Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2022 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Noisecontrollers & Wildstylez

Track(s): 200 Dreams (ID Remix)

Sample/video:

Vanaf 14:51

Bron: YT
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2022 16:11 
 
Hardtraxxer

Interessante plaat. Erger me alleen een beetje aan de earrape van "q-dance network" ertussendoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2022 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoe kun je zo'n lege toeter drop in zo'n mooie plaat stoppen. heel misplaatst :lol:

melodie en kick in de climax zijn er ook niet bepaald beter op geworden. Nee echt heel heel veel minder goed dan het origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2022 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind t wel een fijne remix eigenlijk :$
Heerlijk zomers klinkt het :D En de kick stoor ik me niet aan. Beter deze dan weer een pseudo raw tok kick -.-
Mid-intro ook lekker gedaan!
Zou dit een Jay Reeve remix kunnen zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2022 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Saaie remix van een toch al saaie plaat imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2022 14:52 
 
Hardtraxxer

mij nie belle
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2022 23:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bring back the hands up pitchbass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2022 08:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind 'm een beetje saai
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2022 12:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik kon me geen voorstelling maken bij de klank van een lege toeter, nu wel :P Maar niet echt een top remix ofzo.

Kunnen Keltek en Noisecontrollers niet eens wat in elkaar knallen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2022 00:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind deze wel leuk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2022 12:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hardstylistic schreef:
Ik kon me geen voorstelling maken bij de klank van een lege toeter, nu wel :P


Haha ja mooi. Ik was ook heel benieuwd wat er zou komen na het lezen van de comments. Maar dit had ik niet verwacht. Helaas in negatieve zin. Kick is wel leuk in de mid. Climax vind ik verder ook niet veel toevoegen t.o.v. het origineel. Geen geslaagde remix wat mij betreft. Had liever een versie gezien met wat meer energie/drive, daar waar ik het origineel vooral een hele fijn luisterplaat vind. Als je er dan toch een remix van maakt, had er dan een wat meer dansvloer sausje overheen gegoten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2022 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik krijg hier een beetje 90's vibes van. Zou me niks verbazen als dit van een freestyle-artiest komt. Mid-intro heeft leuke kicks, maar die toeter is wel erg misplaatst. Verder blijft de climax ook wel erg simpel op deze manier. Wel nog benieuwd wat er met de 2e climax gedaan zal zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2022 21:28 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
hoe kun je zo'n lege toeter drop in zo'n mooie plaat stoppen. heel misplaatst :lol:

melodie en kick in de climax zijn er ook niet bepaald beter op geworden. Nee echt heel heel veel minder goed dan het origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2022 21:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Ik krijg hier een beetje 90's vibes van. Zou me niks verbazen als dit van een freestyle-artiest komt. Mid-intro heeft leuke kicks, maar die toeter is wel erg misplaatst. Verder blijft de climax ook wel erg simpel op deze manier. Wel nog benieuwd wat er met de 2e climax gedaan zal zijn.


Eerder 00s Hands Up vibes a la Special D en Cascada. Die tracks, en heel dat Hands Up genre, hadden allemaal precies zo'n bassje waaarvan de pitch aan het einde omlaag gaat.

Vind het sounddesign heel erg op Jay Reeve lijken. Gebruikt ook wel eens wat lichte pitchbassjes.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks