Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 35  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elke track heeft tot nu toe wel iets vets, vind de kicks in Big Boys echt lekker. Maar net als bij Cross of Blood blaast het me niet gigantisch weg. Misschien groeien ze nog bij me, is wel eens vaker voorgekomen

Ik hoop dat er nog wel een track a la Condemned op het album staat, zo'n melodie/sfeer waar ik 2 jaar na dato nog steeds kippenvel van kan krijgen. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb vrij gevraagd bij mijn vriendin het weekend van de release zodat ik het album rustig op mijn gemakje kan luisteren, hopelijk komt die nu wel op tijd binnen, kan niet wachten!!1!een!11!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 13:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:lol:

Ventrue schreef:
Dat zijn gewoon omlaag gepitchte kicks, dat was jij toch juist zo zat? of bedoel je dat ook niet? xd

Volgens mij is het niet enkel een omlaag gepitchte enkele kick hoor. Ik vind vooral dat geforceerde ritme met aan het einde van elk pattern hetzelfde riedeltje pitchkicks helemaal klote. Hier zitten die kicks wel redelijk oneven gespreid. Ben benieuwd wat dat live voor impact heeft. Kan het niet zo beoordelen in m'n bezemkast
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 13:20 
 

MelvinFR schreef:
Heb vrij gevraagd bij mijn vriendin het weekend van de release zodat ik het album rustig op mijn gemakje kan luisteren, hopelijk komt die nu wel op tijd binnen, kan niet wachten!!1!een!11!

Krijg je er ook een shirt bij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 13:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Heb vrij gevraagd bij mijn vriendin het weekend van de release zodat ik het album rustig op mijn gemakje kan luisteren, hopelijk komt die nu wel op tijd binnen, kan niet wachten!!1!een!11!


Ja ik neem je vriendin wel over. Neem rustaaagh de tijd om naar het album te luisteren.
De rest bespreken we wel via PB. Groetjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 13:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
:lol:

Ventrue schreef:
Dat zijn gewoon omlaag gepitchte kicks, dat was jij toch juist zo zat? of bedoel je dat ook niet? xd

Volgens mij is het niet enkel een omlaag gepitchte enkele kick hoor. Ik vind vooral dat geforceerde ritme met aan het einde van elk pattern hetzelfde riedeltje pitchkicks helemaal klote. Hier zitten die kicks wel redelijk oneven gespreid. Ben benieuwd wat dat live voor impact heeft. Kan het niet zo beoordelen in m'n bezemkast


Lijkt op een kick zonder bass. Met andere woorden: een Warface solo plaat kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 06:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
TiMOTHYb schreef:
:lol:

Ventrue schreef:
Dat zijn gewoon omlaag gepitchte kicks, dat was jij toch juist zo zat? of bedoel je dat ook niet? xd

Volgens mij is het niet enkel een omlaag gepitchte enkele kick hoor. Ik vind vooral dat geforceerde ritme met aan het einde van elk pattern hetzelfde riedeltje pitchkicks helemaal klote. Hier zitten die kicks wel redelijk oneven gespreid. Ben benieuwd wat dat live voor impact heeft. Kan het niet zo beoordelen in m'n bezemkast


Lijkt op een kick zonder bass. Met andere woorden: een Warface solo plaat kick.


haha op q-base gingen die dingen wel gruwelijk hard, kwamen boven de kicks uit.. (als ik tenminste het goeie voor me heb, zit in meerdere tracks; https://www.youtube.com/watch?v=MOH9UrbunNc)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holy moly, Big Boys :drool: In HQ net zo gruwelijk als live, dikste track van het album tot nu toe. Van die intro en outro screeches gaan m'n haren recht overeind van staan, op een zeer positieve manier :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 18:13 
 
Hardtraxx Crew


:bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 18:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:

:bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:


Je bent me voor. :cry:
Radical is goed bezig de laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 18:18 
 

opzich wel een vette track maar er had meer uit gehaald kunnen worden, die melodie vind ik een beetje saai op sommige stukken
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eminem vocals passen ook overal bij he, wat een vette track! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Midintro is best gaaf, maar de climax doet me daarentegen niet veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vooral het begin is erg gruwelijk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 18:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Cross of Blood vind ik tot nu toe nog de minste, de rest klinkt prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 19:02 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijk die loopjes in heel de track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 19:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind de kick in Judge me wel heel gaaf, lekker vol. Vind de vocalen op een of andere manier niet helemaal lekker door de track heen liggen, lijken ritmisch niet echt bij de rest passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zitten zeker wel een paar vette platen tussen, maar ook paar die me dan weer geen donder doen. Z'n sounddesign er wel flink op vooruit gegaan dit hele album. Dus ik sluit me aan bij:
corneelwr schreef:
Paultheone schreef:
Een afwisselend album met duidelijk mindere en betere platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 01:41 
 
Donateur

Nee Bloemkool, ik hoef geen vrij te vragen bij m'n vriendin.
Ze vond het vorige album niet mooi van Radical Redemption dus toen heb ik het uitgemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 09:18 
 

frankhardenberg schreef:
Nee Bloemkool, ik hoef geen vrij te vragen bij m'n vriendin.
Ze vond het vorige album niet mooi van Radical Redemption dus toen heb ik het uitgemaakt.

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 13:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Volgens de RR Fanpage op Facebook zijn er nog 7 (hardcore) tracks klaar voor het album. Collabs met Miss K8, Destructive Tendencies, al eerder bekend met Angerfist en wederom een met Drokz. Daarbij nog 2 solotracks en (nog niet zeker) een remix van Act of Rage van I Spit on You.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 13:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet iemand of er nog een track met the melodyman gemaakt is voor dit album?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 14:14 
 
Hardtraxx Elite

iRon schreef:
Volgens de RR Fanpage op Facebook zijn er nog 7 (hardcore) tracks klaar voor het album. Collabs met Miss K8, Destructive Tendencies, al eerder bekend met Angerfist en wederom een met Drokz. Daarbij nog 2 solotracks en (nog niet zeker) een remix van Act of Rage van I Spit on You.

Zo dat zou echt het album verpesten imo... Doe gwn 2 trackjes hardcore en derest gewoon kwaliteitshardstyle zoals hij het nu maakt. Die hardcore nummers van Spell of Sin kunnen mij ook gestolen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 14:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PvO Hardstyle schreef:
Weet iemand of er nog een track met the melodyman gemaakt is voor dit album?

Yes, volgens mij wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 15:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
PvO Hardstyle schreef:
Weet iemand of er nog een track met the melodyman gemaakt is voor dit album?

Yes, volgens mij wel.


Ik heb wel eens (op Snapchat?) voorbij zien komen dat Radical Redemption bij Frontliner op de stoep stond deze zomer. Misschien voor TSOF2 ipv The One Man Army?
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 35  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle