Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2018 09:59 
 
Hardtraxxer

Heel dik album geworden!
Sommige platen met de wat pingpong achtige kicks zijn misschien niet lekker om thuis te luisteren, maar live gaan ze echt heel hard.

Darkest Moment
See You Again
Child of God
Brutal
Satans Play
Vampire
Ride on Our Enemies
Razor op de 2e climax na dan
Poisoned By Society
Resurrected Soul DP Remix
Allemaal dikke platen, rest meer geschikt voor Live.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2018 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aan de ene kant een handvol goede platen, maar aan de andere kant ook bagger waar zelfs Malice zich mee kan meten. The Darkest Moment, Satan's Play, Sacrifice (Ook al is dit een The Satan kopie), Ride On Our Enemies, Poisoned By Society en Vampire zijn gewoon goede platen.

Maar aan de andere kant nummers als Handle This, Slaughter The Spine, Testarossa (Terwijl Ride On Our Enemies best vet is, is dit een bak herrie waar zelfs de josti-band nog jaloers op is) en de collab met Killshot. Je zou toch zeggen dat de productiekwaliteit over de jaren omhoog gaat, maar ik heb eerder het idee dat die alleen maar lager wordt als ik dit bijvoorbeeld vergelijk met The One Man Army.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2018 13:56 
 
Hardtraxxer

Testarossa, wat een abominatie. :lol:
Er zit niet eens meer een fatsoenlijke body in die kick, die is er al uitgesloopt door de distortion.
En dan die valse/random snarerolls erdoorheen. Moet even bijkomen van dit...

En dan te bedenken dat zo iemand flink betaald word voor dit. :x

Echt, hoe verziek je een scene. Radical weet in ieder geval goed hoe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2018 14:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk dat Radical beter even met Wildstylez in de studio kan gaan zitten om iets over produceren te leren want dit klinkt voor het grootste deel totaal nergens naar :thumbdown: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2018 16:10 
 
Hardtraxx Newbie

Laten we hopen dat die laserkick hype snel overwaait en er weer normale kicks worden gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2018 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mystic schreef:
Testarossa, wat een troep man. :lol:
Er zit niet eens meer een fatsoenlijke Sub/Body in die kick, die is er al uitgesloopt door de distortion.
En dan die valse/random snarerolls erdoorheen. Moet even bijkomen van dit...

En dan te bedenken dat zo iemand flink betaald word voor dit. :x

Echt, hoe verziek je een scene. Radical weet in ieder geval goed hoe!


Ik vind het toch zo zonde. Vind de melodie echt goud van Testarossa. Zit zoveel energie in maar de rest van de plaat maakt het voor mij gewoon niet luisterbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2018 20:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb echt t idee dat veel kicks zo ongelooflijk veel kracht missen, dit was al te horen tijdens zijn set op Supremacy, maar dit album bevestigd dat dus..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2018 21:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor het eerst dit album even heel goed beluisterd thuis. Ik kom op de conclusie dat sommige tracks echt heerlijke power hebben :$

Tracks die bij blijven; Darkest Moment, See You Again, The Wanted Man, Slaughter The Spine, The Desecrated Remix, Vampire, Ride on our Enemies, Brothers in Sound, Evil Exists en Bloodstain

Als je die hoort dan snap je wel wat ik waardeer, die snelle harde kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 10:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zucht.

01. Command & Conquer (3) - Die punches zijn echt moeilijk lelijk, de rest van de plaat is niet veel mis mee maar die kicks doen pijn aan je oren.

02. The Darkest Moment (8) - Sterke melodie en degelijke kicks. Dit soort platen net als Paralyzed zijn heerlijk.

03. See You Again (7,5) - De kick is vet, dat die punch hoger gaat is wat vervelend maar best een vette mid. Heerlijke drive in de climax.

04. Child Of God (7,5) - Niet een groot fan van de melodie. Climax is vet, kicks ook prima maar missen wel bass en de punches zijn behoorlijk hol.

05. Out For Blood (7) - Was al bekend, prima plaat, niet veel meer of minder.

06. Handle This (5) - Wederom, au m'n oren. Dat wobbeltje in die tail is heel vet. Als de kick niet zo overdreven overstuurd klonk en de punch niet zo ommeunig hoog en scherp was, dan was dit echt een hele vette plaat geweest.

07. Symphony Of Souls (7,5) - Leuk stukje break, maak daar dan een plaat van.

08. Brutal 7.0 (3) - Lelijke kicks, Nolz met z'n fuckboi stoer vocals, skip.

09. Satan's Play (6,5) - Prima plaat qua sounds. Vind hem persoonlijk een beetje saai.

10. The Wanted Man (4) - Wederom lelijke kicks en die achterlijke overstuurde biepjes in de punches. Had ook een prima plaat kunnen zijn met goede kicks.

11. Slaughter The Spine (3) - Zelfde verhaal als hierboven.

12. Kingpin (4) - Matige kicks, Nolz met z'n fuckboi stoer vocals, skip.

13. The Desecrated (Radical Redemption Remix) (2) - Satan rip-off maar dan nog slechter, verkrachting van het origineel.

14. Sacrifice (5) - Blijft een 1 op 1 rip-off van Satan.

15. In Your Face (4) - Slechte Angerfist rip-off

16. Vampire (With Noisecontrollers) (8) - Ondanks dat de melodie iets te veel weg heeft van Hard Driver - Epicon zit deze plaat goed in elkaar en groeit hij wel aan me. De synths mochten wel wat bombastischer.

17. Ride On Our Enemies (With D-Sturb) (7,5) - Vette plaat, goede melodie.

18. Razor (With Crypsis) (5) - Prima plaat in de eerste climax en vervolgens gaat het compleet mis daarna met die grafelijke oorverneukende kicks.

19. Poisoned By Society (With Digital Punk) (6,5) - Standaard plaatje, niet veel mis mee, vocalen zijn minder.

20. Brothers In Sound (With MiM Crew) (7) - Leuke melodie, leek geheel. Als plaat zelf niet heel bijzonder.

21. Testarossa (With D-Sturb) (1) - Klinkt alsof beide heren zijn aangereden door de in de titel genoemde auto en vervolgens zijn gaan produceren.

22. Evil Exists (With Warface) (2) - Lelijke kicks, niet anders verwacht met Warface, vooral als je het bij die snoeilelijke en schelle kicks van RR gooit.

23. The Resurrected Soul (Digital Punk Remix) (5) - Minste DP plaat sinds tijden. Lelijke kicks.

24. Assassins (With Act Of Rage) (5,5) - Waarom het niet houden bij die eerste kicks in de mid. Die klonken gewoon goed. Wederom plaat verpest door de kicks.

25. Bloodstain (With Killshot) (1) - Zucht

26. Danger Zone (With D-Sturb) (4) - Het bekende slechte kicks trucje.

27. Nocturnolz (With Angerfist) (5) - Saai, simpel, schijtvocalen.

28. The Swirling Black Waters (With Nosferatu) (3) - Teleurstellend van Nosferatu. Met die titel had ik juist een sfeervollere plaat verwacht met een sterke melodie. Gewoon weer een 13/12 rr plaat.

29. Hannibal (With N-Vitral) (2) - D R O E V I G word ik er van. Gewoon een standaard versnelde RR plaat.

Dit album staat zoals verwacht vol met gerecyclede sounds, foeilelijke kicks en amper variatie. Zelfs de collabs waarvan je wat variatie verwacht klinken gewoon het zelfde als de rest van zijn platen. De kicks doen pijn aan je oren met die schelle hoge punches. Alle synthesizers en screeches zijn zo goed als het zelfde, de fx en veel andere sounds gebruikte hij ook al in het vorige album. Ik heb het idee dat RR gewoon met de Malice hype meegaat door zo slecht de produceren dat mensen het op een of andere manier leuk gaan vinden. De paar leuke platen hierop maken het geheel echt niet goed.

Ik zag mensen fronsen om deze quote:

Steffnov schreef:
En het mag een kwestie van simpele smaak zijn, maar daarnaast is de stijl van B-Front, wat je er ook van vindt, wel een stukje gevarieerder dan die van RR.


Maar de beste man heeft 100% gelijk. B-Front klinkt veel van het zelfde. Maar dit... RR gebruikt gewoon exact de zelfde sounds en kicks in al zijn platen en dat zelfs van platen die al op een vorig album stonden en platen die collabs zijn. Daarbij klinkt dat van B-Front gewoon onmeunig veel beter geproduceerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 11:19 
 
Hardtraxx Veteran

In dat opzicht is alles gevarieerder dan RR
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 11:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
In dat opzicht is alles gevarieerder dan RR


Ik kan in de hardstyle in ieder geval niet veel artiesten verzinnen die zo hard recyclen nee, eerste wat in me opkomt is Malice.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al met al toch wel wat meer platen die ik heel vet vind dan op het vorige album, uitschieters Kingpin en Testarossa :thumbsup: Verder Darkest Moment/Vampires/Satan's Play/Killshot collab en nog wel een paar sterke platen die ik vergeet.

Vind hem vetter dan die van vorig jaar. Maar met een deel (vooral wbt hardcore) heb ik wat minder.

edit: holy shit wat een haat op Testarossa lees ik overal, voel me net SVB met m'n afwijkende mening :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 13:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Maar jij geeft alleen aan dat je hem vet vindt, wat je goed recht is :P Je claimt niet dat het iets is wat het niet is oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 13:14 
 
Hardtraxx Veteran

Tracks die ik vet vind zijn The Darkest Moment, See You Again, Child Of God, Satan's Play, Slaughter The Spine, Desecrated remix, Vampire, en Ride On Our Enemies. Rest is puur filler materiaal imo. Verder blijft de melodieuze Radical blijft de beste Radical voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Maar jij geeft alleen aan dat je hem vet vindt, wat je goed recht is :P Je claimt niet dat het iets is wat het niet is oid.


Ja achja, moet zeggen dat ik Testarossa in LQ al 10 keer beluisterd had, dus mijn hype bestond al voor ik de track goed en wel geluisterd had in HQ, zelfde met Satan's play. Zit gewoon zo'n unieke drive in die platen. Kicks vind ik ook niet het beste element van die tracks, maar vind alles er om heen zo vet dat ik dat wel kan vergeven. (Vind ze ook zeker niet zo slecht als de rest hier though).

Gewoon een lekker panisch trackje met een goeie dosis drive die ik graag live hoor. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 13:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:

edit: holy shit wat een haat op Testarossa lees ik overal, voel me net SVB met m'n afwijkende mening :lol:


Zo voel ik me dus met Handle This, begin gewoon over mn eigen smaak te twijfelen als ik de reacties lees haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

broodjebeenham schreef:
Rickzel schreef:

edit: holy shit wat een haat op Testarossa lees ik overal, voel me net SVB met m'n afwijkende mening :lol:


Zo voel ik me dus met Handle This, begin gewoon over mn eigen smaak te twijfelen als ik de reacties lees haha


Ik heb ook best wat vette platen op het Malice album ontdekt, maar denk maar niet dat ik dat in dat topic ga plaatsen, voor je het weet heb je 30 man met fakkels en hooivorken in je voortuin :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 13:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ik heb ook best wat vette platen op het Malice album ontdekt, maar denk maar niet dat ik dat in dat topic ga plaatsen, voor je het weet heb je 30 man met fakkels en hooivorken in je voortuin :lol:


Er zijn genoeg meningen op Hardtraxx die ik maar voor me houd, schiet je de helft van de tijd niks mee op naast een hoop boze comments
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

broodjebeenham schreef:
Rickzel schreef:
Ik heb ook best wat vette platen op het Malice album ontdekt, maar denk maar niet dat ik dat in dat topic ga plaatsen, voor je het weet heb je 30 man met fakkels en hooivorken in je voortuin :lol:


Er zijn genoeg meningen op Hardtraxx die ik maar voor me houd, schiet je de helft van de tijd niks mee op naast een hoop boze comments


Gewoon plaatsen. Is verfrissend om te lezen dat mensen ook andere dingen leuk vinden behalve classics en spoontech (grapje natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 13:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

broodjebeenham schreef:
Rickzel schreef:
Ik heb ook best wat vette platen op het Malice album ontdekt, maar denk maar niet dat ik dat in dat topic ga plaatsen, voor je het weet heb je 30 man met fakkels en hooivorken in je voortuin :lol:


Er zijn genoeg meningen op Hardtraxx die ik maar voor me houd, schiet je de helft van de tijd niks mee op naast een hoop boze comments


Ach als je iets vet vindt, moet dat toch voor een ander niks uitmaken. Als je claimt dat Malice de best geproduceerde kicks maakt, ja dan krijg je reacties. Als je persoonlijk een plaat vet vindt, dan is het daarmee oneens zijn natuurlijk een beetje raar. "Ik vind dit vet", "Nee dat vind je helemaal niet".
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nah, niks meer voor mij. Lang geen RR set meegemaakt en het komende jaar kan ik 'm ook weer ontlopen. Z'n sounds vind ik niet meer zo tof, Nolz kan ik niet meer handelen en z'n kicks vind ik ook niet meer vet. Stomme hype met die hoge sound/punch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ach als je iets vet vindt, moet dat toch voor een ander niks uitmaken. Als je claimt dat Malice de best geproduceerde kicks maakt, ja dan krijg je reacties. Als je persoonlijk een plaat vet vindt, dan is het daarmee oneens zijn natuurlijk een beetje raar. "Ik vind dit vet", "Nee dat vind je helemaal niet".


Ja daar ben ik grotendeels wel mee gestopt als ik eerlijk ben. Merk dat het grootste gedeelte van HT wel zo op één lijn zit met wat ze vet vinden en met wat ze kut vinden, wordt een beetje voorspelbaar. Sommigen zijn drukker bezig om schijtlollige vergelijkingen te maken zoals:

InfinI schreef:
Klinkt als 200 muizen die met zagen en mokers aan gort worden geragd.


Dat heb je na 100 keer ook wel gezien...

Maar uiteraard ieder z'n recht om iets bagger of vet te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 15:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ja daar ben ik grotendeels wel mee gestopt als ik eerlijk ben. Merk dat het grootste gedeelte van HT wel zo op één lijn zit met wat ze vet vinden en met wat ze kut vinden, wordt een beetje voorspelbaar. Sommigen zijn drukker bezig om schijtlollige vergelijkingen te maken zoals:

InfinI schreef:
Klinkt als 200 muizen die met zagen en mokers aan gort worden geragd.


Dat heb je na 100 keer ook wel gezien...

Maar uiteraard ieder z'n recht om iets bagger of vet te vinden.


Merk ik ook, Hardtraxx kan op sommige momenten een beetje blijven hangen in een "alles kut enter" cultuur, wat zonde is aangezien er vaak genoeg kan worden gezegd over sommige platen ook al bevallen ze je niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 15:29 
 
Hardtraxx Addict

Ik vind dit toch best een redelijk album, imo als de kicks anders waren dan vond ik sommige tracks ook wel beter dan ze nu zijn.

Zelf vind ik deze platen het leukst van het album:

Command & Conquer
The Darkest Moment
See You Again
Child Of God
Out For Blood
Slaughter The Spine
Sacrifice
Vampire
Ride On Our Enemies
Razor
Posioned By Society
Brothers In Sound
Testarossa
Evil Exists
Bloodstain
Danger Zone

De rest doet me niet zo veel.

Als Testarossa en The Wanted Man een climax hadden gehad dan vond ik de tracks beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 16:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Veel negativiteit hier; als het allemaal zo kut is, waarom luisteren jullie het dan? Duidelijk is Radical Redemption niet de stijl voor jullie. Zet dan lekker Headhunterz op ofzo. Ik vraag me wel af wat men hier dan wel vet vindt?

Toegeven, niet alles is even origineel of baanbrekend, maar meer dan de helft is gewoon vet, en het is allemaal strak geproduceerd als je het mij vraagt.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle