Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2020 20:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als zombie, battleborn, run from reality en hurricane op het album staan verklaard het inderdaad waarom al zijn livesets WRTN sets waren :lol: en wij maar nieuwe previews verwachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2020 21:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Jordi schreef:
Laat je je fans geld betalen voor wat hun denken een vet album met nieuwe muziek hatjeej hier hejj zombie pfffffffffffffffffffffffffffffffff

Even hier op terugkomend, hij geeft het album gratis weg aan iedereen die heeft gepre-orderd + een 'small gift'. Niet omdat z'n fans een compilatie hebben gekocht terwijl geadverteerd als nieuw album maar omdat het zo laat was. Mijn inziens met de verkeerde reden wel genereus om dat op deze manier op te lossen.

Daarnaast leest Ran-D misschien hier mee dus wil ik nog wel een nuance meegeven aan mijn rant post. De cijfers die ik heb gegeven voor het album zijn gebaseerd op mijn smaak. Alle nummers zijn stuk voor stuk productie hoogstandjes, waarschijnlijk het hoogste op dit moment in de hardstyle. De meeste nummers zijn echter gewoon niet mijn ding. Dus kortom de muziek is top, mag je zeker trots op zijn. Je houdt lang vast aan een zelfde stijl/geluid en werkt vaak met bootleg achtige dingen. Dat is gewoon niet mijn ding maar je bent op dit moment waarschijnlijk populairder dan ooit dus wie ben ik om te zeggen hoe jij muziek moet maken. Verder is We Rule The Night geen album maar wel een mooie compilatie aan 3 jaar Ran-D. 15 nummers die stuk voor stuk als afsluiter in de feesttent in de buurt kunnen maar ook primetime op een hardstyle mainstage. Dat is iets wat maar weinig producers kunnen.


Volledig eens met dit maar nog steeds onbegrijpelijk waarom je dit als album gaat promoten om vervolgens letterlijk alle tracks helemaal grijs te draaien in setjes. Dat je een paar tracks als promotie gaat draaien snap ik, maar de hele tracklist? Dat is toch raar.. Ran-D produceert eigenlijk altijd kwalitatief goede platen en je hoort zeker terug dat hij graag wil dat het goed in elkaar zit. Vervolgens geef je dit als reden voor vertraging en draai je wel al je tracks die in de tracklist staan? Dit rijmt simpelweg niet met elkaar. Dat moet hij verder zelf weten en hij geeft het nu gratis weg aan de pre-orders, maar dan nog, raar verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2020 00:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dikke nummers inderdaad maar toch wel beetje teleurgesteld in dit album. Zoveel hype rond dit album en dan staan er maar 3 nieuwe nummers op. Ik snap dat hij bijna geen andere keus had en de fans niet langer wilde laten wachten op nieuw muziek en losse releases eruit te knallen. Maar dit is ook niet de juiste oplossing geweest. Het album is heel niet speciaal nu.

Neemt echt niet weg dat al deze nummers steen goed zijn, maar een hele boel zijn zeker niet speciaal meer en staan al een poos niet meer in m'n persoonlijke afspeellijsten.

Jammer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2020 03:28 
 
Hardtraxx Veteran

Sterke producties en vette tracks!

Ben het alleen wel eens met de kritische noot dat je na zo'n grote hype niet kan komenn aanzetten met een album van tracks die al jaren gedraaid worden of some al een release hebben gehad.

Gemiste kans mijn inziens want ik stond echt wel te wachten op nieuwe Ran-D tracks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2020 08:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vrijwel met al het bovenstaande eens in dit topic, dus ik bespaar jullie mijn monoloog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2020 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

It's in your heaaaaheaad :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2020 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Even hier op terugkomend, hij geeft het album gratis weg aan iedereen die heeft gepre-orderd + een 'small gift


Komop zeg dat is wel heel erg makkelijk. Als je een pizza besteld op thuisbezorgd en vervolgens na 3 uur hoort ja kut de deeg was op hier heb je je geld terug DAN HEB JE NOG STEEDS HONGER. Geen excuus, geen oplossing.

Prima dat Ran-D hier meeleest want dat betekend dat hij vaak zat positieve berichten leest over zijn tracks. Dat zombie hier niet zo'n hit is als in chile kon hij ook wel bedenken. Moeten we om die reden allemaal ons gedragen als facebook-vee en zeggen ah koetsie koetsie koetsie het is ook wel goed? Uiteindelijk zijn mensen teleurgesteld omdat ze in de eerste instantie fans zijn. Kritiek op de gang van zaken en eindproduct is 100% terecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2020 10:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

De tracklist is teleurstellend inderdaad. Had gehoopt op meer nieuwe platen. Zeker gezien die Gunz plaat had hij ook wel Gates Of Orion er op kunnen doen maar ja, dat is niet alleen aan hem.

Kijk als je dit album 2 a 3 jaar terug uitbracht, dan was het een ander verhaal. Ik vind veel van de platen nog steeds goed. Maar dit is inderdaad meer een compilatie cd van de laatste 4 jaar dan een nieuwe release.

Zodoende is de presentatie en de inhoud niet echt bijzonder. Goede platen, maar daar hoef ik niet nog een nieuwe release voor te hebben gezien ik de platen al een tijd ken. Gratis weggeven is dan ook een goede actie.

Geen idee waarom dit zo lang heeft geduurd. Zelfs voor een perfectionist (ben er zelf ook een) is 3+ jaar extreem lang voor het aantal platen dat hier op staan. Zeker waar een redelijk aantal gewoon bootlegs zijn, kwalitatief sterke bootlegs, maar nog steeds bootlegs. Zal vast wel meer achter deze enorme vertraging hebben gezeten, dus ik ga niet oordelen verder. Het is gewoon in die zin een gefaald album met degelijke platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2020 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou het ook niet kunnen dat de tracklist gewijzigd is nadat hij besloten had het album gratis weg te geven? Lijkt me nog wel plausibel eigenlijk. De nieuwe platen toch nog maar even achter het handje houden en dan op het gratis album wat oudere platen opjanken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2020 11:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Allemaal leuk dat gratis weggeven, maar wie de neuk heeft er nog een cd speler? De rest beschouwd het toch als 'gratis' omdat het gestreamed wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2020 11:12 
 
Hardtraxx Elite

Hoe weten jullie dat Ran-D hier meeleest? Wel slim van hem trouwens. Ik denk dat wij wel kritisch zijn. Waardoor hij ook weer meer inzicht heeft op de mening van de kritische fans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2020 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Hoe weten jullie dat Ran-D hier meeleest? Wel slim van hem trouwens. Ik denk dat wij wel kritisch zijn. Waardoor hij ook weer meer inzicht heeft op de mening van de kritische fans.

Heel veel artiesten lezen mee. Diegene die het hardst roepen dat ze het niet doen, doen het al helemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2020 12:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
hotymoty schreef:
Hoe weten jullie dat Ran-D hier meeleest? Wel slim van hem trouwens. Ik denk dat wij wel kritisch zijn. Waardoor hij ook weer meer inzicht heeft op de mening van de kritische fans.

Heel veel artiesten lezen mee. Diegene die het hardst roepen dat ze het niet doen, doen het al helemaal.


@Warface HOI!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2020 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MOD EDIT: KUTGRAP
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle