Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 6 hours ago
Artiest: Noisecontrollers & Wildstylez

Track(s): 200 Dreams (ID Remix)

Sample/video:
View on YouTube
Vanaf 14:51

Bron: YT
K
Hardtraxxer
132 posts member since 2019
last seen 8 days ago
Interessante plaat. Erger me alleen een beetje aan de earrape van "q-dance network" ertussendoor.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 6 hours ago
hoe kun je zo'n lege toeter drop in zo'n mooie plaat stoppen. heel misplaatst :lol:

melodie en kick in de climax zijn er ook niet bepaald beter op geworden. Nee echt heel heel veel minder goed dan het origineel.
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Vind t wel een fijne remix eigenlijk :$
Heerlijk zomers klinkt het :D En de kick stoor ik me niet aan. Beter deze dan weer een pseudo raw tok kick -.-
Mid-intro ook lekker gedaan!
Zou dit een Jay Reeve remix kunnen zijn?
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
Saaie remix van een toch al saaie plaat imo.
K
Hardtraxxer
128 posts member since 2019
last seen 29 days ago
mij nie belle
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Bring back the hands up pitchbass.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 14 days ago
Ik vind 'm een beetje saai
Hardtraxxer
682 posts member since 2013
last seen Jan 2024
Ik kon me geen voorstelling maken bij de klank van een lege toeter, nu wel :P Maar niet echt een top remix ofzo.

Kunnen Keltek en Noisecontrollers niet eens wat in elkaar knallen?
Hardtraxx Addict
1845 posts member since 2014
last seen Aug 2025
Vind deze wel leuk ^^
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Hardstylistic wrote:Ik kon me geen voorstelling maken bij de klank van een lege toeter, nu wel :P
Haha ja mooi. Ik was ook heel benieuwd wat er zou komen na het lezen van de comments. Maar dit had ik niet verwacht. Helaas in negatieve zin. Kick is wel leuk in de mid. Climax vind ik verder ook niet veel toevoegen t.o.v. het origineel. Geen geslaagde remix wat mij betreft. Had liever een versie gezien met wat meer energie/drive, daar waar ik het origineel vooral een hele fijn luisterplaat vind. Als je er dan toch een remix van maakt, had er dan een wat meer dansvloer sausje overheen gegoten.
Hardtraxx Veteran
3889 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Ik krijg hier een beetje 90's vibes van. Zou me niks verbazen als dit van een freestyle-artiest komt. Mid-intro heeft leuke kicks, maar die toeter is wel erg misplaatst. Verder blijft de climax ook wel erg simpel op deze manier. Wel nog benieuwd wat er met de 2e climax gedaan zal zijn.
K
Hardtraxxer
132 posts member since 2019
last seen 8 days ago
Rickzel wrote:hoe kun je zo'n lege toeter drop in zo'n mooie plaat stoppen. heel misplaatst :lol:

melodie en kick in de climax zijn er ook niet bepaald beter op geworden. Nee echt heel heel veel minder goed dan het origineel.
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Fantazoo wrote:Ik krijg hier een beetje 90's vibes van. Zou me niks verbazen als dit van een freestyle-artiest komt. Mid-intro heeft leuke kicks, maar die toeter is wel erg misplaatst. Verder blijft de climax ook wel erg simpel op deze manier. Wel nog benieuwd wat er met de 2e climax gedaan zal zijn.
Eerder 00s Hands Up vibes a la Special D en Cascada. Die tracks, en heel dat Hands Up genre, hadden allemaal precies zo'n bassje waaarvan de pitch aan het einde omlaag gaat.

Vind het sounddesign heel erg op Jay Reeve lijken. Gebruikt ook wel eens wat lichte pitchbassjes.