Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 16:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

NotMegalodon schreef:
Veel negativiteit hier; als het allemaal zo kut is, waarom luisteren jullie het dan? Duidelijk is Radical Redemption niet de stijl voor jullie. Zet dan lekker Headhunterz op ofzo. Ik vraag me wel af wat men hier dan wel vet vindt?

Toegeven, niet alles is even origineel of baanbrekend, maar meer dan de helft is gewoon vet, en het is allemaal strak geproduceerd als je het mij vraagt.


Het is een forum, dus men mag gewoon plaatsen wat ze willen. En wat je zegt: ''als het allemaal zo kut is, waarom luisteren jullie het dan?'' slaat natuurlijk nergens op. Zonder dat je het luistert kun je ook geen mening geven. Radical Redemption heeft gewoon betere albums afgeleverd dan zijn voorgaande twee albums, daar zijn de meeste het hier gewoon over eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 16:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

NotMegalodon schreef:
Veel negativiteit hier; als het allemaal zo kut is, waarom luisteren jullie het dan? Duidelijk is Radical Redemption niet de stijl voor jullie. Zet dan lekker Headhunterz op ofzo. Ik vraag me wel af wat men hier dan wel vet vindt?

Toegeven, niet alles is even origineel of baanbrekend, maar meer dan de helft is gewoon vet, en het is allemaal strak geproduceerd als je het mij vraagt.


:lol:

Koekoek!

"Jullie mogen jullie mening niet geven, maar mijn mening klopt wel dus jullie zitten er sowieso naast"

Iedereen mag zijn mening hier geven, of ze het nou goed of slecht vinden, kun je dat niet hebben, dan haterzkruisjerechtsboven.

Heb zelf het album een eerlijke luisterbeurt gegeven en op basis daarvan luister ik inderdaad veel platen nu niet meer, sommigen wel weer. Maarja het is allemaal zo zwart wit he, of je bent tegen RR en voor HHZ of andersom :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 17:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

NotMegalodon schreef:
waarom luisteren jullie het dan?

Omdat hardstyle. Gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 17:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

NotMegalodon schreef:
Als het allemaal zo kut is, waarom luisteren jullie het dan?


Als je denkt dat je het beter kan, doe het dan lekker zelf!!!1!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NotMegalodon schreef:
Veel negativiteit hier; als het allemaal zo kut is, waarom luisteren jullie het dan? Duidelijk is Radical Redemption niet de stijl voor jullie. Zet dan lekker Headhunterz op ofzo. Ik vraag me wel af wat men hier dan wel vet vindt?

Toegeven, niet alles is even origineel of baanbrekend, maar meer dan de helft is gewoon vet, en het is allemaal strak geproduceerd als je het mij vraagt.

SPOONTECH!! :bomb:

Maaja het is een forum hè :P , en mensen zijn hier - naar mijn mening - altijd geneigd om meer aandacht te geven aan wat ze kut vinden dan aan wat ze goed vinden. Hardtraxx komt niet voor niets aan de naam Haattraxx. Als ik jou was zou ik maar gewoon lekker je eigen ding doen hier en je niet te veel van de rest aantrekken. Anders heb je na ieder bericht zo meteen van die kleine kinderen achter je aan zitten die met 8 man tegelijk op je duiken (zoals nu) :').
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
NotMegalodon schreef:
Veel negativiteit hier; als het allemaal zo kut is, waarom luisteren jullie het dan? Duidelijk is Radical Redemption niet de stijl voor jullie. Zet dan lekker Headhunterz op ofzo. Ik vraag me wel af wat men hier dan wel vet vindt?

Toegeven, niet alles is even origineel of baanbrekend, maar meer dan de helft is gewoon vet, en het is allemaal strak geproduceerd als je het mij vraagt.

SPOONTECH!! :bomb:

Maaja het is een forum hè :P , en mensen zijn hier - naar mijn mening - altijd geneigd om meer aandacht te geven aan wat ze kut vinden dan aan wat ze goed vinden. Hardtraxx komt niet voor niets aan de naam Haattraxx. Als ik jou was zou ik maar gewoon lekker je eigen ding doen hier en je niet te veel van de rest aantrekken. Anders heb je na ieder bericht zo meteen van die kleine kinderen achter je aan zitten die met 8 man tegelijk op je duiken (zoals nu) :').


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 17:35 
 
Hardtraxx Addict

Svbtwee schreef:
Maaja het is een forum hè :P , en mensen zijn hier - naar mijn mening - altijd geneigd om meer aandacht te geven aan wat ze kut vinden dan aan wat ze goed vinden.

Dat is best logisch gezien het overgrote deel ook crap is wat er wordt gemaakt. Daarnaast is het een forum, dus de kans dat je hier critici tegenkomt ligt logischerwijs ook een stuk hoger.

Svbtwee schreef:
Hardtraxx komt niet voor niets aan de naam Haattraxx.

Volgens mij heeft dat meer met dagjesvolk vs. critici te maken dan dat er an sich negatief op platen wordt gereageerd. Misschien ook wel leuk om voor jezelf na te denken bij welke groep jij hoort en in welke mate je er dus zelf aan bijdraagt ;)

Svbtwee schreef:
Anders heb je na ieder bericht zo meteen van die kleine kinderen achter je aan zitten die met 8 man tegelijk op je duiken (zoals nu) :').

Wauw. Dan vraag ik me heel erg af wat voor zelfbeeld jij hebt als je dit durft te zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 17:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
NotMegalodon schreef:
...


Het is een forum, dus men mag gewoon plaatsen wat ze willen. En wat je zegt: ''als het allemaal zo kut is, waarom luisteren jullie het dan?'' slaat natuurlijk nergens op. Zonder dat je het luistert kun je ook geen mening geven. Radical Redemption heeft gewoon betere albums afgeleverd dan zijn voorgaande twee albums, daar zijn de meeste het hier gewoon over eens.


Uiteraard. Ik zeg ook niet dat het niet mag. Ik verbaas me alleen waarom er zo veel mensen alles kut vinden aan dit album... naar mijn mening is hij niet veel slechter als voorgaande albums van Radical Redemption. Dus of ik zie dat helemaal verkeerd, of de beste mensen hier gaan iets luisteren wat ze eigenlijk al wisten dat ze het niet vet zouden vinden. Daar heb ik een mening over, en dat mag op forums xd

Broken Balance schreef:
NotMegalodon schreef:
...


:lol:

Koekoek!

"Jullie mogen jullie mening niet geven, maar mijn mening klopt wel dus jullie zitten er sowieso naast"

Iedereen mag zijn mening hier geven, of ze het nou goed of slecht vinden, kun je dat niet hebben, dan haterzkruisjerechtsboven.


Ik zeg helemaal nergens dat iets niet mag, lees anders m'n bericht nog een keer.
Citaat:
Heb zelf het album een eerlijke luisterbeurt gegeven en op basis daarvan luister ik inderdaad veel platen nu niet meer, sommigen wel weer. Maarja het is allemaal zo zwart wit he, of je bent tegen RR en voor HHZ of andersom :lol:


Dat zag ik ja, nog wel de meest onderbouwde mening die ik hier gelezen heb.


LV1 schreef:
NotMegalodon schreef:
Als het allemaal zo kut is, waarom luisteren jullie het dan?


Als je denkt dat je het beter kan, doe het dan lekker zelf!!!1!!

Halloooooo, ben jij producer ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 18:12 
 
Hardtraxx Veteran

Jongens, MC Coppa moet zijn berichten aantal gewoon verhogen, neem het met een korreltje allemaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NotMegalodon schreef:
Uiteraard. Ik zeg ook niet dat het niet mag. Ik verbaas me alleen waarom er zo veel mensen alles kut vinden aan dit album... naar mijn mening is hij niet veel slechter als voorgaande albums van Radical Redemption. Dus of ik zie dat helemaal verkeerd, of de beste mensen hier gaan iets luisteren wat ze eigenlijk al wisten dat ze het niet vet zouden vinden. Daar heb ik een mening over, en dat mag op forums xd


Nou het vorige album kreeg ook veel kritiek te verduren. Daarbij komt dat de eerste 2 albums heel anders klinken, daar ben jij het hopelijk toch ook over eens? Dan is het toch niet zo gek dat men dit wel kut vindt, aangezien het gewoon een heel ander stijl is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Dit album staat zoals verwacht vol met gerecyclede sounds, foeilelijke kicks en amper variatie. Zelfs de collabs waarvan je wat variatie verwacht klinken gewoon het zelfde als de rest van zijn platen. De kicks doen pijn aan je oren met die schelle hoge punches. Alle synthesizers en screeches zijn zo goed als het zelfde, de fx en veel andere sounds gebruikte hij ook al in het vorige album. Ik heb het idee dat RR gewoon met de Malice hype meegaat door zo slecht de produceren dat mensen het op een of andere manier leuk gaan vinden. De paar leuke platen hierop maken het geheel echt niet goed.


Kan mij hier wel in vinden, zijn wij 't ook een keer eens :yay:

Vooral de foeilelijke kicks is iets wat ik zo zonde vind. Ik kan het ook gewoon niet verklaren waarom RR het doet en daarnaast is het eigenlijk nog moeilijker te begrijpen waarom zo veel mensen het überhaupt nog goed vinden.

In mijn ogen is dit album een gigantische tegenvaller als je zijn vorige albums goed kon waarderen (en dat kon ik, want ze staan hier gewoon hardcopy op de plank). Natuurlijk hadden die vorige albums ook platen die wat minder waren, maar dat was allemaal veel beter geproduceerd, veel beter over nagedacht en daar kon ik zo nu en dan nog wel wat variatie vinden.

Jammer Radical, ik heb het volgens mij bij wat losse topics wel vaker gezegd: Je kan veeeeeeeeeeeeeeeel beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 19:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mee eens wat hierboven gezegd wordt. Deze soort kicks die hij in dit album heeft gebruikt zijn totaal anders dan bijv. vorig album en dan echt in negatieve zin. Deze kicks lijken wel wat weg te hebben van Unresolved en Malice, waarbij de kicks alle kanten op vliegen. Zo worden platen, waar ik vind dat de melodieën echt tof gedaan zijn, als Slaughter The Spine, Evil Exists en Razor echt compleet teniet gedaan door de afgrijselijke kicks die RR gebruikt. :sick: Zo onwijs zonde..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 19:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

NotMegalodon schreef:
Veel negativiteit hier; als het allemaal zo kut is, waarom luisteren jullie het dan? Duidelijk is Radical Redemption niet de stijl voor jullie. Zet dan lekker Headhunterz op ofzo. Ik vraag me wel af wat men hier dan wel vet vindt?

Toegeven, niet alles is even origineel of baanbrekend, maar meer dan de helft is gewoon vet, en het is allemaal strak geproduceerd als je het mij vraagt.


Volgens mij is hier al genoeg over gezegd, maar korte toevoeging; Radical Redemption is wel mijn stijl, is rond 2016 en 2017 wss mn favoriete producer geweest. Daarom is het juist zo teleurstellend om te horen dat er hier IMO meer in had gezeten. En je weet pas of een plaat kut is nadat je er naar hebt geluisterd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 19:52 
 
Hardtraxx Addict

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 20:55 
 
Hardtraxxer

NotMegalodon schreef:
Veel negativiteit hier; als het allemaal zo kut is, waarom luisteren jullie het dan? Duidelijk is Radical Redemption niet de stijl voor jullie. Zet dan lekker Headhunterz op ofzo. Ik vraag me wel af wat men hier dan wel vet vindt?


Echt weer zo'n typische reactie. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aah weer tijd voor deze.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheUnnamed schreef:
:worship:

Vette openingsshow hoor :thumbsup:

Hij had alleen beter die trommels kunnen samplen, in plaats van die blafkickjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 21:30 
 
Hardtraxxer

Cd nog steeds niet binnen, problemen met postnl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 21:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

svenn15 schreef:
Cd nog steeds niet binnen, problemen met postnl.

Geeft niks, hij is toch kut :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 21:51 
 
Hardtraxx Veteran

NotMegalodon schreef:
svenn15 schreef:
Cd nog steeds niet binnen, problemen met postnl.

Geeft niks, hij is toch kut :whistle:


Gast flikker eens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Gast flikker eens op.

Iemand zijn afkomst vermelden is nergens voor nodig

OT: Net ook het album ook maar eens een luister beurt gegeven. Verwachten waren niet hoog en daar heeft het ook wel aan voldaan. Staan wel enkele leuke platen op, maar dat wordt te niet gedaan door de grote hoeveelheid bout platen. Met name de kicks zijn soms om te huilen.

Ik wacht wel op de losse releases van de leuke tracks ^^ en laat dit album verder links liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 21:58 
 
Hardtraxx Addict

Chroman schreef:
TheUnnamed schreef:
:worship:

Vette openingsshow hoor :thumbsup:

Hij had alleen beter die trommels kunnen samplen, in plaats van die blafkickjes

Of een stel lantaarnpalen in plaats van dat drumstel, dan had ie gewoon on the spot live door kunnen gaan.

Mijn god wat een drama >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 22:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Pedaalemre schreef:
Gast flikker eens op.

Ekte stoere Turkse boy jij :bomb:


Gast, lekker laag, omdat hij iemand aanspreekt op een kutopmerking. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 22:01 
 
Hardtraxx Addict

Damn, ik was nog net op tijd om die laatste zin mee te krijgen BB. Ben nu wel heel benieuwd wat jij weet wat veel anderen (waaronder ik) niet weten :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle