Je bent wel op promo's laatste tijd man. Vet cool.Kiloknaller wrote:Ik heb de full gehoord! Wat verschrikkelijk goedHet wachten zeker waard!
Related topics
- View the latest post: 010 Spirit Of Hardstyle Podcast | Presented by Team Spirit
- View the latest post: 009 | Spirit Of Hardstyle Podcast | Presented by Team Spirit
- View the latest post: Chaotic Spirit - Intensity of Sound (Loudness DJ Tool) / Headhunterz & Delete - State Of Colors (Chaotic Spirit Loudness Mash)
- View the latest post: Noisecontrollers - Spirit Of Hardstyle (NCBM Edit)
- View the latest post: Noisecontrollers - Spirit of Sanvean
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
-
K
Ach je hoort wel eens wat hé! Niet dat ik hem in m'n bezit heb hoorLenny wrote:Je bent wel op promo's laatste tijd man. Vet cool.
Hoe oud ben je nou?Lenny wrote:Je bent wel op promo's laatste tijd man. Vet cool.Kiloknaller wrote:Ik heb de full gehoord! Wat verschrikkelijk goedHet wachten zeker waard!
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Ik snap dus echt niet waarom je deze vergelijking maakt? Beetje hetzelfde als André Rieu vergelijken met Slayer, twee totaal andere dingen. Plus laat iedereen in zijn/haar waarde, ik heb ook helemaal niks met dat hele Rebelion maar waarom altijd dat gehaat?PvO Hardstyle wrote:![]()
In 10 seconden meer gevoel en sfeer leggen in een plaat dan een heel Rebelion album bij elkaar! Moge Bas nog even doorgaan met parels maken!
Over de plaat: Klinkt weer als vanouds, top dus!
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Staat op mijn profiel.Kaasstaaf wrote:Hoe oud ben je nou?Lenny wrote:Je bent wel op promo's laatste tijd man. Vet cool.Kiloknaller wrote:Ik heb de full gehoord! Wat verschrikkelijk goedHet wachten zeker waard!
Ik heb deze op Qlimax gehoord vannacht. Wat een fantastische plaat zeg! 
Nou inderdaadTSFH wrote:Ik heb deze op Qlimax gehoord vannacht. Wat een fantastische plaat zeg!
Wow, waar haalt ie het toch vandaan he, wat klinkt dit weer origineel
Jammer dat Villain z'n smoel niet kan houden.
ik vind alleen dat eerste stukje na de spirit of hardstyle vocal wat minder, maar zodra de synth erin komt

niet normaal zo vet
doet me kwa gevoel denken aan Pillars of Creation 
Dit. Wat een ongekend mooie plaat weerBowlingbal wrote:niet normaal zo vetdoet me kwa gevoel denken aan Pillars of Creation
Die kicks gingen ook verschrikkelijk lekker. Zeker een van de fijnste platen die ik gister heb gehoord! 
Enige plaat die er echt uitsprong in de BM set voor mij. Heel fijn! 
Deze ging heerlijk op Qlimax, lekker zweverig 
Ik kan niet kiezen wat ik de beste tracks vond gisteren, beide p1 platen waren erg dik. Maar dit is echt weer noisecontrollers op zijn best 
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Heerlijk 
Die kick
Jeumig, wat een lekkere plaat!