Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 37  Volgende
Bericht Geplaatst op 22 okt 2013 12:45 

Hardtraxx Veteran

Juist ja. :P Ik schep niet op. Het is gewoon zo. En ik vind t vet. :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 22 okt 2013 12:50 

Hardtraxxer

weet iemand wanneer er weer een preview online komt? ben wel heel nieuwsgierig :$
zou eind oktober gebeuren meen ik en dat is t nu dus...
Bericht Geplaatst op 22 okt 2013 13:04 

Hardtraxx Veteran

En dat is het volgende week donderdag ook nog. ^^
Bericht Geplaatst op 22 okt 2013 14:12 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Juist ja. :P Ik schep niet op. Het is gewoon zo. En ik vind t vet. :thumbsup:

Tuurlijk is dat opscheppen :P Maakt ook niet uit, zou het zelf ook erg tof vinden.
Bericht Geplaatst op 22 okt 2013 14:44 

Hardtraxx Veteran

Haha nu de echte opschep variant.
Ik heb Joey, want ik mag Joey zeggen, vocalen opstuurt uit de beste tracks One By One en Insanity. Daarvoor is hij mij zo dankbaar dat ik zijn 2 albums gratis krijg. Ik hoop dat ik zn album 'voor' de releasedatum krijg. Want dat verdien ik wel....
^^
Bericht Geplaatst op 22 okt 2013 15:08 

Donateur

Het is sowieso vet ja, waarom zou je daar niet een beetje mee op mogen scheppen. Hoe kwam je uberhaupt op het idee om die vocals naar hem te sturen dan?
Bericht Geplaatst op 22 okt 2013 15:19 

Hardtraxx Veteran

Ik was voor mezelf vocalen aan het verzamelen. Om ze op amateurbasis te gebruiken in tracks. En ik dacht dat RR ze misschien wel vet zou vinden en stelde voor ze naar hem op te sturen. ;) En vind t lachen om te doen, vocalen zoeken en uit games slopen. :P Wel met het risico dat mn laptop soms crasht... mja hier zit een bedrijf je laptop kan maken en vervolgens vergeet een rekening te sturen. Dus niets aan t handje.
Bericht Geplaatst op 22 okt 2013 21:11 

Hardtraxx Veteran

Ik wacht op een pre-order zonder T-shirt. :/
Bericht Geplaatst op 22 okt 2013 23:13 

Hardtraxxer

Voor degene die hem willen Pre-Orderen ZONDER shirt: Dat kan! een week voor de release.

Bron: Radical Redemption's Facebook ;)

Nu nog wachten tot hij op mijn deurmat valt! Hij komt eindelijk ECHT dichtbij :yay: Wat een album.. :bomb: :worship:
Bericht Geplaatst op 22 okt 2013 23:48 

Hardtraxx Veteran

Vraag me af waarom dan pas, en niet nu meteen.. Nouja, ik wacht dan wel en pre-order 'm dan.
Bericht Geplaatst op 22 okt 2013 23:53 

Hardtraxxer

worden ze allemaal full of ?
Bericht Geplaatst op 23 okt 2013 08:30 

Hardtraxx Veteran

daveyfct schreef:

2 cd's met full, 1 mix cd.
Bericht Geplaatst op 23 okt 2013 10:59 

Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Vraag me af waarom dan pas, en niet nu meteen.. Nouja, ik wacht dan wel en pre-order 'm dan.

Zodat er ook nog mensen zijn die dat shirt kopen misschien?
Bericht Geplaatst op 23 okt 2013 14:27 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:
daveyfct schreef:

2 cd's met full, 1 mix cd.

:thumbsup:
Bericht Geplaatst op 23 okt 2013 14:52 

Ruk kwaliteit, maar voor het eerst dat ik deze tegen kom (na die nutteloze paar seconden 'studio preview' op zn facebook van begin dit jaar). Zet hem er toch maar bij :)
Bericht Geplaatst op 23 okt 2013 22:16 

Hardtraxx Veteran

Kold Konexion draaide die collab met Radical ook zaterdag, die klonk wat ik me kan herinneren ook niet verkeerd

Parvuz schreef:
Ik was voor mezelf vocalen aan het verzamelen. Om ze op amateurbasis te gebruiken in tracks. En ik dacht dat RR ze misschien wel vet zou vinden en stelde voor ze naar hem op te sturen. ;) En vind t lachen om te doen, vocalen zoeken en uit games slopen. :P Wel met het risico dat mn laptop soms crasht... mja hier zit een bedrijf je laptop kan maken en vervolgens vergeet een rekening te sturen. Dus niets aan t handje.

Die komen toch uit de SAW films? Of toch die game?
Bericht Geplaatst op 23 okt 2013 22:28 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Kold Konexion draaide die collab met Radical ook zaterdag, die klonk wat ik me kan herinneren ook niet verkeerd

Deze toch?
Bericht Geplaatst op 24 okt 2013 08:13 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Die komen toch uit de SAW films? Of toch die game?

De game.
Bericht Geplaatst op 24 okt 2013 12:33 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:

Is het niet makkelijker ze gewoon uit de Program Files te halen? Moet toch niet zo zwaar voor je laptop? :P
Bericht Geplaatst op 24 okt 2013 12:52 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Is het niet makkelijker ze gewoon uit de Program Files te halen? Moet toch niet zo zwaar voor je laptop? :P

Ja bij sommige games gaat het zo makkelijk. Anderen niet en moet je ze er echt uit slopen als t ware haha. Heb er zelf niet zo veel verstand van ofzo maar zoek gewoon net zo lang door tot ik geluidsbestanden tegen kom.
Bericht Geplaatst op 27 okt 2013 22:47 

Hardtraxxer

Rauw op je dak anthem, klonk wel vetjes gister

Bericht Geplaatst op 27 okt 2013 23:18 

Hardtraxx Veteran

Klinkt wel dik :D
Bericht Geplaatst op 27 okt 2013 23:52 

Ja deze klonk heel erg dik, sfeertje, dikke kick, leuke sounds... Een van z'n betere moet ik zeggen! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 28 okt 2013 09:52 

Hardtraxx Veteran

Dat anthem was dik! :thumbsup:
Nog kleine 2 weekjes.
Bericht Geplaatst op 30 okt 2013 08:55 

Hardtraxxer

ik hoop dat er snel weer previews komen !!
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 37  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle