Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 15:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Noisecontrollers ft. Taylr Renee

Track(s): People of the Sun

Video:



1e nummer
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen idee waarom, maar de melodie doet me denken aan Year of Summer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind hem wel lekker klinken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Geen idee waarom, maar de melodie doet me denken aan Year of Summer...

Nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt wel lekker, benieuwd naar HQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 17:00 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Paultheone schreef:
Geen idee waarom, maar de melodie doet me denken aan Year of Summer...

Nee


Ja. er zitten zeker elementen in die ook in YoS zitten. Klinkt verder wel aardig. wachten op hq.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 17:02 
 
Hardtraxxer

Zoals ik het nu kan horen is dit een hele lekker plaat. Ben benieuwd naar de hq.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
ThaBomba. schreef:
Paultheone schreef:
Geen idee waarom, maar de melodie doet me denken aan Year of Summer...

Nee


Ja. er zitten zeker elementen in die ook in YoS zitten. Klinkt verder wel aardig. wachten op hq.


Maak de titel dan maar Noisecontrollers ft Niels Geusebroek - Id (Vocal pitch up)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anders ga je ergens anders effe bijdehand doen joh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 17:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Apart, deze doet me vrij weinig. Misschien dat de HQ daar iets aan verandert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is dit die Noisecontrollers ft Waverider - Have You? Vocal is wel Waverider achtig en de synth is ook anders dan ik van NC gewend ben.


"Waverider ‏@DJWaverider 21 Jun

Excited to hear the new track I made together with @Noisecontroller? We're both gonna play it for the first time at Defqon.1! #DQ1 #HaveYou"
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 19:08 
 
Hardtraxx Elite

Meph0 schreef:
Apart, deze doet me vrij weinig. Misschien dat de HQ daar iets aan verandert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 14:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Klinkt wel lekker, benieuwd naar HQ.


inderdaad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 16:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

vind dit niet echt NC sounds, synth van de melodie en de vocals vind ik meer passen bij HHZ. Geen verkeerd trackje overigens, maar vind dit by far de minste van de nieuwe platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 01:05 
 
Hardtraxxer

Creation Has Begun :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 12:19 
 

Heeerlijk!

Zo hoort een Noisecontrollers track te zijn. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 09:11 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt weer echt bazig! Stoor me ook totaal niet aan de YOS elementen. Noisecontrollers :worship: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2013 01:52 
 
Hardtraxxer

Hoe zit het hier mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2013 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

harderstylez936 schreef:
Hoe zit het hier mee?

Zal vandaag wel gedraaid worden op Decibel. Gewoon even geduld dus ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 17:58 
 
Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
harderstylez936 schreef:
Hoe zit het hier mee?

Zal vandaag wel gedraaid worden op Decibel. Gewoon even geduld dus ^^

Beetje jammer dat er niet zoveel is opgenomen van de Loudness / Euphoria :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 14:32 
 

Niet gedraaid op Decibel. Wel die met Waverider.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 15:12 
 

Tienus schreef:
pecola-tje schreef:
harderstylez936 schreef:
Hoe zit het hier mee?

Zal vandaag wel gedraaid worden op Decibel. Gewoon even geduld dus ^^

Beetje jammer dat er niet zoveel is opgenomen van de Loudness / Euphoria :/


Zal wel verschijnen op soundcloud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 16:41 
 
Hardtraxxer

is Have You voorgekomen in de livestream dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 16:47 
 

Nee :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 16:57 
 
Hardtraxxer

jammer
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks