Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2010 18:04 
 

GHF :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2010 19:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben het grotendeels wel met Lyst eens. Dit zijn zeker geen instant-classics. Ze klinken best leuk, maar (in mijn oren) zeker niet meer dan dat. Datzelfde heb ik bij heel veel tracks van de laatste tijd. Van de laatste paar jaar zijn er maar een paar tracks die ik echt regelmatig ben blijven luisteren (bijv. Pleasure, Euphoria, Storm, Unlocked en nog wat Theracords platen). Een nummer als Silentium of Our Core luister ik tegenwoordig (vrijwel) nooit meer, hoewel ik het toen echt goeie nummers vond.

Als je nu eens terugkijkt naar het topic van Live The Moment. Zie je hoeveel mensen het helemaal geweldig vonden, hoeveel mensen er wel niet zeiden dat het de beste track van het jaar zou worden. Ik ben benieuwd wie er nu nog zo over denkt!

Het probleem is -denk ik- dat de huidige standaard Hardstyle (veel breaks/melodie) gewoon te snel verveelt. Ik heb zelf wel dat probleem. Dit nummer is precies hetzelfde, in dat opzicht. Over 2 maanden zal je het in vrijwel geen enkel setje meer zien, en niemand zal het meer 5 keer achter elkaar luisteren.

Maargoed.. ik denk dat het tijd is om terug on-topic te gaan. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2010 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ Lyst,

Maar als je van de hardstyle van deze tijd, helemaal, maar dan ook echt helemaal niks leuk vind. Wat doe je dan op dit forum? Ga dan thuis naar de muziek luisteren die jij mooi vind. Of zoek een forum voor early-HS, en blijf daar.

QonFuzion schreef:

Het probleem is -denk ik- dat de huidige standaard Hardstyle (veel breaks/melodie) gewoon te snel verveelt. Ik heb zelf wel dat probleem. Dit nummer is precies hetzelfde, in dat opzicht. Over 2 maanden zal je het in vrijwel geen enkel setje meer zien, en niemand zal het meer 5 keer achter elkaar luisteren.


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2010 19:36 
 
Hardtraxx Newbie

nice nice nice
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2010 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leoncuperus schreef:
nice nice nice

'Hardtraxx Newbie'. Goed onderbouwde mening ook. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2010 20:17 
 
Hardtraxx Addict

Edwinn schreef:
Leoncuperus schreef:
nice nice nice

'Hardtraxx Newbie'. Goed onderbouwde mening ook. :thumbsup:

Hij zegt dat die ze nice vind, hoeft niet verplicht een mening bij waarom :')
Jou reactie :thumbsup:

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2010 20:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

WZY schreef:
Edwinn schreef:
Leoncuperus schreef:
nice nice nice

'Hardtraxx Newbie'. Goed onderbouwde mening ook. :thumbsup:

Hij zegt dat die ze nice vind, hoeft niet verplicht een mening bij waarom :')
Jou reactie :thumbsup:

:')

Waarom word er, als iemand een release kut vind, altijd een mening geëist door mensen die 'm wel goed vinden, en andersom mag dit niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2010 22:31 
 
Hardtraxx Addict

Ik zeg niet dat het mag, maar van mij hoeve mense helemaal niet een mening te geven :)
tis geen verplichting :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2010 23:23 
 

Sunboom schreef:
WZY schreef:
Edwinn schreef:
'Hardtraxx Newbie'. Goed onderbouwde mening ook. :thumbsup:

Hij zegt dat die ze nice vind, hoeft niet verplicht een mening bij waarom :')
Jou reactie :thumbsup:

:')

Waarom word er, als iemand een release kut vind, altijd een mening geëist door mensen die 'm wel goed vinden, en andersom mag dit niet?

't is ook de manier waarop, zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2010 03:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
DJ D'Railed schreef:
Weet je dat ik echt KOTS en KOTS misselijk van jou wordt Lyst?

Het is nou eenmaal veranderd! Tegenwoordig is de Hardstyle nu eenmaal zo EN NIET MEER ZOALS 8 a 10 JAAR GELEDEN!

Deal with it jezus zeg.. of ga ergens anders lopen whinen...

Nogmaals.. Het is JOU mening maar zeg dat niet bij IEDER topic dat het crap is.. Dit is gewoon de tegenwoordige tijd van Hardstyle.
En jij kan dat in je eentje echt niet omdraaien hoor! Dus kap AUB met overal die onzinnige comments te plaatsen.. Ben er niet uit om je te bashen maar wordt er een beetje lamlendig van dat ieder topic wat ik
aanklik dat er dan een achterlijke opmerking van jou in staat...


Alleen jammer dat mijn posts altijd netjes onderbouwt zijn en je niks anders dan zulke lage reacties er tegenin kunt brengen he :aww:
Maar ik snap je punt, je wilt geen kritiek lezen op platen die je mooi vind. Jij en ik zijn hetzelfde, ik zie alleen maar positieve comments, terwijl als ik het vergelijk met eerdere anthems, dit het nog steeds niet is. Dit is geen anthem waarvan je over 10 jaar nog zegt van: dat was een klassieker. Anthems als Nuclear Reaction, Bigger Better Louder en Decibel Anthem 2006 staan in de top50 van GHF (die veel representatiever is dan die van Q-dance). En anthems van zulke grote feesten als decibel, defqon en qlimax horen naar mijn mening ook de boeken in te gaan als klassieker en niet als redelijk of wel goed. Want jullie zeggen nu allemaal wel :worship: en :love: , maar over tien jaar is dit nummer al lang in de vergetelheid geraakt en wordt het enkel nog herinnerd als "oja dat was een van die decibel anthems" "echt niet" "jawel hoor maar die vocals zeggen decibel".

En ik ben nu eenmaal iets kritischer dan de meesten hier. Ik heb immers genoeg vergelijkingsmateriaal. Ik kan originaliteit, creativiteit, diversiteit erg waarderen. Mensen die durven te experimenteren en dan niet experimenteren in de zin van, laten we onze stijl nog softer maken zodat er nog meer mensen fan van me zijn. Durven aparte tracks neer te zetten, durven om moeilijke overgangen te maken. Tegenwoordig wordt er allemaal lekker op safe gespeeld en dan net zo lang uitmelken tot de laatste druppel uit de koe is. En gelukkig is het publiek niet al te kritisch (understatement) en laat dit allemaal lekker gebeuren. Iedereen die kritisch is wordt uitgemaakt voor hater of azijnpisser. Tja als je zelf niet in staat bent om een eigen mening te vormen en die te onderbouwen en daarom maar iedereen die gewoon op een nette manier voor zijn mening uitkomt voor haters, azijnpissers en wat dan ook uitmaakt en uiteindelijk ook nog zegt rot een eind op.. Dan denk ik waar maak je je druk over, je luistert over vijf jaar toch weer naar een ander genre. Want hardstyle evolueert en het zal niet altijd zo blijven zoals jij het mooi vind. Tenminste dat is wat mij altijd verteld wordt.


Aangezien ik het wat de mening over de muziek gaat waarschijnlijk eens ben met degene waarop je hier reageert, en na dit te lezen jou volledig gelijk zou geven wil ik hier toch even op reageren.

Ik begrijp een D'railed best. Ik denk ook wel eens van, Lyst weer met z'n negatieve comment(wel altijd goed onderbouwd), en dan heb ik ook wel eens zo van... kunnen de meningen van Hardstyle-liefhebbers(want ik ga er maar van uit dat we dat allemaal zijn hier) zo uiteenlopen? En ja, blijkbaar kan dat.

Veel mensen luisteren alleen muziek om bepaalde redenen. Mensen die relatief kort naar hardstyle luisteren vaak naar de zogenaamde 'hitjes' omdat die populair zijn en vaak op feesten te horen zijn. Mensen zoals lyst luisteren liever naar iets wat ze origineel vinden. Anderen weer per se naar Raw Hardstyle of Early Hardstyle. En vaak per se om zich af te zetten tegen de meer vrolijke platen.

Kijk, voor mij kan elke plaat een topper zijn. Of het nou hard raggen en beuken is, een hands up break met een vrolijke melodie of iets totaal anders. Het gaat mij erom wat voor gevoel ik er bij krijg. Het gevoel dat je uit je dak wilt gaan. Als ik dat gevoel min of meer of heel sterk krijg, dan is het voor mij een goede plaat. En ja dat heb ik vaker bij melodieuze platen maar ook wel bij de hardere.

En dan ben je het een keer niet eens met de mening van bijvoorbeeld Lyst. Maar dan is het nooit verstandig om zo te reageren als D'railed. Als je dan zo'n duidelijk andere mening heb, geef die dan op een normale manier.

JolleNL schreef:
Maar als er veel nieuwe platen in de top 25 staan en het heet de Top 25 ALLERTIJDEN dan horen daar voornamelijk oude nummers in die van veel hogere kwaliteit zijn, dit Decibel anthem is hartstikke leuk en ik vind hem ook heel vet maar vergelijk hem eens met die van Southstylers of die van The Beholder & Ballistic.. dat niveau is gewoon veel hoger. En zo is het met erg veel tracks, als Q zo'n top 25 neerzet moeten ze het niet allertijden noemen maar Top 25 van Q-Dance ofzo.


Die tracks die de Southstylerz en The Beholder & Ballistic gemaakt hebben zijn zeker van hoge kwaliteit. Maar ik vind het niet correct als je nu beweert dat een track die D-Block & S-te-fan maken niet van hoge kwaliteit is. Ze komen dan wel niet elke keer met iets revolutionairs. Het is toch muziek van hoge kwaliteit die door veel mensen gewaardeerd wordt.

En inmiddels is Hardstyle onder de menigte zo populair. De top40 is niet meer van de diehards, maar meer van iedereen. Je kunt het misschien beter vergelijken met popmuziek op het moment. Nu hoor je op SlamFM meestal ook geen muziek meer van de jaren 80 of 90. Nu hoor je op feesten niet meer de macarena, maar dance muziek. En nu hoor je op een doorsnee Q-feest ook geen Early meer maar Hardstyle van nu. Zo raar is dat toch niet? En natuurlijk is er dan wel een groep die nog jaren 80 muziek draait. Zo is er ook nog een groep liefhebbers voor Early, maar die is in verhouding lang zo groot niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2010 03:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ff in een nieuwe post ivm aantal quotes
Sunboom schreef:
WZY schreef:
Edwinn schreef:
'Hardtraxx Newbie'. Goed onderbouwde mening ook. :thumbsup:

Hij zegt dat die ze nice vind, hoeft niet verplicht een mening bij waarom :')
Jou reactie :thumbsup:

:')

Waarom word er, als iemand een release kut vind, altijd een mening geëist door mensen die 'm wel goed vinden, en andersom mag dit niet?


Ik denk dat het andersom wel gedaan mag worden, maar gewoon niet gebeurt. En ik begrijp die mensen wel die die blije muziek leuk vinden. Maar echt goed beschrijven kun je het ook niet. Het is gewoon het gevoel dat je bij een track krijgt, en of ie nou origineel is of niet, als je dat gevoel hebt is het een hele goede track. Zo is het bij mij in ieder geval :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2010 09:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nouja, ik denk dat als je kunt beschrijven waarom je een track slecht vind, het ook mogelijk is om het te beschrijven waarom je een track goed vind. Mij lukt dat meestal in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2010 09:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nouja, ik denk dat als je kunt beschrijven waarom je een track slecht vind, het ook mogelijk is om het te beschrijven waarom je een track goed vind. Mij lukt dat meestal in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2010 09:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JolleNL schreef:
Citaat:
Maar als er veel nieuwe platen in de top 25 staan en het heet de Top 25 ALLERTIJDEN dan horen daar voornamelijk oude nummers in die van veel hogere kwaliteit zijn, dit Decibel anthem is hartstikke leuk en ik vind hem ook heel vet maar vergelijk hem eens met die van Southstylers of die van The Beholder & Ballistic.. dat niveau is gewoon veel hoger. En zo is het met erg veel tracks, als Q zo'n top 25 neerzet moeten ze het niet allertijden noemen maar Top 25 van Q-Dance ofzo.


Die tracks die de Southstylerz en The Beholder & Ballistic gemaakt hebben zijn zeker van hoge kwaliteit. Maar ik vind het niet correct als je nu beweert dat een track die D-Block & S-te-fan maken niet van hoge kwaliteit is. Ze komen dan wel niet elke keer met iets revolutionairs. Het is toch muziek van hoge kwaliteit die door veel mensen gewaardeerd wordt.


Ik heb ook nooit gezegd dat de tracks van D-Block & S-te-Fan niet van hoge kwaliteit zijn, maar de vorige Decibel anthems (geen idee wat DBSTF daar mee te maken hebben eigenlijk) zijn origineler en die blijf je onthouden zoals Lyst al zegt:

Citaat:
Want jullie zeggen nu allemaal wel :worship: en :love: , maar over tien jaar is dit nummer al lang in de vergetelheid geraakt en wordt het enkel nog herinnerd als "oja dat was een van die decibel anthems" "echt niet" "jawel hoor maar die vocals zeggen decibel".


Ook wordt de muziek die door HHZ, DBSTF, NC en BH wordt gemaakt door veel mensen gewaardeerd omdat het heel erg toegankelijk wordt gemaakt, zachte kicks, lange breaks, meezing vocals en makkelijke maar goed klinkende melodieen. Niets mis mee natuurlijk, luister zelf ook vaak naar deze artiesten maar ik vind het gewoon jammer dat het steeds en steeds meer toegankelijk wordt en uiteindelijk heel erg commercieel wordt en kans heeft om in de top 40 terecht te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2010 11:04 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Wie beweerde dat dit:
    01. Deepack - The Prophecy
    02. Donkey Rollers - Immeasurably
    03. Zany & The Beholder - Midnight
    04. Builder - Her Voice (Super Bass Mix)
    05. Donkey Rollers - Followers
    06. High Voltage - Bombs Away
    07. Technoboy - War Machine
    08. Tatanka - GTP (Technoboy Remix)
    09. Zany - Science & Religion (Science Mix)
    10. Zanza Labs - Control The Mind
    11. Southstylers - Pounding Senses (Deeper Inside Mix)
    12. Hardstyle Masterz - Age Of Reversed Bass (TBY Rude Mix)
    13. Speedwave - Junior (First Switch Mix)
    14. The Beholder & Balistic ft Max Enforcer - Nuclear Reaction
    15. DHHD - Funky Shit (Deepack Remix)
    16. Zany & The Beholder - Who Wants This
    17. Tatarola ft Da Rook MC - Insane (Original Tatanka Mix)
    18. TnT - Second Match (Original TnT Mix)
    19. Zany - Widowmaker
    20. Builder - Bad Manners (Hardstyle Masterz Mix)
    21. Dana - Back In Time
    22. Deepack vs Luna - Kick This Mutha
    23. The Raiders - Disk Warrior (Disk Mix)
    24. Southstylers - Decibel Anthem 2006
    25. Tuneboy - Dirty (DJ Stardust Remix)
geen representatievere lijst was van top25 allertijden (in dit geval 2000-begin 2009, toen was die lijst gevormd)
dan:
    Deepack – Prophecy
    Blademasterz – One blade
    Headhunterz – The sacrifice
    Tat & Zat – Gangsta
    Headhunterz, wildstylez & Noisecontrollers – Tonight
    Technoboy – Ti sento
    Zany & DV8 – Nothing else matters
    Noisecontrollers – Crump
    Donkey Rollers – Followers
    Headhunterz – Scrap Attack
    Davide Sonar – Natural
    Wildstylez – KYHU (Noisecontrollers rmx)
    Duro – Cocaine MF (Al pacino mix)
    JDX – Live the moment
    The prophet vs Deepack – Stampuhh
    Headhunterz – Rock civilization
    Southstylerz – Pounding senses (deeper inside mix)
    Showtek – FTS
    Frontliner – Spacer
    Noisecontrollers – Attack again
    DBSTF – Music made addict
    Builder – Her voice (Super bass mix)
    Technoboy – Rage
    Noisecontrollers – CTRL.ALT.DELETE
    Crypsis & Sasha F – Get hit

Even voor de duidelijkheid GHF was begin 2009 het grootste hardstyle forum met ruim 30.000 leden en meer dan 1 miljoen posts. Uit een poll tussen early/nu bleek dat de verdeling tussen mensen die early mooier vinden dan nu en viceversa +- 50/50 was. Dus in principe waren er net zoveel mensen die van de periode 2000-2005 hielden als mensen die van 2006-2009 hielden. Vrijwel alle mensen die hier gestemd hebben hebben zich verdiept in de hardstyle. Dus ik vind deze lijst, rekening houdende met dat het begin 2009 gevormd was, representatief en zeker representatiever dan die van Q-dance ookal hebben die 100.000 stemmers.

Laatste offtopic hier van mij btw, moest alleen even iets recht zetten.
Edit: nog wat statistieken
Votes Per Year:
1999: 002 Votes
2000: 023 Votes
2001: 038 Votes
2002: 114 Votes
2003: 277 Votes
2004: 260 Votes
2005: 253 Votes
2006: 351 Votes
2007: 258 Votes
2008: 257 Votes
2009: 032 Votes

Het aantal stemmen in 2003,2004,2005,2007 en 2008 is ongeveer gelijk. 2006 steekt er iets bovenuit, logisch als je even naar de releases van dat jaar kijkt en 2009 heeft zo weinig stemmen, omdat dit begin 2009 gehouden is. Dus je argument dat die lijst van GHF gekleurd is, is gebaseerd op lucht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2010 11:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Even de 2 aan elkaar gemixed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2010 13:05 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Wie beweerde dat dit:
    01. Deepack - The Prophecy
    02. Donkey Rollers - Immeasurably
    03. Zany & The Beholder - Midnight
    04. Builder - Her Voice (Super Bass Mix)
    05. Donkey Rollers - Followers
    06. High Voltage - Bombs Away
    07. Technoboy - War Machine
    08. Tatanka - GTP (Technoboy Remix)
    09. Zany - Science & Religion (Science Mix)
    10. Zanza Labs - Control The Mind
    11. Southstylers - Pounding Senses (Deeper Inside Mix)
    12. Hardstyle Masterz - Age Of Reversed Bass (TBY Rude Mix)
    13. Speedwave - Junior (First Switch Mix)
    14. The Beholder & Balistic ft Max Enforcer - Nuclear Reaction
    15. DHHD - Funky Shit (Deepack Remix)
    16. Zany & The Beholder - Who Wants This
    17. Tatarola ft Da Rook MC - Insane (Original Tatanka Mix)
    18. TnT - Second Match (Original TnT Mix)
    19. Zany - Widowmaker
    20. Builder - Bad Manners (Hardstyle Masterz Mix)
    21. Dana - Back In Time
    22. Deepack vs Luna - Kick This Mutha
    23. The Raiders - Disk Warrior (Disk Mix)
    24. Southstylers - Decibel Anthem 2006
    25. Tuneboy - Dirty (DJ Stardust Remix)
geen representatievere lijst was van top25 allertijden (in dit geval 2000-begin 2009, toen was die lijst gevormd)
dan:
    Deepack – Prophecy
    Blademasterz – One blade
    Headhunterz – The sacrifice
    Tat & Zat – Gangsta
    Headhunterz, wildstylez & Noisecontrollers – Tonight
    Technoboy – Ti sento
    Zany & DV8 – Nothing else matters
    Noisecontrollers – Crump
    Donkey Rollers – Followers
    Headhunterz – Scrap Attack
    Davide Sonar – Natural
    Wildstylez – KYHU (Noisecontrollers rmx)
    Duro – Cocaine MF (Al pacino mix)
    JDX – Live the moment
    The prophet vs Deepack – Stampuhh
    Headhunterz – Rock civilization
    Southstylerz – Pounding senses (deeper inside mix)
    Showtek – FTS
    Frontliner – Spacer
    Noisecontrollers – Attack again
    DBSTF – Music made addict
    Builder – Her voice (Super bass mix)
    Technoboy – Rage
    Noisecontrollers – CTRL.ALT.DELETE
    Crypsis & Sasha F – Get hit

Even voor de duidelijkheid GHF was begin 2009 het grootste hardstyle forum met ruim 30.000 leden en meer dan 1 miljoen posts. Uit een poll tussen early/nu bleek dat de verdeling tussen mensen die early mooier vinden dan nu en viceversa +- 50/50 was. Dus in principe waren er net zoveel mensen die van de periode 2000-2005 hielden als mensen die van 2006-2009 hielden. Vrijwel alle mensen die hier gestemd hebben hebben zich verdiept in de hardstyle. Dus ik vind deze lijst, rekening houdende met dat het begin 2009 gevormd was, representatief en zeker representatiever dan die van Q-dance ookal hebben die 100.000 stemmers.

Laatste offtopic hier van mij btw, moest alleen even iets recht zetten.
Edit: nog wat statistieken
Votes Per Year:
1999: 002 Votes
2000: 023 Votes
2001: 038 Votes
2002: 114 Votes
2003: 277 Votes
2004: 260 Votes
2005: 253 Votes
2006: 351 Votes
2007: 258 Votes
2008: 257 Votes
2009: 032 Votes

Het aantal stemmen in 2003,2004,2005,2007 en 2008 is ongeveer gelijk. 2006 steekt er iets bovenuit, logisch als je even naar de releases van dat jaar kijkt en 2009 heeft zo weinig stemmen, omdat dit begin 2009 gehouden is. Dus je argument dat die lijst van GHF gekleurd is, is gebaseerd op lucht.


Volgens mij is het enige wat jy doet de hele dag naar muziek zoeke luistere en negative comments zegge over de hardstyle van nu..
je hebt wel goed onderbouwde meningen, maar dat zijn wel jou meningen en niet die van andere. Ik ben het echt helemaal eens met D'railed :)
En als je de hardstyle zo als het nu is nix aan vind, dan kruip je toch ergens in een holletje met hardstyle tot 2007 :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2010 13:25 
 
Hardtraxx Elite

sommige mensen.... -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2010 14:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Het aantal stemmen in 2003,2004,2005,2007 en 2008 is ongeveer gelijk. 2006 steekt er iets bovenuit, logisch als je even naar de releases van dat jaar kijkt en 2009 heeft zo weinig stemmen, omdat dit begin 2009 gehouden is. Dus je argument dat die lijst van GHF gekleurd is, is gebaseerd op lucht.

Mijn fout, was een stukje beeldvorming ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2010 14:13 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ja, want het enige wat ik doe is in ieder topic negatief lopen doen :')
Natuurlijk is het mijn mening, maar ik mag blijkbaar mijn mening hier niet uiten.
Zolang ik mijn mening netjes onderbouw is het kritiek en geen gebash.
En als je niet met kritiek kunt leven dan scroll je toch lekker verder -.-
Veel plezier met het lezen van :drool: :love: :worship: posts.
Iedereen met een afwijkende mening wordt hier uitgemaakt voor een hater/azijnpisser.
Want stel je voor dat ik niet jouw mening deel, dan wordt er iemand ineens kotsmisselijk van mij. :yawn:
Als ik ook kotsmisselijk zou worden van alle mensen die niet mijn mening delen dan was ik al 20x dood.

Gelukkig was D'Railed in staat om een volwassen post tegen mij te richten met goede onderbouwing waarom ik geen kritiek mag uiten op dit forum. Want je mag wel iemand zomaar vol schelden, maar als iemand kritisch is... :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2010 14:15 
 
Hardtraxx Addict

Ik bedoelde met mijn post waarom je eigenlijk nog op dit forum zit?
Je vindt de muziek van tegenwoordig toch nix aan.. :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2010 14:17 
 

Ik denk dat ze bedoelen dat je commentaar een soort van CTRL C CTRL V van een kladblok bestandje is van jou oid.
Als je ipv. Jammer van de Pitchkicks of Blije Melodie een keer zegt; Jammer van de kicks die omhoog gaan, of de kicks vliegen van boven naar beneden. Dat leest een stuk kleurijker en vrolijker
Blijheid :D :D :D :D :D :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2010 14:33 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Omdat als je verder kijkt dan je neus lang is er ook nog wel artiesten/releases zijn die ik wel vet vind.
Wavolizer, Geck-o, The Machine, Thera, Activator (zijn early stijl), Pavo, TNT, Zappaman, Tuneboy, experimentelere werk van Zany, Karpe-DM, Titan, Slim Shore, Phrantic, Alpha Twins, Donkey Rollers, The Beholder, Max Enforcer.

Zoals ik al zei, je doet net of al mijn posts hier negatief zijn, maar ik plaats net zo goed positieve reacties.
Alleen blijkbaar net niet in de topics die jij leest.
Maar goed ik ben perfectionistisch en mijn standaard ligt aan de hoge kant, dus ik sta vaak kritisch t.o.v. tracks ook al zijn sommige best wel ok. Zolang ik mijn posts netjes onderbouw is het gewoon kritiek en geen gebash. Mensen hebben er maar mee te leven dat er ook mensen op deze aardkloot rondlopen die niet alles mooi vinden of zich niet stil houden als ze iets niet mooi vinden. Zo ook DJ D'Railed :kiss:

@almighty lol, nee dank je ik gebruik liever gewoon de terminologie, want of ik nu pitchkicks zeg of kicks die naar boven en naar beneden ga zeg, ik bedoel hetzelfde en pitchkicks is korter en de term die daarvoor gebruikt word :P ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2010 14:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
Als je ipv. Jammer van de Pitchkicks of Blije Melodie een keer zegt; Jammer van de kicks die omhoog gaan, of de kicks vliegen van boven naar beneden. Dat leest een stuk kleurijker en vrolijker

Ja maar na 200 nummers met rondvliegende kicks kan je het niet meer kleurrijker of vrolijker voor jezelf maken.

Als hij daar niet van houdt, laat hem lekker. Muziek draait nog steeds om smaak, en smaken verschillen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2010 14:59 
 

Ik zeg alleen, dat leest wat leuker en minder dejavu achtig :)
En het maakt het wat vrolijker en kleurijker voor anderen, niet voor jezelf
Blijheid :D :D :D :D :D :D
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle