Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2010 22:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Tel schreef:
RoBinVdHaRdStYleR schreef:
Vind het maar nutteloos naar mijn mening.
je vind het leuk of niet klaar... die reviews bevorderen helemaal niks imo.

Dus jij hebt meer reacties van :drool: / :worship: / :thumbsup: inplaats van de visie van iemand op een nummer?

Dat heb jij ook maar van iemand anders, die tegenspraak is niet meer orgineel

Nee, die smileys zijn orgineel :')
En wie heb jij om te oordelen dat ik dat van iemand anders heb? Als je je mening'goed' kan onderbouwen is het altijd goed! Heb liever iemand die me uitlegt waarom nu-style niet bestaat dan iemand die zegt dat het niet bestaat ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2010 22:40 
 

Omdat Hardstyle, Hardstyle is. Punt. Valt niks meer uit te leggen, misschien met de vraag; Waarom zou het wel bestaan?

En het valt wel héél erg op, na de 1e keer dat (volgens mij Lyst) het zei, ineens 10 andere het ook zeiden. Iedereen is vrij om smileys te gebruiken (Ook om hunzelf ermee te verwoorden). Maar het is wel beetje laag om mensen te bashen die ipv. "goede release" een keer " :thumbsup: " doen. Dit is een forum, iedereen mag zeggen wat hij/zij wilt. Als jij en anderen eraan storen dat sommige niet zo zijn om elke keer 1 A4tje met toelichting te typen, jammer dan. Er zijn ook rotte appels tussen de oogst
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2010 22:52 
 
Hardtraxx Newbie

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2010 22:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Weet jij wel waar een forum voor is mannetje? En als iemand een mening heeft, in dit geval dan ook van Lyst, zou een ander dat dan niet kunnen hebben? Meningen verschillen maar er zijn over eenkomsten.
En waarom zou er geen sub verdeling komen onder hardstyle? Neem een voorbeeld aan hardcore, die heeft ook allerlei subs. Het maakt de muziek veel beter ervan. Iedereen kan zijn eigen gang gaan. De nu-style van tegenwoordig heeft totaal geen variatie. Paar noten bij elkaar, zelfde opbouw alweer en klaar! De raw-hardstyle (of hardstyle zoals ik het blijf noemen, want nu is te soft om hard te noemen) toont de laatste tijd meer variatie, nog niet altijd even goed maar kijk bijvoorbeeld de release van the machine. Hoe gevarieerd die release is, kijk krusaders en je hebt hetzelfde principe.
Ook wil ik totaal niet vergeleken worden met mensen die zichzelf hardstyle lief hebber noemen en geen eens verder komen dan scantraxx/fusion/dutchmasterworks en dan nog geen eens van een Theracords gehoort! Dan vind ik dat je je moet schamen, hardstyle is meer dan je denkt! Orginaliteit wint voor mij, luister eens voor de gein naar het monstertraxx kanaal op youtube. Gevarieert, niet altijd dezelfde opbouw en heerlijk doorgaan met de bass lekker het tempo erin houden en niet zoals de nu-style om de paar minuten een ander nummer draaien van een totaal andere genre. Hiermee bedoel ik dus de break.
Maar jou mening is trouwens wel lekker onderbouwt, hardstyle is hardstyle. Geef dan ook aan waarom dat is.
Denk dat ik mijn verhaal wel een klein beetje duidelijker voor je heb gemaak. ;)

edit: trouwens het kanaal van monstertraxx is het kanaal van Karpe-DM zelf: http://www.youtube.com/user/DjKarpeDM
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2010 00:02 
 

Vriend, ik doel alleen op kopieer gedrag. Zie jij dat nou niet in?
Auto's zijn vanaf het begin ook veranderd en nog steeds heten ze Auto's en geen Nu-Auto oid. En als je zegt dat je geen auto's met muziek mag vergelijken, het gaat om de verandering en niet het product.

Btw, die track Monstertraxx is ook onderhand een kopie van Ombrello Maledetto.

Ik denk dat jij een beeld van mij hebt dat ik alle tracks van HHZ vet vind omdat ie van HHZ is, en dat Scrap Attack mijn favoriete nummer ooit is, think again. Ik heb er alleen gruwelijk de pest in dat ge-alles-kut-enter wat de laatste tijd erg in trek is. Jammer dat dat globale klaag forum niet meer open is als voorheen.
Tegenwoordig vinden "ineens" heel veel mensen de recente hardstyle kut, en alle Theracords releases geweldig, en in zoverre dat het de illusie opwekt bij mij dat ik denk dat sommige mensen denken van; "Als ik dit en dat slecht vind en zus en zo goed dan hoor ik ook bij het praatgroepje"

Maar ik denk dat dit een eindeloze discussie gaat worden waar het uiteindelijk om smaak oid gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2010 00:21 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Leuk dat t over mij gaat, maar ik moest ook weer ontopic.
En trek mijn uitspraken niet zo uit het verband.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2010 01:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Vriend, ik doel alleen op kopieer gedrag. Zie jij dat nou niet in?
Auto's zijn vanaf het begin ook veranderd en nog steeds heten ze Auto's en geen Nu-Auto oid. En als je zegt dat je geen auto's met muziek mag vergelijken, het gaat om de verandering en niet het product.


Een onderscheid in subgenres hoeft niet per se samen te gaan met alles-kut-enter. Sommige auto's zijn luxe auto's en sommige zijn stadsauto's. Auto's zijn auto's, punt uit? Niks beschrijvingen, niks onderscheid, gewoon lekker simpel houden? Sorry dat het hier weer over moet gaan, maar ik word echt schijtziek van mensen die fel tegen enige verduidelijking zijn. Extra benamingen voor verschillende soorten hardstyle zijn alleen een verrijking. Ik luister overigens alle soorten hardstyle, maar vind de verschillende stromingen echt wel genoeg van elkaar verschillen om anders te mogen heten. Wil niet zeggen dat het geen hardstyle meer is of wat dan ook. Subgenres heet dat. Niet minderwaardig, wel duidelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2010 01:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit gaat echt nergens over.

Iemand doet moeite om een review te schrijven er komt kritiek op, PUUR omdat het een review is? Wtf? Vervolgens zegt iemand 'dus jij hebt liever alleen maar smileys' en dat is een foute reactie OMDAT IEMAND ANDERS het een keer eerder heeft gezegd?

Dus ik mag alleen nog maar meningen hebben die mensen nog nooit eerder hebben gehad :/?

Dit is een forum, eindelijk zoekt iemand eens de diepte op en dan is het verkeerd want hardstyle = hardstyle? Sorry maar als je zo gaat denken ben je echt een simpele ziel. Verwijder je account, ga op Partyflock kijken wanneer alle feesten zijn en stamp er lekker op los :thumbup:


Almighty schreef:
Maar het is wel beetje laag om mensen te bashen die ipv. "goede release" een keer " :thumbsup: " doen.

Jij bent een mooie, je draait het precies om. Er werd hier niet gebasht omdat iemand een smiley neerzette, er werd hier in de verdediging geschoten nadat er iemand kritiek kreeg dat hij méér dan alleen een smiley neerzette!

Ben het overigens wel eens met het feit dat de 'haters' zo nu en dan doorslaan, maar dat van dat praatgroepje slaat nergens op. Ik ben iemand die juist kan genieten van melodieuze hardstyle en ik behoor net zo goed tot het 'praatgroepje' - zonder problemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2010 08:54 
 
Hardtraxx Addict

Ik vind het wel leuk om reviews van andere te lezen. Krijg je ook een beetje de indruk wat andere ervan vinden. Ik vind het alleen vreemd dat er voor een nummer een 7.5 en een 6,5 wordt gegeven en in de eindconclusie wordt dan gezegt dat het cijfer overal een 6/6.5 is.. Maargoed verder wel goed verwoord en zeer duidelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2010 09:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mdat 6 het gemiddelde is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2010 11:41 
 
Hardtraxxer

Lekker hoor heb ze alle twee :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2010 20:49 
 
Hardtraxxer

Tel schreef:
RoBinVdHaRdStYleR schreef:
Vind het maar nutteloos naar mijn mening.
je vind het leuk of niet klaar... die reviews bevorderen helemaal niks imo.

Dus jij hebt meer reacties van :drool: / :worship: / :thumbsup: inplaats van de visie van iemand op een nummer?

Liever dat dan een half uur verspillen aan een nutteloze review waar niemand wat aan heeft.
Ik deel liever mijn mening kort en krachtig met de meeste members hier.
Maarja verder ontopic maar want reviews leiden naar leuke discussies right?
"Nee hij had dit moeten doen en zus en zo en bla bla...." nee dat schiet lekker op.... -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2010 21:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

@ RoBinVdHaRdStYleR
een half uur review is een beetje overdreven vind je niet :/ Zoals ik straks al aan gaf vind ik het leuk om te lezen hoe bepaalde mensen tegen nummers aan kijken, goed onderboude mening leest gewoon relax weg! Of ik het er nou mee eens ben of niet... Ik respecteer altijd iemands mening, maar onderbouw die dan alsjeblief dan ook :thumbup:
Almighty schreef:
Btw, die track Monstertraxx is ook onderhand een kopie van Ombrello Maledetto.

ik had het over het youtube kanaal van monstertraxx (het label zelf!). En trouwens dat kopieeer gedrag, ik zie jou doel wel in maar snap mijn doel dan ook! Iemands mening kan ook een mening van iemand anders zijn, en heel toevallig dat mijn mening dat hetzelfde is als die van Lyst.
En btw, ik heb nooit gezegt dat je loverboy bent van hhz ^^ En trouwens jij zegt:
Almighty schreef:
Tegenwoordig vinden "ineens" heel veel mensen de recente hardstyle kut, en alle Theracords releases geweldig,
Maar ik denk dat dit een eindeloze discussie gaat worden waar het uiteindelijk om smaak oid gaat

Idd dat gaat om smaak! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2010 21:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sanderovic schreef:
Ik vind het wel leuk om reviews van andere te lezen. Krijg je ook een beetje de indruk wat andere ervan vinden. Ik vind het alleen vreemd dat er voor een nummer een 7.5 en een 6,5 wordt gegeven en in de eindconclusie wordt dan gezegt dat het cijfer overal een 6/6.5 is.. Maargoed verder wel goed verwoord en zeer duidelijk


die 7,5 en 6,5 zijn voor de tracks zelf. de 6/6.5 is voor de hele release:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2010 22:29 
 
Hardtraxx Addict

Perry'd schreef:
sanderovic schreef:
Ik vind het wel leuk om reviews van andere te lezen. Krijg je ook een beetje de indruk wat andere ervan vinden. Ik vind het alleen vreemd dat er voor een nummer een 7.5 en een 6,5 wordt gegeven en in de eindconclusie wordt dan gezegt dat het cijfer overal een 6/6.5 is.. Maargoed verder wel goed verwoord en zeer duidelijk


die 7,5 en 6,5 zijn voor de tracks zelf. de 6/6.5 is voor de hele release:)


Dat snap ik maar dan had ik het logisch gevonden dat je een gemiddelde had genomen dus op een 7 uit kwam.. Maargoed lekker belangrijk ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2010 20:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:) :P ;) :D :( :$ :cool: :cry: ^^ :huh: :mad: -.- :') >.< :/ :x xd :woot: :love: :drool: :lol: :oh: :thumbup: :thumbdown: :thumbsup: :aww: :bomb: :evil: (L) :innocent: :corn: :list: :sick: :slow: :whistle: :worship: :loving: :yawn: :yay: :yes: :nono: :sleep: :surrender: :clap: :kiss2: :kiss: :beer:

wat een discussies altijd, soms denk ik dat andere perse hun mening door de strot van een ander wil douwen.
Vroeg of laat moet je toch beseffen dat iedereen een eigen mening heeft. accepteer de mening van een ander ook al deel je hem zelf niet is volgens mij niet moeilijk

zo en nu weer on-topic...

deze gaat wel knallen met decibel
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2010 22:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat kunnen mensen zich ook druk maken he :lol:

anyway.. vet nummer. blijft in je kop zitten!
Part I vind ik het best. zit zo'n lekker sfeertje in :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2010 03:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind het wel leuke nummers, vooral Part I, lekker zomers (als ik het me goed herinner dat het Part I was).
Maar ik vind het geen anthems, over een paar maanden ben ik deze tracks wel weer vergeten. En een anthem hoor je niet te vergeten.
Bleeding for the Harder Styles is niet mijn ding, maar laten we eerlijk zijn. Het was wel een geniale plaat, een plaat die je bij blijft en dat hoort een anthem naar mijn mening te doen ;)

Part I krijgt van mij een 7 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2010 14:16 
 
Hardtraxx Newbie

deze mix is inderdaag vet dankje voor upload!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2010 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

insane007 schreef:
deze mix is inderdaag vet dankje voor upload!


epic
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2010 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

insane007 schreef:
deze mix is inderdaag vet dankje voor upload!

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2010 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

insane007 schreef:
deze mix is inderdaag vet dankje voor upload!



graag gedaan knul :thumbup:





ga nou maar weer weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2010 23:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

insane007 schreef:
deze mix is inderdaag vet dankje voor upload!


? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 14:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Part 1 hiervan blijft toch een heerlijke plaat he.. pfff
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

inb4 shitstorm
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle