Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 35  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2015 12:38 
 

Joey schreef:
Ronzz schreef:
Joey als je dit leest; keep on going.

Dankje zal ik doen maar ik weet niet zo goed waarom je mij noemt.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2015 14:10 
 
Hardtraxxer

Joey schreef:
Ronzz schreef:
Joey als je dit leest; keep on going.

Dankje zal ik doen maar ik weet niet zo goed waarom je mij noemt.


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2015 18:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Ronzz schreef:
Joey als je dit leest; keep on going.

Dankje zal ik doen maar ik weet niet zo goed waarom je mij noemt.

Weet je dat niet?

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2015 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, ik heb echt geen flauw benul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2015 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik weet het ook niet vertel dan, verrijk ons met je wijsheid
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2015 21:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Denk dat dit een lekker album gaat worden, weinig nieuw spul van hem dat ik echt niets aan vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2015 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piece of Shit een kans gegeven ondanks de naam en het feit dat ik niet zo'n Radical fan ben (heb eigenlijk alleen Watch Yourself van hem gekocht). Maar deze plaat kan ik eigenlijk wel waarderen. Het is een beetje meer melodisch dan hiervoor en daarvoor voor mij veel beter behapbaar. Bovendien is de sound van Radical echt enorm verbeterd als je dit naast zijn eerste album legt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 07:46 
 

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 07:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het eigenlijk jammer dat er zulke tracktitels in zitten, want daardoor krijg je heel erg het idee dat het standaard dood en verderf 13/12 tracks zijn, wat niet zo is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enige wat ik minder vind aan deze track zijn die vocals, op de een of andere manier hoor je toch nog heel goed dat hij dit zelf heeft ingesproken :P

Verder dikke track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 10:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Ik vind het eigenlijk jammer dat er zulke tracktitels in zitten, want daardoor krijg je heel erg het idee dat het standaard dood en verderf 13/12 tracks zijn, wat niet zo is.

Bij deze plaat was er vrij weinig keus denk ik. :P

Niet zo weg van. Beetje opvulplaatje, en live hoeft dit helemaal niet zo van mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 11:16 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Enige wat ik minder vind aan deze track zijn die vocals, op de een of andere manier hoor je toch nog heel goed dat hij dit zelf heeft ingesproken :P


Citaat:
Funny that people say they can really hear my voice in 'Die Bitch', while I sampled this vocal from an American documentary
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 13:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die album topics zijn ook niet echt meer wat ze geweest zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 14:12 
 
Hardtraxx Veteran

Die Bitch vind ik denk ik een van de minste van het album. Terwijl in principe wel aardig klinkt. Ben benieuwd naar de tracks die nog niet in goede kwaliteit zijn. Probably de volgende previews Judge Me HB tribute. En vanaf dan wordt het interessant
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 14:59 
 
Hardtraxx Elite

Piece of Shit klinkt wel dik alleen die screeches in de tweede climax klinken nogal schel. Verder vind ik de vocals ook niet echt mooi bij de track passen (het stemgeluid). Suicide Bassline klinkt zoals meerdere zeggen meer als een tool. What the fuck moet die (anti)climax voorstellen.

Ben totaal geen fan van Radical, maar hopelijk komen er wat leuke plaatjes uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens met wat reacties hierboven. Echt jammer van de titels, had ie beter wat origineels van kunnen maken, waardoor het ook aantrekkelijker klinkt.

Over de track: Goede melo, luistert wel lekker. Niet echt een track die er hoog boven uit springt, maar past wel goed in de albumlijn. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Rickzel schreef:
Enige wat ik minder vind aan deze track zijn die vocals, op de een of andere manier hoor je toch nog heel goed dat hij dit zelf heeft ingesproken :P


Citaat:
Funny that people say they can really hear my voice in 'Die Bitch', while I sampled this vocal from an American documentary


Haha oh grappig! Heb al die tijd gedacht dat de vocals van hem zelf kwamen. Was blijkbaar niet de enige.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Magnetron schreef:
Rickzel schreef:
Enige wat ik minder vind aan deze track zijn die vocals, op de een of andere manier hoor je toch nog heel goed dat hij dit zelf heeft ingesproken :P


Citaat:
Funny that people say they can really hear my voice in 'Die Bitch', while I sampled this vocal from an American documentary


Haha oh grappig! Heb al die tijd gedacht dat de vocals van hem zelf kwamen. Was blijkbaar niet de enige.

Zijn stem lijkt ook best wel op de stem in die vocals hoor! Ik dacht het eerst ook :) Wel tof dat 'ie mee leest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha dacht echt dat Twentse ondertoontje te horen :lol: zat ik er even flink naast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 18:41 
 

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind wel stukjes vet. Zonder vocals en met wat meer doorlopende / driving breaks zou t een stuk beter zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 18:47 
 
Hardtraxx Crew

:worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij is gewoon serieus als 155 BPM geĆ¼pload :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 18:52 
 
Hardtraxxer

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi hoor :D
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 35  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle