Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxxer
784 posts member since 2017
last seen Jul 2026
Zo spontaan ook met die camera erbij.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
FRchris92 wrote:Dit is toch wel tof hoor! Joey ontmoet oma na z'n set:

https://www.instagram.com/p/Bp6vo-mDk9s ... _copy_link

:loving:
Wie is Joey? Noem artiesten gewoon bij hun artiestennaam... Etc.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 9 hours ago
Spalken wrote:Zo spontaan ook met die camera erbij.
:lol:
Nu is alles wat hij doet gewoon kut. Das ook beetje overdreven misschien. Mooi toch dit. ^^
Maar oma zei: "Leuk jongen, maar vroeger waren de kicks wel beter. Maar verder heel leuk!"
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Heb net even teruggeluisterd, maar volgens mij zegt ze toch echt: "Uitmuntende intersubjectieve realiteit in de show en waar heb je die Hongaarse dwerg geregeld mien jong?!"
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 9 hours ago
Damn :lol:
Hardtraxxer
135 posts member since 2017
last seen Sep 2020
Joey wrote:Wie is Joey? Noem artiesten gewoon bij hun artiestennaam... Etc.
Sorry, Joey.
TiMOTHYb wrote:Heb net even teruggeluisterd, maar volgens mij zegt ze toch echt: "Uitmuntende intersubjectieve realiteit in de show en waar heb je die Hongaarse dwerg geregeld mien jong?!"
Manmanman :lol: :lol:
Hardtraxx Elite
2620 posts member since 2015
last seen 1 hour ago
TiMOTHYb wrote:Heb net even teruggeluisterd, maar volgens mij zegt ze toch echt: "Uitmuntende intersubjectieve realiteit in de show en waar heb je die Hongaarse dwerg geregeld mien jong?!"
Teringggg :lol: :lol: :lol:
Hardtraxxer
394 posts member since 2017
last seen 9 days ago
zie ik het verkeerd of zit oma nu rond 0600 midden-links schuinonder die lampen aan het dak?
W
Hardtraxxer
362 posts member since 2017
last seen Jun 2026
Whahha lach hierop :lol:
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Bookmarked voor opmerking vh jaar. :lol:
Hardtraxxer
269 posts member since 2016
last seen Sep 2020
Hahahah jeeeezus
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
RTM93 wrote:
Zo'n obscure inside joke die over 10 jaar ineenkeer op een shirt staat :lol:

OT: Vind het gewoon wel heel tof dat hij zo'n avond met z'n hele familie deelt, Oma zou de muziek wel herrie vinden, maar je kleinzoon zo'n zaal zien vullen met z'n solo event is gewoon fucking bijzonder. Leuk moment!
Last edited by Rickzel on 08 Nov 2018 15:30, edited 1 time in total.
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen 21 days ago
Spalken wrote:Zo spontaan ook met die camera erbij.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Op Resonate ff bijpraten, pik. Want de wereld staat momenteel aan de wieg van grote verandering die een aanpassing van onze levensstijl vereisen voor een duurzame continuïteit van hak-standaarden voor de gehele wereld.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 19 hours ago
Ik ga hier even een laatste woord over uiten.
Broken Balance wrote:Je zegt het zelf al, ze denken er niet over na, dat verslaat het hele punt al. Ze doen het niet om jouw redenen.

De filosofie en wetenschap over groepsvorming en binding is 100% niet iets waar die mensen aan denken en ook niet iets waar RR zijn marketing campagne omheen heeft gemaakt.

Het is filosofie, geen marketingstrategie. Marketing gebruikt een bepaalde filosofie (dat is dan weer mijn opleiding), sommige bedrijven gaan zo ver als dat voor hun marketing (niet als uitgangspunt maar gebruiken de wetenschap wel als basis). Apple doet dat heel goed. Maar RR? Nee.. die heeft gewoon zijn idee om zijn act naar buiten gebracht en het sloeg aan. Dat militaire in zijn act sluit nou eenmaal goed aan bij raw. Dat is gewoon simpele effectieve marketing waar iedereen wel 1+1=2 in ziet.
makrooy wrote:Is gewoon echt heel logisch wat onze einstein mark zegt. Uiteindelijk bedoelt hij redelijk hetzelfde als BB hele tijd zegt, maar dan met 140+ IQ woorden.
Zo denk ik er inmiddels ook over. Alleen benaderd BB het top down, en ik bottom up. Standplaatsgebondenheid is ook een belangrijk element in het ietwat scheef gaan van deze discussie, maar ik had ook niet veel anders verwacht op dit forum waar muziek centraal staat, en niet inhoudelijke discussie over menselijk gedrag in een collectief.

Het was een leuk experiment om dit hier een keer aan te dragen en misschien zijn hier en daar een paar mensen er zelfs wel wijzer van geworden :innocent:.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Image

Maar wel schattig dat je de enige denkt te zijn die zulke dingen bekijkt, bestudeert en begrijpt.

OT: Ik ben oprecht benieuwd waar RR nu naar toe gaat voor zijn volgende album. Als hij eenzelfde stap gaat maken van zijn vorige naar zijn huidige dan mag je op dit soort feesten wel extreme gehoorbescherming gaan dragen voor al die schelle tonen.
Last edited by Broken Balance on 09 Nov 2018 08:22, edited 1 time in total.
A
ElTigre wrote:zie ik het verkeerd of zit oma nu rond 0600 midden-links schuinonder die lampen aan het dak?
:lol: :lol:
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
RTM93 wrote:
How how how graag een beetje credits hé :list:
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Broken Balance wrote:.

OT: Ik ben oprecht benieuwd waar RR nu naar toe gaat voor zijn volgende album. Als hij eenzelfde stap gaat maken van zijn vorige naar zijn huidige dan mag je op dit soort feesten wel extreme gehoorbescherming gaan dragen voor al die schelle tonen.
Denk niet dat je echt verandering kan verwachten. Z'n album werkt, misschien niet bij iedereen maar wel bij genoeg mensen om z'n feest te laten uitverkopen. We gaan gewoon weer hetzelfde riedeltje zien volgend jaar.
Hardtraxxer
579 posts member since 2018
last seen Oct 2019
Royvn_ wrote: We gaan gewoon weer hetzelfde riedeltje zien volgend jaar.
Volgend jaar wordt wss een Minus Militia album, maar daar heb ik toch nog wel hoop voor. Ondanks dat dit album niet RR z'n beste werk is zitten er best wel wat plaatjes bij die qua sfeer een beetje neigen naar TSOS, wat goed past bij MM. Daarnaast heeft Crypsis een paar vette TBA's klaar liggen die in het sfeertje van SOI zijn en ook verse elementen hebben. Chain Reaction heeft met het Free Festival anthem en Feed the Flame het oude MiM gevoel weer helemaal te pakken, en als laatste was Pessimal Evil de sterkste MM plaat in tijden. De potentie voor een vet album is er ( al zal er genoeg troep als Bring the Pain e.d. opstaan).