Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 44  Volgende
Bericht Geplaatst op 26 jan 2012 02:03 

Hardtraxx Veteran

Dit album gaat denk ik wel over alle vorige artiesten album heen. :P
Heb volgens mij nog geen 1 track gehoord die kut was :P Vooral E=NC2 en Pillars of Creation (En voor veel So High) zijn toch echt wel geniale nummers ^^
Bericht Geplaatst op 26 jan 2012 02:04 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Heb volgens mij nog geen 1 track gehoord die kut was :P Vooral E=NC2 en Pillars of Creation (En voor veel So High) zijn toch echt wel geniale nummers ^^

Dat dus, wat een geniale tracks zeg :loving:
Bericht Geplaatst op 26 jan 2012 02:05 

Hardtraxx Addict

Rawbin schreef:

Moonraker en Universe Was Born ook :loving: . Kan geen slechte nieuwe tracks van Noisecontrollers opnoemen. :D
Bericht Geplaatst op 26 jan 2012 02:45 

Hardtraxx Veteran

Ik neem aan dat die Crump remix van Ran-D, daar vind ik niet heel veel aan :P maar voor de rest is het allemaal kwalitatief hoogstaande tracks :)
Bericht Geplaatst op 26 jan 2012 10:01 

Hardtraxxer

Deze cd is een zekerheidje, wordt sowieso aangeschaft!
Wat een nummers! Universe was Born, So High, Pillars of Creation :bomb:
Bericht Geplaatst op 26 jan 2012 11:08 

Hardtraxxer

Ik heb nog nooit zo uitgekeken naar een album. Dit moet echt een KNALLER worden :yay: !!
Bericht Geplaatst op 26 jan 2012 18:04 

Hardtraxx Crew

Dat ze ff opschieten daar, hebben hebben hebben :drool:
Bericht Geplaatst op 26 jan 2012 19:12 

Hardtraxx Veteran

million miles away remix :worship:
Bericht Geplaatst op 26 jan 2012 19:23 

Hardtraxx Veteran

jaron123 schreef:
Ooh zo! Ja geen id, ben ook wel benieuwd op zich..

Heb al een aantal pittige discussies met Pavelow gehad en heb geinformeerd bij de mods. Volgens Khadber is t hem echt. Zal wel dan.
Bericht Geplaatst op 26 jan 2012 23:26 

Hardtraxx Elite

Hard With Style Ripje.

Bericht Geplaatst op 26 jan 2012 23:59 

Hardtraxxer

Hebben toch veel mensen gelijk krijgen hij zat er inderdaad in
Bericht Geplaatst op 27 jan 2012 13:28 

Hardtraxx Elite

p-stylez schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Na een keer een middagje wat anders te hebben gedaan dan op hardtraxx hangen toch nog even reageren.

Pavelow:
Ik produceer de tracks van Pavelow, Noisecontrollers en Kasparov. Arjan zorgt weer voor de mastering van de NC-tracks en de live-act. Belangrijke live-acts of projecten als Anthems gaan we weer samen zitten Hoop dat het zo duidelijk is. :-)

Denk dat dit verhaal deels de theorie van p-stylez onderbouwt. Liveact stelt echt weinig voor, en als Bas niks produced dan valt er voor Arjen sowieso weinig te masteren. Dus denk ik dat Bas wel degelijk een grotere invloed heeft.

Verder vind ik de cover sowieso niet mooi, maar dat is een ander verhaal. Benieuwd naar de tracklist, de laatste tracks van de NC zijn erg goed. Daar valt ondanks mijn eerdere kritiek niks op af te dingen.

Dat is min of meer wat ik probeer te zeggen, ik vind het gewoon een rare cover. Maargoed ik zal er niet over door gaan.

Heel erg benieuwd naar dit album, en waarschijnlijk wordt dit ook één van de weinige die ik ook echt ga kopen. Laat maar komen!

Als jij een foto van een aap met een dildo in zijn hand ziet, denk je toch ook niet van "o alle apen gebruiken dildo's"
Bericht Geplaatst op 27 jan 2012 14:41 

Hardtraxx Addict

SkiggyRapz18 schreef:
p-stylez schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Na een keer een middagje wat anders te hebben gedaan dan op hardtraxx hangen toch nog even reageren.

Pavelow:
Ik produceer de tracks van Pavelow, Noisecontrollers en Kasparov. Arjan zorgt weer voor de mastering van de NC-tracks en de live-act. Belangrijke live-acts of projecten als Anthems gaan we weer samen zitten Hoop dat het zo duidelijk is. :-)

Denk dat dit verhaal deels de theorie van p-stylez onderbouwt. Liveact stelt echt weinig voor, en als Bas niks produced dan valt er voor Arjen sowieso weinig te masteren. Dus denk ik dat Bas wel degelijk een grotere invloed heeft.

Verder vind ik de cover sowieso niet mooi, maar dat is een ander verhaal. Benieuwd naar de tracklist, de laatste tracks van de NC zijn erg goed. Daar valt ondanks mijn eerdere kritiek niks op af te dingen.

Dat is min of meer wat ik probeer te zeggen, ik vind het gewoon een rare cover. Maargoed ik zal er niet over door gaan.

Heel erg benieuwd naar dit album, en waarschijnlijk wordt dit ook één van de weinige die ik ook echt ga kopen. Laat maar komen!

Als jij een foto van een aap met een dildo in zijn hand ziet, denk je toch ook niet van "o alle apen gebruiken dildo's"

wat een vergelijking
Bericht Geplaatst op 27 jan 2012 14:49 

Hardtraxx Newbie

Komt sowieso een Donkey Rollers track op het album :woot:

NC op Facebook:
''We have so much news for u but can't tell yet :-(.........
We will make it up with you.

We absolutely love the Donkies. So here is a classic to start the weekend with it.
FUCKING AWESOME they will be on our upcoming album E=NC2''

''Filmpje van Donkey Rollers - Revolutions''

Betekend dit dat Revolutions op het album komt, of gewoon een track van de Donkeys? :)
Bericht Geplaatst op 27 jan 2012 14:51 

Hardtraxxer

Waarschijnlijk gewoon Noisecontrollers - Revolution is Here (Donkey Rollers Remix)
Bericht Geplaatst op 27 jan 2012 14:56 

Hardtraxx Newbie

Ja daar dacht ik dus eigenlijk meteen ook al aan nadat ik mijn bericht had geplaatst.
Zal inderdaad wel gewoon Revolution Is Here (Donkey Rollers Remix) zijn. :)

Ben wel benieuwd wat voor nieuws ze gaan brengen in ieder geval....
Bericht Geplaatst op 27 jan 2012 15:06 

Hardtraxx Elite

RStyle32 schreef:

NC op Facebook:

We absolutely love the Donkies. So here is a classic to start the weekend with it.

Betekend dit dat Revolutions op het album komt, of gewoon een track van de Donkeys? :)

Wat ze dus eigenlijk zeggen is... Hier heb je alvast een klassiek filmpje van de Donkey Rollers om je weekend goed te kunnen beginnen (Revolutions), we zijn zo trots dat de Donkey Rollers op ons album komen(Revolution is Here Remix) :thumbup:
Bericht Geplaatst op 27 jan 2012 17:27 

Hardtraxx Veteran

E=NC2 :worship:
Bericht Geplaatst op 28 jan 2012 22:05 

Hardtraxx Veteran

SkiggyRapz18 schreef:
RStyle32 schreef:

NC op Facebook:

Wat ze dus eigenlijk zeggen is... Hier heb je alvast een klassiek filmpje van de Donkey Rollers om je weekend goed te kunnen beginnen (Revolutions), we zijn zo trots dat de Donkey Rollers op ons album komen(Revolution is Here Remix) :thumbup:

Je snapt het niet! Ze zetten gewoon Revolutions erop, ze krijgen zo vaak de vraag om een keer een oud plaatje te draaien dat ze dit besloten hebben!
Bericht Geplaatst op 28 jan 2012 23:41 

Hardtraxx Veteran

Roebén schreef:
E=NC2 :worship:
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 05:49 

Hardtraxx Veteran

@ GangsterD,

Trololololololololol -.-
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 16:55 

Hardtraxx Newbie

Kijk echt onwijs naar dit album uit! :yay:
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 16:57 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
RStyle32 schreef:

NC op Facebook:

Je snapt het niet! Ze zetten gewoon Revolutions erop, ze krijgen zo vaak de vraag om een keer een oud plaatje te draaien dat ze dit besloten hebben!

:lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:37 

Hardtraxx Veteran

Tracklist duurtlang!! ^^
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:10 

enige kans dat deze voor 11 feb uitkomt?? wil voor me verjaardag :love:
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 44  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle