Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 21:15 

Donateur

The Prophet was vroeger in zijn early-rave carriere een meester in het gebruiken van geweldige vocals in zijn producties (samen met Buzz Fuzz), dus het is wel jammer ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2010 18:42 

Hardtraxxer

boeiend hij beukte wel hard op XQ headhunterz! en ik stak net als al die andere 5000 partygangers mooi m'n vingertje de lucht in!
en the summer of hardstyle is top.

zo die staat

edit: heb ook af en toe t idee dat als de plaat van zatox ofzo was (of een andere gehypte artiest op dit forum) dat t dan ineens wel chill zou zijn.
maargoed daar kan ik naast zitten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2010 18:53 

Hardtraxx Elite

en hoezo dat? alsof de naam de dj maakt?
mij maakt het geen fuck uit wat die mensen voor een naam hebben, mijn intresseert de plaat zelf alleen iets...

het is gewoon raar om zulke vocals te gebruiken, ookal had zatox dat gedaan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2010 20:19 

Tel schreef:
en hoezo dat? alsof de naam de dj maakt?
mij maakt het geen fuck uit wat die mensen voor een naam hebben, mijn intresseert de plaat zelf alleen iets...

het is gewoon raar om zulke vocals te gebruiken, ookal had zatox dat gedaan :thumbup:

Doe eens niet zo naïef man, sjezus.

En ja supercool van je dat het jou geen zak uit maakt, blablabla iedereen houdt van je. -.-

Er zijn altijd mensen die het mooi vinden omdat het een zogenaamd "goede" DJ is. Dat jij dat nou niet vindt heeft niks met de rest te maken.

On: Ik vind het ook beuken. Echt zo'n bassline waarbij je een smile op je gezicht krijgt als die erin kickt. Heuurlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2010 22:28 

Hardtraxx Elite

sukkeltje :')

ik uitgewoon mijn mening, maar maakt niet uit... dat jij het niet respecteert maakt mij niet uit :cool:
ik geef gewoon nou eenmaal om de muziek, dat nou een 'goede' naam een keer een slecht nummer maakt en ik uit me mening ben ik dan meteen naief?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2010 23:00 

Hardtraxx Elite

Ik ben het wel eens met het feit, dat hier behoorlijk wat meeloperij en gehype is. Als een amateurnaam met Zatoxtracks zou komen zou het ineens standaard zijn, en als The Pitcher met Headhunterz tracks zou komen zou het geweldig zijn.

Maar ik denk niet dat dat op The B-Side betrekking heeft, die is gewoon kut :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2010 23:04 

Hardtraxx Veteran

Let The Bass Kick remix vind ik een leuke plaat om full te hebben! Ga hem zeker draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2010 15:15 

Donateur

Hate It Or Love It edit staat er ook full op !

Kan je elk nummer maar 1 keer downloaden ofzo ? Nadat ik LTBK heb gedownload kan ik hem geen 2de keer downloaden, wel kut als je het bestand kwijt speelt :S
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2010 15:18 

Hardtraxx Veteran

Kryptica schreef:

Ohhh YES, die is zoo heerlijk hee
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2010 15:18 

Hardtraxx Elite

dat was ook het gevalt met musical impressions, eenmaal downloaden is daarna niet meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2010 15:24 

Donateur

Ik vind wel dat de nummers vrij snel achter mekaar verschijnen op de site, dus dat is toch al goed :thumbsup:

En Hate It Or Love It Edit is ook weer maar 04:05 minuten lang :/ De outro is echt wel heel kort :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2010 15:29 

Hardtraxx Elite

hehe dat is beter dan bij musical impressions
daar stonden ze er pas op tegelijk met vinyl release
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2010 15:38 

Hardtraxx Elite

Kryptica schreef:

Kan je elk nummer maar 1 keer downloaden ofzo ? Nadat ik LTBK heb gedownload kan ik hem geen 2de keer downloaden, wel kut als je het bestand kwijt speelt :S

Halleluja iTunes :P Die zet hm automatisch in mn bibliotheek, en van die map maak ik gewoon eens in de zoveel tijd een backup ;) Als ik straks een time machine hard disk heb, gaat t helemaal makkelijk :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2010 16:00 

Hardtraxx Veteran

Deze CD verveelde na een paar dagen al en nu luister ik hem bijna nooit meer. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2010 16:46 

Hardtraxx Elite

JolleNL schreef:
Deze CD verveelde na een paar dagen al en nu luister ik hem bijna nooit meer. :(

Ik luister hm nog wel is in de bus richting school, maar zo thuis heb ik hm niet vaak opstaan.. Zit eigenlijk meer te wachten op de fulls van de tracks ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2010 18:07 

Hardtraxx Veteran

JolleNL schreef:

Tja, dat had ik je van te voren wel kunnen zeggen.

Enige interessante hiervan zijn de fulls van de oudere nummers (subsonic edit & hate it or love it edit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 09:25 

Hardtraxx Veteran

Het lijkt erop alsof er iedere maandag wat bij komt. Deze maandag: Hate It Or Love It edit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 09:29 

Hardtraxx Veteran

die stond er al een poosje op hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 09:33 

Hardtraxx Veteran

Dj Skitzo schreef:

Wat is een poosje? Ik heb woensdag de CD binnen gekregen en toen stond die er nog niet op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 11:18 

Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
Dj Skitzo schreef:

Wat is een poosje? Ik heb woensdag de CD binnen gekregen en toen stond die er nog niet op.

Staat er sinds donderdag/vrijdag op ofzo ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 15:35 

Donateur

TakkU schreef:
Khadber schreef:
Dj Skitzo schreef:

Staat er sinds donderdag/vrijdag op ofzo ;)

BerichtGeplaatst op 08-04-2010, 15:15

;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 00:35 

Hardtraxxer

Zijn de fulls nog wat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 00:41 

Donateur

Dutch_Master schreef:
Zijn de fulls nog wat?

Fulls zijn het niet echt, er zit gewoon telkens een intro en outro bij van 25 seconden elks ofzo :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 00:44 

Hardtraxx Veteran

Waarschijnlijk omdat het edits zijn. Hij zal er vast geen hele intro/outro voor gemaakt hebben toen om te draaien, dus waarom nu wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 00:45 

Hardtraxxer

Kryptica schreef:
Dutch_Master schreef:
Zijn de fulls nog wat?

Fulls zijn het niet echt, er zit gewoon telkens een intro en outro bij van 25 seconden elks ofzo :/

Das wel zonde, want dan heb je er nog steeds niet zoveel aan :(
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle