Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2023 19:09 
 
Hardtraxx Crew

KELTEK - Dark Side Of The Wall (SCAN428)

Label: Scantraxx
WEB release: 31/03/2023

Tracks:
KELTEK - Dark Side Of The Wall

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2023 19:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Toffe plaat, KELTEK maakt wel prima plaatjes de laatste jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2023 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Toffe plaat, KELTEK maakt wel prima plaatjes de laatste jaren.


Dat is denk ik ook direct een beetje zijn "probleem". Prima plaatjes maar niet meer dan dat.

Waarbij ik eerst echt omver werd geblazen door zijn platen zoals Dark Sun en Oblivion vind ik zijn laatste paar platen allemaal wel een 6je scoren maar nergens speciaal worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2023 15:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Broken Balance schreef:
Toffe plaat, KELTEK maakt wel prima plaatjes de laatste jaren.


Dat is denk ik ook direct een beetje zijn "probleem". Prima plaatjes maar niet meer dan dat.

Waarbij ik eerst echt omver werd geblazen door zijn platen zoals Dark Sun en Oblivion vind ik zijn laatste paar platen allemaal wel een 6je scoren maar nergens speciaal worden.

Dus dit! Het is steeds dezelfde kleurplaat, maar de ene keer is het poppetje blauw en de andere keer is hij groen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2023 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Precies wat jullie zeggen. Leuke stijl/sound waarmee hij opkwam zetten. Begint nu onderhand te normaal te worden waardoor het licht begint te vervelen. Ken nu deze stijl/sounds wel. Ondanks dit wel kwaliteits plaatjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2023 19:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Broken Balance schreef:
Toffe plaat, KELTEK maakt wel prima plaatjes de laatste jaren.


Dat is denk ik ook direct een beetje zijn "probleem". Prima plaatjes maar niet meer dan dat.

Waarbij ik eerst echt omver werd geblazen door zijn platen zoals Dark Sun en Oblivion vind ik zijn laatste paar platen allemaal wel een 6je scoren maar nergens speciaal worden.


De platen die jij noemt had ik juist exact het zelfde bij. Ben bij zijn set geweest op Defqon.1 2018 toen Dark Sun enorm populair was maar ook toen voelde het als een vrij eentonig en saai setje waar ik niet echt op kon los gaan ondanks dat de platen niet slecht waren. Dark Sun is een sterke plaat maar ik vind hem niet geweldig.

Nu vind ik deze ook niet geweldig maar wel een goede plaat. Het is altijd wel de zelfde stijl bij KELTEK, vooral zijn melodieën, maar juist nu er wat meer pit in zijn platen zit vind ik het live iig leuker. Was wel even tof om bij te wonen op Defqon.1 vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2023 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette plaat zeg. :thumbsup: Ik blijf KELTEK vet vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2023 20:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik luister hardstyle 365 per jaar thuis, en ik vind het perfecte muziek voor thuis. Ik merk de eentonigheid niet zo. Kwaliteitsvolle sounds en opbouw, stevig maar toch melodieus. Voor mij perfect.

(En ja, 365/dagen per jaar thuis betekent dat ik in schrikkeljaren een feest meepak en dat is ongeveer wel de cadans voor mij, eens per paar jaar.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2023 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

van harte gefeliciteerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2023 13:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eindelijk weer eens een toffe plaat van 'm :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2023 08:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

De klank van de kicks vind ik niet geweldig, maar de sfeer/vocalen is wel heel tof gedaan!
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle