BuzzLightyear wrote:Als die kicks gewoon normaal zouden doen was dit misschien nog best wel een redelijk plaatje geweest.
Related topics
- View the latest post: Radical Redemption presents: The One Man Army | Full Set | Origins Artist Special
- View the latest post: Radical Redemption - Annihilate Live - The One Man Army
- View the latest post: Destructive Tendencies & Radical Redemption @ The One Man Army
- View the latest post: Minus Militia - Legion of Strength (MINUSCD??)
- View the latest post: Crypsis Live @ The One Man Army
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Revelation - RVLTN (ACR??)
- View the latest post: DJ Thera - Throwback (TCC??)
- View the latest post: DEEZL - Stress Test (GBD567)
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
Moderators
Geweldig
Wat een drive door die kicks, niet zoooo overdreven als Those Summer Nights, vind het echt goed klinken 
Zeer geslaagde remix. Denk dat het stukje melodie zonder die 'andere' kickrolls echt heel saai was geworden. Deze kickrolls in combinatie met de rest van de sounds en de melodie klinkt erg lekker. Die kickrolls zijn niet veel anders dan de kickrolls van RR, alleen een verschil in pitch, RR zijn stijltje zit ook vol met rolls. Het is iets nieuws, maar in dit geval niet storend. Al weet je dat nu de komende 20 platen van The Pitcher dit hebben & daarnaast een hele meuk aan random DJ's het ook zo opvallend en vaak gaan doen. Laten we hopen van niet..
-
K
Erg vette remix
Origineel op de goeie aspecten intact gelaten en wat mij betreft echt een dikke sfeer! Iets minder ping pong en hij was nog vetter geweest
Echter vind ik deze live wel beter tot z'n recht komen 
Lekkere kickrolls die zorgen voor meer drive en wat gaat deze live heerlijk! 
Toen op qbase ging deze zo lekkerPvO Hardstyle wrote:Lekkere kickrolls die zorgen voor meer drive en wat gaat deze live heerlijk!
Dit dus, opbouw in de track is erg fijn, alleen de climax vind ik een stuk minder vet door het bovenstaande.Kiloknaller wrote:Iets minder ping pong en hij was nog vetter geweest
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Geeft toch wel iets extra's, die gekke kicks. Overtreft het origineel niet, maar al bij al een prima plaatje. 
Wat verneuken die pitchrolls de complete plaat en drive zeg. 
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 5 hours ago
Orginele een van mijn favorieten Radical plaat. Remix is aardig, maar komt niet in de buurt van het orginele. Zet die liever op.
Live hoor je die kickrolls niet duidelijk. Vind ze echt prima te doen alhoewel het thuis maar vaag klinkt, zijn ook gwn flinke kicks.
Zelfde verhaal bij Those Summer Nights en die Witch Doctor. Die moet je ook gewoon live horen om er een goed beeld van te hebben.
Zelfde verhaal bij Those Summer Nights en die Witch Doctor. Die moet je ook gewoon live horen om er een goed beeld van te hebben.
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Weer een mega klapper, wat een platen allemaal!
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Teeeering zeg wat een heerlijke remix! Deze synth is echt gruwelijk, en wat mij betreft zijn ook deze kickrolls echt geweldig gedaan
. Puik werk van The Pitcher.
Sluit me hier volledig bij aanKwisniks wrote:Teeeering zeg wat een heerlijke remix! Deze synth is echt gruwelijk, en wat mij betreft zijn ook deze kickrolls echt geweldig gedaan. Puik werk van The Pitcher.
Vind de kicks echt vet in de remix, maar de sfeer is lang niet zo goed en de kickrolls vind ik echt irritant. Heel geforceerd voelt het aan. Gevalletje technisch goed, maar gevoel mist.
Zeker geen verkeerde remix, maar overtreft het origineel bij lange na niet voor mij.
Bij die melodie van Choppin bodies echt instant kippenvel.
De Watch Yourself remix voor het eerst gehoord op een klein festival bij mij in de buurt, en moet zeggen dat ik toen echt blij verrast was door die kicks, en nu eigenlijk nog steeds. Alleen die kickrolls, nouuu nee
De Watch Yourself remix voor het eerst gehoord op een klein festival bij mij in de buurt, en moet zeggen dat ik toen echt blij verrast was door die kicks, en nu eigenlijk nog steeds. Alleen die kickrolls, nouuu nee
Vindt het een hele dikke remix, het is eens wat anders 
PNXRMX wrote:Vind de kicks echt vet in de remix, maar de sfeer is lang niet zo goed en de kickrolls vind ik echt irritant. Heel geforceerd voelt het aan. Gevalletje technisch goed, maar gevoel mist.
Deels mee eens. Vind die kickrolls wel jammer (dat gepingpong de hele tijd, moet niet teveel worden op een album). En heb het idee dat de melodie een beetje op de achtergrond blijft, mag er wat meer uitspringen. Verder prima plaatje. Zou soms ook wel denken dat reddikal z'n eigen track heeft geremixt (kicks)Magnetron wrote:Zeker geen verkeerde remix, maar overtreft het origineel bij lange na niet voor mij.
-
G
Helicaze wrote:Ik ben echt onder de indruk van dit album tot nu toe. Bijna elke plaat vind ik supervet
Punch van die kick, en dat gepitch ook, zitten die uithaal synth totaal in de weg. Daardoor mist hij zoveel gevoel. Die uithalen zou je juist lekker veel ruimte moeten geven. Als die kick gaat pitchen komt er een heerlijke laag lage tonen bij, maar die zijn totaal niet te volgen met dat hamertje tik gebeuren.PNXRMX wrote:Vind de kicks echt vet in de remix, maar de sfeer is lang niet zo goed en de kickrolls vind ik echt irritant. Heel geforceerd voelt het aan. Gevalletje technisch goed, maar gevoel mist.
Wmb voelt sowieso alles wat The Pitcher doet op het moment heel geforceerd. Mede door die vage post.
Ondertussen de previews al een aantal keer beluisterd, heel erg onder de indruk
Wat heeft deze man voorruitgang geboekt, gaat zeker gekocht worden
Wat heeft deze man voorruitgang geboekt, gaat zeker gekocht worden