Wow! superdik hoe de climax erin klapt samen met de combinatie van de vocalen en die melodie. Dit is goud 
Related topics
- View the latest post: KELTEK - Dance In The Dark (Here We Go Again) (SCAN624)
- View the latest post: KELTEK - Dark Side Of The Wall (SCAN428)
- View the latest post: KELTEK - Dark Sky (SCANTRAXX380)
- View the latest post: Noisecontrollers ft. Taylr Renee - People Of The Sun
- View the latest post: Toneshifterz & J Trick - Children Of The Sun
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
DHardtraxxer
- 643 posts member since 2012
- last seen 12 days ago
Helemaal verkocht na Intents, prachtplaat 
Wat een heerlijke plaat is dit! Meer van dit graag! 
Pommer wrote:Helemaal verkocht na Intents, prachtplaat
Hardstyle zoals het in mijn ogen moet klinken 
Deze plaat gaat zonder enige twijfel in mijn top 10 van dit jaar komen. Eigenlijk alleen al voor deze plaat naar Keltek gegaan op Intents, maar echt een ultiem genietmomentje toen D-Block & S-te-fan hem nog op de main draaiden
Alles hieraan klopt gewoon, sfeer, melodie, kicks (die subtiele kickroll in de climax bezorgd me echt meters kippenvel).
+1Fantazoo wrote:Deze plaat gaat zonder enige twijfel in mijn top 10 van dit jaar komen. Eigenlijk alleen al voor deze plaat naar Keltek gegaan op Intents, maar echt een ultiem genietmomentje toen D-Block & S-te-fan hem nog op de main draaidenAlles hieraan klopt gewoon, sfeer, melodie, kicks (die subtiele kickroll in de climax bezorgd me echt meters kippenvel).
-
JHardtraxxer
- 277 posts member since 2015
- last seen 11 days ago
Hele sterke plaat! Hier zit inderdaad alles in. Dit gaat ook een van mijn toppers worden voor 2018! Heel netjes gedaan 
-
F
- 5 posts member since 2018
- last seen Sep 2018
Like it 
@ hardstyle.com!!!!1
ekte hardtrekkers weten
ekte hardtrekkers weten
Weer ontzettend fijn!
Hopelijk krijgt ie snel weer wat grotere boekingen.
Hopelijk krijgt ie snel weer wat grotere boekingen.
Volgens mij heeft ie niks te klagenVitality wrote:Hopelijk krijgt ie snel weer wat grotere boekingen.
Defqon.1 Weekend Festival
Sunrise Festival
Hard Island
Dreamfields Festival
Airbeat-One Festival
Ultrasonic Festival
Coloursfest Glasgow
The Qontinent
Decibel Outdoor Mainstage
Summerlake Festival
Deze gaat hoog in mijn TOTY lijstje eindigen, wat een plaat 
-
OHardtraxx Newbie
- 24 posts member since 2017
- last seen Jan 2019
Nee opzich een prima lijst natuurlijk, maar over het algemeen staat ie toch nog op de wat kleinere stages of als opening op een main (verwacht ik bij Decibel bijvoorbeeld ook).DonnyD wrote:Volgens mij heeft ie niks te klagenVitality wrote:Hopelijk krijgt ie snel weer wat grotere boekingen.![]()
Ik zie hem graag op spots waar o.a. een Zatox of Brennan Heart nu vaak voorbij komt
Alhoewel dit al een fantastische plaat is, denk ik dat Keltek met nog fijnere platen gaat komen in de nabije toekomst. Deze man is zo goed bezig! 
KELTEK heeft nog niks verkeerd gedaan, vooral knap hoe elk element van z'n tracks sterk is. Van mids tot outro's, totaal plaatje is altijd van bizar hoge kwaliteit.
Ben echt fan van elke plaat sinds z'n KELTEK tijd
Ben echt fan van elke plaat sinds z'n KELTEK tijd
Zie idd KELTEK liever de zondag op DQ afsluiten dan Brunano HaeaeaertVitality wrote:Nee opzich een prima lijst natuurlijk, maar over het algemeen staat ie toch nog op de wat kleinere stages of als opening op een main (verwacht ik bij Decibel bijvoorbeeld ook).DonnyD wrote:Volgens mij heeft ie niks te klagenVitality wrote:Hopelijk krijgt ie snel weer wat grotere boekingen.![]()
Ik zie hem graag op spots waar o.a. een Zatox of Brennan Heart nu vaak voorbij komt
Mijn ogen kunnen niet luisteren maar wel volledig eensBowlingbal wrote:Hardstyle zoals het in mijn ogen moet klinken
-
KHardtraxxer
- 382 posts member since 2010
- last seen Mar 2026
Hoe hardstyle hoort te zijn. Kippenvel over mijn gehele lichaam