Ook vind ik deze tracks idd wat meer neigen richting de oude tracks van de man, maar hij is er nog lang niet :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 10:04 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker



Put your hands up for the bitches and ho's :x :x :x :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 11:16 
 
Hardtraxx Veteran

Godverdomme wat een troep weer. Laat ook wel weer zien wat voor een kutlabel Scantraxx is, er zijn zoveel namen wie nog zoveel platen klaar hebben liggen. Releasen? Ho maar, nee laat ik eerst mijn eigen meuk maar eens releasen. Wat een gigantische heikneuter is die vent geworden zeg. Verschrikkelijk :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 12:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ik poste een jumpstyle filmpje op zijn fb onder de release ging hij het like :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 12:11 
 
Hardtraxx Elite

Jurheinen schreef:
Godverdomme wat een troep weer. Laat ook wel weer zien wat voor een kutlabel Scantraxx is, er zijn zoveel namen wie nog zoveel platen klaar hebben liggen. Releasen? Ho maar, nee laat ik eerst mijn eigen meuk maar eens releasen. Wat een gigantische heikneuter is die vent geworden zeg. Verschrikkelijk :sick:


Rudy Peters is Label Manager en Roland Evers Music Manager , Nogmaals the Prophet regelt releases niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 12:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Jurheinen schreef:
Godverdomme wat een troep weer. Laat ook wel weer zien wat voor een kutlabel Scantraxx is, er zijn zoveel namen wie nog zoveel platen klaar hebben liggen. Releasen? Ho maar, nee laat ik eerst mijn eigen meuk maar eens releasen. Wat een gigantische heikneuter is die vent geworden zeg. Verschrikkelijk :sick:


Rudy Peters is Label Manager en Roland Evers Music Manager , Nogmaals the Prophet regelt releases niet.

Dus de Prophet heeft daar geen invloed op? Reken maar dat als hij dat wil dat hij gewoon voor andere artiesten kan releasen.

Tracks zijn trouwens wel echt vreselijk :/ Die man probeert gewoon de hele scene te trollen ofzo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 12:37 
 
Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
Jurheinen schreef:
Godverdomme wat een troep weer. Laat ook wel weer zien wat voor een kutlabel Scantraxx is, er zijn zoveel namen wie nog zoveel platen klaar hebben liggen. Releasen? Ho maar, nee laat ik eerst mijn eigen meuk maar eens releasen. Wat een gigantische heikneuter is die vent geworden zeg. Verschrikkelijk :sick:

Rudy Peters is Label Manager en Roland Evers Music Manager , Nogmaals the Prophet regelt releases niet.

Dus jij denkt ook dat The Prophet hier geen vinger in de pap heeft? Haal je hoofd eens uit het zand, als puntje bij paaltje komt is Dov de grote man bij Scantraxx dus reken maar dat hij ook hier invloed op heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 12:44 
 
Hardtraxx Elite

Jurheinen schreef:
emmerick schreef:
Jurheinen schreef:
Godverdomme wat een troep weer. Laat ook wel weer zien wat voor een kutlabel Scantraxx is, er zijn zoveel namen wie nog zoveel platen klaar hebben liggen. Releasen? Ho maar, nee laat ik eerst mijn eigen meuk maar eens releasen. Wat een gigantische heikneuter is die vent geworden zeg. Verschrikkelijk :sick:

Rudy Peters is Label Manager en Roland Evers Music Manager , Nogmaals the Prophet regelt releases niet.

Dus jij denkt ook dat The Prophet hier geen vinger in de pap heeft? Haal je hoofd eens uit het zand, als puntje bij paaltje komt is Dov de grote man bij Scantraxx dus reken maar dat hij ook hier invloed op heeft.


Vast wel, maar ik geloof niet dat omdat hij af en toe een release heeft daardoor andere tracks worden tegengehouden. En dat tracks naar zijn normen moeten worden aangepast is natuurlijk al helemaal onzin aangezien die gast van de bass modulators daar de tracks keurt. Ik denk dat the prophet niet zoveel regelt bij scantraxx, net als dat coone DWX heeft opgericht maar daar verder ook niks meer voor regelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 12:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dit ga je serieus niet menen...... Punk MF heeft totaal geen drive of energie. Wat een slome en saaie track zeg. Booom is gewoon een jumptrack en laat ik het er op houden dat ik daar echt 0,0 mee heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 12:48 
 
Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
Vast wel, maar ik geloof niet dat omdat hij af en toe een release heeft daardoor andere tracks worden tegengehouden. En dat tracks naar zijn normen moeten worden aangepast is natuurlijk al helemaal onzin aangezien die gast van de bass modulators daar de tracks keurt. Ik denk dat the prophet niet zoveel regelt bij scantraxx, net als dat coone DWX heeft opgericht maar daar verder ook niks meer voor regelt.

Heb je daar een bron van dan? Vind het altijd bijzonder om te lezen dat mensen beweren dat de baas niks regelt, het is uiteindelijk wel zijn scantraxx. Lijkt mij toch niet dat je dan zomaar alles klakkeloos door anderen laat regelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 12:54 
 
Hardtraxx Elite

Jurheinen schreef:
emmerick schreef:
Vast wel, maar ik geloof niet dat omdat hij af en toe een release heeft daardoor andere tracks worden tegengehouden. En dat tracks naar zijn normen moeten worden aangepast is natuurlijk al helemaal onzin aangezien die gast van de bass modulators daar de tracks keurt. Ik denk dat the prophet niet zoveel regelt bij scantraxx, net als dat coone DWX heeft opgericht maar daar verder ook niks meer voor regelt.

Heb je daar een bron van dan? Vind het altijd bijzonder om te lezen dat mensen beweren dat de baas niks regelt, het is uiteindelijk wel zijn scantraxx. Lijkt mij toch niet dat je dan zomaar alles klakkeloos door anderen laat regelen.


Ik zeg ''ik denk'', het is gewoon een theorie. Het zou best anders kunnen zijn maar aangezien The Prophet ook nog dj / producer is en Rudy Peters niet lijkt het me logischer dat hij de zaakjes regelt.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle