Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 19:39 
 
Hardtraxx Addict

Ik vind hem vet :thumbsup:

Hopelijk komt hierna de TRTR anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 20:02 
 
Hardtraxx Crew

Beetje jammer van de kicks in de climax, maar :thumbsup: dat er uberhaupt een climax is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 20:16 
 
Hardtraxxer

Hoor hier een beetje te veel Power van D-Sturb zelf in terug, mis ook de echte RR-sound
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette plaat, melodie doet me wel ergens aan denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
paperclip schreef:
Ik vind hem wel oké, denk dat mijn verwachtingen te hoog liggen.


Die eerste kicks vind ik helaas echt niks, rest van de track wel oke, maar niet weggeblazen. Verwachting idd te hoog.


Niks? Man 't klinkt nergens naar, hoe kan je zoiets wel vet vinden? Zo maak je toch geen kick? Best wel raar ook, want de rest van de track is best prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 20:37 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

zalige lage kick in de climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Rickzel schreef:
paperclip schreef:
Ik vind hem wel oké, denk dat mijn verwachtingen te hoog liggen.


Die eerste kicks vind ik helaas echt niks, rest van de track wel oke, maar niet weggeblazen. Verwachting idd te hoog.


Niks? Man 't klinkt nergens naar, hoe kan je zoiets wel vet vinden? Zo maak je toch geen kick? Best wel raar ook, want de rest van de track is best prima!


Ja helemaal mee eens, deze plaat gaat instant geskipt worden bij het beluisteren, die climax is vet maar hij zit gevangen tussen een hele lelijke mid en outro >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 09:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Luisterde 'm voor het eerst via m'n telefoon, dacht oprecht dat mijn speaker kapot was maar het zijn dus die kicks. Nee niet luisterbaar hierdoor..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Rickzel schreef:
paperclip schreef:
Ik vind hem wel oké, denk dat mijn verwachtingen te hoog liggen.


Die eerste kicks vind ik helaas echt niks, rest van de track wel oke, maar niet weggeblazen. Verwachting idd te hoog.


Niks? Man 't klinkt nergens naar, hoe kan je zoiets wel vet vinden? Zo maak je toch geen kick? Best wel raar ook, want de rest van de track is best prima!

Thuis vind ik dit soort kicks ook niet geweldig, maar live gaan ze wel erg hard en vind ik dit soort kicks ook wel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijne plaat! Eerste kicks doen me denken aan die for your mind remix denken. Doen me niet zo heel veel, maar icm de rest van de plaat prima! Melodie en overige kicks ook fijn! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 11:34 
 
Hardtraxx Addict

Paralyzed op yt om 12 uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Rickzel schreef:
paperclip schreef:
Ik vind hem wel oké, denk dat mijn verwachtingen te hoog liggen.


Die eerste kicks vind ik helaas echt niks, rest van de track wel oke, maar niet weggeblazen. Verwachting idd te hoog.


Niks? Man 't klinkt nergens naar, hoe kan je zoiets wel vet vinden? Zo maak je toch geen kick? Best wel raar ook, want de rest van de track is best prima!

Ik vind deze kick ook wel minder dan die van High Power bijvoorbeeld. Maar wat vind Je van die kick dan? Die lijkt hier wel op maar klinkt wel heel vet imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 12:00 
 
Hardtraxx Addict


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zowel Mutilate Them All (behalve de plofkicks in het begin) als Paralyzed erg dikke platen! Zo wil ik Radical zien! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 12:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Paralyzed :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 12:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

geert3ssen schreef:
Paralyzed :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 13:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Paralyzed is de eerste plaat in tijden die me weer wat doet van Radical. Die Accumulated Filth achtige sfeer, fijne kicks en vette climaxen. Vind deze zelf ook vele malen fijner dan een Untill I win. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 13:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat klinkt Paralyzed gruwelijk mooi :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 14:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jezus wat is Paralyzed vet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trajanusch schreef:
Jezus wat is Paralyzed vet :worship:

Hier laat ie wel maar eens zijn muzikale kwaliteiten zien inderdaad. Hier kan ik wel lekker op maaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer een vette plaat, maar weer geen geweldige kicks. Ik dacht toch echt dat ik best een redelijke geluidskaart heb plus boxen, maar deze weet me ook nog niet te overtuigen. Had hier wel wat zwaardere kicks in willen horen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Weer een vette plaat, maar weer geen geweldige kicks. Ik dacht toch echt dat ik best een redelijke geluidskaart heb plus boxen, maar deze weet me ook nog niet te overtuigen. Had hier wel wat zwaardere kicks in willen horen :)

Mee eens over de kicks, klinken een beetje zwak. Ben wel positiever over de rest van de plaat, echt tering vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 19:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 19:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Paralyzed ja, Exorcism nee..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 19:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
G1LL schreef:
Weer een vette plaat, maar weer geen geweldige kicks. Ik dacht toch echt dat ik best een redelijke geluidskaart heb plus boxen, maar deze weet me ook nog niet te overtuigen. Had hier wel wat zwaardere kicks in willen horen :)

Mee eens over de kicks, klinken een beetje zwak. Ben wel positiever over de rest van de plaat, echt tering vet.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 18  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle