Verruit de gaafste Brutal tot nu toe, en een van de gavere nummers die ik tot nu toe van het album gehoord heb. 
Related topics
- View the latest post: Radical Redemption presents: The One Man Army | Full Set | Origins Artist Special
- View the latest post: Radical Redemption - Annihilate Live - The One Man Army
- View the latest post: Destructive Tendencies & Radical Redemption @ The One Man Army
- View the latest post: Minus Militia - Legion of Strength (MINUSCD??)
- View the latest post: Crypsis Live @ The One Man Army
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Revelation - RVLTN (ACR??)
- View the latest post: DJ Thera - Throwback (TCC??)
- View the latest post: DEEZL - Stress Test (GBD567)
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
Moderators
Lijkt me een passend bpm. Anders loop je alles echt keihard omhoog te pitchen de hele tijd.Paultheone wrote:Hij is gewoon serieus als 155 BPM geüpload
Wow, wist niet dat brutal 5.0 zo dik was, heerlijk

Sowieso de beste Brutal (op 38.5 na dan
) maar had er iets meer van verwacht.
Komt niet in de buurt van Piece of Shit, misschien dat het wat beter klinkt als er geen krekel geluidseffecten in zitten.
Komt niet in de buurt van Piece of Shit, misschien dat het wat beter klinkt als er geen krekel geluidseffecten in zitten.
-
G
wat wordt dit een gruwelijk album!

Voor mij de beste preview tot nu toe. Kan hier niet op stil staan op een feestje.
Mensen die het grappig vinden dat nummers op 155 bpm geupload/geproduceerd worden, gaan die ooit naar feestjes??
Wel een stukkie anders dan de rest, wel een leuk plaatje. Had em wel wat harder verwacht eerlijk gezegd. En met die pingpongkicks, hoop niet dat hij dat in elke plaat blijft doen.
Nee man, nog nooit op een feest geweest. Neem is een kijkje op me partyflock zou ik zeggen. Ik vind het verschrikkelijk irritant om thuis aan te horen, 155 BPM.yowan wrote:Mensen die het grappig vinden dat nummers op 155 bpm geupload/geproduceerd worden, gaan die ooit naar feestjes??
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
Brutal 5.0 is wel echt een plaatje voor live ! Vind hem thuis iets minder. Maar op een feest ga ik er helemaal op los!
Al met al een vette plaat! Vind hem niet perse vetter dan 3.0. Die vind ik 'duisterder' en deze is wat speelser en lomper.
Al met al een vette plaat! Vind hem niet perse vetter dan 3.0. Die vind ik 'duisterder' en deze is wat speelser en lomper.
Na dit album Is drive echt het handelsmerk geworden van RR. Echt, hoe krijgt ie het voor elkaar om in elke track zoveel drive te krijgen. Dit album zal denk ik niet snel overtroffen worden.
Absoluut geen fan van al dat gestuiter. Ik vind het juist evenals teveel kickrolls veel drive wegnemen. Heb m nog niet live gehoord, ben benieuwd of dat veel verschil zal maken. Vocals wel erg vet, hij zou wmb wat vaker vrouwen vocals mogen pakken.
Pitch 'm voor de aardigheid eens naar 150, hou je niet veel over denk ik.Paultheone wrote:Nee man, nog nooit op een feest geweest. Neem is een kijkje op me partyflock zou ik zeggen. Ik vind het verschrikkelijk irritant om thuis aan te horen, 155 BPM.yowan wrote:Mensen die het grappig vinden dat nummers op 155 bpm geupload/geproduceerd worden, gaan die ooit naar feestjes??
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 4 hours ago
Dit vind ik een van de minste platen van Radical in het geheel. De vocals zijn kut en dan ook nog die cutted vocals gebruiken in de intro. Ik vind deze plaat helemaal niks, snel naar de volgende preview
Chroman wrote:Kan hier niet op stil staan op een feestje.
Piece of Shit is ook op 155bpm geupload, hoor je niemand over. Klinkt alleen maar traag met zulke kicks. Ik snap sowieso niet dat een verhoging van 5bpm er voor kan zorgen dat iemand het als verschrikkelijk irritant ervaart.
Het is tegenwoordig ''normaal'' om op een feest alleen maar 155-160 bpm te draaien dus ik vind het alleen maar fijn dat de tracks online gezet worden op hetzelfde tempo als wanneer ik ze voor het eerst heb gehoord op een feestje.
Maarja wie ben ik..
Het is tegenwoordig ''normaal'' om op een feest alleen maar 155-160 bpm te draaien dus ik vind het alleen maar fijn dat de tracks online gezet worden op hetzelfde tempo als wanneer ik ze voor het eerst heb gehoord op een feestje.
Maarja wie ben ik..
Last edited by yowan on 23 Sep 2015 23:25, edited 2 times in total.
Een jongen die z'n mening netjes formuleert. Heel goed, ga zo door. 8
Wat een ongelofelijke zaadplaat is Brutal 5.0. Die kicks slaan werkelijk nergens op.
Piece of shit is het enige nummer die me tot nu toe écht pakt. Suicide Bassline gaat ook nog wel.
Moeilijk vervelend de gehele dag/nacht vanaf 155 'niet stoppen lekker doorpoffen' mentaliteit.yowan wrote: Het is tegenwoordig ''normaal'' om op een feest alleen maar 155-160 bpm te draaien dus ik vind het alleen maar fijn dat de tracks online gezet worden op hetzelfde tempo als wanneer ik ze voor het eerst heb gehoord op een feestje.
Wat moet ik hier toch over zeggen, totaal niet mijn muziek meer maar dit maakt me toch wel weer aan het grijnzen.
Brutal 5.0 heb 'm nog niet live gehoord, maar vond 'm in LQ (op filmpjes) nog net iets vetter klinken dan hier in HQ
Denk dat een groot gedeelte van het publiek op een gemiddelde Qapital/RR showcase dit niet eens doorheeft.TiMOTHYb wrote:Moeilijk vervelend de gehele dag/nacht vanaf 155 'niet stoppen lekker doorpoffen' mentaliteit.yowan wrote: Het is tegenwoordig ''normaal'' om op een feest alleen maar 155-160 bpm te draaien dus ik vind het alleen maar fijn dat de tracks online gezet worden op hetzelfde tempo als wanneer ik ze voor het eerst heb gehoord op een feestje.
Jammer dat het sinds 4.0 gaat om de term brutal terwijl de eerste 3 tracks gewoon lomp waren en dus in de brutal reeks kwamen.
Maar ondanks dat zitten er wel gruwelijke stukjes in met heerlijke drive!
Maar ondanks dat zitten er wel gruwelijke stukjes in met heerlijke drive!
Ik denk ook dat het een stukje gewenning is. Ik zie nu iedereen(behalve een paar fanatieke stampers vooraan) maar een beetje springen op de kicks op feesten. Dan kan je bij 155 tot 160 bpm natuurlijk veel sneller en harder losgaan en rondspringen enzo. En dan het liefst zo hoog mogelijk. Als je dan gewoon ouderwets wil gaan stampen staat iedereen je aan te kijken van wtf dans jij nou weer gek.TiMOTHYb wrote:Moeilijk vervelend de gehele dag/nacht vanaf 155 'niet stoppen lekker doorpoffen' mentaliteit.yowan wrote: Het is tegenwoordig ''normaal'' om op een feest alleen maar 155-160 bpm te draaien dus ik vind het alleen maar fijn dat de tracks online gezet worden op hetzelfde tempo als wanneer ik ze voor het eerst heb gehoord op een feestje.