Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik snap z'n reactie wel hoor. Natuurlijk vet voor Keltek, maar ik heb liever ook geen hardstyle op de radio.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 19:29 
 
Hardtraxx Elite

TSFH schreef:
Ja ik snap z'n reactie wel hoor. Natuurlijk vet voor Keltek, maar ik heb liever ook geen hardstyle op de radio.

Dit was 5 jaar geleden ook al het geval en hardstyle is sinds die tijd alleen maar harder geworden dus hierover janken is echt niet nodig. Mocht dit niet de reden zijn snap ik niet zo goed wat het probleem is. Hoe meer mensen je passie/interesse delen hoe leuker toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Juist positief dat een topkwaliteit track als deze op de radio komt. Dan hebben producers iets om naar te streven en niet Lose My Mind als voorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 19:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

https://www.instagram.com/p/Bj7PdZmgywD/?taken-by=keltekmusic

Mooie woorden voor Keltek zo op de radio, gun het hem ook van harte ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
TSFH schreef:
Ja ik snap z'n reactie wel hoor. Natuurlijk vet voor Keltek, maar ik heb liever ook geen hardstyle op de radio.

Dit was 5 jaar geleden ook al het geval en hardstyle is sinds die tijd alleen maar harder geworden dus hierover janken is echt niet nodig. Mocht dit niet de reden zijn snap ik niet zo goed wat het probleem is. Hoe meer mensen je passie/interesse delen hoe leuker toch?


Radio betekent commercieler en daardoor meer dagjesvolk op feesten. Dit kan je gewoon niet ontkennen. Laatste jaar/jaren is hardstyle weer populairder geworden en dat merk je ook aan veel feesten. Sfeer is gewoon minder dan eerst.

Vroeger dacht ik altijd precies hetzelfde als jij. Hardstyle moest op de radio, dat zou alleen maar beter zijn, want meer mensen zullen er dan van houden, maar eigenlijk werkt het juist averechts. De sfeer op kleine feestjes is niets voor niets beter dan de grotere.

Niet dat ik het keltek niet gun hoor. Ik bedoel, is hartstikke vet voor hem en het is tenminste wel een vette plaat die de radio haalt, alleen ik vind het niet nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 20:32 
 
Hardtraxxer

Echt een super zalige plaat dit !
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 21:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
TSFH schreef:
Ja ik snap z'n reactie wel hoor. Natuurlijk vet voor Keltek, maar ik heb liever ook geen hardstyle op de radio.

Dit was 5 jaar geleden ook al het geval en hardstyle is sinds die tijd alleen maar harder geworden

En beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 21:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Phuture noize zijn album, Keltek zijn laatste nummers, Myst zijn mini-album, The solution... ga zo maar door. Wat gaat hardstyle er toch op achteruit :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb het ook helemaal niet over dat hardstyle achteruit gaat xd . Meer gewoon de sfeer op feesten wat achteruit gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 07:38 
 
Hardtraxx Elite

TSFH schreef:
Ik heb het ook helemaal niet over dat hardstyle achteruit gaat xd . Meer gewoon de sfeer op feesten wat achteruit gaat.

Pepperspray meenemen, werkt altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 09:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Radio betekent commercieler en daardoor meer dagjesvolk op feesten. Dit kan je gewoon niet ontkennen. Laatste jaar/jaren is hardstyle weer populairder geworden en dat merk je ook aan veel feesten. Sfeer is gewoon minder dan eerst.

Vroeger dacht ik altijd precies hetzelfde als jij. Hardstyle moest op de radio, dat zou alleen maar beter zijn, want meer mensen zullen er dan van houden, maar eigenlijk werkt het juist averechts. De sfeer op kleine feestjes is niets voor niets beter dan de grotere.


TSFH schreef:
Meer gewoon de sfeer op feesten wat achteruit gaat.


Oprechte vraag; met welke periode vergelijk je dit nu, dat de sfeer achteruit gaat en dergelijke?

Je legt een connectie tussen commercie - radio - dagjesvolk - sfeer, maar dat ben ik niet met je eens. In de jaren '06 - '09 ging ik naar heel veel feesten/festivals met een vast klein groepje, maar als Defqon of Decibel kwam dan hadden we opeens een bus vol van 50 man. Dagjesvolk is van alle tijden, hardstyle op de radio of niet. En ik weet dus niet met welke periode jij het vergelijkt, maar de sfeer op Defqon 2017 vond ik ook super. Net zoals ik dat in bijv. 2008 vond.

En dat de sfeer op kleine feestjes 'beter' is dan op grotere lijkt me vooral te danken aan het feit dat je een veel selectiever publiek treft, niet zo zeer een leuker publiek. Iedereen komt voor hetzelfde en kiest bewust voor bijvoorbeeld die line-up, die locatie, dat concept etc dus ben je met gelijkgestemden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 11:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ondanks dat ik dat hele sfeerverhaal ook niet per definitie zo beleef, ben ik toch wel een tegenstander van hardstyle op de radio. Als het door de massa wordt opgepikt krijgen we nog meer aanloop op feesten, worden ticketprijzen nog duurder en verdwijnt ook dat 'wij-gevoel' wat het oorspronkelijke hardstyle publiek heeft, omdat er weet ik veel hoeveel mensen alleen maar op een feest lopen omdat ze een paar nummers van de radio kennen. Laat die maar lekker naar Lil Kleine en consorten gaan. En er zijn genoeg 'liefhebbers' die zulke platen sowieso wel horen en daarvoor ook naar een bepaald feest of naar een bepaalde artiest gaan, van mij hoeven het er echt niet meer te worden.

Tuurlijk het is allemaal door een erg donkere bril geschetst nu, maar dat zou wel kunnen gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ondanks dat ik dat hele sfeerverhaal ook niet per definitie zo beleef, ben ik toch wel een tegenstander van hardstyle op de radio. Als het door de massa wordt opgepikt krijgen we nog meer aanloop op feesten, worden ticketprijzen nog duurder en verdwijnt ook dat 'wij-gevoel' wat het oorspronkelijke hardstyle publiek heeft, omdat er weet ik veel hoeveel mensen alleen maar op een feest lopen omdat ze een paar nummers van de radio kennen. Laat die maar lekker naar Lil Kleine en consorten gaan. En er zijn genoeg 'liefhebbers' die zulke platen sowieso wel horen en daarvoor ook naar een bepaald feest of naar een bepaalde artiest gaan, van mij hoeven het er echt niet meer te worden.

Tuurlijk het is allemaal door een erg donkere bril geschetst nu, maar dat zou wel kunnen gebeuren.


Dit bedoelde ik dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 11:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Als het door de massa wordt opgepikt krijgen we nog meer aanloop op feesten, worden ticketprijzen nog duurder en verdwijnt ook dat 'wij-gevoel' wat het oorspronkelijke hardstyle publiek heeft, omdat er weet ik veel hoeveel mensen alleen maar op een feest lopen omdat ze een paar nummers van de radio kennen.

Aan de andere kant heeft dat op de radio komen (LYM/YoS enzovoorts) wel bijgedragen aan DefQon en bijvoorbeeld Intents weekend zoals deze nu zijn. Biedt ook wel weer veel kansen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 11:48 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Pommer schreef:
Als het door de massa wordt opgepikt krijgen we nog meer aanloop op feesten, worden ticketprijzen nog duurder en verdwijnt ook dat 'wij-gevoel' wat het oorspronkelijke hardstyle publiek heeft, omdat er weet ik veel hoeveel mensen alleen maar op een feest lopen omdat ze een paar nummers van de radio kennen.

Aan de andere kant heeft dat op de radio komen (LYM/YoS enzovoorts) wel bijgedragen aan DefQon en bijvoorbeeld Intents weekend zoals deze nu zijn. Biedt ook wel weer veel kansen..

Je bedoelt dat ze zo groot/uitgebreid zijn geworden als dat ze nu zijn? Ik denk dat dat sowieso wel was gebeurd. En zo niet had ik het ook prima gevonden, vind sfeer en dergelijken belangrijker dan hoe groot of mooi een festival is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 11:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Pommer schreef:
Ondanks dat ik dat hele sfeerverhaal ook niet per definitie zo beleef, ben ik toch wel een tegenstander van hardstyle op de radio. Als het door de massa wordt opgepikt krijgen we nog meer aanloop op feesten, worden ticketprijzen nog duurder en verdwijnt ook dat 'wij-gevoel' wat het oorspronkelijke hardstyle publiek heeft, omdat er weet ik veel hoeveel mensen alleen maar op een feest lopen omdat ze een paar nummers van de radio kennen. Laat die maar lekker naar Lil Kleine en consorten gaan. En er zijn genoeg 'liefhebbers' die zulke platen sowieso wel horen en daarvoor ook naar een bepaald feest of naar een bepaalde artiest gaan, van mij hoeven het er echt niet meer te worden.

Tuurlijk het is allemaal door een erg donkere bril geschetst nu, maar dat zou wel kunnen gebeuren.


Dit bedoelde ik dus.


Ik zeg ook niet dat ik voorstander ben van Hardstyle op de radio, zeker niet. Het gaat mij om de connectie die wordt gelegd met de sfeer op de feesten, dat vind ik namelijk te makkelijk.

Op Defqon 10 jaar terug liepen zoals ik aangaf ook ontzettend veel dagjesmensen. Dat was dan niet omdat er hardstyle op de radio was, maar omdat 'iedereen naar Defqon gaat'. Er ging volk met ons mee die thuis werkelijk nooit een hardstyle (of andere harddance) plaat luisteren. Toen niet en nu nog steeds niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 11:50 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Stoux schreef:
TSFH schreef:
Pommer schreef:
Ondanks dat ik dat hele sfeerverhaal ook niet per definitie zo beleef, ben ik toch wel een tegenstander van hardstyle op de radio. Als het door de massa wordt opgepikt krijgen we nog meer aanloop op feesten, worden ticketprijzen nog duurder en verdwijnt ook dat 'wij-gevoel' wat het oorspronkelijke hardstyle publiek heeft, omdat er weet ik veel hoeveel mensen alleen maar op een feest lopen omdat ze een paar nummers van de radio kennen. Laat die maar lekker naar Lil Kleine en consorten gaan. En er zijn genoeg 'liefhebbers' die zulke platen sowieso wel horen en daarvoor ook naar een bepaald feest of naar een bepaalde artiest gaan, van mij hoeven het er echt niet meer te worden.

Tuurlijk het is allemaal door een erg donkere bril geschetst nu, maar dat zou wel kunnen gebeuren.


Dit bedoelde ik dus.


Ik zeg ook niet dat ik voorstander ben van Hardstyle op de radio, zeker niet. Het gaat mij om de connectie die wordt gelegd met de sfeer op de feesten, dat vind ik namelijk te makkelijk.

Op Defqon 10 jaar terug liepen zoals ik aangaf ook ontzettend veel dagjesmensen. Dat was dan niet omdat er hardstyle op de radio was, maar omdat 'iedereen naar Defqon gaat'. Er ging volk met ons mee die thuis werkelijk nooit een hardstyle (of andere harddance) plaat luisteren. Toen niet en nu nog steeds niet.

Dat ben ik met je eens, vandaar ook mijn eerste zin. Maar het zou wel 'erger' kunnen worden wanneer hardstyle écht te commercieel wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 11:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Point taken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 12:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Millard Fillmore schreef:
TSFH schreef:
Ja ik snap z'n reactie wel hoor. Natuurlijk vet voor Keltek, maar ik heb liever ook geen hardstyle op de radio.

Dit was 5 jaar geleden ook al het geval en hardstyle is sinds die tijd alleen maar harder geworden dus hierover janken is echt niet nodig. Mocht dit niet de reden zijn snap ik niet zo goed wat het probleem is. Hoe meer mensen je passie/interesse delen hoe leuker toch?


Radio betekent commercieler en daardoor meer dagjesvolk op feesten. Dit kan je gewoon niet ontkennen. Laatste jaar/jaren is hardstyle weer populairder geworden en dat merk je ook aan veel feesten. Sfeer is gewoon minder dan eerst.

Vroeger dacht ik altijd precies hetzelfde als jij. Hardstyle moest op de radio, dat zou alleen maar beter zijn, want meer mensen zullen er dan van houden, maar eigenlijk werkt het juist averechts. De sfeer op kleine feestjes is niets voor niets beter dan de grotere.

Niet dat ik het keltek niet gun hoor. Ik bedoel, is hartstikke vet voor hem en het is tenminste wel een vette plaat die de radio haalt, alleen ik vind het niet nodig.


Precies zoals hierboven staat bedoel ik het, ik gun het KELTEK heel erg, maar voor de hardstyle scene zelf vind ik het geen verbetering. De hardstyle scene is over het algemeen heel dedicated en niet zo commercieel als bijvoorbeeld house. Bij hardstyle op de radio krijg ik altijd een commercieel gevoel, zoals Year of Summer toendertijd. Zoals nu hoor ik op de radio alleen maar Brennan Heart, is dat nou het beste wat hardstyle te bieden heeft? Ik denk het niet. Ik hou ook liever het 'wij' gevoel bij hardstyle, het is vaak al druk genoeg en een nog grotere toestroom van mensen hoeft van mij niet.

Maar we moeten het ook niet te groot maken, deze topplaat is één keer gedraaid en meer dan terecht dat deze plaat zoveel aandacht krijgt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben het met iedereen eens, maar als er dan toch zo nodig hardstyle op de radio moet worden gedraaid, dan liever KELTEK - Dark Sun/Down To Earth dan Lose My Mind, Year of Summer, Brennan Heart etc....
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan laat ze het toch lekker houden bij Brennan Heart, die man staat toch te pas en te onpas op SLAM! koningsdag en dat soort feesten, kunnen die mensen daar lekker los gaan op nummertjes van hem en behouden 'wij' 'onze' scene en artiesten die we leuk vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 12:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
TiMOTHYb schreef:
Pommer schreef:
Als het door de massa wordt opgepikt krijgen we nog meer aanloop op feesten, worden ticketprijzen nog duurder en verdwijnt ook dat 'wij-gevoel' wat het oorspronkelijke hardstyle publiek heeft, omdat er weet ik veel hoeveel mensen alleen maar op een feest lopen omdat ze een paar nummers van de radio kennen.

Aan de andere kant heeft dat op de radio komen (LYM/YoS enzovoorts) wel bijgedragen aan DefQon en bijvoorbeeld Intents weekend zoals deze nu zijn. Biedt ook wel weer veel kansen..

Je bedoelt dat ze zo groot/uitgebreid zijn geworden als dat ze nu zijn? Ik denk dat dat sowieso wel was gebeurd. En zo niet had ik het ook prima gevonden, vind sfeer en dergelijken belangrijker dan hoe groot of mooi een festival is.

Mwah, de boel is daarna wel héél snel in de lift gegaan. Dat was zeker geen lineaire groei meer.

Rest wel mee eens. Defqon 2010 was ook prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 12:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Dan laat ze het toch lekker houden bij Brennan Heart, die man staat toch te pas en te onpas op SLAM! koningsdag en dat soort feesten, kunnen die mensen daar lekker los gaan op nummertjes van hem en behouden 'wij' 'onze' scene en artiesten die we leuk vinden.


Dit vooral. Laat de commerciëlere radio hitjes maar bij de namen blijven die toch niet interessant zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 12:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Yourai schreef:
THArdstyler schreef:
Dan laat ze het toch lekker houden bij Brennan Heart, die man staat toch te pas en te onpas op SLAM! koningsdag en dat soort feesten, kunnen die mensen daar lekker los gaan op nummertjes van hem en behouden 'wij' 'onze' scene en artiesten die we leuk vinden.


Dit vooral. Laat de commerciëlere radio hitjes maar bij de namen blijven die toch niet interessant zijn.


Jaa dat was precies de boodschap van mijn ' :/ ' smiley.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2018 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vinden jullie dit ook zo'n leuke plaat?
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle