Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 44  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 00:10 

Hardtraxxer

ze hadden op zijn minst ff 2 /3 leuke releases uit kunnen brengen

digital age is toch ook een aanfluiting zo, zeker hoe het werd aangekondigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 00:11 

Hardtraxx Veteran

Na een keer een middagje wat anders te hebben gedaan dan op hardtraxx hangen toch nog even reageren.

Pavelow:
Ik produceer de tracks van Pavelow, Noisecontrollers en Kasparov. Arjan zorgt weer voor de mastering van de NC-tracks en de live-act. Belangrijke live-acts of projecten als Anthems gaan we weer samen zitten Hoop dat het zo duidelijk is. :-)

Denk dat dit verhaal deels de theorie van p-stylez onderbouwt. Liveact stelt echt weinig voor, en als Bas niks produced dan valt er voor Arjen sowieso weinig te masteren. Dus denk ik dat Bas wel degelijk een grotere invloed heeft.

Verder vind ik de cover sowieso niet mooi, maar dat is een ander verhaal. Benieuwd naar de tracklist, de laatste tracks van de NC zijn erg goed. Daar valt ondanks mijn eerdere kritiek niks op af te dingen.

Jay schreef:
een jaar noem ik een Hele tijd

digital age release ergens vorig jaar

en nog ff t defqon anthem en da was t dan

album heb je ook niet zo maar in elkaar

Hardtraxxer

neemt niet weg dat hun muziek top is natuurlijk vind het alleen vreemd dat t zo stil is geweest rondom hun / wildstylez / digital age
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 00:12 

Hardtraxx Veteran

En ondertussen hebben we twee Wildstylez tracks gratis gehad en is NC bezig met een album. Veel andere smaken zijn er op het moment niet bij Digital Age, dus is het niet zo gek dat het even stil is. Komt allemaal echt wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 00:13 

2012 word hét jaar voor Digital Age?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 00:13 

Hardtraxx Crew

Ik vind het eigenlijk een hele gave cover hoor :) Gewoon niet te moeilijk en lekker duidelijk. Beter dan al die gefotoshopte van de laatste tijd. Maar wat er binnenin komt te zitten is nog genialer :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 00:15 

Hardtraxxer

naja ik blijf bij mijn mening

misschien is hun kwaliteit beter, besteden ze meer aandacht aan tracks....

maar ik vind t gewoon raar dat als je met een hoop bombarie en poeha zon nieuw label aankondig , vervolgens 10 releases doet begin vorig jaar en danbijna een heel jaar niks released
vind ik echt vreemd, komt wildstylez soms ook met een album dan ? die moet toch ook een berg tracks hebben liggen nu zowat
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 00:16 

Hardtraxx Crew

Jay schreef:
komt wildstylez soms ook met een album dan ? die moet toch ook een berg tracks hebben liggen nu zowat

Als ik eerlijk ben zou ik daar niet raar van opkijken, mocht dat zo zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 00:18 

Hardtraxx Veteran

Maar goed. We gaan wel weer afdwalen van het onderwerp (mede mijn fout overigens).

Terug ontopic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 00:21 

Hardtraxxer

ok mijn standpunt :

Lijkt me zeker een goede cd , bedoel noisecontrollers zijn echt goede producers maar vind de hype die je ziet ontstaan wel weer overdreven
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 00:49 

Bierkoning

Bedankt voor je 32-voudige toelichting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 00:50 

Hardtraxxer

Aah komop zeg!
Denken jullie nou echt dat 1 foto meteen weer een verhouding weergeeft tussen 2 dj/producers die samen wel 2143123123x een act samen hebben gegeven. IMO zijn ze even belangrijk, klaar -.-
OT: Zéér hoge verwachtingen bij dit album :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 01:23 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
En ondertussen hebben we twee Wildstylez tracks gratis gehad

en niet te vergeten lose my mind die op midify komt, future shock, let it go, kick back, feel the rhythm rmx en tonight rmx. Dan vind ik t niet gek dat er maar 3 unreleased solo's (shadow, lonely, feel my fire rmx) ten hore zijn gebracht, is druk bezig geweest met collabs en A2 platen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 10:35 

Khadber schreef:
Maar goed. We gaan wel weer afdwalen van het onderwerp (mede mijn fout overigens).

Terug ontopic.

:list: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 12:18 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Na een keer een middagje wat anders te hebben gedaan dan op hardtraxx hangen toch nog even reageren.

Pavelow:
Ik produceer de tracks van Pavelow, Noisecontrollers en Kasparov. Arjan zorgt weer voor de mastering van de NC-tracks en de live-act. Belangrijke live-acts of projecten als Anthems gaan we weer samen zitten Hoop dat het zo duidelijk is. :-)

Denk dat dit verhaal deels de theorie van p-stylez onderbouwt. Liveact stelt echt weinig voor, en als Bas niks produced dan valt er voor Arjen sowieso weinig te masteren. Dus denk ik dat Bas wel degelijk een grotere invloed heeft.

Verder vind ik de cover sowieso niet mooi, maar dat is een ander verhaal. Benieuwd naar de tracklist, de laatste tracks van de NC zijn erg goed. Daar valt ondanks mijn eerdere kritiek niks op af te dingen.

Dat is min of meer wat ik probeer te zeggen, ik vind het gewoon een rare cover. Maargoed ik zal er niet over door gaan.

Heel erg benieuwd naar dit album, en waarschijnlijk wordt dit ook één van de weinige die ik ook echt ga kopen. Laat maar komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 12:24 

Hardtraxx Veteran

Hahaha Arjan met die telefoon :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 17:14 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
Kepro schreef:
Het enige wat ik wil is Ninja :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 17:47 

Hardtraxx Addict

Koenusz schreef:
Pommer schreef:
Kepro schreef:
Het enige wat ik wil is Ninja :love:

Die track heet geen Ninja, die heet Interview.

Improve vind ik ook nog wel een vette track die ik nog wel eens gereleased wil zien.

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 17:47 

Hardtraxx Elite

als bas als enige produceert vind ik het wel vreemd dat er op de fusion site gewoon Written and composed by Bas Oskam and Arjan Terpstra. staat. Bij fusion staat er altijd iedereen bij die heeft meegewerkt zo staat Michel Pollen er ook bij zany bijvoorbeeld soms bij als die dan heeft geholpen ofzo dus vind het nogsteeds vreemd verhaal. Hoe weten we dat die pavelow ook echt bas oskam is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 18:02 

Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
als bas als enige produceert vind ik het wel vreemd dat er op de fusion site gewoon Written and composed by Bas Oskam and Arjan Terpstra. staat. Bij fusion staat er altijd iedereen bij die heeft meegewerkt zo staat Michel Pollen er ook bij zany bijvoorbeeld soms bij als die dan heeft geholpen ofzo dus vind het nogsteeds vreemd verhaal. Hoe weten we dat die pavelow ook echt bas oskam is?

Ik snap niet precies wat je vraag nou is, maar written and composed betekent dus ook de mastering wat Arjan dus ook doet. En dat pavelow Bas Osmam is geeft ie ook zelf aan, en of ie het produceert nou luister maar naar de tracks zelf, je hoort de NC sounds erin terug dus als dat je vraag is, denk ik dat het antwoord een ja is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 18:12 

Hardtraxx Veteran

jaron123 schreef:
emmerick schreef:

Ik snap niet precies wat je vraag nou is, maar written and composed betekent dus ook de mastering wat Arjan dus ook doet. En dat pavelow Bas Osmam is geeft ie ook zelf aan, en of ie het produceert nou luister maar naar de tracks zelf, je hoort de NC sounds erin terug dus als dat je vraag is, denk ik dat het antwoord een ja is.

De user Pavelow op Hardtraxx bedoelt ie. Volgens mij is dat wel ooit gecontroleerd, maar weet het niet zeker. Bij Fusion klopt ook niet altijd alles. Jowan staat er soms ook bij, terwijl hij niet meeproduceert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 18:52 

Hardtraxx Veteran

Ooh zo! Ja geen id, ben ook wel benieuwd op zich..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 22:59 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:
2012 word hét jaar voor Digital Age?

Dat zou 2011 al worden, is het imo zeker niet geworden..

Ben nog best wel benieuwd naar de CD :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 01:08 

Hardtraxx Addict

ik ben zeer zeker benieuwd. sommige meesterlijke nummers. :P
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 44  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle