Gangsterdwerg schreef:
Na een keer een middagje wat anders te hebben gedaan dan op hardtraxx hangen toch nog even reageren.
Pavelow:
Ik produceer de tracks van Pavelow, Noisecontrollers en Kasparov. Arjan zorgt weer voor de mastering van de NC-tracks en de live-act. Belangrijke live-acts of projecten als Anthems gaan we weer samen zitten Hoop dat het zo duidelijk is. :-)
Denk dat dit verhaal deels de theorie van p-stylez onderbouwt. Liveact stelt echt weinig voor, en als Bas niks produced dan valt er voor Arjen sowieso weinig te masteren. Dus denk ik dat Bas wel degelijk een grotere invloed heeft.
Verder vind ik de cover sowieso niet mooi, maar dat is een ander verhaal. Benieuwd naar de tracklist, de laatste tracks van de NC zijn erg goed. Daar valt ondanks mijn eerdere kritiek niks op af te dingen.
Dat is min of meer wat ik probeer te zeggen, ik vind het gewoon een rare cover. Maargoed ik zal er niet over door gaan.
Heel erg benieuwd naar dit album, en waarschijnlijk wordt dit ook één van de weinige die ik ook echt ga kopen. Laat maar komen!