Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 12 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 20 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxxer
307 posts member since 2015
BuzzLightyear wrote:Als die kicks gewoon normaal zouden doen was dit misschien nog best wel een redelijk plaatje geweest.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Geweldig :love: Wat een drive door die kicks, niet zoooo overdreven als Those Summer Nights, vind het echt goed klinken :)
Hardtraxxer
682 posts member since 2013
last seen Jan 2024
Zeer geslaagde remix. Denk dat het stukje melodie zonder die 'andere' kickrolls echt heel saai was geworden. Deze kickrolls in combinatie met de rest van de sounds en de melodie klinkt erg lekker. Die kickrolls zijn niet veel anders dan de kickrolls van RR, alleen een verschil in pitch, RR zijn stijltje zit ook vol met rolls. Het is iets nieuws, maar in dit geval niet storend. Al weet je dat nu de komende 20 platen van The Pitcher dit hebben & daarnaast een hele meuk aan random DJ's het ook zo opvallend en vaak gaan doen. Laten we hopen van niet..
K
Erg vette remix :yes: Origineel op de goeie aspecten intact gelaten en wat mij betreft echt een dikke sfeer! Iets minder ping pong en hij was nog vetter geweest :cool: Echter vind ik deze live wel beter tot z'n recht komen ;)
Hardtraxxer
606 posts member since 2014
last seen 12 days ago
Lekkere kickrolls die zorgen voor meer drive en wat gaat deze live heerlijk! :drool:
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 22 hours ago
PvO Hardstyle wrote:Lekkere kickrolls die zorgen voor meer drive en wat gaat deze live heerlijk! :drool:
Toen op qbase ging deze zo lekker :worship:
Hardtraxxer
398 posts member since 2013
last seen Sep 2022
Kiloknaller wrote:Iets minder ping pong en hij was nog vetter geweest :cool:
Dit dus, opbouw in de track is erg fijn, alleen de climax vind ik een stuk minder vet door het bovenstaande.
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
View on YouTube

:worship:
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 7 days ago
Geeft toch wel iets extra's, die gekke kicks. Overtreft het origineel niet, maar al bij al een prima plaatje. ^^
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
Wat verneuken die pitchrolls de complete plaat en drive zeg. :lol:
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 5 hours ago
Orginele een van mijn favorieten Radical plaat. Remix is aardig, maar komt niet in de buurt van het orginele. Zet die liever op.
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 19 days ago
Live hoor je die kickrolls niet duidelijk. Vind ze echt prima te doen alhoewel het thuis maar vaag klinkt, zijn ook gwn flinke kicks.
Zelfde verhaal bij Those Summer Nights en die Witch Doctor. Die moet je ook gewoon live horen om er een goed beeld van te hebben.
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Weer een mega klapper, wat een platen allemaal!
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Teeeering zeg wat een heerlijke remix! Deze synth is echt gruwelijk, en wat mij betreft zijn ook deze kickrolls echt geweldig gedaan :). Puik werk van The Pitcher.
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Kwisniks wrote:Teeeering zeg wat een heerlijke remix! Deze synth is echt gruwelijk, en wat mij betreft zijn ook deze kickrolls echt geweldig gedaan :). Puik werk van The Pitcher.
Sluit me hier volledig bij aan :woot: Wat een pareltje :love:
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Vind de kicks echt vet in de remix, maar de sfeer is lang niet zo goed en de kickrolls vind ik echt irritant. Heel geforceerd voelt het aan. Gevalletje technisch goed, maar gevoel mist.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Zeker geen verkeerde remix, maar overtreft het origineel bij lange na niet voor mij.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 16 hours ago
Bij die melodie van Choppin bodies echt instant kippenvel. :clap:

De Watch Yourself remix voor het eerst gehoord op een klein festival bij mij in de buurt, en moet zeggen dat ik toen echt blij verrast was door die kicks, en nu eigenlijk nog steeds. Alleen die kickrolls, nouuu nee :nono:
Hardtraxxer
746 posts member since 2014
last seen May 2018
Vindt het een hele dikke remix, het is eens wat anders :D
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
PNXRMX wrote:Vind de kicks echt vet in de remix, maar de sfeer is lang niet zo goed en de kickrolls vind ik echt irritant. Heel geforceerd voelt het aan. Gevalletje technisch goed, maar gevoel mist.
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Magnetron wrote:Zeker geen verkeerde remix, maar overtreft het origineel bij lange na niet voor mij.
Deels mee eens. Vind die kickrolls wel jammer (dat gepingpong de hele tijd, moet niet teveel worden op een album). En heb het idee dat de melodie een beetje op de achtergrond blijft, mag er wat meer uitspringen. Verder prima plaatje. Zou soms ook wel denken dat reddikal z'n eigen track heeft geremixt (kicks) :P
G
Helicaze wrote:Ik ben echt onder de indruk van dit album tot nu toe. Bijna elke plaat vind ik supervet :drool:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
PNXRMX wrote:Vind de kicks echt vet in de remix, maar de sfeer is lang niet zo goed en de kickrolls vind ik echt irritant. Heel geforceerd voelt het aan. Gevalletje technisch goed, maar gevoel mist.
Punch van die kick, en dat gepitch ook, zitten die uithaal synth totaal in de weg. Daardoor mist hij zoveel gevoel. Die uithalen zou je juist lekker veel ruimte moeten geven. Als die kick gaat pitchen komt er een heerlijke laag lage tonen bij, maar die zijn totaal niet te volgen met dat hamertje tik gebeuren.

Wmb voelt sowieso alles wat The Pitcher doet op het moment heel geforceerd. Mede door die vage post.
Hardtraxx Addict
1140 posts member since 2013
last seen Sep 2016
Ondertussen de previews al een aantal keer beluisterd, heel erg onder de indruk :drool:
Wat heeft deze man voorruitgang geboekt, gaat zeker gekocht worden :loving:
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
View on YouTube