Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 18 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 21 hours ago
Juist ja. :P Ik schep niet op. Het is gewoon zo. En ik vind t vet. :thumbsup:
S
Hardtraxxer
666 posts member since 2013
last seen Nov 2014
weet iemand wanneer er weer een preview online komt? ben wel heel nieuwsgierig :$
zou eind oktober gebeuren meen ik en dat is t nu dus...
Hardtraxx Veteran
last seen 21 hours ago
En dat is het volgende week donderdag ook nog. ^^
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Parvuz wrote:Juist ja. :P Ik schep niet op. Het is gewoon zo. En ik vind t vet. :thumbsup:
Tuurlijk is dat opscheppen :P Maakt ook niet uit, zou het zelf ook erg tof vinden.
Hardtraxx Veteran
last seen 21 hours ago
Haha nu de echte opschep variant.
Ik heb Joey, want ik mag Joey zeggen, vocalen opstuurt uit de beste tracks One By One en Insanity. Daarvoor is hij mij zo dankbaar dat ik zijn 2 albums gratis krijg. Ik hoop dat ik zn album 'voor' de releasedatum krijg. Want dat verdien ik wel....
^^
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Het is sowieso vet ja, waarom zou je daar niet een beetje mee op mogen scheppen. Hoe kwam je uberhaupt op het idee om die vocals naar hem te sturen dan?
Hardtraxx Veteran
last seen 21 hours ago
Ik was voor mezelf vocalen aan het verzamelen. Om ze op amateurbasis te gebruiken in tracks. En ik dacht dat RR ze misschien wel vet zou vinden en stelde voor ze naar hem op te sturen. ;) En vind t lachen om te doen, vocalen zoeken en uit games slopen. :P Wel met het risico dat mn laptop soms crasht... mja hier zit een bedrijf je laptop kan maken en vervolgens vergeet een rekening te sturen. Dus niets aan t handje.
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Ik wacht op een pre-order zonder T-shirt. :/
Hardtraxxer
122 posts member since 2013
last seen Nov 2016
Voor degene die hem willen Pre-Orderen ZONDER shirt: Dat kan! een week voor de release.

Bron: Radical Redemption's Facebook ;)

Nu nog wachten tot hij op mijn deurmat valt! Hij komt eindelijk ECHT dichtbij :yay: Wat een album.. :bomb: :worship:
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Vraag me af waarom dan pas, en niet nu meteen.. Nouja, ik wacht dan wel en pre-order 'm dan.
Hardtraxxer
195 posts member since 2013
last seen May 2014
worden ze allemaal full of ?
Hardtraxx Veteran
last seen 21 hours ago
daveyfct wrote:worden ze allemaal full of ?
2 cd's met full, 1 mix cd.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Qlown wrote:Vraag me af waarom dan pas, en niet nu meteen.. Nouja, ik wacht dan wel en pre-order 'm dan.
Zodat er ook nog mensen zijn die dat shirt kopen misschien?
Hardtraxxer
last seen May 2014
Parvuz wrote:
daveyfct wrote:worden ze allemaal full of ?
2 cd's met full, 1 mix cd.

:thumbsup:
A
View on YouTube

Ruk kwaliteit, maar voor het eerst dat ik deze tegen kom (na die nutteloze paar seconden 'studio preview' op zn facebook van begin dit jaar). Zet hem er toch maar bij :)
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 10 days ago
Kold Konexion draaide die collab met Radical ook zaterdag, die klonk wat ik me kan herinneren ook niet verkeerd
Parvuz wrote:Ik was voor mezelf vocalen aan het verzamelen. Om ze op amateurbasis te gebruiken in tracks. En ik dacht dat RR ze misschien wel vet zou vinden en stelde voor ze naar hem op te sturen. ;) En vind t lachen om te doen, vocalen zoeken en uit games slopen. :P Wel met het risico dat mn laptop soms crasht... mja hier zit een bedrijf je laptop kan maken en vervolgens vergeet een rekening te sturen. Dus niets aan t handje.
Die komen toch uit de SAW films? Of toch die game?
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Basshunterzz wrote:Kold Konexion draaide die collab met Radical ook zaterdag, die klonk wat ik me kan herinneren ook niet verkeerd
Deze toch?
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
last seen 21 hours ago
Basshunterzz wrote: Die komen toch uit de SAW films? Of toch die game?
De game.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Parvuz wrote:Ik was voor mezelf vocalen aan het verzamelen. Om ze op amateurbasis te gebruiken in tracks. En ik dacht dat RR ze misschien wel vet zou vinden en stelde voor ze naar hem op te sturen. ;) En vind t lachen om te doen, vocalen zoeken en uit games slopen. :P Wel met het risico dat mn laptop soms crasht... mja hier zit een bedrijf je laptop kan maken en vervolgens vergeet een rekening te sturen. Dus niets aan t handje.
Is het niet makkelijker ze gewoon uit de Program Files te halen? Moet toch niet zo zwaar voor je laptop? :P
Hardtraxx Veteran
last seen 21 hours ago
Steffnov wrote: Is het niet makkelijker ze gewoon uit de Program Files te halen? Moet toch niet zo zwaar voor je laptop? :P
Ja bij sommige games gaat het zo makkelijk. Anderen niet en moet je ze er echt uit slopen als t ware haha. Heb er zelf niet zo veel verstand van ofzo maar zoek gewoon net zo lang door tot ik geluidsbestanden tegen kom.
S
Hardtraxxer
801 posts member since 2011
last seen Jul 2018
Rauw op je dak anthem, klonk wel vetjes gister

View on YouTube

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Klinkt wel dik :D
A
Ja deze klonk heel erg dik, sfeertje, dikke kick, leuke sounds... Een van z'n betere moet ik zeggen! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen 21 hours ago
Dat anthem was dik! :thumbsup:
Nog kleine 2 weekjes.
Hardtraxxer
last seen May 2014
ik hoop dat er snel weer previews komen !!