Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 22:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klinkt echt heeeeel vet. Ben benieuwd naar het resultaat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 23:45 
 
Hardtraxxer

stuk voor stuk ongeinspireerde meuk als je het mij vraagt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 23:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt echt bruut, ik ben zowiezo fan van het hardere werk, en die duistere sfeer in de tracks maakt dit echt super origineel. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 00:21 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
[
160 BPM is bijna niet te halen voor hardstyle tracks. Dat mensen het nu op 160 draaien betekend niet dat het mooi klinkt :lol: Zijn er niet super veel die je lekker hoog kunt draaien, zeker 160 kan geen enkele hardstyle plaat, behalve die van radical en wellicht een uitschieter hier en daar, maar de meeste niet.


Zelfs nog op moh hehe. :D
------
Heeft veel werk in die album preview clip gezeten, ziet er netjes verzorgd uit. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 09:25 
 
Hardtraxxer

Zeer benieuwd naar dit album!
De korte previews klinken heerlijk en de wat bekendere nummers zijn ook stuk voor stuk toppertjes! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 09:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prefix schreef:

Zelfs nog op moh hehe. :D

Haha wat vet zeg! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 09:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Lyst schreef:
Hardcore begint toch al vanaf 160 BPM? Er zijn volgens mij wel genoeg tracks die dat sprongetje wel kunnen maken.


160 BPM is bijna niet te halen voor hardstyle tracks. Dat mensen het nu op 160 draaien betekend niet dat het mooi klinkt :lol: Zijn er niet super veel die je lekker hoog kunt draaien, zeker 160 kan geen enkele hardstyle plaat, behalve die van radical en wellicht een uitschieter hier en daar, maar de meeste niet.


Veel Theracords platen kun je er naar mijn mening ook wel op draaien. Al is 160 wel heel veel, 157 - 158 vind ik over het algemeen toch wel de max.


Crypsis & Chain Reaction - Furious en dan 2e climax op 160 bpm lekker inmixen en je bent met een mooie overgang naar Hardcore :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 12:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Crypsis & Chain Reaction - Furious en dan 2e climax op 160 bpm lekker inmixen en je bent met een mooie overgang naar Hardcore :worship:

Ja een bootleg van een hardcore track versnellen en we zijn weer terug op hardcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 13:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
Crypsis & Chain Reaction - Furious en dan 2e climax op 160 bpm lekker inmixen en je bent met een mooie overgang naar Hardcore :worship:

Ja een bootleg van een hardcore track versnellen en we zijn weer terug op hardcore.


Maar het werkt wel :P

OT: Al iets bekend over exacte releasedate... moet dit album zoooo hebben :drool: :love: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 17:02 
 
Hardtraxxer

Beetje droge kicks, niet echt mijn stijl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb nog steeds helemaal niets met Radical, Minus = more track vind ik dan wel leuk maar dat komt door de kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 20:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Symbolism schreef:
Beetje droge kicks, niet echt mijn stijl.


Inderdaad, desondanks ben ik wel benieuwd hoe dit live klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 22:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Beter had deze jongen op Qlimax gestaan!
Ben erg benieuwd, preview klinkt donders vet! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 23:05 
 

Mannonymous schreef:
Beter had deze jongen op Qlimax gestaan!
Ben erg benieuwd, preview klinkt donders vet! :worship:

Nee sowieso niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Wat is dit fucking geil :love: :drool: :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 00:37 
 
Hardtraxxer

Zijn stijl is vet maar zijn technisch vind ik 'm echt bagger en Minus Is More onwaardig. Ik vind dat hij nog veel moet leren. Ik moet wel zeggen dat ik niet heel bekend ben met zijn werk. Dus ik ga het zeker een kans geven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 09:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Bazen CD :worship:


dit dus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 10:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Stinkjanus schreef:
Zijn stijl is vet maar zijn technisch vind ik 'm echt bagger en Minus Is More onwaardig. Ik vind dat hij nog veel moet leren. Ik moet wel zeggen dat ik niet heel bekend ben met zijn werk. Dus ik ga het zeker een kans geven!


Je bent niet bekend met zijn werk maar je vind dat hij wel nog heel veel moet leren :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
december 2011/january 2012

Waar komt dit weg?

Ik verwacht eigenlijk meer: "de gemiddelde wachttijd bedraagt ongeveer één jaar".
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 16:55 
 
Hardtraxxer

SkiggyRapz18 schreef:
Stinkjanus schreef:
Zijn stijl is vet maar zijn technisch vind ik 'm echt bagger en Minus Is More onwaardig. Ik vind dat hij nog veel moet leren. Ik moet wel zeggen dat ik niet heel bekend ben met zijn werk. Dus ik ga het zeker een kans geven!


Je bent niet bekend met zijn werk maar je vind dat hij wel nog heel veel moet leren :oh:


Ja ik heb die trailer geluisterd. Ik ken z'n platen met Crypsis. Brutal heb ik ook een keer voorbij horen komen. Ik denk dat ik dan toch wel een redelijk oordeel kan maken. Een 'eindoordeel' zal ik geven zodra zijn album uit is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 17:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Stinkjanus schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
Stinkjanus schreef:
Zijn stijl is vet maar zijn technisch vind ik 'm echt bagger en Minus Is More onwaardig. Ik vind dat hij nog veel moet leren. Ik moet wel zeggen dat ik niet heel bekend ben met zijn werk. Dus ik ga het zeker een kans geven!


Je bent niet bekend met zijn werk maar je vind dat hij wel nog heel veel moet leren :oh:


Ja ik heb die trailer geluisterd. Ik ken z'n platen met Crypsis. Brutal heb ik ook een keer voorbij horen komen. Ik denk dat ik dan toch wel een redelijk oordeel kan maken. Een 'eindoordeel' zal ik geven zodra zijn album uit is.


Ooo op die fiets.. ik kan ckr wel leven met je beargumentering alleen snapte hem even niet.. nu wel :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 00:08 
 
Donateur

Sinterklaas kapoentje, gooi dit alstublieft alstublieft in mijn schoentje! :bomb:
en anders een oproep aan de kerstman om te zorgen dat ik knallend naar het nieuwe jaar toe kan! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 00:14 
 
Hardtraxx Addict

ik heb er nog niet echt een oordeel over. Hoop dat zijn tracks wel goed gemasterd worden want vond op bass academy de bass overheersen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Damn, had eerst wel m'n twijfels maar ik wil deze echt heel graag hebben :drool:
Kan ook niet wachten op de releases
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 00:47 
 
Hardtraxxer

Leuk voor degene die ervan houden. Ik vind het weinig variatie en slechte kicks hebben. Sounds zijn wel oke, maar een beetje teveel van hetzelfde naar mijn mening :( .
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle