Active topics in Hardstyle

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Koever wrote:Hoe hardstyle hoort te zijn. Kippenvel over mijn gehele lichaam :loving:
Dit!
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Jezus Christus ouwe dit is echt goed. Holy shit :worship:
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
En dan ons zeer “gewaardeerde” lid GiLL op Facebook: “Klinkt nergens naar” :lol: Verklaar je nader....
Hardtraxxer
273 posts member since 2016
last seen Jan 2023
Stiekem hopende dat Andy SVGE deze er morgen (vanavond) op gooit :$
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 11 days ago
DonnyD wrote:En dan ons zeer “gewaardeerde” lid GiLL op Facebook: “Klinkt nergens naar” :lol: Verklaar je nader....
Dat het misschien niet je smaak is of de track ligt je niet, daar kan ik nog in komen. Maar als je gaat stellen dat dit nergens naar klinkt, dan heb je toch echt een plaat voor de kop.
Hardtraxx Elite
2620 posts member since 2015
last seen 6 hours ago
Yourai wrote:Stiekem hopende dat Andy SVGE deze er morgen (vanavond) op gooit :$
Zou wel lekker zijn deze vanavond ja! :yay:
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
DonnyD wrote:En dan ons zeer “gewaardeerde” lid GiLL op Facebook: “Klinkt nergens naar” :lol: Verklaar je nader....
:lol: wat een vent
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Als je dit geen kwalitatief goede hardstyle meer vindt wordt het tijd om wat anders te gaan luisteren denk ik.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Pommer wrote:Als je dit geen kwalitatief goede hardstyle meer vindt wordt het tijd om wat anders te gaan luisteren denk ik.
Ofnie :lol: dikke prima als je het niet vet vind, maar zo'n comment slaat echt als een lul op een drumstel >.<
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Hahahahaha G1LL rustahg, ben benieuwd naar z'n motivatie
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
TiMOTHYb wrote:Hahahahaha G1LL rustahg, ben benieuwd naar z'n motivatie
Omdat het gewoon zo is joah.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Nee bij gill heb je vaak kans op minstens een alinea tekst. Prima leesvoer altijd. :yes:
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Zet m'n leesbril alvast op
D
Hardtraxx Addict
1047 posts member since 2011
last seen Apr 2023
Vitality wrote: Hopelijk krijgt ie snel weer wat grotere boekingen.
Misschien wel op Qlimax dit jaar, een verrassingsoptreden a la Phuture Noize zie ik wel gebeuren. Ik heb het idee dat KELTEK's populariteit heel hard gaat op dit moment. En heeft als 50% van PP het Qlimax anthem al eens gemaakt, er gedraaid. Ik weet het, het is onder een andere naam, maar het zou me niks verbazen als hij er staat.
Bierkoning
last seen 19 days ago
Darknezz wrote:
Vitality wrote: Hopelijk krijgt ie snel weer wat grotere boekingen.
Misschien wel op Qlimax dit jaar, een verrassingsoptreden a la Phuture Noize zie ik wel gebeuren. Ik heb het idee dat KELTEK's populariteit heel hard gaat op dit moment. En heeft als 50% van PP het Qlimax anthem al eens gemaakt, er gedraaid. Ik weet het, het is onder een andere naam, maar het zou me niks verbazen als hij er staat.
Er staan zou prima kunnen idd, maar als surprise act lijkt me wat overdreven :P

Ben ik trouwens de enige die het gevoel heeft dat er meer achter die break van PP zat dan dat Keltek meer bij z'n familie wou zijn? Als ik het verschil in producties nu hoor kan het haast niet anders dan dat er op muzikaal vlak ook wel wat meningsverschillen waren. Kan ook beide natuurlijk.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Ook wel balen, begin je op 0 om meer bij je familie te zijn, doe je het zo goed dat je binnen no-time weer in je eentje de wereld over moet vliegen... #luxeprobleem
Hardtraxxer
last seen Jan 2023
Nja als je aan Psyko Punkz dacht, dan dacht je alleen aan Wietse. Hij deed de vocals, het podiumwerk etc en Sven was meer op de achtergrond. Lijkt me dat je toch ook een eigen "merk" wilt creëren als je zo veel talent hebt als KELTEK nu laat zien.
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Pommer wrote:Ben ik trouwens de enige die het gevoel heeft dat er meer achter die break van PP zat dan dat Keltek meer bij z'n familie wou zijn? Als ik het verschil in producties nu hoor kan het haast niet anders dan dat er op muzikaal vlak ook wel wat meningsverschillen waren. Kan ook beide natuurlijk.
Meer bij z'n familie zijn was destijds voor de buitenwereld het verhaal. Maar er speelde zeker meer ;)

Dit:
Yourai wrote:Nja als je aan Psyko Punkz dacht, dan dacht je alleen aan Wietse. Hij deed de vocals, het podiumwerk etc en Sven was meer op de achtergrond. Lijkt me dat je toch ook een eigen "merk" wilt creëren als je zo veel talent hebt als KELTEK nu laat zien.
En financieel gezien is het nu voor beide natuurlijk veel aantrekkelijker :D
Bierkoning
last seen 19 days ago
Yourai wrote:Nja als je aan Psyko Punkz dacht, dan dacht je alleen aan Wietse. Hij deed de vocals, het podiumwerk etc en Sven was meer op de achtergrond. Lijkt me dat je toch ook een eigen "merk" wilt creëren als je zo veel talent hebt als KELTEK nu laat zien.
Ja dat is dus precies wat ik ook dacht. Maarja beetje vreemd om er dan omheen te draaien met dat familieverhaal, al kan dat destijds ook best meegespeeld hebben.

Ach ja maakt ook niet uit, zolang hij zulke muziek blijft maken :love: Heb er alleen een hard hoofd in dat Wietse nog eens met echt vette muziek gaat komen.
Hardtraxxer
last seen Jan 2023
Yourai wrote:Stiekem hopende dat Andy SVGE deze er morgen (vanavond) op gooit :$
(L) genietmomentje
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
TiMOTHYb wrote:Nee bij gill heb je vaak kans op minstens een alinea tekst. Prima leesvoer altijd. :yes:
THArdstyler wrote:
Dat het misschien niet je smaak is of de track ligt je niet, daar kan ik nog in komen. Maar als je gaat stellen dat dit nergens naar klinkt, dan heb je toch echt een plaat voor de kop.
Millard Fillmore wrote:
:lol: wat een vent
Rickzel wrote:
Pommer wrote:Als je dit geen kwalitatief goede hardstyle meer vindt wordt het tijd om wat anders te gaan luisteren denk ik.
Ofnie :lol: dikke prima als je het niet vet vind, maar zo'n comment slaat echt als een lul op een drumstel >.<
Het is idd niet mijn smaak, dus is 't logisch toch dat ik 't nergens naar vind klinken? Klinkt misschien wat bot, maar zo is 't wel ^^

Weet niet wat ik hier verder over moet zeggen. Kwaliteit is 't zeker wel, maar gewoon niks voor mij.
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Iets nergens naar vinden klinken is toch wel even heel wat anders dan dat iets je smaak niet is
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
Is al opgepikt door Radio 538 :/
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
PEPii wrote:Is al opgepikt door Radio 538 :/
Vet voor hem, terecht! Waarom die smiley er bij?
Hardtraxxer
387 posts member since 2017
last seen Jul 2020
PEPii wrote:Is al opgepikt door Radio 538 :/
Barend zijn goed recht toch als hardstyle liefhebber om een goeie plaat als deze te draaien/supporten?