Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 35  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 18:40 
 
Hardtraxx Elite

Nee nee nee, dit vind ik helemaal niks. Klinkt helemaal nergens naar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Nee nee nee, dit vind ik helemaal niks..


Vind de melodie vet, maar de rest er om heen vind ik eigenlijk allemaal matig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 18:53 
 
Hardtraxxer

smetje op het album, die klinkt nergens naar >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 18:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Normaal niet zo van de hardcore maar dit is wel lekker hoor! Denk dat ik hier wel hard op ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik vind het gewoon goed klinken, maar ben niet echt van de hardcore
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zitten hele leuke elementen en sounds in maar het totaalplaatje is er niet echt. Tis maar een vaag geheel.. zal hem thuis dalijk eens wat beter beluisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 19:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Moest het niet volgepropt zijn met kickrolls dan klonk het volgens mij al een stuk beter, zo doet het me vrij weinig .
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pep
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2015 00:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij gewoon die kick van de Criminal remix, opgeschroefd. Overigens komt de kick totaal niet lekker over op dit tempo, tail tekort. Minder plaatje dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2015 01:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit klinkt gewoon als een Radical track die op 170 bpm afgespeeld word. Hiermee bedoel ik dat de kick niet lekker klinkt op dit tempo. Sounds zijn op zich nog wel leuk maar pakt ook niet helemaal lekker uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2015 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Volgens mij gewoon die kick van de Criminal remix, opgeschroefd. Overigens komt de kick totaal niet lekker over op dit tempo, tail tekort. Minder plaatje dit.

Hij heeft dit inderdaad bevestigd op facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2015 11:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pitcher remix, heel erg vet. Pluspunten uit het orgineel meegenomen, en die kicks kan ik ook wel waarderen :thumbsup:
Injustice & Pain is afgespeeld op +- 155 bpm wel lekker. In orgineel tempo komen mijn part de kicks niet goed door, ook is RR bij dit nummer een beetje doorgeschoten met de kickrolls volgens mij :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2015 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bartjj schreef:
Injustice & Pain is afgespeeld op +- 155 bpm wel lekker. In orgineel tempo komen mijn part de kicks niet goed door, ook is RR bij dit nummer een beetje doorgeschoten met de kickrolls volgens mij :$

Ik had Injustice & Pain op 155 bpm wel een heel erg fijne plaat gevonden, net even op dat tempo afgespeeld hier. Nu vind ik hem niet zo..zonde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2015 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de laatste 3 previews wat tegenvallen, zeker in vergelijking met de eerste paar previews. Tot nu toe vind ik Piece Of Shit nog steeds het vetst.

Mad Man heeft helaas geen elementen die me ergens pakken. Een anti kan nog steeds leuk zijn, maar deze vind ik vrij saai. Pluspunt is wel dat de vocalen van Nolz niet enorm storend zijn.
De Watch Yourself remix vind ik een regelrechte verkrachting van het origineel. Een remix hoeft zeker niet het doel te hebben tot verbeteren, maar dit voegt m.i. echt niks toe aan de track. Dat achterlijke gestuiter is ook zeker niet iets wat ik in elke track weer terug wil horen.
Ik ben best thuis in de hardcore, maar ik vind Injustice & Pain absoluut niet geslaagd. Lijkt wel op een gepitchte hardstyle track, mede door die kickrolls die totaal niet in het geheel lijken te passen. De kick vind ik ook totaal niet overkomen. Beetje niveau The Ultimate Diss, jammer, had niet verwacht dat er nog zulke platen op het album zouden verschijnen.

Verder had ik graag dub-versies gezien van Retaliate With Hate en vooral Suicide Bassline.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2015 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
De Watch Yourself remix vind ik een regelrechte verkrachting van het origineel. Een remix hoeft zeker niet het doel te hebben tot verbeteren, maar dit voegt m.i. echt niks toe aan de track. Dat achterlijke gestuiter is ook zeker niet iets wat ik in elke track weer terug wil horen.


Ik heb deze eenmaal live gehoord(volgens mij DP op supremacy) en ik heb eigenlijk helemaal niks van die stuiterkickrolls gehoord. Ik denk toch echt dat dat zo'n thuisdingetje is
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2015 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
pim0412 schreef:
De Watch Yourself remix vind ik een regelrechte verkrachting van het origineel. Een remix hoeft zeker niet het doel te hebben tot verbeteren, maar dit voegt m.i. echt niks toe aan de track. Dat achterlijke gestuiter is ook zeker niet iets wat ik in elke track weer terug wil horen.


Ik heb deze eenmaal live gehoord(volgens mij DP op supremacy) en ik heb eigenlijk helemaal niks van die stuiterkickrolls gehoord. Ik denk toch echt dat dat zo'n thuisdingetje is


Ik hoorde hem op qbase, en heb het ook niet zo meegekregen als thuis,
Toen echt een dikke remix, harde kicks en die drive :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2015 18:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Pep

:lol:

Op de kermis na wel aardig.

Jammer dat die Unforgettable achtige kickroll helemaal niet overkomt door dat gerotzooi wat erna nog komt. Dat melodietje/synthgeluidje lijkt op een hardstyle plaatje. Recente plaat wel. Welke is dat ook alweer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2015 18:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Death of a Demon
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2015 20:12 
 
Hardtraxx Elite

Ik hoop dat RR nog met een melodieuze plaat komt net zoals Condemned. Wat een mooi pareltje was dat zeg. Hij had dat kunnen doen met die Knock Out tool, blijf het toch erg jammer vinden. Ook hoop ik dat de Qbase tribune erop komt, wat een dijk van een plaat. Beste versie van Qbase melodie!

EDIT:


Eerste track: Radical Redemption - One Man Army??

15:57: Nieuwe hardcore track?

Ja hoor, een supervette plaat met een top melodie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2015 21:25 
 
Hardtraxx Veteran

Eens, een lekkere track met een sfeervolle melo van Radcial doen het altijd goed. Een niet zomaar ramplaatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2015 22:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat hoop ik ook. De collab met Frontliner zal waarschijnlijk een euforische plaat zijn, maar het is ook lekker als er een euforische Radical-solo, zoals Condemned, op het album komt.

Verder ben ik het met je eens dat hij zeker iets met die Q-Base tribute moet doen. Wat een heerlijke plaat. Zou echt zonde zijn als daar niets mee gedaan wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2015 22:59 
 
Hardtraxx Elite

RadicelArmy schreef:
Dat hoop ik ook. De collab met Frontliner zal waarschijnlijk een euforische plaat zijn, maar het is ook lekker als er een euforische Radical-solo, zoals Condemned, op het album komt.

Verder ben ik het met je eens dat hij zeker iets met die Q-Base tribute moet doen. Wat een heerlijke plaat. Zou echt zonde zijn als daar niets mee gedaan wordt.

Er is nergens toch nog bevestigd dat hij af is en op het album komt? Alleen dat ze ergens in juli een studiosessie hadden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2015 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm, lijkt me sterk dat ie al die tributes op zn album gaat zetten..
Klinken goed hoor, maar vind het gewoon meer dj-tooltjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2015 23:39 
 
Hardtraxxer

hotymoty schreef:
Eerste track: Radical Redemption - One Man Army??


Bevestigd op facebook word: Radical Redemption ft. MC Nolz - The One Man Army.
Klinkt wel lekker overigens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2015 23:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hij heeft gisteren in time out minimaal 2 nieuwe hardcore tracks gedraait. Volgens mij een collab met drokz en ook nog een nooit eerder gedraaide solo plaat. Poh je zou zeggen dat de tracks onderhand op zijn :P
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 35  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle