Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2020 16:14 
 
Hardtraxx Addict

Ik vind die kicks echt nergens naar klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2020 19:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TheUnnamed schreef:
Ik vind die kicks echt nergens naar klinken.


Ik vind dit soort kicks juist retevet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2020 01:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het persoonlijk jammer van de kicks in de tweede drop, want vind het voor de rest wel een aardig plaat. Heeft wel iets leuks aparts :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2020 11:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een gruwelijke sounds zitten er in deze plaat. De kicks vind ik op zich wel wat hebben (punch lijkt wel heel erg los te staan van de rest van de kick), maar ik kan dit stukken beter hebben dan die holle kicks die je overal tegenkomt tegenwoordig. Nolz vocalen vind ik weer erg storend...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2020 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Vind het persoonlijk jammer van de kicks in de tweede drop, want vind het voor de rest wel een aardig plaat. Heeft wel iets leuks aparts :P

Dit eigenlijk. Heb niet zo veel met die kicks in de tweede climax, rest is goed te pruimen. Rommelt lekker door in die eerste climax :).
Normaal ben ik niet zo vaak van de Radical sound, maar vind dit wel een geslaagd experiment :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2020 18:35 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Svbtwee schreef:
Vind het persoonlijk jammer van de kicks in de tweede drop, want vind het voor de rest wel een aardig plaat. Heeft wel iets leuks aparts :P

Dit eigenlijk. Heb niet zo veel met die kicks in de tweede climax, rest is goed te pruimen. Rommelt lekker door in die eerste climax :).
Normaal ben ik niet zo vaak van de Radical sound, maar vind dit wel een geslaagd experiment :).


Sluit mij hier ook bij aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2020 16:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die kassakicks... vind dit wel een dikke mis van Radical. Dacht dat hij weer een beetje terug wilde naar die oude sound, kan ik niet echt terughoren :')
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle