Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 19:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier gaan we gewoon zo hard van smullen!
Filmpje steekt ook leuk in mekaar :)

Of de cd genoeg afwisseling brengt is de vraag, maar voor wie van de rauwe hardstyle houdt, is dit een must-have, sowieso.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 13:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

FR3D3R1K schreef:
Of de cd genoeg afwisseling brengt is de vraag, maar voor wie van de rauwe hardstyle houdt, is dit een must-have, sowieso.


ook hardcore liefhebbers wel gok ik.
het wordt tenminste ook gesupport door angerfist en outblast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iSenSe` schreef:
FR3D3R1K schreef:
Of de cd genoeg afwisseling brengt is de vraag, maar voor wie van de rauwe hardstyle houdt, is dit een must-have, sowieso.


ook hardcore liefhebbers wel gok ik.
het wordt tenminste ook gesupport door angerfist en outblast.

Wat bedoel je precies?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is er mis met de kicks? Vind dat hij in tegenstelling tot Chain Reaction & Crypsis WEL goede kicks heeft :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 15:06 
 

Klinkt heel dof, gedempt imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 15:10 
 
Artiest

Zijn geen hardstyle kicks, ik ben een fan van distortion kicks, maar 9/10 van radical liggen ver in het hardcore genre. Wel slim gespeeld, hij is namelijk nu de enige artiest die zich in de zone bevindt van hardstyle naar hardcore en dus zul je vaak zijn plaatjes wel horen als iemand van hardstyle naar hardcore gaat mixen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Klinkt heel dof, gedempt imo


Tja.. Ik vind 't vet hoor :P . Vooral live gaan die kicks veel lekkerder dan die Crypsis & Chain Reaction meuk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 17:01 
 
Hardtraxx Elite

Squit schreef:
Piaaa schreef:
Vind hem nog een beetje een te amateur producer om nu al met een album te komen ...
Vooral qua kicks kan er nog een hoop beter en sommige sounds klinken zo hol en gedempt als wat.



Daar ben ik het wel deels mee eens, nu al een album is idd snel!!


Hartstikke slim juist, je zet jezelf meteen op de kaart! Mensen vergeten wel is dat negatieve aandacht ook aandacht is. Alle vormen van aandacht is goed want dat betekent dat er over gepraat wordt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 18:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Zijn geen hardstyle kicks, ik ben een fan van distortion kicks, maar 9/10 van radical liggen ver in het hardcore genre. Wel slim gespeeld, hij is namelijk nu de enige artiest die zich in de zone bevindt van hardstyle naar hardcore en dus zul je vaak zijn plaatjes wel horen als iemand van hardstyle naar hardcore gaat mixen.


Crypsis ook nog wel toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 18:48 
 
Artiest

Meh, gezien de kicks wel, maar lang niet alles van crypsis. Denk er maar over na, zijn maar weinig platen die een flinke BPM boost kunnen handelen en nog goed kunnen klinken. Denk dat Radical juist goed klinkt op een hoog bpm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 20:13 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Hardcore begint toch al vanaf 160 BPM? Er zijn volgens mij wel genoeg tracks die dat sprongetje wel kunnen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Hardcore begint toch al vanaf 160 BPM? Er zijn volgens mij wel genoeg tracks die dat sprongetje wel kunnen maken.


Er is ook genoeg hardcore die een nog lager bpm hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 20:27 
 
Artiest

Lyst schreef:
Hardcore begint toch al vanaf 160 BPM? Er zijn volgens mij wel genoeg tracks die dat sprongetje wel kunnen maken.


160 BPM is bijna niet te halen voor hardstyle tracks. Dat mensen het nu op 160 draaien betekend niet dat het mooi klinkt :lol: Zijn er niet super veel die je lekker hoog kunt draaien, zeker 160 kan geen enkele hardstyle plaat, behalve die van radical en wellicht een uitschieter hier en daar, maar de meeste niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 20:34 
 
Donateur

Hoe de F kan je nou oordelen over afmix als je een youtube preview luisterd. Ik heb al een paar tracks live gehoord en die klinken super goed.
Bijv. The Worst Nightmare (klinkt dof zo) maar live gaat ie vreselijk goed!
Dit album word zeker aangeschaft, stuk voor stuk heldentracks, precies mijn straatje!!!!
Sterker nog, dit is het 1e Hardstyle album ooit wat k ga aanschaffen, had alleen nog maar losse tracks gekocht eerder of een album gewonnen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 21:04 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Lyst schreef:
Hardcore begint toch al vanaf 160 BPM? Er zijn volgens mij wel genoeg tracks die dat sprongetje wel kunnen maken.


160 BPM is bijna niet te halen voor hardstyle tracks. Dat mensen het nu op 160 draaien betekend niet dat het mooi klinkt :lol: Zijn er niet super veel die je lekker hoog kunt draaien, zeker 160 kan geen enkele hardstyle plaat, behalve die van radical en wellicht een uitschieter hier en daar, maar de meeste niet.

Heb op Decibel een heel setje boven de 160 gehoord, en dat was zelfs early hardstyle :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 21:05 
 
Artiest

Slechte set dan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 21:14 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Deels, maar dat kwam doordat hij halverwege opeens nieuwe hardstyle moest draaien en voor Deepack die na hem kwam was het ook a-relaxed. Maar voor mij was het eerste halve uur beter dan alle andere sets dit jaar, op die van Mark EG @ Ground Zero na dan. :P Er zat zo'n ongelofelijk veel energie in die set. :D Maar goed laten we het weer over het album hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 12:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Ik begin langzaamaan ook een beetje klaar te zijn met al die artiestenalbums die ineens massaal uit de grond schieten.


Koop je hem toch niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 13:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Radical Redemption schreef:
Alright, it's final mixdown time! First up, 'Torture, Murder and Cannibalism'. #Annihilate

Bron: Facebook

Me dunkt moet de mixdown nog gebeuren.. :) Stemt mij blij. :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 13:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Squit schreef:
Daar ben ik het wel deels mee eens, nu al een album is idd snel!!

Wie ben jij om dat uit te maken? Vind het altijd zo wazig om van tevoren al iets af te gaan kraken. Blijkt het straks toch een echte flop te zijn kun je dat dan toch gewoon aangeven?


Wie ik ben om dat uit te maken? Ik ben een jongen met een mening ;) ! En ik vind het logischer dat er eerst meer releases komen en dan naar mate van tijd een album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 13:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Lyst schreef:
Hardcore begint toch al vanaf 160 BPM? Er zijn volgens mij wel genoeg tracks die dat sprongetje wel kunnen maken.


160 BPM is bijna niet te halen voor hardstyle tracks. Dat mensen het nu op 160 draaien betekend niet dat het mooi klinkt :lol: Zijn er niet super veel die je lekker hoog kunt draaien, zeker 160 kan geen enkele hardstyle plaat, behalve die van radical en wellicht een uitschieter hier en daar, maar de meeste niet.


Veel Theracords platen kun je er naar mijn mening ook wel op draaien. Al is 160 wel heel veel, 157 - 158 vind ik over het algemeen toch wel de max.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 13:44 
 
Hardtraxx Addict

Squit schreef:
TiMOTHYb schreef:
Squit schreef:
Daar ben ik het wel deels mee eens, nu al een album is idd snel!!

Wie ben jij om dat uit te maken? Vind het altijd zo wazig om van tevoren al iets af te gaan kraken. Blijkt het straks toch een echte flop te zijn kun je dat dan toch gewoon aangeven?


Wie ik ben om dat uit te maken? Ik ben een jongen met een mening ;) ! En ik vind het logischer dat er eerst meer releases komen en dan naar mate van tijd een album.

In mijn ogen is een Artiestenalbum gewoon een drie of vier dubbele release, maar dan samengevoegd...
Later wordt het weer verdeelt over diverse album releases.
Dus waarom zou een artiest niet met een album mogen starten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 19:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Omdat ik een album zie als een extra boven de releases. Puur omdat, wat jij al zegt, een artiestenalbum releases bij elkaar zijn. Daarom vind ik het meer logisch dat een dj eerst meer releases uitbrengt en daarom vind ik het nogal snel van RR!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 19:23 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Het ligt niet echt aan hoeveel releases je al hebt gehad, maar hoe goed je al bent in het produceren. Als ik ooit serieus ga produceren, wil ik denk ik ook met een album beginnen. Op die manier weet ik zeker, dat ik goed genoeg ben. Omdat je genoeg variatie etc. in een album moet stoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 19:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat is dit fucking geil :love: :drool: :drool: :drool: :drool:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle