Sluit ik mij bij aanRickzel wrote:Leuk plaatje, zeker niet m'n favo track tot nu toe.
Vind brutal 5.0 vetter
Related topics
- View the latest post: Radical Redemption presents: The One Man Army | Full Set | Origins Artist Special
- View the latest post: Radical Redemption - Annihilate Live - The One Man Army
- View the latest post: Destructive Tendencies & Radical Redemption @ The One Man Army
- View the latest post: Minus Militia - Legion of Strength (MINUSCD??)
- View the latest post: Crypsis Live @ The One Man Army
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Revelation - RVLTN (ACR??)
- View the latest post: DJ Thera - Throwback (TCC??)
- View the latest post: DEEZL - Stress Test (GBD567)
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
Moderators
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
OngekendParvuz wrote:DL22 wrote:Aardig plaatje, maar er gaan betere op het album staan voor mij persoonlijk.
Ik kijk vooral uit naar A Storm Has Come![]()
![]()
Sfeer en drive in die climax is echt ongehoord![]()
Als ie dan stopt met 'Spell of Sin' en 'Don't Fuck with the Radical' draaien, vind ik het helemaal prima.Ventrue wrote:Nee oke maar hij vindt het stiekem helemaal niet erg als iedereen het meeschreeuwt hoor.Chroman wrote:Redemption is ook gewoon een zelfstandig naamwoord in het Engels, hij bedoelt hier niet dat hij zelf heilig is.yowan wrote:''holy redemption'''
Last edited by joosjhh on 30 Sep 2015 18:30, edited 1 time in total.
-
MHardtraxx Veteran
- 14187 posts member since 2013
Tering.
Nog een maandje ongeveer.
Nog een maandje ongeveer.
Die kick doet het prima zeg thuis. Ben benieuwd hoe die screech van 2:55 live tot z'n recht komt. Hoop niet dat het live teveel weggedrukt wordt zoals wel vaker met die Radical platen is. Dit lijkt me echt ziek in een grote zaal.
Wat voor benaming moet er komen voor dat duwende geluid in die kicks?
Last edited by TiMOTHYb on 30 Sep 2015 18:36, edited 1 time in total.
Live klinkt deze écht ziek. Voor thuis is die screech een beetje apart
Ja dat heb ik ook vaak met dat soort pingelscreeches, die hoor je dan haast alleen live als je er op let.TiMOTHYb wrote:Die kick doet het prima zeg thuis. Ben benieuwd hoe die screech van 2:55 live tot z'n recht komt. Hoop niet dat het live teveel weggedrukt wordt zoals wel vaker met die Radical platen is. Dit lijkt me echt ziek in een grote zaal.
Lijken overigens vergelijkbare kicks als met die van One by One en Brutal 3.0. Vind het klinken als een kick met daar bovenop een extra laag 'geluid / screech' (weet even niet hoe ik dat anders kan beschrijven)
Ik bedoelde die van Cross of Blood, hij gebruikt ze vaak aan het begin van een pattern. Soort van pitchkick maar gebeurt wel meer dan alleen pitchen.
Dit album gaat denk ik wel een plekje in de top 3 beste hardstyle albums allertijden verdienen.. Stuk voor stuk heerlijke platen 
Last edited by RoyAPO on 08 Apr 2017 18:58, edited 1 time in total.
Big Boys vind ik niet zoveel aan, toch wel een afwisselend album met duidelijk mindere en betere platen.
Tot zover goede tracks gehoord van zijn nieuwe album.
Big Boys vervelende vocals alleen vind de melodie en de rest dat er in zit gewoon goed knallen.
Big Boys vervelende vocals alleen vind de melodie en de rest dat er in zit gewoon goed knallen.
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Kicks klinken niet zoals die van OBO of Brutal 3.0, vind de punch daar stuk meer naar voren komen.kevin-field wrote:Ja dat heb ik ook vaak met dat soort pingelscreeches, die hoor je dan haast alleen live als je er op let.TiMOTHYb wrote:Die kick doet het prima zeg thuis. Ben benieuwd hoe die screech van 2:55 live tot z'n recht komt. Hoop niet dat het live teveel weggedrukt wordt zoals wel vaker met die Radical platen is. Dit lijkt me echt ziek in een grote zaal.
Lijken overigens vergelijkbare kicks als met die van One by One en Brutal 3.0. Vind het klinken als een kick met daar bovenop een extra laag 'geluid / screech' (weet even niet hoe ik dat anders kan beschrijven)
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
Cross of Blood
.
Vind Big Boys gesampled op 150 BPM dus toch een stuk minder tot zijn recht komen..
Voor de rest vind ik dit ook weet een hele sterke plaat, 2de climax!
Voor de rest vind ik dit ook weet een hele sterke plaat, 2de climax!
Heerlijke plaat alweer! Sowieso is een dikke Sidechain altijd +1 en dan ook weer zo'n natte plakkerige screech aan het eind net als in TSoS ook altijd +1.
Nooit echt een grote RR fan geweest, maar wat kijk ik uit naar die album release! 
Hele dikke tracks!
Hele dikke tracks!
Als je die kickrolls bedoelt, volgens mij heeft hij voor elke kickroll een omgedraaide kick ervoor gezet waardoor het met een soort duw/aanloopje erin knalt, creatief bedacht. Of bedoelde je dit niet?TiMOTHYb wrote:Wat voor benaming moet er komen voor dat duwende geluid in die kicks?
Paultheone wrote:Big Boys vind ik niet zoveel aan
Paultheone wrote:Big Boys vind ik niet zoveel aan, toch wel een afwisselend album met duidelijk mindere en betere platen.
Tussen 0:42 en 0:43 zit er eentje. Dat wat jij bedoelt is wel redelijk standaard, of in ieder geval in hardcore kom ik dat wel veel tegen. Levert wel echt een lekker geluid op inderdaad.Ventrue wrote:Als je die kickrolls bedoelt, volgens mij heeft hij voor elke kickroll een omgedraaide kick ervoor gezet waardoor het met een soort duw/aanloopje erin knalt, creatief bedacht. Of bedoelde je dit niet?TiMOTHYb wrote:Wat voor benaming moet er komen voor dat duwende geluid in die kicks?
Het lijkt erop dat hij hem uitrekt en pitcht ofzo
Het is in ieder geval vet!!! 
Dat zijn gewoon omlaag gepitchte kicks, dat was jij toch juist zo zat? of bedoel je dat ook niet?