Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 11:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Tja als jij het woord zomers gebruikt voor blije nummers..
Wordt het natuurlijk niet minder blij van.


dus jij vind bijvoorbeeld het Nummer Gold van Max Enforcer ook Happy hardstyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 11:27 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ja :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 11:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ja :aww:

:huh: mm ok...

kvind wel dat er eeng root verschil is tussen "happy hardstyle" (die term vind ik zoiezo eigenlijk belachelijk)
en een zomers nummer..

gelukkig is iedere mening anders, anders lijken we beetje veel op elkaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 11:32 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

De term zomers wordt alleen gebruikt, om de term happy/blij te maskeren.
Dus je vindt hetzelfde als ik, alleen vind jij het wel mooi :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 11:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
De term zomers wordt alleen gebruikt, om de term happy/blij te maskeren.
Dus je vind hetzelfde als ik, alleen vind jij het wel mooi :P


ben ik het ook niet mee eens xd ik vind echt wel dat er verschil is tussen
een nummer wat een zomers gevoel geeft en een nummer wat gewoon ontzettend blij is! :)

maar buiten het feit dat het een happy hardstyle/zomers nummer is, vind je het geen goed Anthem?

Edit: de voorbeelden die je gaf, zoals Spacer...vind ik geen zomers nummer...maar wel een heel vrolijk nummer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 11:40 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Tja vergeleken met de q anthems van de afgelopen jaren is het wel een redelijk anthem.
Vergeleken met de oude decibel anthems is dit echt waardeloos, wel beter dan BFTHS en City of Intensity.

Spacer wordt door de rest ook gewoon zomers genoemd hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 11:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Tja vergeleken met de q anthems van de afgelopen jaren is het wel een redelijk anthem.
Vergeleken met de oude decibel anthems is dit echt waardeloos, wel beter dan BFTHS en City of Intensity.

Spacer wordt door de rest ook gewoon zomers genoemd hoor :P


hij is inderdaad zoiezo beter als vorig jaar xd die vond ik echt slecht...
maar de ouwe Decibel Anthems zijn harder ja...maar toch vind ik dit een Decibel waardig anthem :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 11:55 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Luister ik andere samples dan jullie?
Ik vind part 1 echt happy hardstyle :sick: , net als spacer en attack again
en part 2 is weer zo'n 13 in een dozijn plaatje met decibel vocals >.<

En laat eens iemand het anthem maken die nog wel creatief kan zijn...


Nee je smaak is gewoon anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 15:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gewoon een goed anthem wat in me kop blijft hangen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 19:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet je dat ik echt KOTS en KOTS misselijk van jou wordt Lyst?

Het is nou eenmaal veranderd! Tegenwoordig is de Hardstyle nu eenmaal zo EN NIET MEER ZOALS 8 a 10 JAAR GELEDEN!

Deal with it jezus zeg.. of ga ergens anders lopen whinen...

Nogmaals.. Het is JOU mening maar zeg dat niet bij IEDER topic dat het crap is.. Dit is gewoon de tegenwoordige tijd van Hardstyle.
En jij kan dat in je eentje echt niet omdraaien hoor! Dus kap AUB met overal die onzinnige comments te plaatsen.. Ben er niet uit om je te bashen maar wordt er een beetje lamlendig van dat ieder topic wat ik
aanklik dat er dan een achterlijke opmerking van jou in staat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ D'Railed schreef:
Weet je dat ik echt KOTS en KOTS misselijk van jou wordt Lyst?

Het is nou eenmaal veranderd! Tegenwoordig is de Hardstyle nu eenmaal zo EN NIET MEER ZOALS 8 a 10 JAAR GELEDEN!

Deal with it jezus zeg.. of ga ergens anders lopen whinen...

Nogmaals.. Het is JOU mening maar zeg dat niet bij IEDER topic dat het crap is.. Dit is gewoon de tegenwoordige tijd van Hardstyle.
En jij kan dat in je eentje echt niet omdraaien hoor! Dus kap AUB met overal die onzinnige comments te plaatsen.. Ben er niet uit om je te bashen maar wordt er een beetje lamlendig van dat ieder topic wat ik
aanklik dat er dan een achterlijke opmerking van jou in staat...

:aww: Lyst zegt tenminste wat hij er slecht aan vind, zoiets kan ik echt stukke meer waarderen als sommige mensen die alles goed vinden (zonder te zeggen waarom). Mensen moeten gewoon eens wat kritischer zijn. Bovendien als je het niet kan vinden met een opmerking kun je ook gewoon verder scrollen en er niks omgeven?
----

Heb part 1 geluisterd, vond het echt meevallen :) Eindelijk weer eens een redelijk anthem die redelijk zomers is maar toch niet te blij is. Komt denk ik vooral door dat er weinig bullshit in de break zit. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 20:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

"Lyst zegt tenminste wat hij er slecht aan vind"

Helemaal mee eens.. maar ieder topic wat je opent staat hetzelfde verhaal .. alles van 2009 - 2010 is slecht in zijn ogen. Maar dat weten we na 1 keer ook wel...
En daarom zei ik : Hij blijft maar doorgaan over het zelfde.. De stijl is nu eenmaal veranderd... Live with it.... Of ga ergens anders lopen zagen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 20:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Tja vergeleken met de q anthems van de afgelopen jaren is het wel een redelijk anthem.
Vergeleken met de oude decibel anthems is dit echt waardeloos, wel beter dan BFTHS en City of Intensity.

Spacer wordt door de rest ook gewoon zomers genoemd hoor :P

City Of Intensity is echt underrated hoor, dat was een goede plaat. Maargoed, dat is alles van BH zo ongeveer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 21:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het dikke platen!!

Punt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 21:22 
 
Hardtraxxer

Sunboom schreef:
Lyst schreef:
Tja vergeleken met de q anthems van de afgelopen jaren is het wel een redelijk anthem.
Vergeleken met de oude decibel anthems is dit echt waardeloos, wel beter dan BFTHS en City of Intensity.

Spacer wordt door de rest ook gewoon zomers genoemd hoor :P

City Of Intensity is echt underrated hoor, dat was een goede plaat. Maargoed, dat is alles van BH zo ongeveer.

BH moet meer tracks maken met een harde kick. Denk dat hij dan meer succes heeft, Niet dat hij dat niet heeft maar ik denk persoonlijk dat hij er dan meer mee bereikt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 21:27 
 
Hardtraxx Veteran

RoBinVdHaRdStYleR schreef:
Sunboom schreef:
Lyst schreef:
Tja vergeleken met de q anthems van de afgelopen jaren is het wel een redelijk anthem.
Vergeleken met de oude decibel anthems is dit echt waardeloos, wel beter dan BFTHS en City of Intensity.

Spacer wordt door de rest ook gewoon zomers genoemd hoor :P

City Of Intensity is echt underrated hoor, dat was een goede plaat. Maargoed, dat is alles van BH zo ongeveer.

BH moet meer tracks maken met een harde kick. Denk dat hij dan meer succes heeft, Niet dat hij dat niet heeft maar ik denk persoonlijk dat hij er dan meer mee bereikt ^^


Als hij nou is begint met die synth van hem te veranderen, zou het al minder standaard zijn :)
Verder vind ik zijn nummertjes vaak nog gewoon lekker ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 22:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RoBinVdHaRdStYleR schreef:
Sunboom schreef:
Lyst schreef:
Tja vergeleken met de q anthems van de afgelopen jaren is het wel een redelijk anthem.
Vergeleken met de oude decibel anthems is dit echt waardeloos, wel beter dan BFTHS en City of Intensity.

Spacer wordt door de rest ook gewoon zomers genoemd hoor :P

City Of Intensity is echt underrated hoor, dat was een goede plaat. Maargoed, dat is alles van BH zo ongeveer.

BH moet meer tracks maken met een harde kick. Denk dat hij dan meer succes heeft, Niet dat hij dat niet heeft maar ik denk persoonlijk dat hij er dan meer mee bereikt ^^

In City Of Intensity zit een hele diepe, harde, volle kick. Nee geen hardcorekick, wat tegenwoordig de enige norm lijkt te zijn, maar wel een harde :) zeker in de in- en outro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 23:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die harde kicks als in Frontliner - Frozen, Zatox - Andromeda, ... dat vind ik pas uber nice kicks :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2010 10:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Echt een super release als je het aan mij vraagt!
:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2010 11:50 
 
Hardtraxxer

Verfrissend dit, eerste anthem in jaren waarvan ik t niet erg zou vinden als ik m ingezet hoor worden op een feest! Liefst met zoveel mogelijk in & outro :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2010 14:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heldig! _0_
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2010 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Flip27 schreef:
Heldig! _0_


overdrijven is ook een vak
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2010 16:26 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

DJ D'Railed schreef:
Weet je dat ik echt KOTS en KOTS misselijk van jou wordt Lyst?

Het is nou eenmaal veranderd! Tegenwoordig is de Hardstyle nu eenmaal zo EN NIET MEER ZOALS 8 a 10 JAAR GELEDEN!

Deal with it jezus zeg.. of ga ergens anders lopen whinen...

Nogmaals.. Het is JOU mening maar zeg dat niet bij IEDER topic dat het crap is.. Dit is gewoon de tegenwoordige tijd van Hardstyle.
En jij kan dat in je eentje echt niet omdraaien hoor! Dus kap AUB met overal die onzinnige comments te plaatsen.. Ben er niet uit om je te bashen maar wordt er een beetje lamlendig van dat ieder topic wat ik
aanklik dat er dan een achterlijke opmerking van jou in staat...


Alleen jammer dat mijn posts altijd netjes onderbouwt zijn en je niks anders dan zulke lage reacties er tegenin kunt brengen he :aww:
Maar ik snap je punt, je wilt geen kritiek lezen op platen die je mooi vind. Jij en ik zijn hetzelfde, ik zie alleen maar positieve comments, terwijl als ik het vergelijk met eerdere anthems, dit het nog steeds niet is. Dit is geen anthem waarvan je over 10 jaar nog zegt van: dat was een klassieker. Anthems als Nuclear Reaction, Bigger Better Louder en Decibel Anthem 2006 staan in de top50 van GHF (die veel representatiever is dan die van Q-dance). En anthems van zulke grote feesten als decibel, defqon en qlimax horen naar mijn mening ook de boeken in te gaan als klassieker en niet als redelijk of wel goed. Want jullie zeggen nu allemaal wel :worship: en :love: , maar over tien jaar is dit nummer al lang in de vergetelheid geraakt en wordt het enkel nog herinnerd als "oja dat was een van die decibel anthems" "echt niet" "jawel hoor maar die vocals zeggen decibel".

En ik ben nu eenmaal iets kritischer dan de meesten hier. Ik heb immers genoeg vergelijkingsmateriaal. Ik kan originaliteit, creativiteit, diversiteit erg waarderen. Mensen die durven te experimenteren en dan niet experimenteren in de zin van, laten we onze stijl nog softer maken zodat er nog meer mensen fan van me zijn. Durven aparte tracks neer te zetten, durven om moeilijke overgangen te maken. Tegenwoordig wordt er allemaal lekker op safe gespeeld en dan net zo lang uitmelken tot de laatste druppel uit de koe is. En gelukkig is het publiek niet al te kritisch (understatement) en laat dit allemaal lekker gebeuren. Iedereen die kritisch is wordt uitgemaakt voor hater of azijnpisser. Tja als je zelf niet in staat bent om een eigen mening te vormen en die te onderbouwen en daarom maar iedereen die gewoon op een nette manier voor zijn mening uitkomt voor haters, azijnpissers en wat dan ook uitmaakt en uiteindelijk ook nog zegt rot een eind op.. Dan denk ik waar maak je je druk over, je luistert over vijf jaar toch weer naar een ander genre. Want hardstyle evolueert en het zal niet altijd zo blijven zoals jij het mooi vind. Tenminste dat is wat mij altijd verteld wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2010 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

johnlienden schreef:

@Lyst: ik wil je niet afkraken en begrijp je punt, maar ik ben het niet met je eens dat de top 50 van GHF representatiever is dan die van Q-Dance.
Q-Dance = jong publiek = nieuwe platen in top 25
GHF = voornamelijk die-hards = veel oudere platen in top 50



Maar als er veel nieuwe platen in de top 25 staan en het heet de Top 25 ALLERTIJDEN dan horen daar voornamelijk oude nummers in die van veel hogere kwaliteit zijn, dit Decibel anthem is hartstikke leuk en ik vind hem ook heel vet maar vergelijk hem eens met die van Southstylers of die van The Beholder & Ballistic.. dat niveau is gewoon veel hoger. En zo is het met erg veel tracks, als Q zo'n top 25 neerzet moeten ze het niet allertijden noemen maar Top 25 van Q-Dance ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2010 17:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben het grotendeels eens met Lyst maar denk ook dat ik er niet mee instem dat de GHF top50 representatiever is. Ook dat publiek is gekleurd.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle