Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2019 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Noisecontrollers & Wildstylez - 200 Dreams EP (AOC021)

Label: Art Of Creation
WEB release: 05/12/2019

Tracks:
1. Noisecontrollers - People Are Awesome
2. Noisecontrollers & Wildstylez - 200 Dreams

Samples:




Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2019 13:18 
 
Hardtraxx Veteran

Die mid van 200 dreams klinkt wel bevredigend
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2019 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 leuke liedjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2019 14:00 
 
Hardtraxx Crew

Beide wel leuk idd :P Maar ook niet echt meer dan dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2019 14:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een platen (L). Dit is weer de NC die je wilt horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2019 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Beide wel leuk idd :P Maar ook niet echt meer dan dat.


Nou inderdaad. Vooral PaA. Had zoveel meer potentie ingezeten! Plucks in de break, EINDELIJK een nieuwe kick maar dan gewoon de eerste climax copypasten naar de tweede. NC is mijlenver afgegleden en deze mijlpaal had eventueel een frisse wind kunnen zijn. Helaas meer van hetzelfde oftewel luie (low effort) producties die gewoon Bas Oskam onwaardig zijn (op basis van creativiteit). Draad volledig kwijt.

Is trouwens alles behalve slechte hardstyle deze producties hoor... maar NC was gewoon toonaangevend in de scene in zowel afwerking, als arrangement, als sounddesign. Die laatste twee zijn al heel lang niet meer aan de orde en dat vind ik gewoon jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2019 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super warme sound van die synths in 200 Dreams, prachtige collab!
People are Awesome klinkt een beetje ingetogen. Toffe plaat, maar mist een beetje het explosieve wat NC een paar jaar geleden misschien meer had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2019 14:58 
 
Hardtraxx Veteran

200 Dreams is leuk, People Are Awesome vind ik dus echt doodsaai. Was wss een leuke plaat geweest in 2012 ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2019 17:06 
 
Hardtraxxer

Wat een onzin in dit topic. De arrangement en sound design van Noisecontrollers is niet toonaangevend? Ik snap dat de platen in deze release misschien niet ieders smaak zijn maar arrangement en sound design staan als een paal boven water. Overigens vind ik vooral ‘people are awesome’ erg interessant. 200 Dreams moet ik nog wat vaker luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2019 17:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Nou inderdaad. Vooral PaA. Had zoveel meer potentie ingezeten! Plucks in de break, EINDELIJK een nieuwe kick maar dan gewoon de eerste climax copypasten naar de tweede. NC is mijlenver afgegleden en deze mijlpaal had eventueel een frisse wind kunnen zijn. Helaas meer van hetzelfde oftewel luie (low effort) producties die gewoon Bas Oskam onwaardig zijn (op basis van creativiteit).

Is trouwens alles behalve slechte hardstyle deze producties hoor... maar NC was gewoon toonaangevend in de scene in zowel afwerking, als arrangement, als sounddesign. Die laatste twee zijn al heel lang niet meer aan de orde en dat vind ik gewoon jammer.


Met pijn in het hart kan ik niet anders dan het hiermee eens zijn :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2019 18:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

People Are Awasome :worship:
Wat een geniale track van begin tot eind. Prima midintro ook, klinkt gewoon lekker clean en simpel.
Erg tof ook dat melodie nog een 2e keer terug komt. En ben juist blij dat ie nog tracks maakt die juist niet dat explosieve karakter hebben.
Sounddesign is weer retestrak.

200 Dreams doet me wat minder. Maar dat komt vooral door die slepende melodie-lijn.
Alles voor de melodie is dikke prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2019 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de sounds in de intro van People Are Awesome echt ontzettend irritant, te breed (of hoe je het ook noemt). En dat afwisselen van de lead in de climax werkt niet goed, want die eerste lead die je hoort klinkt wel gewoon goed en duidelijk, die tweede wat meer traditionele hypersaw is veel moeilijker te horen. Kicks wel lekker.

Intro kick van 200 Dreams is nice, verder is de 2e climax wel oke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2019 01:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

People are Awesome
Wat is die plaat echt letterlijk awesome zeg :loving:

En een plaat van maarliefst 7 minuten :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2019 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

People Are Awesome steekt echt weer retestrak in elkaar. Het is voor mij geen plaat die er echt uitspringt, maar je hoort wel dat dit van een gigantisch hoog niveau is.

200 Dreams vind ik dan weer een stuk vetter, heerlijke melodie en een prima combinatie van de stijlen van beide heren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2019 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Midintro van People Are Awesome nu pas voor het eerst gehoord, super lange plaat, heel tof gedaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2019 14:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

People Are Awesome is geniaal :loving: Ook fijn dat er weer eens een langere plaat wordt gemaakt ipv platen van enkel 2/3 minuten.

200 Dreams ook een fijne plaat, alleen had wel wat meer verwacht van deze collab
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2019 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

People are Awesome :loving:
Heerlijke wegdromer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2019 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

People Are Awesome vind ik nog steeds een vrij tamme en saaie plaat. Ik had 'm denk ik leuker gevonden als de tweede climax meer variatie in die melodie had gebracht.

200 Dreams vind ik daarentegen wel een fijne luisterplaat! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2019 17:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

People Are Awesome is een prima plaat maar het is nog altijd niet wat ik hoop bij een noisecontrollers solo. Zou hier op een feestje eerder de neiging hebben om even stil te gaan staan en te genieten van de show dan los gaan.

200 Dreams is echt heerlijk :drool: Hebben toch al wat pareltjes gemaakt die twee.


HC4LMichaelRoza schreef:
Ook fijn dat er weer eens een langere plaat wordt gemaakt ipv platen van enkel 2/3 minuten.


Nah sinds dit jaar zijn er toch weer genoeg platen gemaakt van 4 tot 5 minuten. Dat vind ik meestal ook wel een prima tijd. Mag langer natuurlijk maar zie het maar eens interessant te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2019 17:59 
 
Hardtraxxer

Prima EP :thumbup: maar niet echt bijzonder, wel fijn dat Noisecontrollers een keer andere kicks heeft gebruikt in zijn nieuwe track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2019 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

People Are Awesome is echt een dijk van een plaat. De Qlimax rip klonk al prima, maar in volle lengte HQ is het echt genieten. Enige minpunt op deze plaat is de identieke tweede climax, daar had best meer mee gedaan kunnen worden. Geen idee hoe deze het live doet, maar echt een heerlijke luisterplaat voor thuis.

200 Dreams vond ik op het eerste gehoor niet hun meest spannende plaat echter na een aantal keer luisteren begint hij toch wel bij me te groeien. De productiekwaliteit van beide platen is zo enorm hoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2019 22:08 
 

People Are Awesome (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2019 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
MYTZE schreef:
Beide wel leuk idd :P Maar ook niet echt meer dan dat.


Nou inderdaad. Vooral PaA. Had zoveel meer potentie ingezeten! Plucks in de break, EINDELIJK een nieuwe kick maar dan gewoon de eerste climax copypasten naar de tweede. NC is mijlenver afgegleden en deze mijlpaal had eventueel een frisse wind kunnen zijn. Helaas meer van hetzelfde oftewel luie (low effort) producties die gewoon Bas Oskam onwaardig zijn (op basis van creativiteit). Draad volledig kwijt.

Is trouwens alles behalve slechte hardstyle deze producties hoor... maar NC was gewoon toonaangevend in de scene in zowel afwerking, als arrangement, als sounddesign. Die laatste twee zijn al heel lang niet meer aan de orde en dat vind ik gewoon jammer.

Ben het wel deels met je eens. Sinds NCBM een beetje groot was geworden vond ik zijn soloplaten langzaam afglijden. Hij had nog wat oplevingen met Spirit of Hardstyle / You Know I Like It / Whose Plan Is It maar verder vind ik het de laatste 3 jaar op een enkele plaat na maar matig. Qua afwerking en ook sounddesign zit het steeds echt ijzersterk in elkaar, maar het is vaak gewoon erg saai. Absolute dieptepunt was het Hard Bass Anthem, dat was zijn slechtste plaat ooit, zelfs nog slechter dan Gangsters Don't Dance Remix.
Over deze EP: 200 Dreams is een fijn nummer maar opzich niet bijzonder. Ik vind People Are Awesome eigenlijk best wel geslaagd. Jammer van die identieke 2e climax, maar verder luistert die wel heerlijk weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2019 02:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind het wel leuke platen! Ik heb het gevoel dat Noisecontrollers zo een beetje de trancy kant op gaat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2019 08:00 
 
Hardtraxxer

Beide tracks vindt ik sterk. Je kan bij beide je ogen dichtdoen en heerlijk genieten van een stuk Hardstyle muziek met een heel hoog productie niveau.

People Are Awesome vindt ik echt geen moment "saai" er gebeurt genoeg in om die 7 minuten te kunnen dragen. Al is het wel echt het tegenovergestelde van een plaat met van die WOAWW momenten door de verschillende kicks, fake drops enz die achtereen gebruikt worden (zie Epiq anthem). Hoop niet dat dit een geval "Path of the Hunter" wordt en hij wel live te horen is.

200 Dreams heb ik eerst een paar keer moeten luisteren voordat hij is gaan groeien. Had eerder zo een plaat verwacht in de zomer maar het zweverige wat erin zit sluit wel aan met PAA. De 2e climax is heel sterk en geeft veel euforie.

Ik hou echt van de sfeer in de nummers. Als dit een voorbode is voor 2020 wat betreft Noisecontrollers kan ik niet wachten :yay: .
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle