Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 18:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker


Tracklist:
1. Ran-D & Psyko Punkz ft. K's Choise - Not An Addict
2. Ran-D - Hurricane
3. Hard Driver & Frequencerz - Alive
4. Ran-D - The Power Of Now
5. Ran-D - The Universe in Us
6. Ran-D & Adaro & Frequencerz ft. E-Life - Battleborn
7. Frequencerz & Phuture Noize - Starlight
8. Ran-D & Endymion ft. Le Prince - Run From Reality
9. Gunz For Hire - Sicario
10. Ran-D & Endymion - Antidote (Kronos Remix)
11. Gunz For Hire - Bolivia (Gunz For Hire Blood Brothers Remix)
12. Adaro - Flame Up High (ID Remix)
13. Ran-D - Demolition Time
14. Adaro & Rude Convict ft. LXCPR - My Eyes Spit Fire
15. Gunz For Hire - Blood Brothers
16. Ran-D ft. Villain - Monday Go FCK Yourself
17. Gunz For Hire - Toy Soldiers
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 20:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Stukjes geluisterd en geen spijt van dat ik naar huis ben gegaan toen Ran-D begon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 15:16 
 
Hardtraxx Newbie

Redman schreef:
Stukjes geluisterd en geen spijt van dat ik naar huis ben gegaan toen Ran-D begon.


Ik snap niet wat zo "We Rule The Night" is aan deze set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het wel dik dat Frequencerz & Phuture Noize - Starlight op Ran-D z'n album staat, ghost production??
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 14:54 
 

Alm1ghty schreef:
Vind het wel dik dat Frequencerz & Phuture Noize - Starlight op Ran-D z'n album staat, ghost production??


Ik zou echt zielsblij worden van dat nummer tussen de rest van de meuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2019 10:40 
 
Hardtraxx Elite

Ik heb wel het gevoel dat alle platen van Ran-D belachelijk veel op elkaar lijken. Weinig variatie qua sounds. Ook de melodieën zijn bijzonder simpel. Jammer dat hij geen platen meer maakt zoals Wolfchild, Born to Die, I Am Legion of Rebel To The Grave. De midintro van Sicario van G4H vind ik dan wel weer heel vet, de climax is dan wel weer een saaie Ran-D melodie met kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2019 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb het niet zo op zijn stijl nu. Allemaal beetje t zelfde inderdaad. Weet ook echt niet wat nou dat concept We Rule The Night is. Dit is gewoon een normale Ran-D set toch? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2019 10:56 
 
Hardtraxx Veteran

Ach dat album staat al bijna 3 jaar op de planning. Dan ga je eindelijk een showcase doen, draai je 2 nieuwe solo tracks xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2019 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is dit een album showcase? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2019 11:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik begrijp het hele ‘We Rule The Night’ hierbij ook niet... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2019 13:40 
 
Hardtraxx Veteran

Vitality schreef:
Ik begrijp het hele ‘We Rule The Night’ hierbij ook niet... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2019 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was blij verrast met Starlight, maar
Pedaalemre schreef:
Vitality schreef:
Ik begrijp het hele ‘We Rule The Night’ hierbij ook niet... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2019 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Man, wat was dit rete saai zeg. Heb echt 0,0 met deze man ondanks dat zijn producties wel van hoog niveau zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2019 14:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Man, wat was dit rete saai zeg. Heb echt 0,0 met deze man ondanks dat zijn producties wel van hoog niveau zij.

Ik heb helaas hetzelfde, het klinkt allemaal wel ok maar er zit nooit een échte uitschieter tussen (op Under Attack na destijds).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2019 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Ik begrijp het hele ‘We Rule The Night’ hierbij ook niet... :/

Is volgens mij een soort visual show, ik heb namelijk in de visuals op dat scherm met regelmaat specifieke Ran-D visuals langs zien komen. Zeker weten doe ik dit overigens niet.

Vond het een aardige set. Zijn producties zijn zo knap, maar ik vond het soms een beetje de x-factor missen om een of andere rede. Ook geen fan van Blood Brothers etc, terwijl ik bijvoorbeeld een Not An Addict heel goed kan hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2019 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima setje. Niks mis mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2019 14:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ik heb het niet zo op zijn stijl nu. Allemaal beetje t zelfde inderdaad. Weet ook echt niet wat nou dat concept We Rule The Night is. Dit is gewoon een normale Ran-D set toch? :x

Allemaal een beetje hetzelfde, en alle Gunz platen klinken ook nog eens 90% Ran-D. Vind er af en toe wel een lekkere plaat tussen zitten, maar dan is het voornamelijk vanwege de drive of een leuke noot. Het is nooit meer echt van het oude niveau geworden, ondanks dat het vaak ontzettend strak klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2019 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Het is nooit meer echt van het oude niveau geworden, ondanks dat het vaak ontzettend strak klinkt.

Dat is het zeker. Productietechnisch gewoon heel goed. Maar gewoon saai. Er zijn ook veel artiesten nu die qua track idee best leuke dingen bedenken maar waarbij de afwerking matig is, vooral vanwege de kicks. Als Ran-D die artiesten nou gaat helpen en zelf daar weer creatief van gaat worden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2020 16:07 
 
Hardtraxx Veteran

Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle