viola martinsson - made of (noisecontrollers remix) misschien ook wel, ik hoop iig wel dat deze erop komt!
Related topics
- View the latest post: 010 Spirit Of Hardstyle Podcast | Presented by Team Spirit
- View the latest post: 009 | Spirit Of Hardstyle Podcast | Presented by Team Spirit
- View the latest post: Chaotic Spirit - Intensity of Sound (Loudness DJ Tool) / Headhunterz & Delete - State Of Colors (Chaotic Spirit Loudness Mash)
- View the latest post: Noisecontrollers - Spirit Of Hardstyle (NCBM Edit)
- View the latest post: Noisecontrollers - Spirit of Sanvean
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
IHardtraxxer
- 160 posts member since 2013
- last seen Feb 2021
En misschien ook wel Noisecontrollers - Earthshaker
Sow inderdaad, dat zou erg vet zijnivo024 wrote:viola martinsson - made of (noisecontrollers remix) misschien ook wel, ik hoop iig wel dat deze erop komt!
Volgens mij mocht deze vanwege rechtswege en copyright niet gereleased wordenBroken Balance wrote:En please Kill The Noise Bootleg.
Deze plaat alleen is het al waard om de vrijdag van Defqon eventueel in m'n eentje naar de Blue te komen tijdens Noisecontrollers
In HQ klinkt ie nog fijner. Zo subtiel die 'oh'tjes'
. Top 10 plaat for sure
-
JHardtraxxer
- 681 posts member since 2009
- last seen Jun 2026
Nou kom op releasen met die hap, nieuw label is bekend nu de eerste 5 releases zijn gepland, nu uitbrengen graag, wacht al zolang op deze plaat voor mij de TOTY 
Ik heb deze eigenlijk nog niet eens goed geluisterd. Gisteren toevallig even een ripje van youtube even opgezet en weet eigenlijk nog niet wat ik er van moet verwachten. Bouwt wel lekker de spanning op 
Haha echt he, vorig jaar Decibel voor het eerst gedraaid geloof ikjeff wrote:Nou kom op releasen met die hap, nieuw label is bekend nu de eerste 5 releases zijn gepland, nu uitbrengen graag, wacht al zolang op deze plaat voor mij de TOTY
Zolang volgens mij ook weer nietSwapiamente wrote:Haha echt he, vorig jaar Decibel voor het eerst gedraaid geloof ikjeff wrote:Nou kom op releasen met die hap, nieuw label is bekend nu de eerste 5 releases zijn gepland, nu uitbrengen graag, wacht al zolang op deze plaat voor mij de TOTY
Kijk eens naar de beginpostNuracore wrote:Zolang volgens mij ook weer nietSwapiamente wrote:Haha echt he, vorig jaar Decibel voor het eerst gedraaid geloof ikjeff wrote:Nou kom op releasen met die hap, nieuw label is bekend nu de eerste 5 releases zijn gepland, nu uitbrengen graag, wacht al zolang op deze plaat voor mij de TOTY. Dacht hem voor het eerst op Qlimax te horen ?
-
JHardtraxxer
- 51 posts member since 2016
Eindelijk een volledige preview en wat is deze track toch heerlijk

Deze gaat echt niet vervelen gewoon...
Vooral de opbouw naar, en de tweede climax vind ik echt heerlijk. 
Ook probs voor de lengte van de track, zulke parels verdienen het om zo lang te duren. 
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Wat een heerlijk nummer en wat klinken die kicks toch heerlijk duidelijk!
En dan.. Die opbouw naar de 2e qlimax klinkt ook echt super tof. Geweldig nummer!
En dan.. Die opbouw naar de 2e qlimax klinkt ook echt super tof. Geweldig nummer!