Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 35  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verruit de gaafste Brutal tot nu toe, en een van de gavere nummers die ik tot nu toe van het album gehoord heb. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 18:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel vet! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Hij is gewoon serieus als 155 BPM geüpload :lol:


Lijkt me een passend bpm. Anders loop je alles echt keihard omhoog te pitchen de hele tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 19:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wow, wist niet dat brutal 5.0 zo dik was, heerlijk :woot: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 19:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sowieso de beste Brutal (op 38.5 na dan :cool: ) maar had er iets meer van verwacht.
Komt niet in de buurt van Piece of Shit, misschien dat het wat beter klinkt als er geen krekel geluidseffecten in zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij de beste preview tot nu toe. Kan hier niet op stil staan op een feestje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 19:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel aparte kick, live zo hard :bomb: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen die het grappig vinden dat nummers op 155 bpm geupload/geproduceerd worden, gaan die ooit naar feestjes??
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel een stukkie anders dan de rest, wel een leuk plaatje. Had em wel wat harder verwacht eerlijk gezegd. En met die pingpongkicks, hoop niet dat hij dat in elke plaat blijft doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Mensen die het grappig vinden dat nummers op 155 bpm geupload/geproduceerd worden, gaan die ooit naar feestjes??


Nee man, nog nooit op een feest geweest. Neem is een kijkje op me partyflock zou ik zeggen. Ik vind het verschrikkelijk irritant om thuis aan te horen, 155 BPM.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 21:05 
 
Hardtraxx Addict

Brutal 5.0 is wel echt een plaatje voor live ! Vind hem thuis iets minder. Maar op een feest ga ik er helemaal op los! :thumbsup:
Al met al een vette plaat! Vind hem niet perse vetter dan 3.0. Die vind ik 'duisterder' en deze is wat speelser en lomper.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na dit album Is drive echt het handelsmerk geworden van RR. Echt, hoe krijgt ie het voor elkaar om in elke track zoveel drive te krijgen. Dit album zal denk ik niet snel overtroffen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 21:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Absoluut geen fan van al dat gestuiter. Ik vind het juist evenals teveel kickrolls veel drive wegnemen. Heb m nog niet live gehoord, ben benieuwd of dat veel verschil zal maken. Vocals wel erg vet, hij zou wmb wat vaker vrouwen vocals mogen pakken.

Paultheone schreef:
yowan schreef:
Mensen die het grappig vinden dat nummers op 155 bpm geupload/geproduceerd worden, gaan die ooit naar feestjes??


Nee man, nog nooit op een feest geweest. Neem is een kijkje op me partyflock zou ik zeggen. Ik vind het verschrikkelijk irritant om thuis aan te horen, 155 BPM.

Pitch 'm voor de aardigheid eens naar 150, hou je niet veel over denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 22:05 
 
Hardtraxx Veteran

Dit vind ik een van de minste platen van Radical in het geheel. De vocals zijn kut en dan ook nog die cutted vocals gebruiken in de intro. Ik vind deze plaat helemaal niks, snel naar de volgende preview
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 22:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Kan hier niet op stil staan op een feestje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piece of Shit is ook op 155bpm geupload, hoor je niemand over. Klinkt alleen maar traag met zulke kicks. Ik snap sowieso niet dat een verhoging van 5bpm er voor kan zorgen dat iemand het als verschrikkelijk irritant ervaart.

Het is tegenwoordig ''normaal'' om op een feest alleen maar 155-160 bpm te draaien dus ik vind het alleen maar fijn dat de tracks online gezet worden op hetzelfde tempo als wanneer ik ze voor het eerst heb gehoord op een feestje.

Maarja wie ben ik..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 23:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een jongen die z'n mening netjes formuleert. Heel goed, ga zo door. 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 23:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een ongelofelijke zaadplaat is Brutal 5.0. Die kicks slaan werkelijk nergens op. :lol: Piece of shit is het enige nummer die me tot nu toe écht pakt. Suicide Bassline gaat ook nog wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 09:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Het is tegenwoordig ''normaal'' om op een feest alleen maar 155-160 bpm te draaien dus ik vind het alleen maar fijn dat de tracks online gezet worden op hetzelfde tempo als wanneer ik ze voor het eerst heb gehoord op een feestje.

Moeilijk vervelend de gehele dag/nacht vanaf 155 'niet stoppen lekker doorpoffen' mentaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 10:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat moet ik hier toch over zeggen, totaal niet mijn muziek meer maar dit maakt me toch wel weer aan het grijnzen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 16:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Brutal 5.0 heb 'm nog niet live gehoord, maar vond 'm in LQ (op filmpjes) nog net iets vetter klinken dan hier in HQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
yowan schreef:
Het is tegenwoordig ''normaal'' om op een feest alleen maar 155-160 bpm te draaien dus ik vind het alleen maar fijn dat de tracks online gezet worden op hetzelfde tempo als wanneer ik ze voor het eerst heb gehoord op een feestje.

Moeilijk vervelend de gehele dag/nacht vanaf 155 'niet stoppen lekker doorpoffen' mentaliteit.

Denk dat een groot gedeelte van het publiek op een gemiddelde Qapital/RR showcase dit niet eens doorheeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2015 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat het sinds 4.0 gaat om de term brutal terwijl de eerste 3 tracks gewoon lomp waren en dus in de brutal reeks kwamen.

Maar ondanks dat zitten er wel gruwelijke stukjes in met heerlijke drive!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2015 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
yowan schreef:
Het is tegenwoordig ''normaal'' om op een feest alleen maar 155-160 bpm te draaien dus ik vind het alleen maar fijn dat de tracks online gezet worden op hetzelfde tempo als wanneer ik ze voor het eerst heb gehoord op een feestje.

Moeilijk vervelend de gehele dag/nacht vanaf 155 'niet stoppen lekker doorpoffen' mentaliteit.

Ik denk ook dat het een stukje gewenning is. Ik zie nu iedereen(behalve een paar fanatieke stampers vooraan) maar een beetje springen op de kicks op feesten. Dan kan je bij 155 tot 160 bpm natuurlijk veel sneller en harder losgaan en rondspringen enzo. En dan het liefst zo hoog mogelijk. Als je dan gewoon ouderwets wil gaan stampen staat iedereen je aan te kijken van wtf dans jij nou weer gek.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 35  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle