Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 37  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 02:00 

Hardtraxx Addict

Syztrax schreef:
Andromeda schreef:
Parvuz schreef:
Het is wel zo dat deze plaat in februari al klaar was. Dus toen was dit nog vrij fris.

Ookal komt de plaat uit 1900, als we daar al zelfs rekening mee moeten houden... :/

nou hij zou oorspronkelijk april uitkomen, dan zou hij nog voor liberty en freaqz at night zijn, dus dat zou liberty dan een in the house 2.0 zijn xd

Dat is wel waar, nu is het een standaard plaat maar dat had het toen minder geweest maar ik vind hier veelste veel weg hebben van crucifix en vrijwel geen inbreng van RR, als deze mannen kritisch kijken naar zo'n nummer als het af is, dan moeten ze elkaar toch ook aankijken en denken van...nahh dit kan niet echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 09:21 

Hardtraxx Veteran

Syztrax schreef:
Andromeda schreef:
Parvuz schreef:
Het is wel zo dat deze plaat in februari al klaar was. Dus toen was dit nog vrij fris.

Ookal komt de plaat uit 1900, als we daar al zelfs rekening mee moeten houden... :/

nou hij zou oorspronkelijk april uitkomen, dan zou hij nog voor liberty en freaqz at night zijn, dus dat zou liberty dan een in the house 2.0 zijn xd

Precies.... Daarom kun je daar wel beetje rekening mee houden.
Neemt niet weg dat het wel heel erg een E-Force plaat is voor een samenwerking met RR. En dat het beetje saai begint te worden hoe E-Force nu produceert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 09:58 

Hardtraxx Addict

Parvuz schreef:
Ik krijg er vet veel energie van als die kerel mc is. Heb hem 10 keer liever dan Villain, DV8 en Ruffian. Maar daar gaat het nu niet om. ^^
Ik vind t prima nummertje, niet de beste van zn album.

Steeds vaker met jou eens parvuz... Moeten maar eens gaan meeten denk ik zo :P Mc TW heb ik echt 100 keer liever, maar in deze track vind ik ook zijn engels n btje storen.

En die collab met E-force klinkt juist dik man! Goeie collab... wat heeft iedereen het over Crucifix all over again? Je hoort toch heel duidelijk de RR invloeden of niet? Bijv. in de synth
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 10:10 

Hardtraxx Veteran

Heb Tha Watcher 1x gezien (GZ) en wat was dat verschrikkelijk. Allemachtig die vent praat de hele nacht aan een stuk door poep in de microfoon. Of hebben jullie het puur over z'n mc werk in tracks?

Accumulated Filth, God's Child en Brutal 3.0 zijn tof. De rest is saai en eentonig :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 10:11 

Hardtraxx Veteran

mr_vertigo schreef:
Steeds vaker met jou eens parvuz... Moeten maar eens gaan meeten denk ik zo :P Mc TW heb ik echt 100 keer liever, maar in deze track vind ik ook zijn engels n btje storen.

Haha, eerst feestje zal Focus pas weer zijn... Dan weet je dat. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 10:39 

Hardtraxx Addict

Voor mij persoonlijk is dit echt een mager album aan het worden. Hij had beter wat minder tracks maar wat meer kwaliteit er op kunnen zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 11:07 

Hardtraxx Veteran

Ik ben er van overtuigd dat als dit album de volgende tracklist had, dus minder tracks, dit een van de beste artiestenalbums van 2013 had kunnen worden.

1. Insanity
2. Everyone Has Died
3. Rulers
4. River of Souls
5. The Resurrected Soul
6. Gods Child
7. Brutal 3.0
8. Prostitute
9. Condemned
10. I Spit On You
11. One by One
12. When You're Gone
13. Unparalelled Evil

Dan had hij eventueel nog wat album vullers kunnen gebruiken om aan de 16 te komen, en dan was dit een hele dikke cd geworden. Nu zijn er toch een aantal tracks die het album voor mij redelijk verzieken omdat het gewoon niet goed genoeg is om op een album te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 11:12 

vind jij.... ik vind Blame Society, TSoS, Civil Disobedience daar makkelijk bij passen/over sommige heen gaan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 11:15 

Hardtraxx Veteran

Dat zijn voor mij album vullers. Waarom moeten artiesten nou altijd zo ongelofelijk veel tracks op een album zetten. Neem een voorbeeld aan het Project 1 album. 12 tracks, 12 parels. Ik weet zeker dat ze een paar tracks af hadden maar bewust niet op het album gezet hebben omdat ze het niet goed genoeg vonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 11:27 

Hardtraxx Addict

Henk-Jan schreef:
Heb Tha Watcher 1x gezien (GZ) en wat was dat verschrikkelijk. Allemachtig die vent praat de hele nacht aan een stuk door poep in de microfoon. Of hebben jullie het puur over z'n mc werk in tracks?

Accumulated Filth, God's Child en Brutal 3.0 zijn tof. De rest is saai en eentonig :(

Nee man, zijn live MC werk is juist vet! Vooral met Hardcore zal ik toegeven, maar als erbij staat... zo veel energie van die vent!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 11:33 

Hardtraxx Elite

HardNews:
Citaat:
Tonight the preview of "Radical Redemption & Kold Konexion - The Motherload" will be online. #TSoS
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 11:38 

Hardtraxx Veteran

mr_vertigo schreef:
Henk-Jan schreef:

Nee man, zijn live MC werk is juist vet! Vooral met Hardcore zal ik toegeven, maar als erbij staat... zo veel energie van die vent!

Er zijn 2 mc's waar ik meer energie door krijg op feestjes. Dat zijn Da Syndrome en Tha Watcher. En dat mc's vaak onzin schreeuwen door een microfoon is iets wat ze allemaal doen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 11:39 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
mr_vertigo schreef:
Henk-Jan schreef:

Er zijn 2 mc's waar ik meer energie door krijg op feestjes. Dat zijn Da Syndrome en Tha Watcher. En dat mc's vaak onzin schreeuwen door een microfoon is iets wat ze allemaal doen. :P

Nee hij praatte echt aan één stuk door. Vreselijk irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 11:52 

Hardtraxx Crew

Tha Watcher 1x meegemaakt en het was echt
Henk-Jan schreef:
Vreselijk irritant.

Zegt ook alleen maar hetzelfde door de muziek heen :mad:

OT: toch kan ik niet wachten op dit album :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 12:26 

Donateur

Weet nog dat ik hem zo ziek vet vond bij die DefQon/Hard Bass liveset van Crypsis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 12:29 

iMark schreef:
Ik ben er van overtuigd dat als dit album de volgende tracklist had, dus minder tracks, dit een van de beste artiestenalbums van 2013 had kunnen worden.

1. Insanity
2. Everyone Has Died
3. Rulers
4. River of Souls
5. The Resurrected Soul
6. Gods Child
7. Brutal 3.0
8. Prostitute
9. Condemned
10. I Spit On You
11. One by One
12. When You're Gone
13. Unparalelled Evil

Dan had hij eventueel nog wat album vullers kunnen gebruiken om aan de 16 te komen, en dan was dit een hele dikke cd geworden. Nu zijn er toch een aantal tracks die het album voor mij redelijk verzieken omdat het gewoon niet goed genoeg is om op een album te zetten.

Vervang 2. door de FTCYS remix, 8. door Accumulated Filth, 9. door On The Brink Of Extinction 10. door Civil Disobedience en ik ben het met je eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 12:31 

Hardtraxx Addict

Vanavond preview van The Motherload.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 15:16 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:

1. Insanity
2. Everyone Has Died
3. Rulers
4. River of Souls
5. The Resurrected Soul
6. Gods Child
7. Brutal 3.0
8. Prostitute
9. Condemned
10. I Spit On You
11. One by One
12. When You're Gone
13. Unparalelled Evil

Dit zou volgens mij ook ongeveer de tracklist zijn geweest zonder die crash. Omdat het toch nog lang duurde tot hij hem ging releasen heeft hij volgens mij besloten er meer tracks bij te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 20:34 

Hardtraxx Addict

Dan ben ik blij dat hij nog even Accumulated Filth, Blame Society, The Spell Of Sin heeft gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 20:40 

Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 20:42 

Hardtraxx Veteran

:worship: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 20:48 

Hardtraxx Newbie

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 20:51 

Hardtraxx Crew

Ja, deze vind ik dan wel weer heerlijk. Die wazige sounds in de climax zijn heel gaaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 20:54 

Net ff over t speakertje van mn telefoon geluisterd en de kicks klinken wel lekker. Maar kan ik nog niet echt iets over zeggen. Verder zit t nummer heerlijk in mekaar. Had hier van tevoren niet een heel speciaal gevoel bij maar volgens mij is deze heel vet! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 20:58 

Donateur

Ziek geluid in de climax idd, lekkere kicks ook. Mis alleen wel wat drive, lijkt me echt zon plaat om een set mee te openen dit.
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 37  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle