Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 04:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Bla bla niet uniek bla bla

Ongeïnspireerde bagger.


Moet toch zeggen dat dit plaatje uniek is. Of het in je smaak valt is een andere discussie.
En ongeïnspireerde bagger? Overdrijven is ook een vak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 09:20 
 
Hardtraxx Elite

Jordi schreef:
Opzicht niet echt een schrikbarend feit dat er letterlijk GEEN ENKELE Noisecontrollers solo plaat in de Q-Dance top 100 staat dit jaar. Niet veel (bijzonderds) uitgebracht etc etc. Na het zien van dit filmpje toch wel warm geworden naar de track. :

Maar holy fucking shit dit moet wel echt de meest saaie NC plaat ooit zijn. Wat een simpel, onafgewerkt zooitje is deze plaat. Waar NC altijd de sterkste van "de grote 3" was met kicks slaat hij nu echt volledig de plank mis. Ik kan letterlijk geen enkel uniek element ontdekken. Ronduit saai. Ongeïnspireerde bagger.

Ongeïnspireerde bagger? :lol: grappig dat je dat zegt in combinatie met het filmpje, heb je die überhaupt wel bekeken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 09:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wil het niet zo extreem noemen, maar die kicks klinken echt nergens naar, de melodie is enorm saai. Dat versnel stuk is ook compleet onnodig, tribute naar Team Red op 2017 lijkt het.

Dat filmpje, ja hij is een goede producer, en het idee was goed, maar hoe goed je ook kan produceren het moet imo wel wat hebben qua feel imo, van zijn idee hoor ik enorm weinig terug in de plaat. NC wil een "stoerder" anthem neerzetten, maar waarom dan niet iets episch en vol als E=NC2 of Samara maken. Black Rain was bijvoorbeeld enorm episch en een typisch Hard Bass anthem in dat opzicht, als NC dit idee had uitgelegd en met Black Rain kwam aanzetten als plaat, dan snapte ik het volledig.

@FRarnold Die hits in de break heeft hij ook al in zo enorm veel platen gebruikt en die opbouw naar de climax ook, de melodie is ook niets nieuws en de kick heeft qua tail heel wat weg van een Radical plaat. In dat opzicht (behalve de kicks) doet het me juist heel erg denken aan Source Code Of Creation, Strike As A Die Hard e.d., had het tof gevonden als hij juist iets ouders of compleet nieuws er bij had gepakt om het meer echt een episch anthem te maken.

Als ik ook terug kijk naar de Hard Bass anthems, dan steken epische platen als Hard Driver - Exploration, Max Enforcer - Stealth, The Beholder & Zany - Be Amazed, B-Front - Undiscovered, The Beholder & Zany - To Protect And Serve, Adaro - Black Rain, B-Front - Deepest Wave en B-Frontliner - Space Warrior ver boven de wat meer standaard mainstream anthems zoals die van Headhunterz, Wild Motherfuckers en deze en al helemaal boven die vage raw anthems van 2015 en 2016.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 09:56 
 
Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
Maar holy fucking shit dit moet wel echt de meest saaie NC plaat ooit zijn. Wat een simpel, onafgewerkt zooitje is deze plaat. Waar NC altijd de sterkste van "de grote 3" was met kicks slaat hij nu echt volledig de plank mis. Ik kan letterlijk geen enkel uniek element ontdekken. Ronduit saai. Ongeïnspireerde bagger.


Hier wel mee eens, maar dan precies het tegenovergestelde, wat een vet nummer :worship: vind alleen de kicks in de mid tegenvallen ivm LQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 12:52 
 
Hardtraxxer

Ik vind hem vet! Dikke kicks
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben een groot fan van Noisecontrollers, maar vind het geen geslaagd anthem. De sounds zijn vet, vooral de mid-intro, maar die melodie pakt mij echt niet. Geen NC waardige release/anthem. Jammer! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 14:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Darknezz schreef:
Dit doet mij ook echt helemaal niks, en dat is lang geleden bij een NC plaat....


Precies dit.
S.O.H. en Whose Plan It vind ik zelf de beste platen uit z'n laatste jaren.
En nu dit als anthem :(

Achja 't blijft sowieso nummer 1 over de gehele carrière.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap niet waarom mensen het ongeïnspireerd vinden. Als er iets is wat noisecontrollers goed kan is het zichzelf opnieuw uitvinden en ik vind dat je dit heel goed terug hoort in de track. Je hoort veel nieuwe sounds en kicks die je eerder nooit hoorde van hem.

Daarnaast steekt de track gewoon goed in elkaar en valt elke sound goed op zijn plek. Dat je het sound design niet lekker vind of de melodie niet 'uitdagend' genoeg vind is gewoon smaak.

Ongeïnspireerd.... Waar heb je dit ergens anders eerder gehoord? Het is niet zo dat de melodie heel random is en de maten niet kloppen en dat hij maar met elke sound bank maar op Randomize gekozen heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 15:18 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb het de laatste jaren vaak bij NC, technisch meer dan goed, maar zo kaal/saai qua feels. Dan heb ik liever platen die niet zo perfect afgewerkt zijn maar die qua sfeer boeiender zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 15:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ik snap niet waarom mensen het ongeïnspireerd vinden.


Pedaalemre schreef:
Ik heb het de laatste jaren vaak bij NC, technisch meer dan goed, maar zo kaal/saai qua feels.


Daar is je antwoord, maar ipv de laatste jaren is het meer 2018
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het geen slechte plaat ofzo, maar ik vind hem leeg en vooral energieloos. Zeker voor een anthem.
Noisecontrollers kan beter, hopelijk toch nog een paar mooie producties van hem dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind hem eigenlijk wel vet, alleen dat versnelde stuk had wat mij betreft niet gehoeven. Kan me hier wel een hele vette show omheen bedenken waardoor hij over een maandje nog beter tot z'n recht komt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 19:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst.

Dit is wel een mega saaie plaat zeg, kicks zijn ook verschrikkelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 19:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Vind het geen slechte plaat ofzo, maar ik vind hem leeg en vooral energieloos. Zeker voor een anthem.
Noisecontrollers kan beter, hopelijk toch nog een paar mooie producties van hem dit jaar.


Kan me hierin terug vinden ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Dit is wel een mega saaie plaat zeg, kicks zijn ook verschrikkelijk

Precies dit. Deze ga ik geen 2e keer vrijwillig luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 20:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hij kan zoveel beter... :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 20:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind het nog best een leuk anthem alleen dat versnelde stuk had ik er liever niet in gehad. Gok dat 70% van de aanwezige tijdens Hard Bass daar anders over denken dus snap het wel, enigszins.

Vincent_ schreef:
Achja 't blijft sowieso nummer 1 over de gehele carrière.

Mijn gedachte precies. Hoop dat 2019 weer zijn jaar wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 20:54 
 
Hardtraxx Addict

De naam Noisecontrollers en dan met dit komen, vooral dat hardcore gedeelte aan het einde komt ook uit het niets.

Jammer dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is zeker niet slecht maar ook zeker niet geweldig.
Vrij saai eerder en het klinkt alsof er weinig inspiratie in zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 23:12 
 
Hardtraxxer

Mijn god! Wat gebeurd er in die climax? Daar ben ik totaal geen fan van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 00:35 
 
Hardtraxxer

Bij de climax dacht ik even dat mn sub opgeblazen werd xd
Verder een hele dikke plaat.
Denk dat met een lekkere volle kick de plaat wel beter tot zn recht zou komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oef, die kick kraakt alsof mijn speakers al opgeblazen zijn. Plaat voelt voor mij niet als een geheel, versnelling is ook niet echt mijn ding. Vind het super jammer om te zeggen als Noisecontrollers fan, maar ik kan echt weinig met deze plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 10:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind de plaat ook zwaar tegenvallen, paar keer geluisterd maar doet me niks. Dat is best wel jammer want ik had hoge verwachtingen van Noisecontrollers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 10:55 
 
Hardtraxx Addict

Jezus wat is die kick in de climax?!! Had hij die kick uit Vampire gepakt was het al 10x vetter. Dit is té geforceerd. Mid-intro is wel prima maar een beetje leeg wel.

Grote fan van Noisecontrollers maar deze laat ik helaas aan me voorbij gaan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 13:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een heerlijk anthem naar mijn mening. Noisecontrollers heeft vaak genoeg gestaan op HardBass en om het 'HardBass-gevoel' te ervaren en dat te verwerken tot een anthem. Je merkt dat hij zo aandachtig en gedetailleerd heeft gewerkt om het een geweldig anthem te laten klinken, zie het stoere/metaalachtige van HardBass.

De kritiek op deze track doet me denken aan de kritiek van het Decibel anthem van NCBM waar gezegd werd dat het geen decibel 'gevoel' had, terwijl nadat Decibel was geweest en de track was gehoord in de zon met een pilsje erbij en ineens stonden er zoveel meer mensen achter de track dan eerst. Geef het tijd, zoals bij elk anthem ;)

De kick in de track vind ik nog best hard vergeleken met de rest van de track, maar dat heeft denk ik te maken met het aantal keer luisteren van een track. Hij draaide hem voor het eerst op Euphoria afgelopen jaar en live klonk deze track echt machtig goed :loving: Kan je nagaan hoe deze track klinkt in 't Gelredome met lampen, lasers, enorme bass en duizenden mensen om je heen. Er beginnen al kriebels te komen als ik er aan denk... :surrender:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle