Moet toch zeggen dat dit plaatje uniek is. Of het in je smaak valt is een andere discussie.Jordi wrote:Bla bla niet uniek bla bla
Ongeïnspireerde bagger.
En ongeïnspireerde bagger? Overdrijven is ook een vak.
Moet toch zeggen dat dit plaatje uniek is. Of het in je smaak valt is een andere discussie.Jordi wrote:Bla bla niet uniek bla bla
Ongeïnspireerde bagger.
Ongeïnspireerde bagger?Jordi wrote:Opzicht niet echt een schrikbarend feit dat er letterlijk GEEN ENKELE Noisecontrollers solo plaat in de Q-Dance top 100 staat dit jaar. Niet veel (bijzonderds) uitgebracht etc etc. Na het zien van dit filmpje toch wel warm geworden naar de track. :
View on YouTube
Maar holy fucking shit dit moet wel echt de meest saaie NC plaat ooit zijn. Wat een simpel, onafgewerkt zooitje is deze plaat. Waar NC altijd de sterkste van "de grote 3" was met kicks slaat hij nu echt volledig de plank mis. Ik kan letterlijk geen enkel uniek element ontdekken. Ronduit saai. Ongeïnspireerde bagger.
Hier wel mee eens, maar dan precies het tegenovergestelde, wat een vet nummerJordi wrote: Maar holy fucking shit dit moet wel echt de meest saaie NC plaat ooit zijn. Wat een simpel, onafgewerkt zooitje is deze plaat. Waar NC altijd de sterkste van "de grote 3" was met kicks slaat hij nu echt volledig de plank mis. Ik kan letterlijk geen enkel uniek element ontdekken. Ronduit saai. Ongeïnspireerde bagger.
Precies dit.Darknezz wrote:Dit doet mij ook echt helemaal niks, en dat is lang geleden bij een NC plaat....
Nuracore wrote:Ik snap niet waarom mensen het ongeïnspireerd vinden.
Daar is je antwoord, maar ipv de laatste jaren is het meer 2018Pedaalemre wrote:Ik heb het de laatste jaren vaak bij NC, technisch meer dan goed, maar zo kaal/saai qua feels.
Kan me hierin terug vinden jaSL8492 wrote:Vind het geen slechte plaat ofzo, maar ik vind hem leeg en vooral energieloos. Zeker voor een anthem.
Noisecontrollers kan beter, hopelijk toch nog een paar mooie producties van hem dit jaar.
Precies dit. Deze ga ik geen 2e keer vrijwillig luisteren.Magnetron wrote:Dit is wel een mega saaie plaat zeg, kicks zijn ook verschrikkelijk
Mijn gedachte precies. Hoop dat 2019 weer zijn jaar wordt.Vincent_ wrote:Achja 't blijft sowieso nummer 1 over de gehele carrière.