Volgens mij wordt deze in ekte hq heel ziek
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
A
Pohh sounds zijn wel weer on point hoor. Track is verders wel gewoon leuk, vind m vooral vet door t design 
Last edited by DisAster on 20 Dec 2018 19:44, edited 1 time in total.
Met een beter melodie was dit echt een hele dikke plaat. Vind de sounds en sfeer echt heel vet, maar mis net iets in de melo.
Ik denk het ook, ik vind sowieso vaak dat mensen veel te snel een oordeel geven bij een anthem, zeker als hij nog niet in HQ te beluisteren is.Anonymous wrote:Volgens mij wordt deze in ekte hq heel ziek
Hier wel mee eens.YWalen wrote:Met een beter melodie was dit echt een hele dikke plaat. Vind de sounds en sfeer echt heel vet, maar mis net iets in de melo.
Ook m'n vriendin roept vanuit de gang; NEXT..

De sounds in de intro zijn nog wel gaaf gedaan, maar alles daarna klinkt minder. Hele saaie melodie en die climaxkicks zijn storend lelijk.
-
TDonateur
- 3777 posts member since 2009
De track zal van zich zelf wel die bpm versnelling hebben in de tweede climax. Hoor het in alle drie de previews hier
Ik vind die NC sound echt perfect bij een Hard Bass anthem passen. De melodie pakt mij ook nog niet echt maar kan niet anders dan dat dit vrij episch gaat klinken door de Gelredome, vooral met dat verhoogde BPM bij de laatste cllimax
-
TDonateur
- 3777 posts member since 2009
Edit -weg-
Vandaag/morgen op de downloadportals (Nu al op een niet nader te noemen site).
-
THardtraxx Addict
- 1542 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Zeker 1 cijfer met 5 letters.patrickjeb wrote:Vandaag/morgen op de downloadportals (Nu al op een niet nader te noemen site).
-
A
Is maar 1gabber nodig om daar achter te komenTheUnnamed wrote:Zeker 1 cijfer met 5 letters.patrickjeb wrote:Vandaag/morgen op de downloadportals (Nu al op een niet nader te noemen site).
-
THardtraxx Addict
- 1542 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Anonymous wrote:Is maar 1gabber nodig om daar achter te komenTheUnnamed wrote:Zeker 1 cijfer met 5 letters.patrickjeb wrote:Vandaag/morgen op de downloadportals (Nu al op een niet nader te noemen site).
Mee eens. Noisecontrollers is het een beetje kwijt volgens mij.wootum wrote:De sounds in de intro zijn nog wel gaaf gedaan, maar alles daarna klinkt minder. Hele saaie melodie en die climaxkicks zijn storend lelijk.
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Die climax kick
Wat een saaie lege track dit zeg 
Last edited by MYTZE on 08 Jan 2019 20:19, edited 2 times in total.
-
ZHardtraxxer
- 256 posts member since 2015
- last seen Feb 2026
vind de track wel wat saai, en die kicks zijn ook wat jammer
Mid-intro wel dik hoor
. Die klapt er aardig op. Alles daarna vind ik gewoon ronduit slecht klinken. Lelijke melodie, lelijke kicks, en wtf die 2e climax
. Wat een drama is dat dan joh. Klinkt echt he-le-maal nergens naar.
Mid en sounddesign erg tof, maar kicks in de climax liggen me ook totaal niet lekker.
Opzicht niet echt een schrikbarend feit dat er letterlijk GEEN ENKELE Noisecontrollers solo plaat in de Q-Dance top 100 staat dit jaar. Niet veel (bijzonderds) uitgebracht etc etc. Na het zien van dit filmpje toch wel warm geworden naar de track. :
View on YouTube
Maar holy fucking shit dit moet wel echt de meest saaie NC plaat ooit zijn. Wat een simpel, onafgewerkt zooitje is deze plaat. Waar NC altijd de sterkste van "de grote 3" was met kicks slaat hij nu echt volledig de plank mis. Ik kan letterlijk geen enkel uniek element ontdekken. Ronduit saai. Ongeïnspireerde bagger.
View on YouTube
Maar holy fucking shit dit moet wel echt de meest saaie NC plaat ooit zijn. Wat een simpel, onafgewerkt zooitje is deze plaat. Waar NC altijd de sterkste van "de grote 3" was met kicks slaat hij nu echt volledig de plank mis. Ik kan letterlijk geen enkel uniek element ontdekken. Ronduit saai. Ongeïnspireerde bagger.
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Dit doet mij ook echt helemaal niks, en dat is lang geleden bij een NC plaat....