Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 44  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 18:01 

Hardtraxx Addict

Album art boeit mij eigelijk niet zo heel veel. Ik vind dat t iets extra's mee brengt, in dit geval is het gewoon een prima album art, niet geweldig ofzo. Het gaat uiteindelijk toch om de cd. Als een album art super vet is, maar de cd is gewoon bagger dan ga ik hem niet kopen, andersom wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 18:29 

Hardtraxx Veteran

sanderovic schreef:
Album art boeit mij eigelijk niet zo heel veel. Ik vind dat t iets extra's mee brengt, in dit geval is het gewoon een prima album art, niet geweldig ofzo. Het gaat uiteindelijk toch om de cd. Als een album art super vet is, maar de cd is gewoon bagger dan ga ik hem niet kopen, andersom wel :)

True Story ! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 18:30 

Hardtraxx Elite

Juist wel tof dat met die telefoon, alles beter dan van die tupac blikken in de camera. Weer eens wat anders. De hele verhouding spreekt mij wel aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 18:32 

Hardtraxx Veteran

The Science Of Hardstyle :x :/ :lol: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 18:34 

Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:
Dit is de cover van de Hard Bass compilatie! Ik weet het zeker!

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 19:49 

Hardtraxx Elite

Geweldige cover, ziet er rofessioneel uit! Veel beter dan die photoshops.
Ik kijk nu al ongelooflijk uit naar dit album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 20:36 

Hardtraxx Elite

als het album een ''space'' sfeer moet uitdragen vindt ik de cover niet erg goed gelukt. de xqlusive poster van NC zou eigenlijk veel beter passen als album cover .

Afbeelding

Dat draagt veel meer een ''space'' gevoel met zich mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 20:43 

Hardtraxx Elite

p-stylez schreef:
[X] In B4 Gangsterdwerg zijn Reactie over Arjan.

Misschien zegt het overigens wel wat, dat dus Bas het meesterbrein is achter Noisecontrollers (wat dus al eerder is uitgelegd), en dan Arjan er wel is naast zit, zonder aandacht, met soms wat tips maar dan voornamelijk met zijn telefoon zit te spelen?

Dit vind ik een hele misplaatste opmerking .

Allereerst als dit waar zou zijn zouden ze dat nooit op een album cover proberen uit te dragen (als DJ duo probeer je samen 1 te zijn en gelijk) Het zou wel raar zijn als Bas besluit dat Arjan alleen op de achtergrond op zijn telefoon mag kijken omdat hij niks bijdraagt aan de producties. :x Uberhaupt het hele verhaal dat Bas het muzikale talent achter de NC zou zijn vind ik vreemd, Arjan heeft als killerclown toch 2 goede tracks afgeleverd en in een youtube video is ook te zien dat die duidelijk aan het produceren is. (oude video op hun kanaal). NC zijn gewoon 2 personen die samen produceren.

Je beledigt een persoon toch wel erg als je beweerd dat hij niks inbrengt in de producties. Misschien is hij juist wel het muzikale talent achter de NC en doet Bas nooit wat :oh: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 20:47 

Hardtraxx Veteran

Bas van de Noisecontrollers heeft gvd zelf uitleg gegeven, en nog willen mensen het niet geloven :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 20:48 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
Bas van de Noisecontrollers heeft gvd zelf uitleg gegeven, en nog willen mensen het niet geloven :lol:

link?, betekend overigens ook niet dat je dan zomaar artiesten mag afkraken en zeggen dat ze niks bijdragen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 22:28 

Hardtraxx Addict

emmerick schreef:
Daveytl schreef:

link?, betekend overigens ook niet dat je dan zomaar artiesten mag afkraken en zeggen dat ze niks bijdragen

algemeen/noisecontrollers-of-bas-t22175.html

Ik had dat topic gestart. En ik hoop dat je het ook opmaakt uit de wijze waarop ik al mijn posts daar geschreven heb, maar ik heb het topic niet gestart om de artiest af te kraken, maar om mijn nare gevoel te delen en hopelijk weg te nemen. Bas heeft onder de account Pavelow uitleg gegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 22:37 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:

Deze toch?

Citaat:
Pavelow
Ik produceer de tracks van Pavelow, Noisecontrollers en Kasparov. Arjan zorgt weer voor de mastering van de NC-tracks en de live-act. Belangrijke live-acts of projecten als Anthems gaan we weer samen zitten Hoop dat het zo duidelijk is. :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 22:37 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Dit is de cover van de Hard Bass compilatie! Ik weet het zeker!

En hij kopt hem in! Heerlijke goal!
Maar toch briljant. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 22:38 

Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
Arjan heeft als killerclown toch 2 goede tracks afgeleverd

http://www.discogs.com/Killer-Clown-Tor ... se/1591477
Producer, Written-By – Arjan Terpstra, Bas Oskam
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 23:08 

Hardtraxx Veteran

cover is toch wel bruut en emmerick please ga eerst dingen na kijken voordat je conclusies trekt scheelt een hoop nutteloze posts..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 23:45 

Hardtraxx Elite

Meph0 schreef:
emmerick schreef:
Daveytl schreef:

algemeen/noisecontrollers-of-bas-t22175.html

Ik had dat topic gestart. En ik hoop dat je het ook opmaakt uit de wijze waarop ik al mijn posts daar geschreven heb, maar ik heb het topic niet gestart om de artiest af te kraken, maar om mijn nare gevoel te delen en hopelijk weg te nemen. Bas heeft onder de account Pavelow uitleg gegeven.

Oh, geinig. Dit heb ik compleet gemist. Had namelijk zelf ook altijd al het gevoel dat het Bas was, leuk om dat bevestigd te zien =)

Meph0 schreef:
Sunboom schreef:
J9_ schreef:
Dit album gaat voor mij persoonlijk echt heel hoog komen denk ik. Wat een platen zeg! Ben heel erg benieuwd :)

Hee jij bent die lekkere van Partyflock!

Hoewel ik het punt wat je hier maakt niet kan ontkrachten, wil ik je toch melden dat de wijze waarop je de constatering overbrengt, niet geheel subtiel is. ;)

Kort gezegd: Lol, subtiel...

Fuck that shit, dit is het internet :P. @Janine: allemaal niet beledigend bedoeld, maar dat begrijp je wel denk ik =)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 23:48 

Hardtraxx Veteran

Ondanks dat het me fantastisch lijkt om bijvoorbeeld over de manier van strikken van de schoenen van 1 van de 2 Noisecontrollers te praten lijkt het me handig om dit voor te zijn.

Tijd om het weer over de muziek te hebben, want we dwalen af. Ontopic aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 23:50 

Hardtraxx Veteran

Vette cover, ziet er strak uit :) !

Ben toch wel benieuwd welke nummers hier op komen, die pounding senses edit (jaa daar ga ik weer) er op zou wel een hele grote verrassing zijn! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 23:58 

Hardtraxxer

sorry hoor ik snap de ophef hier niet over....

noisecontrollers ok zijn top producers... maar ze hebben al anderhalf jaar niks meer released
je krijgt straks een album waarvan je de helft al kent van de optredens.

vind t eigenlijk wel beetje triest... krijg je straks zon album vol edits en mag je weer maandjes wachten op samplers

digital age met veel bombarie de wereld in getrapt en na 10 releasejes hoor je er meer dan een jaar niks van

vind dat een beetje gaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 00:00 

Hardtraxxer

lunatix schreef:
Misschien zit er een speciale reden achter dat Arjan naar zijn phone kijkt.
Anyway, cover ziet er vrij vet uit

ja ik denk dat ie op de klok kijkt dat t tijd word om weer eens wat te releasen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 00:02 

Jay schreef:
sorry hoor ik snap de ophef hier niet over....

noisecontrollers ok zijn top producers... maar ze hebben al anderhalf jaar niks meer released
je krijgt straks een album waarvan je de helft al kent van de optredens.

dat klopt toch niet gekkie! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 00:07 

Hardtraxxer

naja ik vind dat t overhyped word

zeker na zo lange afwezigheid met releasen dan snap ik wel dat je een hele cd vol kan zetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 00:08 

dat is meestal het geval toch als artiesten een album gaan maken dat het een tijdje stil is
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 00:09 

Hardtraxx Veteran

Maar dat is toch ook eigenlijk het idee van een album? Het lijkt me lastig om om de zoveel tijd met een nieuwe track te komen en ineens een volledig album eruit te gooien. Dat is qua tijd die een productie in beslag neemt met bijkomstigheden ook niet te doen en zou ook ten koste gaan van de kwaliteit. Ja, we zullen vast wel het meerendeel gehoord hebben, maar de tracks zijn technisch ontzettend sterk en barsten van de energie, kwaliteit en sfeer. Dan vind ik het eigenlijk niet zo'n groot probleem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 00:09 

Hardtraxxer

een jaar noem ik een Hele tijd

digital age release ergens vorig jaar

en nog ff t defqon anthem en da was t dan
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 44  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle