Lyst schreef:
DJ D'Railed schreef:
Weet je dat ik echt KOTS en KOTS misselijk van jou wordt Lyst?
Het is nou eenmaal veranderd! Tegenwoordig is de Hardstyle nu eenmaal zo EN NIET MEER ZOALS 8 a 10 JAAR GELEDEN!
Deal with it jezus zeg.. of ga ergens anders lopen whinen...
Nogmaals.. Het is JOU mening maar zeg dat niet bij IEDER topic dat het crap is.. Dit is gewoon de tegenwoordige tijd van Hardstyle.
En jij kan dat in je eentje echt niet omdraaien hoor! Dus kap AUB met overal die onzinnige comments te plaatsen.. Ben er niet uit om je te bashen maar wordt er een beetje lamlendig van dat ieder topic wat ik
aanklik dat er dan een achterlijke opmerking van jou in staat...
Alleen jammer dat mijn posts altijd netjes onderbouwt zijn en je niks anders dan zulke lage reacties er tegenin kunt brengen he
Maar ik snap je punt, je wilt geen kritiek lezen op platen die je mooi vind. Jij en ik zijn hetzelfde, ik zie alleen maar positieve comments, terwijl als ik het vergelijk met eerdere anthems, dit het nog steeds niet is. Dit is geen anthem waarvan je over 10 jaar nog zegt van: dat was een klassieker. Anthems als Nuclear Reaction, Bigger Better Louder en Decibel Anthem 2006 staan in de top50 van GHF (die veel representatiever is dan die van Q-dance). En anthems van zulke grote feesten als decibel, defqon en qlimax horen naar mijn mening ook de boeken in te gaan als klassieker en niet als redelijk of wel goed. Want jullie zeggen nu allemaal wel
en
, maar over tien jaar is dit nummer al lang in de vergetelheid geraakt en wordt het enkel nog herinnerd als "oja dat was een van die decibel anthems" "echt niet" "jawel hoor maar die vocals zeggen decibel".
En ik ben nu eenmaal iets kritischer dan de meesten hier. Ik heb immers genoeg vergelijkingsmateriaal. Ik kan originaliteit, creativiteit, diversiteit erg waarderen. Mensen die durven te experimenteren en dan niet experimenteren in de zin van, laten we onze stijl nog softer maken zodat er nog meer mensen fan van me zijn. Durven aparte tracks neer te zetten, durven om moeilijke overgangen te maken. Tegenwoordig wordt er allemaal lekker op safe gespeeld en dan net zo lang uitmelken tot de laatste druppel uit de koe is. En gelukkig is het publiek niet al te kritisch (understatement) en laat dit allemaal lekker gebeuren. Iedereen die kritisch is wordt uitgemaakt voor hater of azijnpisser. Tja als je zelf niet in staat bent om een eigen mening te vormen en die te onderbouwen en daarom maar iedereen die gewoon op een nette manier voor zijn mening uitkomt voor haters, azijnpissers en wat dan ook uitmaakt en uiteindelijk ook nog zegt rot een eind op.. Dan denk ik waar maak je je druk over, je luistert over vijf jaar toch weer naar een ander genre. Want hardstyle evolueert en het zal niet altijd zo blijven zoals jij het mooi vind. Tenminste dat is wat mij altijd verteld wordt.
Aangezien ik het wat de mening over de muziek gaat waarschijnlijk eens ben met degene waarop je hier reageert, en na dit te lezen jou volledig gelijk zou geven wil ik hier toch even op reageren.
Ik begrijp een D'railed best. Ik denk ook wel eens van, Lyst weer met z'n negatieve comment(wel altijd goed onderbouwd), en dan heb ik ook wel eens zo van... kunnen de meningen van Hardstyle-liefhebbers(want ik ga er maar van uit dat we dat allemaal zijn hier) zo uiteenlopen? En ja, blijkbaar kan dat.
Veel mensen luisteren alleen muziek om bepaalde redenen. Mensen die relatief kort naar hardstyle luisteren vaak naar de zogenaamde 'hitjes' omdat die populair zijn en vaak op feesten te horen zijn. Mensen zoals lyst luisteren liever naar iets wat ze origineel vinden. Anderen weer per se naar Raw Hardstyle of Early Hardstyle. En vaak per se om zich af te zetten tegen de meer vrolijke platen.
Kijk, voor mij kan elke plaat een topper zijn. Of het nou hard raggen en beuken is, een hands up break met een vrolijke melodie of iets totaal anders. Het gaat mij erom wat voor gevoel ik er bij krijg. Het gevoel dat je uit je dak wilt gaan. Als ik dat gevoel min of meer of heel sterk krijg, dan is het voor mij een goede plaat. En ja dat heb ik vaker bij melodieuze platen maar ook wel bij de hardere.
En dan ben je het een keer niet eens met de mening van bijvoorbeeld Lyst. Maar dan is het nooit verstandig om zo te reageren als D'railed. Als je dan zo'n duidelijk andere mening heb, geef die dan op een normale manier.
JolleNL schreef:
Maar als er veel nieuwe platen in de top 25 staan en het heet de Top 25 ALLERTIJDEN dan horen daar voornamelijk oude nummers in die van veel hogere kwaliteit zijn, dit Decibel anthem is hartstikke leuk en ik vind hem ook heel vet maar vergelijk hem eens met die van Southstylers of die van The Beholder & Ballistic.. dat niveau is gewoon veel hoger. En zo is het met erg veel tracks, als Q zo'n top 25 neerzet moeten ze het niet allertijden noemen maar Top 25 van Q-Dance ofzo.
Die tracks die de Southstylerz en The Beholder & Ballistic gemaakt hebben zijn zeker van hoge kwaliteit. Maar ik vind het niet correct als je nu beweert dat een track die D-Block & S-te-fan maken niet van hoge kwaliteit is. Ze komen dan wel niet elke keer met iets revolutionairs. Het is toch muziek van hoge kwaliteit die door veel mensen gewaardeerd wordt.
En inmiddels is Hardstyle onder de menigte zo populair. De top40 is niet meer van de diehards, maar meer van iedereen. Je kunt het misschien beter vergelijken met popmuziek op het moment. Nu hoor je op SlamFM meestal ook geen muziek meer van de jaren 80 of 90. Nu hoor je op feesten niet meer de macarena, maar dance muziek. En nu hoor je op een doorsnee Q-feest ook geen Early meer maar Hardstyle van nu. Zo raar is dat toch niet? En natuurlijk is er dan wel een groep die nog jaren 80 muziek draait. Zo is er ook nog een groep liefhebbers voor Early, maar die is in verhouding lang zo groot niet.