Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 44  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 13:22 

Artiest

Zolang Moonraker er maar op staat, meer hoef ik niet te horen, ik zet die track toch op repeat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 13:52 

Hardtraxxer

Dat zit wel goed met deze cd! Moonraker, So High, Pillars of Creation, E=NC2, Quatre Mains en al die andere heerlijke tracks.
Hopen dat de samplers er snel achteraan komen net als Till Daybreak Meets!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 14:40 

Hardtraxx Veteran

Laat maar snel komen dat album ! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 14:46 

Hardtraxx Addict

@facebook:
Noisecontrollers

Who wants to see something special :)?

Misschien dat ze zo meer bekend maken ? ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 16:41 

Hardtraxx Elite

Zygoma schreef:
Fusionmania schreef:
E staat voor NC kwadraat en staat voor de kracht, snelheid die ze in hun tracks stoppen. :)

E is energie, c is lichtsnelheid, m is massa. Geen kracht dus in deze formule :P

Maar N is wel degelijk kracht ;) dus ik vind hem eigenlijk wel goed bedacht!

J9_ schreef:
Dit album gaat voor mij persoonlijk echt heel hoog komen denk ik. Wat een platen zeg! Ben heel erg benieuwd :)

Hee jij bent die lekkere van Partyflock!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 16:52 

Artiest

Hoogstwaarschijnlijk de eerste CD sinds tijden die ik werkelijk ga kopen in de winkel, zo goed :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 17:12 

Hardtraxx Addict

Sunboom schreef:
J9_ schreef:
Dit album gaat voor mij persoonlijk echt heel hoog komen denk ik. Wat een platen zeg! Ben heel erg benieuwd :)

Hee jij bent die lekkere van Partyflock!

Hoewel ik het punt wat je hier maakt niet kan ontkrachten, wil ik je toch melden dat de wijze waarop je de constatering overbrengt, niet geheel subtiel is. ;)

Kort gezegd: Lol, subtiel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 17:14 

Artiest

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 17:14 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
De cover.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 17:16 

Hardtraxx Veteran

Waanzinnig gave cover! Superstijltje! Enige minpuntje vind ik misschien het kijken op een telefoon, vind dat niet altijd even sociaal, maar kan aan mij liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 17:18 

Hardtraxx Veteran

Arjan kijkt wel stoer naar zijn telefoon :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 17:21 

Bierkoning

Hoezo kijkt Arjan op z'n telefoon, aparte keuze :P

Ik had iets 'wetenschappelijks' of iets met het heelal verwacht eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 17:22 

Hardtraxxer

Vette cover, behalve zoals Khadber al zij het kijken naar de telefoon.
Hoop dat er ook snel nu een tracklist volgdt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 17:26 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Waanzinnig gave cover! Superstijltje! Enige minpuntje vind ik misschien het kijken op een telefoon, vind dat niet altijd even sociaal, maar kan aan mij liggen.

Weerspiegelt opzich ook wel weer heel goed met hoe Arjan is! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 17:26 

Hardtraxxer

Misschien zit er een speciale reden achter dat Arjan naar zijn phone kijkt.
Anyway, cover ziet er vrij vet uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 17:27 

Hardtraxx Addict

Hele gave cover maar die iPhone hadden ze echt weg moeten laten, voegt niks toe en heeft totaal niks met hun muziek te maken.

Kleding en setting is echt gaaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 17:33 

Artiest

Als we nu maar niet van die eindeloze discussies krijgen waarom hij naar z'n telefoon kijkt.. BOEIE
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 17:35 

Hardtraxx Veteran

[X] In B4 Gangsterdwerg zijn Reactie over Arjan.

Misschien zegt het overigens wel wat, dat dus Bas het meesterbrein is achter Noisecontrollers (wat dus al eerder is uitgelegd), en dan Arjan er wel is naast zit, zonder aandacht, met soms wat tips maar dan voornamelijk met zijn telefoon zit te spelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 17:39 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:

Misschien zegt het overigens wel wat, dat dus Bas het meesterbrein is achter Noisecontrollers (wat dus al eerder is uitgelegd), en dan Arjan er wel is naast zit, zonder aandacht, met soms wat tips maar dan voornamelijk met zijn telefoon zit te spelen?

Dat gaan ze ook echt zo naar buiten brengen >.< . Op die manier gaan ze zichzelf toch niet profileren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 17:41 

Hardtraxx Veteran

Dat hoeven ze niet naar buiten te brengen, maar in een interview is dat toch wel min of meer gezegd, dat bas bijna alles doet? en dat arjan vooral het draaien etc doet. Denk dat er wel een verhaal achter deze cover zit hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 17:43 

Hardtraxx Veteran

Dit is de cover van de Hard Bass compilatie! Ik weet het zeker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 17:43 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:

Dit is dus echt oprecht de meest rare theorie in tijden. Er zal echt wel een gedachte achter deze foto zitten, anders had men hem niet zo gemaakt, maar ik durf er geld om te verwedden dat wat jij meldt pertinent niet waar is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 17:46 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
p-stylez schreef:

Dit is dus echt oprecht de meest rare theorie in tijden. Er zal echt wel een gedachte achter deze foto zitten, anders had men hem niet zo gemaakt, maar ik durf er geld om te verwedden dat wat jij meldt pertinent niet waar is.

Vind het iig raar dat Bas zo erg in de spotlight wordt gezet en dat Arjan er maar een beetje raar bij zit.. maargoed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 17:47 

Hardtraxxer

Zal wel een bedoeling achter zitten, het belangrijkst is dat dit een gruwelijk album wordt, kan nu al niet meer wachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 17:48 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Vind het iig raar dat Bas zo erg in de spotlight wordt gezet en dat Arjan er maar een beetje raar bij zit.. maargoed.

Het ziet er zo ook raar uit. Maar om er direct een hele productietheorie achter te zoeken gaat wel heel erg ver. Bovendien heeft Bas hier zelf het een en ander verteld, dus je weet precies hoe de vork in de steel zit.

Overigens mag de Dakpan/ P-Stylez haat even ophouden.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 44  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle