Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 12:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ben inderdaad wel benieuwd hoelang je hiernaar kunt luisteren thuis. Zit inderdaad vrij weinig variatie in, dus hoop niet dat het snel gaat vervelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die trailer is echt ziekelijk mooi gemaakt :worship:
Weet alleen niet wat ik echt moet verwachten, ik heb namelijk een beetje het tegenovergestelde gevoel tot het crypsis album. Dat was kwalitatief vrij sterk, maar had te weinig variatie. Deze heeft genoeg varierende sounds denk ik, maar ik vind een aantal nummers kwalitatief niet al te best klinken tot nu toe. Sowieso wel naar de set van RR tijdens loudness en dan zullen we het zien :)

Wel een dikke buiging voor Redemption :drool: die gaat echt kneitershard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een aantal previews weten me wel te pakken, voor zover ik weet zijn dat ook samenwerkingen. De tweede helft van de preview klinkt mij eigenlijk vreselijk eentonig in de oren. Overall niet mijn ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 13:33 
 
Hardtraxx Veteran

dit is wel onzettend vet :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 13:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik kan natuurlijk weinig met zulke korte fragmenten, maar tot nu toe klinkt alles net niet. Bovendien sluit de boel niet lekker op elkaar aan, is het erg leeg en zit er amper variatie in dit album.


Ik begin langzaamaan ook een beetje klaar te zijn met al die artiestenalbums die ineens massaal uit de grond schieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind hem nog een beetje een te amateur producer om nu al met een album te komen ...
Vooral qua kicks kan er nog een hoop beter en sommige sounds klinken zo hol en gedempt als wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 15:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind het wel heel bruut, jongen die echt heel erg zijn eigen ding doet!! Ik ben heel benieuwd!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 15:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Vind hem nog een beetje een te amateur producer om nu al met een album te komen ...
Vooral qua kicks kan er nog een hoop beter en sommige sounds klinken zo hol en gedempt als wat.



Daar ben ik het wel deels mee eens, nu al een album is idd snel!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 15:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hmm kan er niet echt wat van zeggen door die korte stukjes.
ben benieuwd om veel nummers van z'n album in goede kwaliteit te horen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 15:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Squit schreef:
Daar ben ik het wel deels mee eens, nu al een album is idd snel!!

Wie ben jij om dat uit te maken? Vind het altijd zo wazig om van tevoren al iets af te gaan kraken. Blijkt het straks toch een echte flop te zijn kun je dat dan toch gewoon aangeven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 16:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Squit schreef:
Daar ben ik het wel deels mee eens, nu al een album is idd snel!!

Wie ben jij om dat uit te maken? Vind het altijd zo wazig om van tevoren al iets af te gaan kraken. Blijkt het straks toch een echte flop te zijn kun je dat dan toch gewoon aangeven?


Dan zeggen ze weer dat 'achteraf makkelijk praten is' -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 16:17 
 

TiMOTHYb schreef:
Squit schreef:
Daar ben ik het wel deels mee eens, nu al een album is idd snel!!

Wie ben jij om dat uit te maken? Vind het altijd zo wazig om van tevoren al iets af te gaan kraken. Blijkt het straks toch een echte flop te zijn kun je dat dan toch gewoon aangeven?

Crypsis had ook precies hetzelfde kwam eerst met een album en daarna de releases.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 16:41 
 
Hardtraxxer

Word gewoon een geniaal Album! :clap:

En wat een sick filmpje! Damn! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 17:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als je een album maakt, zorg dan in ieder geval dat je een beetje ritmegevoel hebt :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 17:42 
 
Hardtraxx Newbie

TP-Project schreef:
Als je een album maakt, zorg dan in ieder geval dat je een beetje ritmegevoel hebt :thumbdown:


:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 17:43 
 
Hardtraxx Addict

TP-Project schreef:
Als je een album maakt, zorg dan in ieder geval dat je een beetje ritmegevoel hebt :thumbdown:

Okeeeeej, jouw naam zal ik onthouden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 17:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ox_Ite schreef:
TP-Project schreef:
Als je een album maakt, zorg dan in ieder geval dat je een beetje ritmegevoel hebt :thumbdown:

Okeeeeej, jouw naam zal ik onthouden :P

Check de kick op 0.28 maar.
Die staat op 2/3 maat terwijl die op 1/2 hoort te staan, ben ik nou serieus de enige die dat hoort? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 17:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind wel lekker klinken, wel beetje veel van hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet filmpje, krijg er wel energie van. Hopelijk varieren de nummers genoeg anders bestempel ik het waarschijnlijk snel als 13 in een dozijn meuk en zal ik ze nooit draaien.. Wacht nog even af met oordelen tot ik de cd heb gedownload.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Squit schreef:
Daar ben ik het wel deels mee eens, nu al een album is idd snel!!

Wie ben jij om dat uit te maken? Vind het altijd zo wazig om van tevoren al iets af te gaan kraken. Blijkt het straks toch een echte flop te zijn kun je dat dan toch gewoon aangeven?

Jij hapt ook overal op he Timothy B, staat de B soms voor Bazig?
Tis toch zijn mening... je kunt er ook een keer voor kiezen om je gewoon ergens buiten te houden en niet meteen iedereen aan te vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TP-Project schreef:
Ox_Ite schreef:
TP-Project schreef:
Als je een album maakt, zorg dan in ieder geval dat je een beetje ritmegevoel hebt :thumbdown:

Okeeeeej, jouw naam zal ik onthouden :P

Check de kick op 0.28 maar.
Die staat op 2/3 maat terwijl die op 1/2 hoort te staan, ben ik nou serieus de enige die dat hoort? :P


En dat bepaal jij? Ritmisch gezien klopt het gewoon prima, het is gewoon niet per se wat jij verwacht als je het hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 18:54 
 

die tracks in de teaser zijn echt bruut allemaal :worship: :worship:
Artwork is ook erg niice :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 19:22 
 
Hardtraxx Newbie

Deze komt echt wel tussen de collectie:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 19:26 
 
Hardtraxxer

Hele zwakke sounds als je het mij vraagt,, weet niet wat ie heeft gedaan, maar de ene track is beter afgemixt als de ander. En die kicks?! :/ Sorry dit had vet kunnen zijn, maar zoals het nu klinkt gaat dit het niet worden,
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeer benieuwd!
Hoop wel dat de tracks van betere kwaliteit zijn als in het youtube filmpje, want de kicks klinken niet echt fijn hier, en synth vaak ook niet.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle