Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 19:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Koever schreef:
Hoe hardstyle hoort te zijn. Kippenvel over mijn gehele lichaam :loving:


Dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 20:33 
 
Hardtraxx Veteran

Jezus Christus ouwe dit is echt goed. Holy shit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 23:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En dan ons zeer “gewaardeerde” lid GiLL op Facebook: “Klinkt nergens naar” :lol: Verklaar je nader....
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 00:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stiekem hopende dat Andy SVGE deze er morgen (vanavond) op gooit :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
En dan ons zeer “gewaardeerde” lid GiLL op Facebook: “Klinkt nergens naar” :lol: Verklaar je nader....

Dat het misschien niet je smaak is of de track ligt je niet, daar kan ik nog in komen. Maar als je gaat stellen dat dit nergens naar klinkt, dan heb je toch echt een plaat voor de kop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 10:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Yourai schreef:
Stiekem hopende dat Andy SVGE deze er morgen (vanavond) op gooit :$


Zou wel lekker zijn deze vanavond ja! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 10:52 
 
Hardtraxx Elite

DonnyD schreef:
En dan ons zeer “gewaardeerde” lid GiLL op Facebook: “Klinkt nergens naar” :lol: Verklaar je nader....

:lol: wat een vent
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 11:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Als je dit geen kwalitatief goede hardstyle meer vindt wordt het tijd om wat anders te gaan luisteren denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Als je dit geen kwalitatief goede hardstyle meer vindt wordt het tijd om wat anders te gaan luisteren denk ik.


Ofnie :lol: dikke prima als je het niet vet vind, maar zo'n comment slaat echt als een lul op een drumstel >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 12:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahahahaha G1LL rustahg, ben benieuwd naar z'n motivatie
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 13:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Hahahahaha G1LL rustahg, ben benieuwd naar z'n motivatie


Omdat het gewoon zo is joah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 13:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee bij gill heb je vaak kans op minstens een alinea tekst. Prima leesvoer altijd. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zet m'n leesbril alvast op
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 15:31 
 
Hardtraxx Addict

Vitality schreef:
Hopelijk krijgt ie snel weer wat grotere boekingen.


Misschien wel op Qlimax dit jaar, een verrassingsoptreden a la Phuture Noize zie ik wel gebeuren. Ik heb het idee dat KELTEK's populariteit heel hard gaat op dit moment. En heeft als 50% van PP het Qlimax anthem al eens gemaakt, er gedraaid. Ik weet het, het is onder een andere naam, maar het zou me niks verbazen als hij er staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 15:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Darknezz schreef:
Vitality schreef:
Hopelijk krijgt ie snel weer wat grotere boekingen.


Misschien wel op Qlimax dit jaar, een verrassingsoptreden a la Phuture Noize zie ik wel gebeuren. Ik heb het idee dat KELTEK's populariteit heel hard gaat op dit moment. En heeft als 50% van PP het Qlimax anthem al eens gemaakt, er gedraaid. Ik weet het, het is onder een andere naam, maar het zou me niks verbazen als hij er staat.

Er staan zou prima kunnen idd, maar als surprise act lijkt me wat overdreven :P

Ben ik trouwens de enige die het gevoel heeft dat er meer achter die break van PP zat dan dat Keltek meer bij z'n familie wou zijn? Als ik het verschil in producties nu hoor kan het haast niet anders dan dat er op muzikaal vlak ook wel wat meningsverschillen waren. Kan ook beide natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook wel balen, begin je op 0 om meer bij je familie te zijn, doe je het zo goed dat je binnen no-time weer in je eentje de wereld over moet vliegen... #luxeprobleem
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 15:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nja als je aan Psyko Punkz dacht, dan dacht je alleen aan Wietse. Hij deed de vocals, het podiumwerk etc en Sven was meer op de achtergrond. Lijkt me dat je toch ook een eigen "merk" wilt creëren als je zo veel talent hebt als KELTEK nu laat zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 15:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ben ik trouwens de enige die het gevoel heeft dat er meer achter die break van PP zat dan dat Keltek meer bij z'n familie wou zijn? Als ik het verschil in producties nu hoor kan het haast niet anders dan dat er op muzikaal vlak ook wel wat meningsverschillen waren. Kan ook beide natuurlijk.


Meer bij z'n familie zijn was destijds voor de buitenwereld het verhaal. Maar er speelde zeker meer ;)

Dit:

Yourai schreef:
Nja als je aan Psyko Punkz dacht, dan dacht je alleen aan Wietse. Hij deed de vocals, het podiumwerk etc en Sven was meer op de achtergrond. Lijkt me dat je toch ook een eigen "merk" wilt creëren als je zo veel talent hebt als KELTEK nu laat zien.


En financieel gezien is het nu voor beide natuurlijk veel aantrekkelijker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 16:05 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Yourai schreef:
Nja als je aan Psyko Punkz dacht, dan dacht je alleen aan Wietse. Hij deed de vocals, het podiumwerk etc en Sven was meer op de achtergrond. Lijkt me dat je toch ook een eigen "merk" wilt creëren als je zo veel talent hebt als KELTEK nu laat zien.

Ja dat is dus precies wat ik ook dacht. Maarja beetje vreemd om er dan omheen te draaien met dat familieverhaal, al kan dat destijds ook best meegespeeld hebben.

Ach ja maakt ook niet uit, zolang hij zulke muziek blijft maken :love: Heb er alleen een hard hoofd in dat Wietse nog eens met echt vette muziek gaat komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 18:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yourai schreef:
Stiekem hopende dat Andy SVGE deze er morgen (vanavond) op gooit :$


(L) genietmomentje
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Nee bij gill heb je vaak kans op minstens een alinea tekst. Prima leesvoer altijd. :yes:



THArdstyler schreef:
DonnyD schreef:
En dan ons zeer “gewaardeerde” lid GiLL op Facebook: “Klinkt nergens naar” :lol: Verklaar je nader....

Dat het misschien niet je smaak is of de track ligt je niet, daar kan ik nog in komen. Maar als je gaat stellen dat dit nergens naar klinkt, dan heb je toch echt een plaat voor de kop.


Millard Fillmore schreef:
DonnyD schreef:
En dan ons zeer “gewaardeerde” lid GiLL op Facebook: “Klinkt nergens naar” :lol: Verklaar je nader....

:lol: wat een vent


Rickzel schreef:
Pommer schreef:
Als je dit geen kwalitatief goede hardstyle meer vindt wordt het tijd om wat anders te gaan luisteren denk ik.


Ofnie :lol: dikke prima als je het niet vet vind, maar zo'n comment slaat echt als een lul op een drumstel >.<


Het is idd niet mijn smaak, dus is 't logisch toch dat ik 't nergens naar vind klinken? Klinkt misschien wat bot, maar zo is 't wel ^^

Weet niet wat ik hier verder over moet zeggen. Kwaliteit is 't zeker wel, maar gewoon niks voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 10:36 
 
Hardtraxx Elite

Iets nergens naar vinden klinken is toch wel even heel wat anders dan dat iets je smaak niet is
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 18:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is al opgepikt door Radio 538 :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Is al opgepikt door Radio 538 :/


Vet voor hem, terecht! Waarom die smiley er bij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 18:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Is al opgepikt door Radio 538 :/

Barend zijn goed recht toch als hardstyle liefhebber om een goeie plaat als deze te draaien/supporten?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle