Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 23:40 
 
Hardtraxx Veteran

Nu kan ik echt niet meer wachten tot Loudness :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 23:46 
 
Hardtraxx Newbie

Doet me denken aan Angerfist - Retaliate album.

Ik vind de kicks te hol en te weinig bas hebben. De leads zijn puur gevuld met hoge frequenties waardoor de hele mix gewoon niet lekker klinkt om naar te luisteren. Natuurlijk wachten op HQ, maar ik vind dit een beetje snel afgeraffeld.

Ik vind sowieso dat producers de laatste tijd te snel nummers willen hebben en dat gaat ten koste van de kwaliteit :/

Alsnog respect voor RR hoor, maar kan beter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 23:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

preview is :yay: .

ben echt benieuwd, zal niet echt een afwisselend album wachten, maar wat verwacht je toch, alleen maar ram-materiaal dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 23:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:worship: episch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 23:59 
 
Hardtraxxer

Niet alles klinkt even lekker, maar dit album moet ik zeker hebben! Zitten wel wat knallers tussen. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 00:06 
 
Hardtraxx Addict

Alles is zodanig ziek, dat mijn hoofd door het lint gaat als ik die tracks hoor.

En de kicks in Unlike Others klinkt mss niet zo speciaal, toch beukt die nog lekker, niet zo overdreven kicks met distortion, gewoon echt een bazenkick als je het mij vraagt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godver..... :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje gemengde gevoelens bij RR, aan de ene kant klinkt het echt hard, en het duistere sfeertje vind ik ook heel vet. Aan de andere kant klinken de tracks ook weer wat leeg, en ben ook niet echt fan van z'n kicks.

Unlike Others steekt in ieder geval ver boven de rest uit, wat een gruwelijke track is dat! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1:30 tot 1:43 , echt kippenvel! Zo'n heerlijke felle screech, echt goddelijk! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had erger verwacht na al die reacties maar kijk hier na het kijken van de trailer toch best wel naar uit. :D Trailer is echt te vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 00:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Trailer is vet. Daarmee ook alles gezegd voor mij.
Vind die kicks echt lelijk, heb tot nu toe maar 1 stukje gehoord wat me beviel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 00:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Asyrian schreef:
sorry, helemaal niet onder de indruk.
alles klinkt echt chaotisch en leeg...

luister wel een keer als ie uit is voor een eindoordeel.


Dit gevoel heb ik nu ook, er is tot nu geen 1 track van hem die mij aanspreekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 00:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hmm, ik vind het nog wat te vroeg om er al iets over te zeggen. Sprak me eerst niet meteen aan toen ik wat tracks opzocht, maar na de trailer begin ik toch te twijfelen. We zullen wel zien, of eerder horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 00:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ben helemaal niet zo enthousiast als het meerendeel. Voor een beginnend producer is het allemaal wel erg sterk natuurlijk, maar ik wil er toch wat kritischer naar kijken.

Positief:
- Zijn tracks steken vrij gevarieerd in elkaar qua sound, iets waar ik wel van hou
- Z'n nummers zijn essentieel best sterk. Aardige melodieën en hij verwerkt redelijk goed wat sfeer erin.
- Darkness is Calling + You Don't Know Shit
- Variatie in kicks

Negatief:
- Klinkt op veel vlakken nog niet goed afgewerkt
- Kicks variëren helaas ook in kwaliteit, van oké tot bar slecht
- De overige nummers weten me niet te boeien. Komt door het gebrek aan kwaliteit in de afwerking maar ook omdat ik het gevoel heb dat ik niet iets nieuws of verfrissends hoor. Geen enkele track heeft iets waarvan ik van m'n stoel val. Bijv. Torture Murder & Cannibalism, bij zoiets val ik gewoon in slaap ondanks dat het hard en duister over moet komen. Het wordt me iets te geforceerd op de een of andere manier.
- Het vertoont niet zo heel veel raakvlakken met mijn persoonlijke smaak.

Ik kijk er wel naar uit omdat ik van een hoop tracks wel wil weten hoe ze uiteindelijk klinken, en misschien dat ze mij toch verrassen. Maar om nou te zeggen dat ik hier echt om sta te springen: nee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 01:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dikke trailer :woot:

De tracks klinken heel vet op het eerste gehoor.

Ik heb nooit echt met veel aandacht geluisterd naar tracks van RR, maar sinds dit filmpje heb ik You Don't Know Shit en The Worst Nightmare beluisterd en klinken echt vet allebei :)

De track Radical is hardcore op een lager bpm :p

De tracks lijken echt (te) hard op hardcore,net zoals bij Crypsis, maarja 't is wel een uniek stijltje :)

Laat dat album maar komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 01:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb RR altijd wel kunnen waarderen.
Snoeiharde tracks maakt die kerel.
Brutal, Torture, Murder & Cannaibalism, Redemption, Unlike Others,
Darkness is Calling, You Don't Know Shit. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 01:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een gruwelijke cd trailer zeg! Heel netjes :thumbsup:

Tracks vind ik bijna allemaal heerlijk klinken, dus deze man is er helemaal klaar voor!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 10:53 
 
Hardtraxx Newbie

Trailer is echt gruwelijk.
Dit gaat zo vet worden op Loudness!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na de trailer geluisterd te hebben niet veel enthousiaster geworden. Somige sounds klinken echt heel vet, maar ik blijf erbij dat goede kicks essentieel zijn voor een goede track. Wel zonde, maar ik wacht nog even af.
Ik hoor trouwens duidelijk in You Don't Know Shit de melodielijn van Unleashed en die vocal zit niet lekker op de beat. Het loopt misschien niet offbeat, maar het klinkt gewoon niet natuurlijk. Deze man komt te vroeg met een album denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 ding: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 11:31 
 
Hardtraxxer

nee niet mijn ding! -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 11:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 11:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zieke trailer!
Meeste tracks klinken superdik, tijd voor loudness!!!!!! :yay:
Wat klinkt Annihilate gestoord zeg :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 11:49 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt opzich wel leuk.. Maar ik vind het toch een beetje veel van hetzelfde.. download het album eerst wel om een goede indruk te krijgen, mocht het dan toch echt dik zijn dan schaf ik hem wel aan, ben er nu nog niet weg van ondanks de vette preview
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 12:27 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik kan natuurlijk weinig met zulke korte fragmenten, maar tot nu toe klinkt alles net niet. Bovendien sluit de boel niet lekker op elkaar aan, is het erg leeg en zit er amper variatie in dit album.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle