Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
The Venator wrote:
Martin Waus wrote:
Apart hè. Mensen met een andere smaak qua muziek.
Ja echt super bijzonder, maar daar gaat het nu even niet om, of wel?
Ja zeker gaat het daar wel om. Als iemand typt 'dat iemand met plezier naar deze kicks wilt luisteren ontgaat mij volledig' en 'Blijf het verbazingwekkend vinden dat deze kicks zo populair zijn' kan je mijn reactie erop verwachten.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 8 days ago
Helicaze wrote:Persoonlijk zou ik er nog meer verschillende kicks in steken. 87 ofzo. Maakt het nog meer LIT!

Jus d'anus dit. :sick:
Inderdaad echt gek dat er in een track met 7 artiesten, 7 verschillende kicks zitten. Zo onlogisch.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Kan maar niet wennen aan dat gebliep als kicks.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
TheUnnamed wrote:
InfinI wrote:
Martin Waus wrote:Apart hè. Mensen met een andere smaak qua muziek.
Nee gatver niet nog een :sick:
Ah weer zo een die denkt dat zijn mening een feit is. :sick:
Vind het persoonlijk ook tien keer niks, maar InfinI moet je sowieso gewoon altijd negeren, die denkt dat inderdaad.

Imo te veel kickswitches, kicks hebben we daarbij al tig keer gehoord de laatste jaren en het blijft nog steeds een feit dat resonantie in een punch niet vertaalt naar een dreun. Daardoor zijn de kicks gewoon slap omdat het niet eens meer een kick is maar een piep, het is gewoon nutteloos lawaai imo. Kijk als je er dan nog een dikke punch onder gooit zoals Chris One of Hatom wel doet dan maakt het nog wel prima. Maar dit soort resonante toks maakt een kick ronduit kut, dat anderen het vet vinden prima, dat is een smaakkwestie.
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen 26 days ago
Doe mij Strive for Domination maar. Break, Delete gedeelte en climax zijn nog wel prima, maar de rest is te chaotisch en onsamenhangend.
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 20 hours ago
Die vocalen

Dat wordt m'n cringey filter gaan vervangen.
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
:sick:
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Wat een godsgruwelijk lelijke en slappe kicks zitten hier weer in :sick: De enige noemenswaardige zijn die van Delete. Daarnaast vind ik de melodie en vocalen niet spannend genoeg.
Hardtraxx Addict
1818 posts member since 2010
Waar zitten de kicks van Delete precies? Als ik de kicks op 0:51 en 3:28 lekker vind, hoor ik dan ook bij de club?
Hardtraxx Addict
1448 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Broken Balance wrote: Imo te veel kickswitches, kicks hebben we daarbij al tig keer gehoord de laatste jaren en het blijft nog steeds een feit dat resonantie in een punch niet vertaalt naar een dreun. Daardoor zijn de kicks gewoon slap omdat het niet eens meer een kick is maar een piep, het is gewoon nutteloos lawaai imo. Kijk als je er dan nog een dikke punch onder gooit zoals Chris One of Hatom wel doet dan maakt het nog wel prima. Maar dit soort resonante toks maakt een kick ronduit kut, dat anderen het vet vinden prima, dat is een smaakkwestie.
Perfect verwoord. Dit soort kicks is de reden dat ik de laatste tijd amper nieuwe raw hardstyle luister. Voor mijn gevoel heeft bijna iedere raw track minimaal 1 zo'n kick en ik vind ze verschrikkelijk. Meest trieste trend in hardstyle ooit. Waar zijn de tijden dat kicks hard en vol moesten zijn? Zo'n piep of tok hoort niet thuis in een kick imo en verneukt iedere track.
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 22 hours ago
Meph0 wrote:Waar zitten de kicks van Delete precies? Als ik de kicks op 0:51 en 3:28 lekker vind, hoor ik dan ook bij de club?
Helaas, de delete kicks zijn oa op 3:03.
Hardtraxx Addict
1818 posts member since 2010
makrooy wrote:Helaas, de delete kicks zijn oa op 3:03.
Ah, merci. Al zal ik dan nooit bij de club horen, spijtig...
Hardtraxx Addict
1137 posts member since 2009
last seen Aug 2026
Hele dikke plaat dit! :)