Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 44  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 13:41 

Hardtraxx Veteran

Hidden Source schreef:
Wildstylerz schreef:
ninja en repelsteeltje set you free dan :oh: ?

Ninja = Interview, die naam is verandert.

Door de Youtube-community. Nooit een naam aan gegeven.

Nogmaals: Die gratis tracks die komen wel. Houd het hier even over het album zelf aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 16:39 

Hardtraxxer

Gepre-orderd op Hardstyle.com maar heb nog steeds niks binnen, zelfs geen mail dat ie verzonden is.
Hebben meer mensen hier last van
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 16:51 

Hardtraxx Elite

Wanneer heb je besteld en hoe heb je betaald? Ik heb namelijk gisteren besteld en betaald via iDeal, maar het bedrag is nog niet van mijn rekening afgeschreven...

Edit: Is wel afgeschreven, had niet goed gekeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 17:02 

Hardtraxx Addict

Maximum schreef:
Noisecontrollers - You Dont Own Me
Noisecontrollers - Faces Of Creation
Noisecontrollers - Reinfoce
Noisecontrollers - Milkshake
Noisecontrollers - Joke The Joker
Noisecontrollers - Feel It
Noisecontrollers - Activated
Noisecontrollers - We Move
Noisecontrollers - Shockwaves
Noisecontrollers - Give You Bassline

Heb deze allemaal al. Btw; Activated is allang uit (op het Wanna Freak You Vinyl).
Hoe ik aan de andere kom? Geen idee eigenlijk. :whistle:

EDIT: sorry had over Khadber's post heen gelezen. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 18:09 

Hardtraxx Addict

Juupie schreef:
Gepre-orderd op Hardstyle.com maar heb nog steeds niks binnen, zelfs geen mail dat ie verzonden is.

Zou ff contact nemen met de support, meestal heb je dan binnen 24u antwoord! Ik had de cd van second identity toen ontvangen met een dikke kras :huh: Terug gestuurd en kreeg een nieuwe :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 18:21 

Hardtraxx Elite

jambekkie schreef:
Ik heb nog steeds niks ontvangen :cry:

Heb het inmiddels binnen, gelukkig maar. Meteen de tracks door het huis geramd! Heb alleen geen handtekening, niet op de cd, niet op de poster :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 18:28 

Hardtraxx Veteran

Poehh wat erg zeg! Geen handtekening. Als ik jou was zou ik om een nieuwe vragen! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 18:32 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
Poehh wat erg zeg! Geen handtekening. Als ik jou was zou ik om een nieuwe vragen! :cry:

Beloofd is beloofd hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 18:34 

Hardtraxx Veteran

jambekkie schreef:
jambekkie schreef:
Ik heb nog steeds niks ontvangen :cry:

Heb het inmiddels binnen, gelukkig maar. Meteen de tracks door het huis geramd! Heb alleen geen handtekening, niet op de cd, niet op de poster :cry:

Boehoehoe
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 18:41 

Hardtraxx Veteran

jambekkie schreef:
Daveytl schreef:

Beloofd is beloofd hoor

Een handtekening..... serieus wat heb je d'r aan??
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 18:44 

Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
jambekkie schreef:
Daveytl schreef:

Beloofd is beloofd hoor

lees m'n onderschrift maar even :P :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 18:50 

Hardtraxx Elite

Hahahahaha je bent echt grappig, ik moet erom lachen :lol: Echt respect voor je onderschrift.

Tis gewoon dikke troll, why so serious peeps? \ :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 18:52 

Juupie schreef:

same problem, vrijdag besteld.. da fuq?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 19:26 

Artiest

Als hij betaald heeft en/of als hem beloofd is dat er een handtekening zou komen dan heeft hij toch recht daarover te klagen bij de retailer? Vindt de reacties een beetje vreemd om te doen alsof die zich drukt maakt om niets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 19:45 

Donateur

Daveytl schreef:
jambekkie schreef:
Daveytl schreef:

Beloofd is beloofd hoor

Dat kan iemand toch leuk vinden? Meneertje comentaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 20:06 

Hardtraxxer

Zygoma schreef:
Wanneer heb je besteld en hoe heb je betaald? Ik heb namelijk gisteren besteld en betaald via iDeal, maar het bedrag is nog niet van mijn rekening afgeschreven...

sanderovic schreef:
Zou ff contact nemen met de support, meestal heb je dan binnen 24u antwoord! Ik had de cd van second identity toen ontvangen met een dikke kras :huh: Terug gestuurd en kreeg een nieuwe :)

Had m op 16 februari al besteld, geld was afgeschreven maar geen cd.
Logde ik vanmiddag in op me hardstyle.com account stond er opeens bij orders 'cancelled' terwijl ik gewoon betaald had. Nu maar hopen dat me ticket wordt behandeld :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 22:50 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Een HANDTEKENING? Are you kidding me?

Dark Pact schreef:
Als hij betaald heeft en/of als hem beloofd is dat er een handtekening zou komen dan heeft hij toch recht daarover te klagen bij de retailer? Vindt de reacties een beetje vreemd om te doen alsof die zich drukt maakt om niets.

Kom op zeg, alsof je om zo'n klein nutteloos krabbeltje gaat zeiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 23:06 

Hardtraxx Veteran

Mag ik jouw handtekening Davey? :$ Lijkt mij echt geweldig om jouw krabbeltje te hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 08:42 

Juupie schreef:
Zygoma schreef:

sanderovic schreef:

Had m op 16 februari al besteld, geld was afgeschreven maar geen cd.
Logde ik vanmiddag in op me hardstyle.com account stond er opeens bij orders 'cancelled' terwijl ik gewoon betaald had. Nu maar hopen dat me ticket wordt behandeld :)

Heb hetzelfde met dat gecancelled :/ Terwijl het wel is afgeschreven... Ik wordt nu wel een beetje boos op die praktijken van of ABN of hardstyle.com... Heb al 4 x dit jaar dat ik geld overboek of hoor te ontvangen, het wel afgeschreven wordt, maar de ontvanger niks krijgt... Moet ik er zelf achteraan gaan anders houden ze het ofzo? :mad: :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 09:57 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
roberttt schreef:

Een HANDTEKENING? Are you kidding me?

Dark Pact schreef:

Kom op zeg, alsof je om zo'n klein nutteloos krabbeltje gaat zeiken.

kun je net zo goed het album downloaden, wat heb je aan zo'n nutteloze cd en hoes als je het digitaal kan krijgen...

het hier om originaliteit.

ik zou ook gewoon mailen hoor. er is is je iets belooft meegeleverd te krijgen en je ontvangt het niet. Dat is net als dat je 54 euro terug krijgt gestort in plaats van 56 euro. kom op.. het is maar 2 euro?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 10:56 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
kun je net zo goed het album downloaden, wat heb je aan zo'n nutteloze cd en hoes als je het digitaal kan krijgen...

Jij snapt het! :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 12:47 

Hardtraxx Newbie

Ummm, allereerst: .flacs... Ten tweede, ik vind digitaal dingen bewaren niet echt veilig. Wie zegt dat iTunes voor eeuwig in z'n huidige vorm blijft bestaan? Of wat voor service dan ook? Wie zegt dat je harde schijf niet de geest geeft? Ik heb nooit echt trek om overal 20 backups van te maken... Dan kun je het natuurlijk altijd zelf branden, maar ik vind als je het dan toch al op cd neemt, dan kun je het maar beter gelijk goed doen. :) (Zeker omdat digitale downloads vaak nog even duur zijn als een fysiek album, hoe krom is dat!?)

Muziek die ik echt goed vind en voor het nageslacht wil bewaren, neem ik toch echt op album. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 13:35 

Hardtraxxer

DissOrder schreef:
Ummm, allereerst: .flacs... Ten tweede, ik vind digitaal dingen bewaren niet echt veilig. Wie zegt dat iTunes voor eeuwig in z'n huidige vorm blijft bestaan? Of wat voor service dan ook? Wie zegt dat je harde schijf niet de geest geeft? Ik heb nooit echt trek om overal 20 backups van te maken... Dan kun je het natuurlijk altijd zelf branden, maar ik vind als je het dan toch al op cd neemt, dan kun je het maar beter gelijk goed doen. :) (Zeker omdat digitale downloads vaak nog even duur zijn als een fysiek album, hoe krom is dat!?)

Muziek die ik echt goed vind en voor het nageslacht wil bewaren, neem ik toch echt op album. :)

Bij mij sneuvelt er vaker een cd dan een harde schijf/usb stick maar dat kan aan mij liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 13:49 

Hardtraxx Newbie

Ik heb nog een hoop CD's uit de jaren 80 en 90 die het nog prima doen. In heel mijn leven is er 1 CD gesneuveld en die heb ik als klein kind gesloopt. :x

Maar ik loop thuis ook niet constant cd's te draaien. Ik rip ze gewoon naar m'n pc en dan verdwijnen ze in de kast. In de auto draai ik ze ook niet, daar heb ik een iPod en aux-kabel voor. Ik gebruik de CD's eigenlijk alleen om op oude stereo torens af te kunnen spelen of om opnieuw te rippen als ik een nieuwe PC heb of m'n harde schijf heb gewiped. :)

Als je er gewoon zuinig mee omgaat mee omgaat, dan kan er weinig mee gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 14:32 

Hardtraxx Veteran

DissOrder schreef:
Ik heb nog een hoop CD's uit de jaren 80 en 90 die het nog prima doen. In heel mijn leven is er 1 CD gesneuveld en die heb ik als klein kind gesloopt. :x

Maar ik loop thuis ook niet constant cd's te draaien. Ik rip ze gewoon naar m'n pc en dan verdwijnen ze in de kast. In de auto draai ik ze ook niet, daar heb ik een iPod en aux-kabel voor. Ik gebruik de CD's eigenlijk alleen om op oude stereo torens af te kunnen spelen of om opnieuw te rippen als ik een nieuwe PC heb of m'n harde schijf heb gewiped. :)

Als je er gewoon zuinig mee omgaat mee omgaat, dan kan er weinig mee gebeuren.

zoiets heet back up + dat bijv hs.com je koop geschiedenis bewaard. zolang jij je facture hebt in je mail (die vaak bij google in de back up zit) kun je de plaat gewoon opnieuw downloaden waar je wilt. Bij Cd's is het vaak dat ze uiteindelijk olie vlekken krijgen of krassen en na aantal keren poleisten data verlies krijgen. :)
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 44  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle