Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 46 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 18 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 2 hours ago
Joey wrote:
Ronzz wrote:Joey als je dit leest; keep on going.
Dankje zal ik doen maar ik weet niet zo goed waarom je mij noemt.
:lol:
I
Hardtraxxer
155 posts member since 2015
last seen Apr 2017
Joey wrote:
:lol: :lol: :lol:
Hardtraxxer
828 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Joey wrote:
Weet je dat niet?

:lol:
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Nee, ik heb echt geen flauw benul.
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 18 days ago
ik weet het ook niet vertel dan, verrijk ons met je wijsheid
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
Denk dat dit een lekker album gaat worden, weinig nieuw spul van hem dat ik echt niets aan vind.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Piece of Shit een kans gegeven ondanks de naam en het feit dat ik niet zo'n Radical fan ben (heb eigenlijk alleen Watch Yourself van hem gekocht). Maar deze plaat kan ik eigenlijk wel waarderen. Het is een beetje meer melodisch dan hiervoor en daarvoor voor mij veel beter behapbaar. Bovendien is de sound van Radical echt enorm verbeterd als je dit naast zijn eerste album legt.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
View on YouTube
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
Ik vind het eigenlijk jammer dat er zulke tracktitels in zitten, want daardoor krijg je heel erg het idee dat het standaard dood en verderf 13/12 tracks zijn, wat niet zo is.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 50 minutes ago
Enige wat ik minder vind aan deze track zijn die vocals, op de een of andere manier hoor je toch nog heel goed dat hij dit zelf heeft ingesproken :P

Verder dikke track!
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Duke wrote:Ik vind het eigenlijk jammer dat er zulke tracktitels in zitten, want daardoor krijg je heel erg het idee dat het standaard dood en verderf 13/12 tracks zijn, wat niet zo is.
Bij deze plaat was er vrij weinig keus denk ik. :P

Niet zo weg van. Beetje opvulplaatje, en live hoeft dit helemaal niet zo van mij.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Rickzel wrote:Enige wat ik minder vind aan deze track zijn die vocals, op de een of andere manier hoor je toch nog heel goed dat hij dit zelf heeft ingesproken :P
Funny that people say they can really hear my voice in 'Die Bitch', while I sampled this vocal from an American documentary
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Die album topics zijn ook niet echt meer wat ze geweest zijn.
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 3 hours ago
Die Bitch vind ik denk ik een van de minste van het album. Terwijl in principe wel aardig klinkt. Ben benieuwd naar de tracks die nog niet in goede kwaliteit zijn. Probably de volgende previews Judge Me HB tribute. En vanaf dan wordt het interessant
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Piece of Shit klinkt wel dik alleen die screeches in de tweede climax klinken nogal schel. Verder vind ik de vocals ook niet echt mooi bij de track passen (het stemgeluid). Suicide Bassline klinkt zoals meerdere zeggen meer als een tool. What the fuck moet die (anti)climax voorstellen.

Ben totaal geen fan van Radical, maar hopelijk komen er wat leuke plaatjes uit.
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Eens met wat reacties hierboven. Echt jammer van de titels, had ie beter wat origineels van kunnen maken, waardoor het ook aantrekkelijker klinkt.

Over de track: Goede melo, luistert wel lekker. Niet echt een track die er hoog boven uit springt, maar past wel goed in de albumlijn. ^^
Hardtraxx Veteran
last seen 50 minutes ago
Magnetron wrote:
Rickzel wrote:Enige wat ik minder vind aan deze track zijn die vocals, op de een of andere manier hoor je toch nog heel goed dat hij dit zelf heeft ingesproken :P
Funny that people say they can really hear my voice in 'Die Bitch', while I sampled this vocal from an American documentary
Haha oh grappig! Heb al die tijd gedacht dat de vocals van hem zelf kwamen. Was blijkbaar niet de enige.
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 3 hours ago
Rickzel wrote:
Magnetron wrote:
Haha oh grappig! Heb al die tijd gedacht dat de vocals van hem zelf kwamen. Was blijkbaar niet de enige.
Zijn stem lijkt ook best wel op de stem in die vocals hoor! Ik dacht het eerst ook :) Wel tof dat 'ie mee leest.
Hardtraxx Veteran
last seen 50 minutes ago
Haha dacht echt dat Twentse ondertoontje te horen :lol: zat ik er even flink naast.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Vind wel stukjes vet. Zonder vocals en met wat meer doorlopende / driving breaks zou t een stuk beter zijn.
M
Hardtraxx Veteran
14187 posts member since 2013
:worship: :worship:
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Hij is gewoon serieus als 155 BPM geüpload :lol:
G
Hardtraxxer
755 posts member since 2012
last seen 1 day ago