Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 13:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

- Edit
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 15:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind de mid-intro heel vet gedaan, lekker origineel. De rest van de plaat vind ik echt raar, maar niet op een fijne manier. De kicks klinken echt naar, de melodie is vrij saai en het versnelde stuk voegt voor mij echt niks toe. Klinkt eerder alsof ie daarmee de track iets extra's wilde geven, maar daar niet echt succesvol in was...

Noisecontrollers kan echt lekkere nummers maken, maar hij slaat hiermee de plank echt mis naar mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2019 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Ongeïnspireerde bagger? :lol: grappig dat je dat zegt in combinatie met het filmpje, heb je die überhaupt wel bekeken?


hahahaha roflol ja die heb ik gekeken sjap. Leg ff deze plaat met de zogenaamde "mechanische" elementen naast bijvoorbeeld The Source Code of Creation wat naast een technisch hoogstandje van jewelste ook nog een een super catchy plaat is. Noisecontrollers heeft for that matter echt een shitload aan platen gemaakt wat in datzelfde straatje vallen en dit is er gewoon niet een van. Hij is gewoon vanaf Solar in een super luie produceer modus beland wat mij gewoon aan het hart gaat. Dit had eindelijk weer een plaat kunnen worden waar hij ff weer laat zien dat hij de meest vooruitstrevende hardstyle producer is maar dat stokje is inmiddels doorgegeven aan Wildstylez. Als zelfs een anthem hem niet hier niet toe kan zetten...

de vibes van mijn eigen rant deed me zelf een beetje denken aan de geweldenaar Hans Teeuwen vandaar de quote op het einde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2019 12:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Millard Fillmore schreef:
Ongeïnspireerde bagger? :lol: grappig dat je dat zegt in combinatie met het filmpje, heb je die überhaupt wel bekeken?


hahahaha roflol ja die heb ik gekeken sjap. Leg ff deze plaat met de zogenaamde "mechanische" elementen naast bijvoorbeeld The Source Code of Creation wat naast een technisch hoogstandje van jewelste ook nog een een super catchy plaat is. Noisecontrollers heeft for that matter echt een shitload aan platen gemaakt wat in datzelfde straatje vallen en dit is er gewoon niet een van. Hij is gewoon vanaf Solar in een super luie produceer modus beland wat mij gewoon aan het hart gaat. Dit had eindelijk weer een plaat kunnen worden waar hij ff weer laat zien dat hij de meest vooruitstrevende hardstyle producer is maar dat stokje is inmiddels doorgegeven aan Wildstylez. Als zelfs een anthem hem niet hier niet toe kan zetten...

de vibes van mijn eigen rant deed me zelf een beetje denken aan de geweldenaar Hans Teeuwen vandaar de quote op het einde.


Weet dat jij het niks vindt, maar 2017 met Spirit Of Hardstyle, You Know I Like It en Who's Plan Is It uitgezonderd vind ik NC de laatste jaren ook niet enorm bijzondere platen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2019 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind die niet persé slecht hoor maar NC had eerder een verstandhouding tussen euforische platen en wat meer experimentele platen. Ik noem een Destruction, Pillars of Creation, Quatre Mains, Here we go, etc etc. Dat laatste hebben we al jaren niet meer terug gezien en na het zien van het interview had het alle schijn dat dat ongeveer is wat we konden verwachten van dit anthem. Niks is minder waar IMO.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind 'm heel vet maar jammer van de versnelling in de 2e climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idee is wel vet, maar die kicks en de gare climax slaan wat mij betreft de plank mis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 22:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Idee is wel vet, maar die kicks en de gare climax slaan wat mij betreft de plank mis.

Dit

Delt-A schreef:
Jammer van de versnelling in de 2e climax.

En dit

Plaat had potentie, maar bepaalde keuzes die NC heeft gemaakt maken het voor mij toch niet echt een succes.
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle