Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 18  Volgende
Bericht Geplaatst op 21 okt 2017 21:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Zit allemaal wel goed in elkaar maar vind die distorted kicks echt 3x niks helaas :x


Pandemonium schreef:
Wat een overdosis distortion, mijn speakers klinken niet gezond zo :lol:


Trajanusch schreef:
Jezus dit klinkt echt heel kut, veel te veel distortion :thumbdown:


Melodie, sfeer, vocals en drive bij RR zowat altijd erg tof. Waar iedereen hier zo lyrisch over is, dat voel ik toch niet echt. Veel te veel distortion over o.a. de kicks, soms ook andere elementen. Zal ongetwijfeld voor de ekte fanboys wel snoeihard gaan live, maar ik vind het echt niet lekker klinken. Geef mij dan maar een lekkere kick van The Black Demon, Torture, Murder and Cannibalism of een van The Spell of Sin album. Voor de rest zit er best wat variatie en creativiteit in, wat altijd wel goed te horen is bij RR, maar dankzij die overload aan distortion zal ik dit niet vaak opzetten. ;)
Bericht Geplaatst op 22 okt 2017 11:05 
 
Hardtraxx Addict

Deze is ook wel hard met die gekke overdosis aan distorted kicks.

Bericht Geplaatst op 22 okt 2017 11:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Terrorcore hakke

Bericht Geplaatst op 23 okt 2017 08:25 
 
Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
RTM93 schreef:
Pedaalemre schreef:
https://clyp.it/1etxrpol

Deze komt ook op het album.


Dat wordt mijn nieuwe ringtone!


Veel vragende blikken in het openbaar incoming :P

Ik heb momenteel Life's a bitch van sjamminators. En dan begint de ringtone met de vocal en dan erachteraan de kicks. Die blikken vol afgrijzen als iemand mij belt: Priceless. Maar vaak pak ik hem al op voor de kicks te horen zijn.
/offtopic.
Bericht Geplaatst op 23 okt 2017 12:36 
 
Hardtraxx Veteran

Haha, heerlijk zulke blikken :lol:
Bericht Geplaatst op 23 okt 2017 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha dan denkt iedereen vast dat je een mongool bent. Heb jij die mensen goed te pakken zeg!
Bericht Geplaatst op 23 okt 2017 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Haha dan denkt iedereen vast dat je een mongool bent. Heb jij die mensen goed te pakken zeg!


Als je je gewoon heel erg mongolisch gedraagt denkt iedereen dat het ironisch bedoelt is en dan valt het niet meer op dat je stiekem echt een mongool bent

#lifeprotip
Bericht Geplaatst op 23 okt 2017 20:02 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/22728780_1512879762083213_5898427245982038726_n.jpg?oh=5203ead78cb9b0622bcbf17f5044135f&oe=5A78ACA5
Bericht Geplaatst op 23 okt 2017 20:10 
 
Hardtraxx Veteran

Jasper649 schreef:


Afbeelding
Bericht Geplaatst op 23 okt 2017 20:11 
 
Hardtraxx Addict

23 nieuwe tracks.
16 album fillers (al gerelease tracks).

Ik snap echt niet waarom hij er 16 tracks op zet die al gereleased zijn.

En de Moksi collab staat er niet op want de track is niet af omdat ze zoveel aan het touren zijn.

Jammer dat de Defqon Tribute er niet op staat.
Bericht Geplaatst op 23 okt 2017 20:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Je kijkt er verkeerd naar. CD1/2 bijna allemaal nieuwe platen. CD 3 compilatie CDtje met ouder werk.
Bericht Geplaatst op 23 okt 2017 20:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgende week zaterdag komt hij binnen.
Ziet er goed uit!
Bericht Geplaatst op 23 okt 2017 20:23 
 
Hardtraxx Addict

Ja als je er zo naar kijkt dan wel.
Bericht Geplaatst op 23 okt 2017 20:30 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Had helaas gehoopt op iets meer nummers die nog niet gedraaid waren.
Ondanks dat vind ik de eerste 2 cd's nog steeds heel erg vet!
Bericht Geplaatst op 23 okt 2017 20:46 
 
Hardtraxx Addict

Wanneer komt eindelijk de The Road To Redemption anthem?

Hij zei in 2/3 weken, we zitten al op de 3de week :slow:
Bericht Geplaatst op 23 okt 2017 20:52 
 
Hardtraxx Veteran

Pandemonium schreef:
Wanneer komt eindelijk de The Road To Redemption anthem?

Hij zei in 2/3 weken, we zitten al op de 3de week :slow:


Denk dat die uiterlijk eind deze week wel zal komen.
Bericht Geplaatst op 24 okt 2017 10:25 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Haha dan denkt iedereen vast dat je een mongool bent. Heb jij die mensen goed te pakken zeg!

Echt wel! ik ben vet stoer!
Bericht Geplaatst op 24 okt 2017 19:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Bericht Geplaatst op 24 okt 2017 19:06 
 
Hardtraxx Addict

Jaa deze is echt heel dik, heerlijke melodie :yay:
Bericht Geplaatst op 24 okt 2017 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke plaat! :worship:
Bericht Geplaatst op 24 okt 2017 19:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind hem wel oké, denk dat mijn verwachtingen te hoog liggen.
Bericht Geplaatst op 24 okt 2017 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Ik vind hem wel oké, denk dat mijn verwachtingen te hoog liggen.


Die eerste kicks vind ik helaas echt niks, rest van de track wel oke, maar niet weggeblazen. Verwachting idd te hoog.
Bericht Geplaatst op 24 okt 2017 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij persoonlijk de beste nummer op het album tot nu toe :thumbsup:. Erg vette plaat :worship:
Bericht Geplaatst op 24 okt 2017 19:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:worship:
behalve de 'plofkicks'. Verder inderdaad een dikke plaat.
Bericht Geplaatst op 24 okt 2017 19:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Soort zelfde nummer als open your eyes voor mij gevoel, alleen hier wordt de melodie wel doorgetrokken :love: . Vind die plof kicks juist wel vet eigenlijk als eerste anti :)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 18  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle