Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 14:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Raven schreef:
inb4 shitstorm

Terwijl het niet nodig is. Als iemand iets zinnigs over een oud nummer te zeggen heeft, heb ik er totaal geen moeite mee dat zo´n topic gebumped wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 15:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

My bad. Wist niet dat een oude plaat omhoog halen niet volgens de regels was.

Off topic: gezellige discussie was er in 2010 in dit topic trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 16:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Dit is geen anthem waarvan je over 10 jaar nog zegt van: dat was een klassieker. Anthems als Nuclear Reaction, Bigger Better Louder en Decibel Anthem 2006 staan in de top50 van GHF (die veel representatiever is dan die van Q-dance). En anthems van zulke grote feesten als decibel, defqon en qlimax horen naar mijn mening ook de boeken in te gaan als klassieker en niet als redelijk of wel goed. Want jullie zeggen nu allemaal wel :worship: en :love: , maar over tien jaar is dit nummer al lang in de vergetelheid geraakt en wordt het enkel nog herinnerd als "oja dat was een van die decibel anthems" "echt niet" "jawel hoor maar die vocals zeggen decibel".


We hebben bewijs, zelfs Lyst heeft (zoals het er nu naar uitziet) niet altijd gelijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 20:48 
 

GODVERDOMME IS DEZE PLAAT AL WEER 5 JAAR OUD :cry: :cry: :cry: :cry:

ik word oud
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 21:55 
 

stefaneke schreef:
GODVERDOMME IS DEZE PLAAT AL WEER 5 JAAR OUD :cry: :cry: :cry: :cry:

ik word oud


ik ken het gevoel
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 03:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Lyst schreef:
Dit is geen anthem waarvan je over 10 jaar nog zegt van: dat was een klassieker. Anthems als Nuclear Reaction, Bigger Better Louder en Decibel Anthem 2006 staan in de top50 van GHF (die veel representatiever is dan die van Q-dance). En anthems van zulke grote feesten als decibel, defqon en qlimax horen naar mijn mening ook de boeken in te gaan als klassieker en niet als redelijk of wel goed. Want jullie zeggen nu allemaal wel :worship: en :love: , maar over tien jaar is dit nummer al lang in de vergetelheid geraakt en wordt het enkel nog herinnerd als "oja dat was een van die decibel anthems" "echt niet" "jawel hoor maar die vocals zeggen decibel".


We hebben bewijs, zelfs Lyst heeft (zoals het er nu naar uitziet) niet altijd gelijk :P


Nou ja, als je aan mij zou vragen noem een Anthem van de laatste 10 jaar zou ik in de eerste 10 niet bij deze komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 08:45 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Zygoma schreef:
Lyst schreef:
Dit is geen anthem waarvan je over 10 jaar nog zegt van: dat was een klassieker. Anthems als Nuclear Reaction, Bigger Better Louder en Decibel Anthem 2006 staan in de top50 van GHF (die veel representatiever is dan die van Q-dance). En anthems van zulke grote feesten als decibel, defqon en qlimax horen naar mijn mening ook de boeken in te gaan als klassieker en niet als redelijk of wel goed. Want jullie zeggen nu allemaal wel :worship: en :love: , maar over tien jaar is dit nummer al lang in de vergetelheid geraakt en wordt het enkel nog herinnerd als "oja dat was een van die decibel anthems" "echt niet" "jawel hoor maar die vocals zeggen decibel".


We hebben bewijs, zelfs Lyst heeft (zoals het er nu naar uitziet) niet altijd gelijk :P


Nou ja, als je aan mij zou vragen noem een Anthem van de laatste 10 jaar zou ik in de eerste 10 niet bij deze komen.


Anthem onder de anthems is na mijn mening "The Prophecy", deze zou inderdaad niet in dat straatje voorkomen.

Ontopic: lekker euforisch nummertje en een zeer goede herinnering aan die hardstyleperiode.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle