Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 11 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 20 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Elke track heeft tot nu toe wel iets vets, vind de kicks in Big Boys echt lekker. Maar net als bij Cross of Blood blaast het me niet gigantisch weg. Misschien groeien ze nog bij me, is wel eens vaker voorgekomen

Ik hoop dat er nog wel een track a la Condemned op het album staat, zo'n melodie/sfeer waar ik 2 jaar na dato nog steeds kippenvel van kan krijgen. :love:
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
online now
Heb vrij gevraagd bij mijn vriendin het weekend van de release zodat ik het album rustig op mijn gemakje kan luisteren, hopelijk komt die nu wel op tijd binnen, kan niet wachten!!1!een!11!
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
:lol:
Ventrue wrote:Dat zijn gewoon omlaag gepitchte kicks, dat was jij toch juist zo zat? of bedoel je dat ook niet? xd
Volgens mij is het niet enkel een omlaag gepitchte enkele kick hoor. Ik vind vooral dat geforceerde ritme met aan het einde van elk pattern hetzelfde riedeltje pitchkicks helemaal klote. Hier zitten die kicks wel redelijk oneven gespreid. Ben benieuwd wat dat live voor impact heeft. Kan het niet zo beoordelen in m'n bezemkast
B
MelvinFR wrote:Heb vrij gevraagd bij mijn vriendin het weekend van de release zodat ik het album rustig op mijn gemakje kan luisteren, hopelijk komt die nu wel op tijd binnen, kan niet wachten!!1!een!11!
Krijg je er ook een shirt bij?
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
MelvinFR wrote:Heb vrij gevraagd bij mijn vriendin het weekend van de release zodat ik het album rustig op mijn gemakje kan luisteren, hopelijk komt die nu wel op tijd binnen, kan niet wachten!!1!een!11!
Ja ik neem je vriendin wel over. Neem rustaaagh de tijd om naar het album te luisteren.
De rest bespreken we wel via PB. Groetjes
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
TiMOTHYb wrote::lol:
Ventrue wrote:Dat zijn gewoon omlaag gepitchte kicks, dat was jij toch juist zo zat? of bedoel je dat ook niet? xd
Volgens mij is het niet enkel een omlaag gepitchte enkele kick hoor. Ik vind vooral dat geforceerde ritme met aan het einde van elk pattern hetzelfde riedeltje pitchkicks helemaal klote. Hier zitten die kicks wel redelijk oneven gespreid. Ben benieuwd wat dat live voor impact heeft. Kan het niet zo beoordelen in m'n bezemkast
Lijkt op een kick zonder bass. Met andere woorden: een Warface solo plaat kick.
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 22 hours ago
DL22 wrote:
TiMOTHYb wrote::lol:
Lijkt op een kick zonder bass. Met andere woorden: een Warface solo plaat kick.
haha op q-base gingen die dingen wel gruwelijk hard, kwamen boven de kicks uit.. (als ik tenminste het goeie voor me heb, zit in meerdere tracks; View on YouTube
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Holy moly, Big Boys :drool: In HQ net zo gruwelijk als live, dikste track van het album tot nu toe. Van die intro en outro screeches gaan m'n haren recht overeind van staan, op een zeer positieve manier :loving:
M
Hardtraxx Veteran
14187 posts member since 2013
View on YouTube
:bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
Hardtraxx Addict
1506 posts member since 2014
last seen Oct 2016
Mitzinator wrote:View on YouTube
:bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
Je bent me voor. :cry:
Radical is goed bezig de laatste tijd.
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 4 hours ago
opzich wel een vette track maar er had meer uit gehaald kunnen worden, die melodie vind ik een beetje saai op sommige stukken
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Eminem vocals passen ook overal bij he, wat een vette track! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Midintro is best gaaf, maar de climax doet me daarentegen niet veel.
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
Vooral het begin is erg gruwelijk :thumbup:
Hardtraxxer
828 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Cross of Blood vind ik tot nu toe nog de minste, de rest klinkt prima!
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 5 hours ago
Heerlijk die loopjes in heel de track!
Hardtraxx Addict
1360 posts member since 2014
last seen Aug 2022
Vind de kick in Judge me wel heel gaaf, lekker vol. Vind de vocalen op een of andere manier niet helemaal lekker door de track heen liggen, lijken ritmisch niet echt bij de rest passen.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 6 days ago
Zitten zeker wel een paar vette platen tussen, maar ook paar die me dan weer geen donder doen. Z'n sounddesign er wel flink op vooruit gegaan dit hele album. Dus ik sluit me aan bij:
corneelwr wrote:
Paultheone wrote:Een afwisselend album met duidelijk mindere en betere platen.
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Nee Bloemkool, ik hoef geen vrij te vragen bij m'n vriendin.
Ze vond het vorige album niet mooi van Radical Redemption dus toen heb ik het uitgemaakt.
B
frankhardenberg wrote:Nee Bloemkool, ik hoef geen vrij te vragen bij m'n vriendin.
Ze vond het vorige album niet mooi van Radical Redemption dus toen heb ik het uitgemaakt.
:lol: :lol:
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 7 days ago
Volgens de RR Fanpage op Facebook zijn er nog 7 (hardcore) tracks klaar voor het album. Collabs met Miss K8, Destructive Tendencies, al eerder bekend met Angerfist en wederom een met Drokz. Daarbij nog 2 solotracks en (nog niet zeker) een remix van Act of Rage van I Spit on You.
Hardtraxxer
606 posts member since 2014
last seen 12 days ago
Weet iemand of er nog een track met the melodyman gemaakt is voor dit album?
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
iRon wrote:Volgens de RR Fanpage op Facebook zijn er nog 7 (hardcore) tracks klaar voor het album. Collabs met Miss K8, Destructive Tendencies, al eerder bekend met Angerfist en wederom een met Drokz. Daarbij nog 2 solotracks en (nog niet zeker) een remix van Act of Rage van I Spit on You.
Zo dat zou echt het album verpesten imo... Doe gwn 2 trackjes hardcore en derest gewoon kwaliteitshardstyle zoals hij het nu maakt. Die hardcore nummers van Spell of Sin kunnen mij ook gestolen worden.
Hardtraxxer
836 posts member since 2014
last seen Aug 2020
PvO Hardstyle wrote:Weet iemand of er nog een track met the melodyman gemaakt is voor dit album?
Yes, volgens mij wel.
Hardtraxx Addict
1506 posts member since 2014
last seen Oct 2016
RadicelArmy wrote:
PvO Hardstyle wrote:Weet iemand of er nog een track met the melodyman gemaakt is voor dit album?
Yes, volgens mij wel.
Ik heb wel eens (op Snapchat?) voorbij zien komen dat Radical Redemption bij Frontliner op de stoep stond deze zomer. Misschien voor TSOF2 ipv The One Man Army?