Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Bericht Geplaatst op 15 sep 2016 10:22 
 
Hardtraxx Veteran

Kiloknaller schreef:
Ik heb de full gehoord! Wat verschrikkelijk goed :cry: Het wachten zeker waard!


Je bent wel op promo's laatste tijd man. Vet cool.
Bericht Geplaatst op 15 sep 2016 11:04 
 

Lenny schreef:
Je bent wel op promo's laatste tijd man. Vet cool.


Ach je hoort wel eens wat hé! Niet dat ik hem in m'n bezit heb hoor ;) Ik zal het voortaan voor me houden :thumbup:
Bericht Geplaatst op 15 sep 2016 12:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Kiloknaller schreef:
Ik heb de full gehoord! Wat verschrikkelijk goed :cry: Het wachten zeker waard!


Je bent wel op promo's laatste tijd man. Vet cool.


Hoe oud ben je nou? :D
Bericht Geplaatst op 15 sep 2016 17:53 
 
Hardtraxx Elite

PvO Hardstyle schreef:
:worship: :worship: In 10 seconden meer gevoel en sfeer leggen in een plaat dan een heel Rebelion album bij elkaar! Moge Bas nog even doorgaan met parels maken!


Ik snap dus echt niet waarom je deze vergelijking maakt? Beetje hetzelfde als André Rieu vergelijken met Slayer, twee totaal andere dingen. Plus laat iedereen in zijn/haar waarde, ik heb ook helemaal niks met dat hele Rebelion maar waarom altijd dat gehaat?

Over de plaat: Klinkt weer als vanouds, top dus!
Bericht Geplaatst op 16 sep 2016 11:50 
 
Hardtraxx Veteran

Kaasstaaf schreef:
Lenny schreef:
Kiloknaller schreef:
Ik heb de full gehoord! Wat verschrikkelijk goed :cry: Het wachten zeker waard!


Je bent wel op promo's laatste tijd man. Vet cool.


Hoe oud ben je nou? :D


Staat op mijn profiel. :corn:
Bericht Geplaatst op 20 nov 2016 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb deze op Qlimax gehoord vannacht. Wat een fantastische plaat zeg! :loving:
Bericht Geplaatst op 20 nov 2016 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Ik heb deze op Qlimax gehoord vannacht. Wat een fantastische plaat zeg! :loving:


Nou inderdaad :loving: Dit steekt echt fantastisch in elkaar.
Bericht Geplaatst op 20 nov 2016 12:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



:thumbsup:
Bericht Geplaatst op 20 nov 2016 14:15 
 

rip is alweer weg :(
Bericht Geplaatst op 20 nov 2016 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Titel zou "Noisecontrollers - Spirit Of Hardstyle" zijn

Bas flikt t weer :loving:
Bericht Geplaatst op 20 nov 2016 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow, waar haalt ie het toch vandaan he, wat klinkt dit weer origineel :D Jammer dat Villain z'n smoel niet kan houden.
Bericht Geplaatst op 20 nov 2016 14:41 
 

ik vind alleen dat eerste stukje na de spirit of hardstyle vocal wat minder, maar zodra de synth erin komt :loving: :loving:
Bericht Geplaatst op 20 nov 2016 16:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

niet normaal zo vet :loving: doet me kwa gevoel denken aan Pillars of Creation :loving:
Bericht Geplaatst op 20 nov 2016 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, fucking heerlijk dit! :loving:
Bericht Geplaatst op 20 nov 2016 18:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bowlingbal schreef:
niet normaal zo vet :loving: doet me kwa gevoel denken aan Pillars of Creation :loving:


Dit. Wat een ongekend mooie plaat weer :cry:
Bericht Geplaatst op 20 nov 2016 18:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die kicks gingen ook verschrikkelijk lekker. Zeker een van de fijnste platen die ik gister heb gehoord! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 20 nov 2016 21:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Man wat goed weer :drool:
Bericht Geplaatst op 20 nov 2016 21:29 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Enige plaat die er echt uitsprong in de BM set voor mij. Heel fijn! :drool:
Bericht Geplaatst op 20 nov 2016 22:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze ging heerlijk op Qlimax, lekker zweverig :)
Bericht Geplaatst op 20 nov 2016 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met intro :D Ik vind dat Bas als 1 van de weinigen godsgruwlijke intro's kan maken :love:

Bericht Geplaatst op 20 nov 2016 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan niet kiezen wat ik de beste tracks vond gisteren, beide p1 platen waren erg dik. Maar dit is echt weer noisecontrollers op zijn best :loving:
Bericht Geplaatst op 20 nov 2016 22:56 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijk :loving:
Bericht Geplaatst op 21 nov 2016 16:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Infinite love voor deze :loving:
Bericht Geplaatst op 21 nov 2016 16:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die kick (L) Jeumig, wat een lekkere plaat!
Bericht Geplaatst op 21 nov 2016 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat was die een vette plaat live, genieten :worship: :loving:
laat maar snel komen
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle