Had het niet beter kunnen omschrijvenB_Bass wrote:Beide tracks vindt ik sterk. Je kan bij beide je ogen dichtdoen en heerlijk genieten van een stuk Hardstyle muziek met een heel hoog productie niveau.
People Are Awesome vindt ik echt geen moment "saai" er gebeurt genoeg in om die 7 minuten te kunnen dragen. Al is het wel echt het tegenovergestelde van een plaat met van die WOAWW momenten door de verschillende kicks, fake drops enz die achtereen gebruikt worden (zie Epiq anthem). Hoop niet dat dit een geval "Path of the Hunter" wordt en hij wel live te horen is.
200 Dreams heb ik eerst een paar keer moeten luisteren voordat hij is gaan groeien. Had eerder zo een plaat verwacht in de zomer maar het zweverige wat erin zit sluit wel aan met PAA. De 2e climax is heel sterk en geeft veel euforie.
Ik hou echt van de sfeer in de nummers. Als dit een voorbode is voor 2020 wat betreft Noisecontrollers kan ik niet wachten.
Related topics
- View the latest post: Noisecontrollers & Wildstylez - 200 Dreams (ID Remix)
- View the latest post: Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers - Tonight (Wildstylez 2017 Edit)
- View the latest post: Wildstylez & Headhunterz & Noisecontrollers @ X-Qlusive Wildstylez (19-01-2013)
- View the latest post: Wildstylez & Noisecontrollers @ X-Qlusive Noisecontrollers
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Beide heerlijke nummers, maar het zijn wel echt luisterplaten.
Zeer mee eens, benieuwd hoe dit 28 december gaat klinken.wootum wrote:Beide heerlijke nummers, maar het zijn wel echt luisterplaten.
Ligt eraan of je nog beetje helder bent op dat moment, heb er dus een hard hoofd bijHekzitter wrote:Zeer mee eens, benieuwd hoe dit 28 december gaat klinken.wootum wrote:Beide heerlijke nummers, maar het zijn wel echt luisterplaten.
Dit gaat echt mij mijn hele leven achtervolgenGoldenstyle wrote:Ligt eraan of je nog beetje helder bent op dat moment, heb er dus een hard hoofd bijHekzitter wrote:Zeer mee eens, benieuwd hoe dit 28 december gaat klinken.wootum wrote:Beide heerlijke nummers, maar het zijn wel echt luisterplaten.
Haha
, ben dus ook benieuwd hoe ze de 28e live klinken, na veel luisteren zijn ze wel steeds meer gaan groeien 
Gewoon 2 fijne luisterplaatjes, jammer genoeg niet meer dan dat...
Wel tof dat ie eens weer 'buiten de lijntjes' durft te gaan door een plaat van meer dan 7 minuten te maken.
Daar mogen anderen wel een voorbeeld aan nemen!
Wel tof dat ie eens weer 'buiten de lijntjes' durft te gaan door een plaat van meer dan 7 minuten te maken.
Daar mogen anderen wel een voorbeeld aan nemen!
Vond het in eerste instantie niet zo'n hele spannende release, maar ik merk toch dat ik met name 200 Dreams steeds vaker opzet! Vrolijke, dromerige plaat en hij luistert toch wel erg lekker weg 
Het is niet zo spannend als altijd, maar ik vind 200 Dreams zeker een hele energieke plaat.
200 Dreams vind ik echt een heerlijke plaat. Fijne vocals en een ijzersterke melodie. Prima!
People Are Awesome.. Heel vet om weer eens een lange track te horen. Zie je tegenwoordig nog maar weinig. Probz daarvoor! Voor de rest is het een fijne melodie en wat ligt het productieniveau toch hoog in deze 2 platen.
People Are Awesome.. Heel vet om weer eens een lange track te horen. Zie je tegenwoordig nog maar weinig. Probz daarvoor! Voor de rest is het een fijne melodie en wat ligt het productieniveau toch hoog in deze 2 platen.
200 Dreams zet ik vaak op. Heerlijke plaat.
Hmm ik kan hier niet zoveel mee helaas... Jammer, had wel wat beter verwacht rondom de 200
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Rowanyt1309 wrote:200 Dreams vind ik echt een heerlijke plaat. Fijne vocals en een ijzersterke melodie. Prima!![]()
200 Dreams
People Are Awesome is ook vet, maar echt alleen voor thuis. Zou hier live niks mee kunnen.
People Are Awesome is ook vet, maar echt alleen voor thuis. Zou hier live niks mee kunnen.
Noisecontrollers onder de youtube video van People Are Awesome:
Noisecontrollers
19 hours ago
Enjoy guys! I'm thinking of pursuing this style. Just love making these longer breaks, diving into sound design and create these kind of melodies. Let me know if you would like this
Top!
Van mij mag ie meer van dit soort dingen maken.
Van mij mag ie meer van dit soort dingen maken.
Khadber wrote:Noisecontrollers onder de youtube video van People Are Awesome:Noisecontrollers
19 hours ago
Enjoy guys! I'm thinking of pursuing this style. Just love making these longer breaks, diving into sound design and create these kind of melodies. Let me know if you would like this
Mark With A Tarrel wrote:Ik vind het wel leuke platen! Ik heb het gevoel dat Noisecontrollers zo een beetje de trancy kant op gaat...
Moet ook gelijk beetje aan Spirit Of Sanvean denken, kwa gevoel en productiewijze. Graag meer van dit jaKhadber wrote:Noisecontrollers onder de youtube video van People Are Awesome:Noisecontrollers
19 hours ago