Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 35  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 12:23 

Hardtraxxer

BuzzLightyear schreef:
Als die kicks gewoon normaal zouden doen was dit misschien nog best wel een redelijk plaatje geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 12:27 

Hardtraxx Veteran

Geweldig :love: Wat een drive door die kicks, niet zoooo overdreven als Those Summer Nights, vind het echt goed klinken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 12:34 

Hardtraxxer

Zeer geslaagde remix. Denk dat het stukje melodie zonder die 'andere' kickrolls echt heel saai was geworden. Deze kickrolls in combinatie met de rest van de sounds en de melodie klinkt erg lekker. Die kickrolls zijn niet veel anders dan de kickrolls van RR, alleen een verschil in pitch, RR zijn stijltje zit ook vol met rolls. Het is iets nieuws, maar in dit geval niet storend. Al weet je dat nu de komende 20 platen van The Pitcher dit hebben & daarnaast een hele meuk aan random DJ's het ook zo opvallend en vaak gaan doen. Laten we hopen van niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 13:05 

Erg vette remix :yes: Origineel op de goeie aspecten intact gelaten en wat mij betreft echt een dikke sfeer! Iets minder ping pong en hij was nog vetter geweest :cool: Echter vind ik deze live wel beter tot z'n recht komen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 13:11 

Hardtraxxer

Lekkere kickrolls die zorgen voor meer drive en wat gaat deze live heerlijk! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 13:41 

Hardtraxx Veteran

PvO Hardstyle schreef:
Lekkere kickrolls die zorgen voor meer drive en wat gaat deze live heerlijk! :drool:

Toen op qbase ging deze zo lekker :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 14:03 

Hardtraxxer

Kiloknaller schreef:
Iets minder ping pong en hij was nog vetter geweest :cool:

Dit dus, opbouw in de track is erg fijn, alleen de climax vind ik een stuk minder vet door het bovenstaande.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 14:11 

Hardtraxx Veteran

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 14:15 

Hardtraxx Elite

Geeft toch wel iets extra's, die gekke kicks. Overtreft het origineel niet, maar al bij al een prima plaatje. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 14:17 

Hardtraxx Elite

Wat verneuken die pitchrolls de complete plaat en drive zeg. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 14:21 

Hardtraxx Veteran

Orginele een van mijn favorieten Radical plaat. Remix is aardig, maar komt niet in de buurt van het orginele. Zet die liever op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 14:31 

Hardtraxx Veteran

Live hoor je die kickrolls niet duidelijk. Vind ze echt prima te doen alhoewel het thuis maar vaag klinkt, zijn ook gwn flinke kicks.
Zelfde verhaal bij Those Summer Nights en die Witch Doctor. Die moet je ook gewoon live horen om er een goed beeld van te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 14:50 

Hardtraxx Elite

Weer een mega klapper, wat een platen allemaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 14:56 

Hardtraxx Addict

Teeeering zeg wat een heerlijke remix! Deze synth is echt gruwelijk, en wat mij betreft zijn ook deze kickrolls echt geweldig gedaan :). Puik werk van The Pitcher.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 15:17 

Hardtraxx Elite

Kwisniks schreef:
Teeeering zeg wat een heerlijke remix! Deze synth is echt gruwelijk, en wat mij betreft zijn ook deze kickrolls echt geweldig gedaan :). Puik werk van The Pitcher.

Sluit me hier volledig bij aan :woot: Wat een pareltje :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 16:05 

Hardtraxx Veteran

Vind de kicks echt vet in de remix, maar de sfeer is lang niet zo goed en de kickrolls vind ik echt irritant. Heel geforceerd voelt het aan. Gevalletje technisch goed, maar gevoel mist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 16:26 

Hardtraxx Crew

Zeker geen verkeerde remix, maar overtreft het origineel bij lange na niet voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 17:25 

Hardtraxx Veteran

Bij die melodie van Choppin bodies echt instant kippenvel. :clap:

De Watch Yourself remix voor het eerst gehoord op een klein festival bij mij in de buurt, en moet zeggen dat ik toen echt blij verrast was door die kicks, en nu eigenlijk nog steeds. Alleen die kickrolls, nouuu nee :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 18:57 

Hardtraxxer

Vindt het een hele dikke remix, het is eens wat anders :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 19:04 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Vind de kicks echt vet in de remix, maar de sfeer is lang niet zo goed en de kickrolls vind ik echt irritant. Heel geforceerd voelt het aan. Gevalletje technisch goed, maar gevoel mist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 19:29 

Hardtraxx Veteran

Magnetron schreef:
Zeker geen verkeerde remix, maar overtreft het origineel bij lange na niet voor mij.

Deels mee eens. Vind die kickrolls wel jammer (dat gepingpong de hele tijd, moet niet teveel worden op een album). En heb het idee dat de melodie een beetje op de achtergrond blijft, mag er wat meer uitspringen. Verder prima plaatje. Zou soms ook wel denken dat reddikal z'n eigen track heeft geremixt (kicks) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 20:53 

Donateur

PNXRMX schreef:

Punch van die kick, en dat gepitch ook, zitten die uithaal synth totaal in de weg. Daardoor mist hij zoveel gevoel. Die uithalen zou je juist lekker veel ruimte moeten geven. Als die kick gaat pitchen komt er een heerlijke laag lage tonen bij, maar die zijn totaal niet te volgen met dat hamertje tik gebeuren.

Wmb voelt sowieso alles wat The Pitcher doet op het moment heel geforceerd. Mede door die vage post.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 14:17 

Hardtraxx Addict

Ondertussen de previews al een aantal keer beluisterd, heel erg onder de indruk :drool:
Wat heeft deze man voorruitgang geboekt, gaat zeker gekocht worden :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 18:36 

Hardtraxx Veteran

Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 35  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle