Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 23:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Feest: Radical Redemption - Command & Conquer
Datum: 03-11-2018
Tijd: 22:00 - 07:00
Locatie: Breepark ''Radical Dome'', Breda
Leeftijd: 18+
Ticketsale: http://www.commandandconquer.nl/tickets/
Prijs: Regular: € 58,75 VIP: Uitverkocht

Line-up:
Radical Redemption Live
Angerfist Live
Minus Millitia Live
Digital Punk Live
D-Sturb
Neophyte
E-Force Live
Crypsis & Chain Reaction presents: Unlike Others
Act of Rage
High Voltage
Luna
Hosted by: Nolz
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 00:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bij The One Man Army en The Radical Dome heel goed vermaakt, dus hoogstwaarschijnlijk weer aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 01:39 
 
Hardtraxxer

Bij alle 3 de edities al aanwezig geweest, dit zal dus weer een zekerheid zijn.
Elk jaar echt geweldig vermaakt al blijft The One Man Army nog steeds het best. (Is ook gewoon heel moeilijk te overtreffen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 09:23 
 
Hardtraxxer

Dit was vorig jaar een geweldig feest. Zeer zeker weer aanwezig! Hopelijk kunnen ze wel wat aan de hitte doen daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 10:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Koever schreef:
Hopelijk kunnen ze wel wat aan de hitte doen daar.


Zo, dat was echt abnormaal. Maar Shockerz spande toch wel de kroon toen in de main >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 11:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Uit het gesloten topic:

Line-up van vorig jaar een beetje aanpassen en dan denk ik dat ik er niet eens zover vanaf zit. In het zwart de aanpassingen:

Luna
Hard Driver --> RVAGE ft. Enemy Contact
Chain Reaction
Frequencerz --> Sub Sonik
Live: Radical Redemption
Warface --> Ft. Killshot
Live: Minus Militia
Live: Sub Zero Project --> Digital Punk
D-Sturb vs. Radical Redemption
Act of Rage vs. Crypsis
Radical Redemption
Miss K8 Radical Redemption --> ft. Angerfist of Denekamps Gespuis
MC: Nolz
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 12:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Vond het artwork van The One Man Army en The Road To Redemption 10x strakker. Lijkt wel of zijn hoofd heel slecht is gefotoshopt haha.

Dit inderdaad...ziet er toch niet uit dit xd
Wel benieuwd naar het album zelf op zich. Vorige vond ik echt slecht (zeker vergeleken met The One Man Army, welke imo echt tijdloos is). Naar het feest zal ik niet gaan. genoeg anders leuks te beleven in die periode! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 12:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Door de titel heb ik wel weer zin om de games te spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 12:48 
 
Hardtraxxer

DonnyD schreef:
Uit het gesloten topic:

Line-up van vorig jaar een beetje aanpassen en dan denk ik dat ik er niet eens zover vanaf zit. In het zwart de aanpassingen:

Luna
Hard Driver --> RVAGE ft. Enemy Contact
Chain Reaction
Frequencerz --> Sub Sonik
Live: Radical Redemption
Warface --> Ft. Killshot
Live: Minus Militia
Live: Sub Zero Project --> Digital Punk
D-Sturb vs. Radical Redemption
Act of Rage vs. Crypsis
Radical Redemption
Miss K8 Radical Redemption --> ft. Angerfist of Denekamps Gespuis
MC: Nolz


Je pakt de lineup van 2 jaar terug, niet vorig jaar...
Vorig jaar was het:

-Radical Redemption live
-Minus Militia live
-Warface
-E-force
-D-Sturb
-Act of Rage
-Crypsis
-Denekamps Gespuis
-Regain
-N-Vitral
-High Voltage
-Luna
-Mc Nolz


Maarja, het is gewoon een AoD / Minusismore / Most wanted event dus de lineup is voorspelbaar.
Ondanks dat zit het feest elk jaar heel goed in elkaar (vorig jaar alleen dan de hitte & bereik wat vervelend was) en is de sfeer altijd geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal wel weer een line-up a la Supremacy worden idd met al dat most wanted gedoe. Reden genoeg om niet te gaan dus :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 13:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Byron schreef:
Je pakt de lineup van 2 jaar terug, niet vorig jaar....


Haha damn das waar ook :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 13:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik hoop op een Chain Reaction VS Crypsis set als deze: https://www.1001tracklists.com/tracklis ... 06-24.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb het idee dat ze bij AoD/Most Wanted gewoon al hun hardstyle artiesten koppelen aan bingonummers en die in een bingomolen gooien en de eerste 10-12 of zo die eruit komen op de line-up zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2018 17:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delete zou wel een leuke zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2018 17:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

IPlayOnADesktop schreef:
Delete zou wel een leuke zijn


Leuk, ja. Realistisch niet echt, aangezien Radical een hekel heeft aan gated kicks
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 18:10 
 
Hardtraxxer

Zo loyalty tickets zijn binnen word weer dik dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 18:36 
 
Hardtraxxer

Kaartjes zijn weer binnen, met loyalty zijn normale tickets 1 euro goedkoper dan vorig jaar dus gewoon prima
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 18:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hier ook tickets binnen, benieuwd naar de line-up, en welke platen er op zijn abum gaan komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 18:58 
 
Hardtraxxer

Ik gok op een lineup als dit:
Luna
Killshot
Minus Militia
Warface
D-Sturb
Crypsis & Chain Reaction - Unlike Others
Angerfist
Radical Redemption LIVE
Act of Rage
Digital Punk

Lekker voorspelbaar en standaard AOD, maar ondanks dat zal t toch een mooi feest zijn.
Hoop wel echt op unlike others of een classic setje van crypsis, aangezien ik radical niet weer een classic set zie doen (Annhiliate set op OMA, Spell of sin set bij RTR)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 09:14 
 
Hardtraxx Veteran

Byron schreef:
Lekker voorspelbaar en standaard AOD, maar ondanks dat zal t toch een mooi feest zijn.


Deze zin/gedachtegang is precies de reden waarom AoD dezelfde line up al 3/4 jaar uitkots..omdat mensen dit pikken :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 13:39 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Byron schreef:
Lekker voorspelbaar en standaard AOD, maar ondanks dat zal t toch een mooi feest zijn.


De zin/gedachtegang is precies de reden waarom AoD dezelfde line up al 3/4 jaar uitkots..omdat mensen dit pikken :thumbdown:

tja, het zijn ook gewoon veel van de populairste raw artiesten, er zijn genoeg mensen zoals ik die niet elke week een feest hebben en dus bepaalde acts echt niet erg vinden om nog een keer te zien.

De sfeer, organisatie en alles eromheen is naar mijn mening altijd heel goed geregeld bij AOD indoors. Enige minpunt in bijna 4 jaar tijd was de warmte en bereik vorig jaar, maar dat kwam gewoon door het nieuwe gebouw. Dus ondanks dat 75% van de lineup hetzelfde blijft, is het toch al 3 jaar op rij mijn favoriete indoor geweest van elk jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 10:59 
 
Hardtraxxer

Byron schreef:
ErikZ schreef:
Byron schreef:
Lekker voorspelbaar en standaard AOD, maar ondanks dat zal t toch een mooi feest zijn.


De zin/gedachtegang is precies de reden waarom AoD dezelfde line up al 3/4 jaar uitkots..omdat mensen dit pikken :thumbdown:

tja, het zijn ook gewoon veel van de populairste raw artiesten, er zijn genoeg mensen zoals ik die niet elke week een feest hebben en dus bepaalde acts echt niet erg vinden om nog een keer te zien.

De sfeer, organisatie en alles eromheen is naar mijn mening altijd heel goed geregeld bij AOD indoors. Enige minpunt in bijna 4 jaar tijd was de warmte en bereik vorig jaar, maar dat kwam gewoon door het nieuwe gebouw. Dus ondanks dat 75% van de lineup hetzelfde blijft, is het toch al 3 jaar op rij mijn favoriete indoor geweest van elk jaar.

Vorig jaar vond ik geweldig. De meeste muziek van Radical vind ik ook gewoon heel dik. Mij maakt het daarom ook niet uit dat hij al zijn matties (lees: dezelfde AoD line up) uitnodigd. Snap niet zo goed waarom mensen deze line up dan niet “zouden moeten pikken?” Het is toch zijn feest?

Ohja; Kaartjes binnen!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 11:10 
 
Hardtraxx Veteran

Koever het gaat niet specifiek om dit feest, het gaat om elk AoD feest met exact dezelfde namen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 11:15 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Koever het gaat niet specifiek om dit feest, het gaat om elk AoD feest met exact dezelfde namen :)

Ahhh. Ja daar heb je een punt. Voor mij zou dat ook een reden zijn om 1x te gaan (Supremacy bijv.)
RR vind ik daarentegen wel echt een uitzondering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 11:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maarja de meeste art of dance feesten zijn over het algemeen denk ik vooral bedoeld voor hardcore liefhebbers. De artiesten die ze dan meestal uitnodigen voor de hardstyle stage worden denk ik enigszins ook nog gewaardeerd bij het hardcore publiek. Het hardstyle publiek gaat denk ik ook nog veel bij andere stages kijken. Je hebt geloof ik 2 AOD feesten met echt alleen raw (in nederland), supremacy en radical redemption. De radical redemption events draaien helemaal om RR dus is weer een compleet andere ervaring dan supremacy. Supremacy is dan ook weer een best uniek iets omdat ze alleen maar live acts doen. Daarbij komt natuurlijk ook dat er in de loop van tijd een hele hoop nieuwe muziek wordt uitgebracht waardoor de setjes niet ieder feest dezelfde setjes zijn en het voor de liefhebber van dit genre niet zo gauw vervelend is. Als je niet van dit soort hardstyle houdt, ga dan gewoon niet naar deze feesten en ga al helemaal niet de line ups iedere keer maar weer checken en teleurgesteld zijn dat er geen theracords of spoontech artiesten o.i.d. tussen staan.. Heb verder trouwens ook niet het idee dat andere organisaties zo creatief zijn met line ups en daar hoor ik verder vrij weinig gezeik over.
1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten