Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2019
last seen 7 days ago
Radical Redemption & Nolz - House Fire (MINUS117)

Label: Minus Is More
WEB release: 20/11/2020

Tracks:
Radical Redemption & Nolz - House Fire

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Hardtraxx Elite
2620 posts member since 2015
last seen 1 hour ago
Fire in je hole! :bomb:
A
Die kickrolls gaven mij ziektes, niet normaal
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 7 hours ago
Uhm.. experimenteel is het wel..

Klinkt een beetje als een 8 bit Nintendo muziekje. Omdat er zoveel distortion op zit dat alles helemaal vierkant is.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Anonymous wrote:Die kickrolls gaven mij ziektes, niet normaal
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 21 hours ago
Goldenstyle wrote:Fire in je hole! :bomb:
pfff ook echt :lol:
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Dit moet ook een grap zijn toch? Toch? :x
U
Hardtraxxer
60 posts member since 2019
last seen Dec 2020
Het kan aan mij liggen hoor, maar tijdens mijn zoektocht naar muzikale vormen van kunst vind ik doorgaans diepgang, emotie, gevoelens, en/of iets van een boodschap of verhaal wat de artiest wenst te delen, waarmee hij/zij de levens van de luisteraars doorgaans probeert te verrijken. Alleen merk ik persoonlijk dat deze 'muzikale vorm' een zekere leegte bevat die een zelfde soort leegte in mijn hersenpan teweegbrengt, doordat m'n hersencellen langzaamaan sterven.
Nee ik vind dit helemaal niks en begin er zo langzamerhand wel aardig flauw van te worden.

Platen als 'Watch Yourself' & 'Untill I Win' zijn voorbeelden waardoor ik weet dat Radical meer dan goed in staat is om muzikale kunst te produceren, maar dit is de zoveelste plaat die mijlen ver van kunst af ligt..
Simpelweg zonde.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Unit64 wrote:Het kan aan mij liggen hoor, maar tijdens mijn zoektocht naar muzikale vormen van kunst vind ik doorgaans diepgang, emotie, gevoelens, en/of iets van een boodschap of verhaal wat de artiest wenst te delen, waarmee hij/zij de levens van de luisteraars doorgaans probeert te verrijken. Alleen merk ik persoonlijk dat deze 'muzikale vorm' een zekere leegte bevat die een zelfde soort leegte in mijn hersenpan teweegbrengt, doordat m'n hersencellen langzaamaan sterven.
Nee ik vind dit helemaal niks en begin er zo langzamerhand wel aardig flauw van te worden.

Platen als 'Watch Yourself' & 'Untill I Win' zijn voorbeelden waardoor ik weet dat Radical meer dan goed in staat is om muzikale kunst te produceren, maar dit is de zoveelste plaat die mijlen ver van kunst af ligt..
Simpelweg zonde.
Gedeeltelijk mee eens. Van mij hoeft niet elke plaat 6 meter diepgang te hebben. Ik begin flauw te worden van de sounds die gebruikt worden. Die nieuwe generatie kicks met een vage punch en een chinese muur aan laag liggen mij simpelweg niet. Doordat die kicks zoveel geluid in beslag nemen is er ook weinig ruimte voor een screechje ofzo, tis alleen maar een kick met wat kickrolls die de plek van een screech hebben ingenomen.
Hardtraxxer
682 posts member since 2013
last seen Jan 2024
Pluupluupluup pliepliep pluup. Dit kan je toch geen kicks noemen? :/
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Pluupluupluup pliepliep pluup
:lol: :worship:
U
Hardtraxxer
60 posts member since 2019
last seen Dec 2020
Alm1ghty wrote: Gedeeltelijk mee eens. Van mij hoeft niet elke plaat 6 meter diepgang te hebben. Ik begin flauw te worden van de sounds die gebruikt worden. Die nieuwe generatie kicks met een vage punch en een chinese muur aan laag liggen mij simpelweg niet. Doordat die kicks zoveel geluid in beslag nemen is er ook weinig ruimte voor een screechje ofzo, tis alleen maar een kick met wat kickrolls die de plek van een screech hebben ingenomen.
Ik snap wat je zegt, sluit me er ook wel bij aan. Want daar ligt het ook voornamelijk aan denk ik.
Last edited by Unit64 on 27 Mar 2020 14:00, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Ligt.
Y
Hardtraxx Newbie
26 posts member since 2018
last seen Aug 2022
Deze track brengt mij op elke manier mogelijk onvrede
Artiest
197 posts member since 2016
last seen 14 days ago
Ik vind dit nu juist super dik! Arragement wijkt af van er altijd wordt gebruikt, sounds zijn mega industrial en uniek.
Y
Hardtraxx Newbie
26 posts member since 2018
last seen Aug 2022
Uniek is het zeker
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 8 days ago
Heeft Farmer Joey zijn kippen gebruikt in die laatste climax?

Alles gaat goed en heeft potentie, maar het zijn toch telkens weer die kicks waar het misgaat. En hij kan het gewoon, zonde.
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 8 days ago
Voor mij is het vervelendste niet eens dat de plaat een waardeloze bak herrie is, maar vooral de wetenschap dat deze man zo ontzettend veel beter kan. Gasten als Riot Shift of Sickmode laat ik bewust links liggen omdat ik weet dat er geen kans is dat ik het leuk vind, maar bij Radical kunnen er ook hele vette dingen uit de studio rollen. Hij moet natuurlijk lekker maken waar hij zelf zin in heeft, maar die wisselvalligheid maakt het altijd een stuk pijnlijker als je zoiets voorgesteld krijgt.
Hardtraxx Addict
1845 posts member since 2014
last seen Aug 2025
Dit is echt wat ik mis zo op de zondagochtend. Heerlijk!
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Wauw, eens heel iets anders. Ben positief verrast. Omdat het anders is dikke voldoende voor deze plaat :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Hoe vaker ik hem luister hoe vetter ik hem vind worden. :drool: Die zware industriele sounds er tussendoor zijn echt tof gedaan. Vooral de eerste kick vind ik echt heel dik.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Verplaatst
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Ja blijft vet :drool:
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Goldenstyle wrote:Fire in je hole! :bomb:
Vuur in je kont!
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Ik vind deze echt mokertje dik :drool: Vette sounds en vage kicks die ik heerlijk vind klinken.