Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 35  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 20:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Wat is hardcore eigenlijk toch voor droevige kutmuziek zeg. Dit is echt mega saai ook weer :thumbdown:

Inb4shitstorm
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwahh niet alle hardcore over 1 kam scheren :( Uptempo heb ik ook weinig mee, maar er wordt genoeg vette muziek gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopen dat hij hier niet standaard mee gaat afsluiten. Die CD zet ik wel af voor de hardcore begint, geen probleem, maar op een hardstyle-feest hoef ik dit niet te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Franky schreef:
Normaal niet zo van up-tempo maar vind deze toch best lekker ^^

Dit: leuk plaatje. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 13:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vond 'm in LQ wel wat vetter eigenlijk :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 14:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ken nie alles vet vinden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 15:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Franky schreef:
Normaal niet zo van up-tempo maar vind deze toch best lekker ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 17:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb echt helemaal niets met die hardcore platen.
Imo geen meerwaarde op het album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 18:53 
 
Hardtraxx Veteran

Killswitch :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 22:27 
 
Hardtraxx Newbie

Ik heb de LQ van Bring Us Some helemaal platgedraaid, waardoor deze plaat in zijn geheel als een ietwat minder grote verrassing binnenkomt. Desalniettemin vind ik het een pareltje, de overtreffende trap qua kicks en gewoon snoeihard.

Album is tot dusverre naar mijns inziens echt briljant. Je ziet gewoon dat Radical stappen heeft gemaakt ten opzichte van ToS.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 23:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind de collab met DT echt vet, zal idd wel de afsluiter van z'n sets worden komende periode, maar daar heb ik geen bezwaar tegen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 23:43 
 
Hardtraxxer

Er zit zo'n ontzettend dikke laag onder die kicks jonge, niet normaal. Kicks zoals in My Name Is The Lord of Wash Away. Fantastisch xd En dan tie 'tudu' of 'tu tu tu'. Ontzettend vette elementen in zijn tracks.

My Name is The Lord is mijn persoonlijke favoriet vanwege die kicks, de pitchkicks in de climax en dan de melodie zelf. Die melodie is geweldig. Doet met denken aan oud Toneshifterz materiaal van zijn album. Verder moet ik nog een beetje aan het album wennen en zijn nieuwe tracks, want vaak klinkt het voor mij te onrustig.

EDIT: Toneshifterz - The Visitors. Zelfde sfeertje krijg ik bij My Name Is The Lord. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik krijg maar geen genoeg van de mid-intro van Piece of Shit. De pitchende bassline is zo verdomd lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 23:58 
 
Hardtraxxer

Ja, dat doet ie echt fucking goed. Wat dat betreft is hij echt koning.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jambekkiee schreef:
En dan tie 'tudu' of 'tu tu tu'.


???
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 17:59 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 18:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind het origineel gaver. Alleen deze intro is wel lekker lomp, outro op zich ook wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 18:13 
 
Hardtraxx Elite

hotymoty schreef:
Ik vind dit toch wel ondermaats, mid intro is een dunne kick met een vocal(dat kan nog wel als de vocalen uitgebreid zijn maar dit is 20x criminal). Die melodie is wel echt vet, de opbouw naar de climax is in elke track hetzelfde d.m.v. kicks. 1ste climax slaat helemaal nergens op, kick met een slap kinderscreech. 2de climax is alleen een kick, kan toch niet anno 2015.
Als RR dit produceert, denkt hij dan niet van 'wat klinkt dit leeg en niet vernieuwend'?

Accumulated Filth blijft dan ook de beste track van RR. Hij heeft leuke tracks gemaakt voor op het album, maar het zijn geen 'hits' of onderscheidende tracks.
Het is en blijft een mening natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het gave aan het origineel van deze, vond ik dat je hem zo lekker kon inmixen en de vocal door een andere track kon laten lopen. Nu is het heel vaak achter elkaar dezelfde vocal. Niet echt een verbetering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 18:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Outro :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het wel een lekkere ram-plaat, vocals geven echt veel drive mee, kick is dikke prima. Vind het juist wel vet dat er niet al te veel toeters en bellen in zitten, dat maakt het wat simplistischer, maar niet op een slechte manier.

Geen track die me extreem lang bij zal blijven, maar wil hem graag een keer live horen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 18:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vond de eerste, pak 'm beet, 10 previews van dit album interessanter dan hetgeen wat daarna kwam. Allemaal een beetje teveel van hetzelfde dit. Vind deze remix niets toevoegen ten opzichte van het origineel (Waar ik al geen fan van was). Vocals zijn vervelend, anti is saai en de rest klinkt wel erg leeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 19:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die remix van Criminal doet me niet zoveel alhoewel ik kickswitches altijd heel erg kan waarderen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 19:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

op 2:04 komen er net co2 kanonnen in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 19:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind de intro nog wel vet met die vocals. De rest nogal saai, inspiratieloos en eentonig.
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 35  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle