Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 35 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 21 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
C
Hardtraxx Addict
1375 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Rickzel wrote:Leuk plaatje, zeker niet m'n favo track tot nu toe.

Vind brutal 5.0 vetter :$
Sluit ik mij bij aan
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 16 days ago
Parvuz wrote:
DL22 wrote:Aardig plaatje, maar er gaan betere op het album staan voor mij persoonlijk.
Ik kijk vooral uit naar A Storm Has Come :drool: :drool:
Sfeer en drive in die climax is echt ongehoord :worship: :yay:
:$
Ongekend :thumbup:
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 4 days ago
Ventrue wrote:
Chroman wrote:
yowan wrote:''holy redemption'' :lol: '
Redemption is ook gewoon een zelfstandig naamwoord in het Engels, hij bedoelt hier niet dat hij zelf heilig is.
Nee oke maar hij vindt het stiekem helemaal niet erg als iedereen het meeschreeuwt hoor.
Als ie dan stopt met 'Spell of Sin' en 'Don't Fuck with the Radical' draaien, vind ik het helemaal prima.
Hardtraxx Newbie
14 posts member since 2013
last seen Sep 2015
View on YouTube

:drool: :drool:
Last edited by joosjhh on 30 Sep 2015 18:30, edited 1 time in total.
M
Hardtraxx Veteran
14187 posts member since 2013
Tering. :worship:

Nog een maandje ongeveer. ^^
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Die kick doet het prima zeg thuis. Ben benieuwd hoe die screech van 2:55 live tot z'n recht komt. Hoop niet dat het live teveel weggedrukt wordt zoals wel vaker met die Radical platen is. Dit lijkt me echt ziek in een grote zaal.

Wat voor benaming moet er komen voor dat duwende geluid in die kicks?
Last edited by TiMOTHYb on 30 Sep 2015 18:36, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 19 days ago
Live klinkt deze écht ziek. Voor thuis is die screech een beetje apart
Hardtraxxer
836 posts member since 2014
last seen Aug 2020
Geen woorden meer voor. :worship:
Hardtraxx Addict
1360 posts member since 2014
last seen Aug 2022
TiMOTHYb wrote:Die kick doet het prima zeg thuis. Ben benieuwd hoe die screech van 2:55 live tot z'n recht komt. Hoop niet dat het live teveel weggedrukt wordt zoals wel vaker met die Radical platen is. Dit lijkt me echt ziek in een grote zaal.

Ja dat heb ik ook vaak met dat soort pingelscreeches, die hoor je dan haast alleen live als je er op let.

Lijken overigens vergelijkbare kicks als met die van One by One en Brutal 3.0. Vind het klinken als een kick met daar bovenop een extra laag 'geluid / screech' (weet even niet hoe ik dat anders kan beschrijven)
Donateur
last seen Aug 2024
Ik bedoelde die van Cross of Blood, hij gebruikt ze vaak aan het begin van een pattern. Soort van pitchkick maar gebeurt wel meer dan alleen pitchen.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Dit album gaat denk ik wel een plekje in de top 3 beste hardstyle albums allertijden verdienen.. Stuk voor stuk heerlijke platen :love:
Last edited by RoyAPO on 08 Apr 2017 18:58, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Big Boys vind ik niet zoveel aan, toch wel een afwisselend album met duidelijk mindere en betere platen.
Hardtraxx Addict
1506 posts member since 2014
last seen Oct 2016
Tot zover goede tracks gehoord van zijn nieuwe album.
Big Boys vervelende vocals alleen vind de melodie en de rest dat er in zit gewoon goed knallen. :D
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
kevin-field wrote:
TiMOTHYb wrote:Die kick doet het prima zeg thuis. Ben benieuwd hoe die screech van 2:55 live tot z'n recht komt. Hoop niet dat het live teveel weggedrukt wordt zoals wel vaker met die Radical platen is. Dit lijkt me echt ziek in een grote zaal.

Ja dat heb ik ook vaak met dat soort pingelscreeches, die hoor je dan haast alleen live als je er op let.

Lijken overigens vergelijkbare kicks als met die van One by One en Brutal 3.0. Vind het klinken als een kick met daar bovenop een extra laag 'geluid / screech' (weet even niet hoe ik dat anders kan beschrijven)
Kicks klinken niet zoals die van OBO of Brutal 3.0, vind de punch daar stuk meer naar voren komen.
T
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2012
last seen Nov 2023
Cross of Blood :worship: .
Hardtraxxer
398 posts member since 2013
last seen Sep 2022
Vind Big Boys gesampled op 150 BPM dus toch een stuk minder tot zijn recht komen..

Voor de rest vind ik dit ook weet een hele sterke plaat, 2de climax! :loving:
Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
Heerlijke plaat alweer! Sowieso is een dikke Sidechain altijd +1 en dan ook weer zo'n natte plakkerige screech aan het eind net als in TSoS ook altijd +1.
Hardtraxxer
746 posts member since 2014
last seen May 2018
Nooit echt een grote RR fan geweest, maar wat kijk ik uit naar die album release! :bomb:
Hele dikke tracks!
Hardtraxx Addict
last seen May 2019
TiMOTHYb wrote:Wat voor benaming moet er komen voor dat duwende geluid in die kicks?
Als je die kickrolls bedoelt, volgens mij heeft hij voor elke kickroll een omgedraaide kick ervoor gezet waardoor het met een soort duw/aanloopje erin knalt, creatief bedacht. Of bedoelde je dit niet?
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Paultheone wrote:Big Boys vind ik niet zoveel aan
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
Paultheone wrote:Big Boys vind ik niet zoveel aan, toch wel een afwisselend album met duidelijk mindere en betere platen.
Donateur
last seen Aug 2024
Ventrue wrote:
TiMOTHYb wrote:Wat voor benaming moet er komen voor dat duwende geluid in die kicks?
Als je die kickrolls bedoelt, volgens mij heeft hij voor elke kickroll een omgedraaide kick ervoor gezet waardoor het met een soort duw/aanloopje erin knalt, creatief bedacht. Of bedoelde je dit niet?
Tussen 0:42 en 0:43 zit er eentje. Dat wat jij bedoelt is wel redelijk standaard, of in ieder geval in hardcore kom ik dat wel veel tegen. Levert wel echt een lekker geluid op inderdaad.
Hardtraxxer
74 posts member since 2015
last seen Mar 2018
Het lijkt erop dat hij hem uitrekt en pitcht ofzo :/ Het is in ieder geval vet!!! :clap:
Hardtraxx Addict
last seen May 2019
Dat zijn gewoon omlaag gepitchte kicks, dat was jij toch juist zo zat? of bedoel je dat ook niet? xd
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
yowan wrote:Live klinkt deze écht ziek
Op 150bpm vind ik hem wel wat minder maar live gaat deze echt heel lekker :thumbup:
1 van mijn favoriete deze dagen :bomb: