Joey wrote:Dankje zal ik doen maar ik weet niet zo goed waarom je mij noemt.Ronzz wrote:Joey als je dit leest; keep on going.
Related topics
- View the latest post: Radical Redemption presents: The One Man Army | Full Set | Origins Artist Special
- View the latest post: Radical Redemption - Annihilate Live - The One Man Army
- View the latest post: Destructive Tendencies & Radical Redemption @ The One Man Army
- View the latest post: Minus Militia - Legion of Strength (MINUSCD??)
- View the latest post: Crypsis Live @ The One Man Army
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Hard Driver & Digital Punk - MONSTERS (DWX??)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: Unload & Incult - Scumbag (Dirty Dog) (ACR??)
Moderators
-
IHardtraxxer
- 155 posts member since 2015
- last seen Apr 2017
Joey wrote:Dankje zal ik doen maar ik weet niet zo goed waarom je mij noemt.Ronzz wrote:Joey als je dit leest; keep on going.
Weet je dat niet?Joey wrote:Dankje zal ik doen maar ik weet niet zo goed waarom je mij noemt.Ronzz wrote:Joey als je dit leest; keep on going.
ik weet het ook niet vertel dan, verrijk ons met je wijsheid
Denk dat dit een lekker album gaat worden, weinig nieuw spul van hem dat ik echt niets aan vind.
Piece of Shit een kans gegeven ondanks de naam en het feit dat ik niet zo'n Radical fan ben (heb eigenlijk alleen Watch Yourself van hem gekocht). Maar deze plaat kan ik eigenlijk wel waarderen. Het is een beetje meer melodisch dan hiervoor en daarvoor voor mij veel beter behapbaar. Bovendien is de sound van Radical echt enorm verbeterd als je dit naast zijn eerste album legt.
Ik vind het eigenlijk jammer dat er zulke tracktitels in zitten, want daardoor krijg je heel erg het idee dat het standaard dood en verderf 13/12 tracks zijn, wat niet zo is.
Enige wat ik minder vind aan deze track zijn die vocals, op de een of andere manier hoor je toch nog heel goed dat hij dit zelf heeft ingesproken
Verder dikke track!
Verder dikke track!
Bij deze plaat was er vrij weinig keus denk ik.Duke wrote:Ik vind het eigenlijk jammer dat er zulke tracktitels in zitten, want daardoor krijg je heel erg het idee dat het standaard dood en verderf 13/12 tracks zijn, wat niet zo is.
Niet zo weg van. Beetje opvulplaatje, en live hoeft dit helemaal niet zo van mij.
Rickzel wrote:Enige wat ik minder vind aan deze track zijn die vocals, op de een of andere manier hoor je toch nog heel goed dat hij dit zelf heeft ingesproken
Funny that people say they can really hear my voice in 'Die Bitch', while I sampled this vocal from an American documentary
Die album topics zijn ook niet echt meer wat ze geweest zijn.
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 3 hours ago
Die Bitch vind ik denk ik een van de minste van het album. Terwijl in principe wel aardig klinkt. Ben benieuwd naar de tracks die nog niet in goede kwaliteit zijn. Probably de volgende previews Judge Me HB tribute. En vanaf dan wordt het interessant
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Piece of Shit klinkt wel dik alleen die screeches in de tweede climax klinken nogal schel. Verder vind ik de vocals ook niet echt mooi bij de track passen (het stemgeluid). Suicide Bassline klinkt zoals meerdere zeggen meer als een tool. What the fuck moet die (anti)climax voorstellen.
Ben totaal geen fan van Radical, maar hopelijk komen er wat leuke plaatjes uit.
Ben totaal geen fan van Radical, maar hopelijk komen er wat leuke plaatjes uit.
Eens met wat reacties hierboven. Echt jammer van de titels, had ie beter wat origineels van kunnen maken, waardoor het ook aantrekkelijker klinkt.
Over de track: Goede melo, luistert wel lekker. Niet echt een track die er hoog boven uit springt, maar past wel goed in de albumlijn.
Over de track: Goede melo, luistert wel lekker. Niet echt een track die er hoog boven uit springt, maar past wel goed in de albumlijn.
Haha oh grappig! Heb al die tijd gedacht dat de vocals van hem zelf kwamen. Was blijkbaar niet de enige.Magnetron wrote:Rickzel wrote:Enige wat ik minder vind aan deze track zijn die vocals, op de een of andere manier hoor je toch nog heel goed dat hij dit zelf heeft ingesprokenFunny that people say they can really hear my voice in 'Die Bitch', while I sampled this vocal from an American documentary
Zijn stem lijkt ook best wel op de stem in die vocals hoor! Ik dacht het eerst ookRickzel wrote:Haha oh grappig! Heb al die tijd gedacht dat de vocals van hem zelf kwamen. Was blijkbaar niet de enige.Magnetron wrote:Rickzel wrote:Enige wat ik minder vind aan deze track zijn die vocals, op de een of andere manier hoor je toch nog heel goed dat hij dit zelf heeft ingesprokenFunny that people say they can really hear my voice in 'Die Bitch', while I sampled this vocal from an American documentary
Haha dacht echt dat Twentse ondertoontje te horen
zat ik er even flink naast.
Vind wel stukjes vet. Zonder vocals en met wat meer doorlopende / driving breaks zou t een stuk beter zijn.
-
MHardtraxx Veteran
- 14187 posts member since 2013
Hij is gewoon serieus als 155 BPM geüpload 
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 1 day ago